Søger job

Forside Fora Off-Topic Søger job

• Dette emne har 28 svar og 19 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år siden af Emilfu.
Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      fladmose
      Bruger

Hej folkens og medfans af denne stolte klub 🙂

Jeg er havnet i flg. situration hvor jeg har behov for jeres hjælp:

Jeg er nød til at flytte ud hjemmefra da jeg af personlinlige årsager ikke kan blive boende. Derfor søger jeg et job som giver minumum 5000 pr. måned. Fuldtid gør mig intet.
      Jeg har uddannelsesmæssigt kun FS10(10.klasse) og så et bestået grundforløb på teknologi/kommunikation på teknisk skole.

Jeg går ikke så meget op i hvilket ojb der er tale om, blot det ikke er noget somindebære at stå med hændernde i vand da jeg har meget følseomme hænder, eller noget hvor ryggen bliver udsat (15 dage i kvickly smadrede min ryg hver aften).

Mine kvalifikationer:
      Har erfaring som svømmetræner og basin-livredder fra et par år med dette.
      Hardcore Photoshop-nørd
      Illustrator kendes ligeledes rimelig godt
      InDesign til et godkendt niveau
      Flash til animationer uden programmering
      xHtml og css meget fornuftigt.
      Jeg er foruden meget god til at tage billeder, de kan ses her: http://www.fladmose.com/galleri, http://www.fladmose.com/bryllup (min fætters bryllup) og http://www.fladmose.com/bones (min fars band)

Jeg vil self. helst noget med fotografering da dette er min drøm.
      Men arbejde som grafiker kan også meget godt gå.
      Men igen jeg er åben over for stortset alt og det må ligge hvor som helst i landet.

Håber meget på god respons
      Kasper Fladmose

Kaad
      Bruger

Nu du er AGF fan, var det så ikke en idé at finde noget i eller omkring Århus når det nu er underordnet hvor i landet det ligger?? http://www.jobnet.dk <– der er massere af jobs..

søger selv, men det skal være i Aalborg, men heroppe er det sgu umuligt at findet noget!! det er skidt!

cv
      Bruger

Du kan blive postbud, det giver dig min. 5000 hver 14. dag, udbetalt.

MASK
      Bruger

Prøv at hive fat i vikarbureauer. Der er kæmpe mangel på vikarer rundt omkring, også til længerevarende jobs.

Kaad
      Bruger

De virkar jobs jeg har haft har højst været i 3 uger, så det har ihvertfald ikke været en succes.. men har også overvejet postpud, eller bare arbejde på posten, har så været nede og spørge og så får man svaret at man skal søge på nettet, og det gør man så og så hører man INTET, selvom de sagde de manglede en masse.. det er skidt hehe

fladmose
      Bruger

@Kaad: Sig lige til hvis de engang svare dig, ellers er det jo pointløst for mig at prøve det 🙂

Anders K
      Bruger

Kan da være han er smuttet væk i systemet, prøv du bare ad som postbud:-)

Bjarne V
      Bruger

Til folk som søger job i Kbh, så søger jeg Advisorer til vores erhvervs-afdeling hos Telia.

Hvis dette skulle have interesse, så skriv en PB til mig, med din kvalifikationer:p

Kaad
      Bruger

@ Fladmose, du kan ligeså godt prøve.. ellers gør som jeg gør nu sender et brev til dem med ansøgning! så er jeg da sikker på at det ikke bliver væk i deres systemer hehe!! men nu må vi se!

andreas13
      Bruger

k0m 0g bliv vikar aa min sk0le der er st0r mangel… Gyvelhøjsk0len i Galten. hehe

fladmose
      Bruger

Hvad er lønnen? 😀

holde7
      Bruger

@ Fladmose
      Tror faktisk lønnen som lærervikar ligger på 180,- i timen. Du må dog ikke hænge mig helt op på det! MEN, lønnen er faktisk pænt god B)

nettohunden
      Bruger

@fladmose

Der er ALTID arbejde at finde. 😉 Som nogen foreslår synes du skal prøve vikarbureauer. Hvis man er fleksibel og kan tage på job med timers varsel er der sgu meget arbejde at hente…

fladmose
      Bruger

Jeg har vel erfaring nok i form af mine år som svømmetræner 😀
      Hvor kan jeg søge?

MASK
      Bruger

Som vikar kan du søge det meste.

Jeg har to vikarer ansat p.t. job af 6-9 mdrs varighed. Det er "kontor agtigt" arbejde.

Fanoe
      Bruger

cv skrev:
      Du kan blive postbud, det giver dig min. 5000 hver 14. dag, udbetalt.

Jep kan også anbefale postbud… Kører selv og det er et dejlig roligt og nemt job.. du er nærmest din egen chef og får gratis motion. Godt nok er det til næsten mindste løn men der er så alle mulige bonus'er oveni. ca. 12-13000 udbetalt om måneden

Lylle
      Bruger

@ Fladmose
      Tror faktisk lønnen som lærervikar ligger på 180,- i timen. Du må dog ikke hænge mig helt op på det! MEN, lønnen er faktisk pænt god

har flere bekendte der arbejder som lærervikarer på den lokale skole .. Se det er lettjente (gode) penge .. han sætter bare pigerne til at tegne og render selv og spiller bold med drengene 😉

tommygf1206
      Bruger

Du kan altid søge som telefonsælger på 5rmarketing. Jeg arbejder 2 gange om ugen ved siden af skole, og det giver omkring 4.000 om måneden så mon ikke du vil kunne få en god løn fuldtid (:

hvid2
      Bruger

Hvad med at tage i Spanien og spørge om de har et livredder job?
      Læste at de måtte holde lukket på grund af får få ansatte.

fladmose
      Bruger

Jeg har været gæst derinde et par gange, og jeg følte mig bestemt ikke tilpads

Jazzie
      Bruger

du skal have gymnasium-uddannelse for at være lærervikar på en skole!

tommygf1206
      Bruger

Haha!:P Jeg mener de har gjort noget ved den uheldige situation der var et tidspunkt:p De har vidst skilt sig af med de separate båse, der gav lidt for meget privat liv..

Anders K
      Bruger

Tomygf1206 @ Så det var derfor der var kradsemærker på halvdelen af de mænd der var inde i saunaen da jeg første og sidste gang besøgt Spanien..[think] Det er ikke sådan når man lige er flyttet til Århus(i sin tid) og ikke kender badeanstaltens ry – der blev grint en del da jeg fortalte at jeg havde været derinde dagen efter på arbejde!:D

Søg ved ManPower, de er top proffesionelle omkring deres vikarer:k

Der var en der nævnte Postbud. Har selv været det i en kort periode og det var ikke noget for mig. Men hvis du kan det der med at stå op klokken 4 eller 5, så er det faktisk fint nok.

Men der er en del jobsites, så kan du jo bare søge der.

Held og lykke

JDS_JEDI
      Bruger

Med dine kvalifikationer er du nød til at begynde at læse mulitimediedesigner. Det vil gå godt i spænd med din interesse som fotograf…

fladmose
      Bruger

JDS> For at komme ind der skal man have min. en gym-uddannselse. Hvilket jeg ikke har. Desuden kender jeg en på den uddannelse og det er alt for web-baseret til det kan fange mig.

@Fanoe
      Hvilke bonus'er kan man få som postbud? [think]

2white4u
      Bruger

@Leon IS the king
      Du får lov til at beholde de frimærker der falder af brevene 😀

Emilfu
      Bruger

Har du fundet dig noget at lave Fladmose?

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?