Slavkovski i Århus

Forside Fora AGF Slavkovski i Århus

Viser 106 svartråde
  • Forfatter

Jeg starter denne tråd for at kunne følge lidt med i begivenhederne omkring den, i mine øjne, mest interessante 'prøve'spiller længe (måske nogensinde).

Her må meget gerne postes nyheder når gutten er landet, referater af rygter overhørt på Cafe Jorden af ' min fætters hunds tidligere ejer', træningsrapporter mm.

Det kunne også være interessant at få løftet sløret for hvem BSN omtaler som 'en ven af huset' – ham, Slavkovski ankommer med (Martin Jørgensen?).

Jeg er spændt som få!

Budtz4ever
      Bruger

Uden at vide noget gætter jeg på at det nærmere er Tullberg der er en ven af huset..

Men hvor er han citeret for det? hat jeg ikke lige lagt mærke til?[think]

Khaki
      Bruger

"En ven af huset" det lyder sq små-perverst…

Det kunne nu godt passe med Jørgensen, hvis han er udtaget til Landsholdet så skal han jo til landet igen

beuys
      Bruger

Håber ikke en ven af huset er Tulle

Jon Hare
      Bruger

Her er linket:

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153216

Det lyder i øvrigt på BSN som om at der ikke er så store chancer for et køb. Så hvis han kommer bliver det nok på en lejeaftale.

Hvis det bliver en lejeaftale, er det imø supervigtigt at vi har en eller anden form for fordelagtig klausul i kontrakten. Ellers optager han jo bare en plads, hvor vi kunne have udviklet en af vores egne unge talenter… Og så er en spændende mulighed pludselig blevet til et rigtig grimt deja vue fra fortidens tissen-i-bukserne-politik…

Ulle
      Bruger

@ Jon Hare

"Det er klart, at han ikke kommer til AGF, hvis ikke vi så det som en realistisk mulighed at få ham til klubben."

Det lyder da som at der er nogenlunde chancer.

Jon Hare
      Bruger

@Ulle

Ja, jeg tror også der er udemærket chance for at få ham til klubben. Men jeg synes det lyder som om at det i givet fald vil være på en lejeaftale.

"Man kan se, at han har været lejet ud til Sheffield United, så at gøre det samme kan være en mulighed"

Ulle
      Bruger

@ Jon Hare

Måske, men Ove er jo ikke så glad for lejeaftaler og det er jeg heller ikke. Så jeg håber da stadig.

malteba
      Bruger

Goran har i øvrigt potential ability 145 i FM08 (i stil med Femi), hvilket er ret godt…ikke nogen særlig nyttig info, men alligevel plejer det at holde ok….

mortensj
      Bruger

det mener du seriøst ikke det du sagde der malteba..

Fanoe
      Bruger

Tror vennen af huset er Gorans agent, da det vist nok er den samme som Tobias Grahn havde.

@malteba
      — Jeg har engang tunet en Fiat til at køre 500kmt i Need For Speed Underground… Betyder det så også at det holder i virkeligheden? CM og FM og alle andre manager spil er absolut ikke det samme som den virkelige verden, heller ikke tæt på.

malteba
      Bruger

Til Mortensj: øhhh….nej

mikedelfino
      Bruger

Har hørt fra pålidelig kilde, og også fra en overhørt samtale på Cross café, at den omtalte husven er "Rocco Siffredi".

Brian Steen kender ham fra besøg i italiensk fitness-center

Bauer
      Bruger

mikedelfino skrev:
      Har hørt fra pålidelig kilde, og også fra en overhørt samtale på Cross café, at den omtalte husven er "Rocco Siffredi".

Brian Steen kender ham fra besøg i italiensk fitness-center

Haha så er det derfor han går så mærkeligt 😀

Khaki
      Bruger

Jeg vandt CL med AGF i FIFA, det bliver sq en lækker sæson vi går ind i… I morgen offentliggøres det at pladserne 1-9 i superligaen tvangsnedrykkes og AGF skal spille CL kval, og vi går selvf. hele vejen!

Ceres
      Bruger

Ulle skrev:
      @ Jon Hare

"Det er klart, at han ikke kommer til AGF, hvis ikke vi så det som en realistisk mulighed at få ham til klubben."

Det lyder da som at der er nogenlunde chancer.

