fbpx

Søger Lejlighed i århus c

Forside Fora Off-Topic Søger Lejlighed i århus c

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      frederikh
      Bruger

Hej alle.

Jeg søger lejlighed i Århus c fra den 1/8-11. det skal være 3. vær.

– noget som kender en, som kender en?

ang. husleje ville imellem 0 – 70000kr pr. mrd.

hvis det skulle være vigtigt så: jeg er elev i en butik, imens min roommate skal læse til lærer.

thank you!!

Frederik

frederikh skrev:
      Jeg søger lejlighed i Århus c fra den 1/8-11. det skal være 3. vær.

Brug dette websted som næsten alle boligforeninger i Århus anvender til udlejning, du skal ikke bruge boligbrev eller lignende til nogen af dem, bare betale et administrationsgebyr på 100 kr. per år for at være aktiv søgende: http://www.aarhusbolig.dk/

Du skal ikke lade dig skræmme af måske at få at vide at du står nummer 30 eller 40 på listen, jeg har selv fundet 2-3 værelses lejligheder i løbet af et par uger der.

Eraticator
      Bruger

God elev løn må jeg sige, hvis du kan lægge 70k om måneden 🙂

Henze05
      Bruger

Haha Eraticator. Det lagde jeg også mærke til ! Og i det hele taget, hvis man finder en lejlighed til 0 om måneden, så hopper jeg på den først ! 😛

@Heinzeog Erati….

Går ud fra i ikke læste delen hvor der stod Roomate. Skal ikke sige han er nærrig,men tvivler på at Roomaten skal bo gratis.

Ontopic.
      Fredrik, hvis du vil have en stor flot lejlighed, så kan du overveje Rosenhøj, stedet har ikke det bedste ry, men lejlighederne er helt i ordne, de er meget store (har selv en 3v. på 108 m2 og 30 m2, isoleret teresse). Ved at i begge er studerende og jobaktive kommer i foran i køen. En 3v. koster ca 6klik alt inc.

zcml
      Bruger

@ Kosmiske_maane

Roommate eller ej, så er 70.000,- alligevel en del på en elevløn. Eller for de flese for den sags skyld.

@Zcml.

Ahh, havde ikke set han havde skrevet 70k.

Hvis du vil betale 70.000 /mrd for en tre værelses i Århus C, så skal jeg nok købe en du kan leje 😀

Man kan vel bare finde sig en fin dyr lejlighed. Betale første måneds leje og så henvende sig til Huslejenævnet, og få nedsat sin husleje ganske betragteligt. Vi taler nemt om 2-3-4 tusinde kr. i besparelse om måneden, så jeg kan ikke forstå at flere ikke benytter denne metode.

Hvis jeg var boligsøgende ville jeg i hvert fald være fuldstændig ligeglad med hvor meget der blev forlangt i leje:-)

aSoeg
      Bruger

Hvis nogen havde en gylden kontakt tvivler jeg på de ville sende kontaktoplysninger til en ukendt, desværre.. Men altid godt at forsøge 😉 Forhør dig i stedet internt i familien, på forældres arbejdspladser, din egen arbejdsplads, mv. Der er chancen for gevinst nok lidt større

Også kan du forsøge på aarhusbolig.dk selvom du nok ikke skal regne med at få nogle boligtilbud de første 2-3 år…

Viser 9 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.