Som jeg læser det, så er det godt "spin" af BSN… Uden egentligt at afsløre om det er en købe eller låne aftale, så siger han noget der kan tolkes som om at vi kan købe Slavkovski, selv om BSN måske godt ved at Slavkovski slet ikke er til salg men kun til udlån… Man kan så naturligvis spørge hvofor AGF så ønsker at få ham på prøve, da der jo ikke er noget fremtidsperspektiv i kun at låne så ung en spiller i en halv eller hel sæson ?…

Svaret er nok at det det først og fremmest handler om at have en aggressive strategi for hvordan vi kan lokke profiler til AGF.. Goran Slavkovski har et rimeligt stort "navn" uden egentligt at have bevist ret meget, så derfor er han mulig at få til prøvetræning i AGF og samtidig kan han så bruges som perfekt "lokkemad" for de profiler der dermed kan se at AGF måske har gang i noget stort på transfermarkedet…

.

Mathis
      Bruger

Lad os nu se om han overhovedet kommer
      Chievo – netop oprykket til Seria A vil have ham.

Chievo har erbjudit Inter fem miljoner svenska kronor för 50 procents ägande av Slavkovski som då skulle få ett treårskontrakt med klubben, men kunna återvända till Inter för en bestämd summa om de så ville det.

http://www.expressen.se/sport/1.1172093/serie-a-nykomling-jagar-slavkovski

punt
      Bruger

samme artikel nævner at de har budt 5 mil svenske for 50% af ham.. det er jo beløb agf sagtens kan være med på.. Meget afhænger nok af bsn's evne til at "sælge" klubben under hans besøg

2006
      Bruger

Mon ikke bare Goran er smuttet igen inden weekenden er ovre..

Ceres
      Bruger

Der er to væsentlige detaljer der er til klar fordel for AGF :

1) – "Det är viktigt att Goran hamnar i en klubb där han får mycket speltid nu," säger Palac.

Han kræver altså en klar garanti for meget spilletid næste sæson , hvis han skal skrive under på en kontrakt… Det er næppe realistisk at tro at han kan få lige så store garantier om spilletid for en Serie A klub, som fra en Superliga klub..

2) AGF har talt med Slavkovski og forsøgt at få ham til klubben i mere end 6 måneder, så han ved at AGF er meget interesseret… Chievos intentioner kan han vel ikke være ret sikker på, udover at de håber på al lave en god handel ud af ham..
      .

@ Ceres – meget enig.

Og så vil jeg skynde mig at indrømme, at hvis BSN mengelerer denne her hjem, så bliver jeg dybt imponeret over ham – og så må den stille kritik af ham forstumme…

En model, hvor vi erhverver 50% af Slavkovski og så står for udviklingen og markedsføringen ville være ret godt imø… Kom så BSN – vis hvad du kan!

Bergmania2
      Bruger

Altså, han vil have spilletid, derfor bliver det AGF…

En serie A klub der er nyoprykket tør ikke satse på en 19-20 årig angriber..
      Se Tullberg, han fik ikke spilletid, de købte Brienza i stedet da dannede angrebsdue med ham den gamle jeg ikke kan huske hvad hedder, gammel juvetus angriber…

Chievo får ikke slavkovski, de kan ikke lokke med spilletid

derudover er han sikker på at hans løn rent faktisk kommer her. Italienske bundklubber har jo en sjov tendens til at lukke for lønnen af og til…

RasmusT
      Bruger

Alderen betyder da absolut intet, folk her i Danmark må snart stoppe med at snakke om at folk er for unge og at folk stadig er talenter når de er 23.. Det er en fact at de bedste fodbold spillere bliver yngre og yngre.. Og er spillerne gode nok er alder ingen hændring.. Bare se på Wayne Rooney, Cristiano Ronalde, Bojan og Messi, bare for at nævne nogen stykker..

At Goran er 19 burde ikke være en hindring for at han kan spille fast for os.. I det hele taget at folk snakker om Goran som reserve spiller er mig en gåde.. Han er et kæmpe talent og jeg er sikker på han kan gå i start opstillingen for en hvilken som helst klub i DK umiddelbart naturligvis.. Jeg må tage mine forebehold da jeg ikke kender meget til manden, og han kan naturligvis være blevet dårlig (en grund til vi kan få ham)..
      Jeg ser gerne et angreb med Graulund og Goran næste sæson:k

Ras88
      Bruger

Jeg tror sku godt, han vil komme til Århus for at spille. Han er ved at gå i stå. Og han har brug for at komme igang igen. Hvorfor skulle AGF ikke være stedet?

Tror skam heller ikke Inter bliver særlig ked af og miste ham. De kræver vel nok et lille million beløb og procentdel af næste salg.

Jeg tror vi ser ham i den hvide trøje i næste sæson. Hvis altså han gør det godt, i de 4 kampe.

agfgas
      Bruger
      grind88
      Bruger

Det her tegner ikke særligt godt: http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080523/SPORT/729996176/1189/STIFTEN

Han dukkede ikke op til træning.

Fanoe
      Bruger

så er han sku nok blevet enige med Chievo. øv bøv

Slugte nær tungen da jeg læste det, men han kunne blot ikke nå ud til træningen.. Det er en STÆRKT misvisende overskrift på den artikel.

Han spiller med i AGF's 3 kampe i næste uge. Vi ses i Skanderborg!!!

Ras88
      Bruger

Ja det må jeg også sige. Han er jo først lige kommet her idag. Han skal vel på hans hotel, og sove middagslur[lol]

GF karma
      Bruger

@ Ceres
      "Han kræver altså en klar garanti for meget spilletid næste sæson , hvis han skal skrive under på en kontrakt… Det er næppe realistisk at tro at han kan få lige så store garantier om spilletid for en Serie A klub, som fra en Superliga klub.."

Han får ikke mere spilletid i en TOPklub i suppen end han gør i en nyoprykket klub i spaghettiland!
      He-HE.
      😉

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      Han får ikke mere spilletid i en TOPklub i suppen end han gør i en nyoprykket klub i spaghettiland!
      He-HE.
      😉

Hvad kom først 'hønen eller ægget' ? … ingen Slavkovski til AGF = mindre chance for flere rigtige forstærkninger = ingen top klub…

Slavkovski til AGF = flere rigtige forstærkninger = top klub i Suppen… 😉 😀
      .

Acsadac
      Bruger

FM08.

Bare lige til en orientering spiller Chelski's talentspejdere FM08, og bruger helt seriøst programmet til at spotte talenter.

FM08 har sygt mange spejdere ansat, derfor de har en god ide om fremtidens talenter. Så de der griner af det burde tænke over at mange store klubber bruger spillet til at finde spillere rundt omkring i verdenen.

Anonym

Ceres skrev:
      Der er to væsentlige detaljer der er til klar fordel for AGF :

1) – "Det är viktigt att Goran hamnar i en klubb där han får mycket speltid nu," säger Palac.

Han kræver altså en klar garanti for meget spilletid næste sæson , hvis han skal skrive under på en kontrakt… Det er næppe realistisk at tro at han kan få lige så store garantier om spilletid for en Serie A klub, som fra en Superliga klub..

2) AGF har talt med Slavkovski og forsøgt at få ham til klubben i mere end 6 måneder, så han ved at AGF er meget interesseret… Chievos intentioner kan han vel ikke være ret sikker på, udover at de håber på al lave en god handel ud af ham..
      .

Hvem ryger så på bænken. Den dyreste spiller i AGFs historie eller vores topscorer?

Hvad med:

[center] agf
      agf——–agf—-agf——–agf
      agf————agf———–agf
      Dioh
      PG———-Goran[/center]

Dioh som hængende angriber?
      Jeg tror det ville være en giftig opstilling, og Dioh vil få mere ud af sin gode teknik!
      Er det kun mig som tænker sådan? (:

Ras88
      Bruger

Jeg tror de fleste AGF fans så en hængende angriber (3 angriber)
      Men som de fleste ved, så er OP ikke glad for at ændre 4-4-2:(

zcml
      Bruger

Ras88 skrev:
      Jeg tror de fleste AGF fans så en hængende angriber (3 angriber)
      Men som de fleste ved, så er OP ikke glad for at ændre 4-4-2:(

Hvis man nu valgte at spille 4-4-2 med "diamant" midtbane, så kunne en opstilling, minus målmand og forsvar, se sådan ud:

[center]Árnason
      Lucena – Pleidrup
      Dioh[/center]
      [center]Graulund – Goran[/center]

Tror dog ikke Ove vil ændre så meget ved sit system. Og det er da også bare "leg" fra min side, men når vi nu er ved det, så 4-3-3, evt. med rotation blandt de 3 forreste:

[center]Lucena – Árnason
      Dioh[/center]
      [center]White – Goran – Graulund[/center]

Ras88
      Bruger

Hvis man nu valgte at spille 4-4-2 med "diamant" midtbanse, så kunne en opstilling, minus målmand og forsvar, se sådan ud:

[center]Árnason
      Lucena – Pleidrup
      Dioh[/center]

Jamen siger heller ikke, at det er en dårlig opstilling. Siger bare, at OP ikke vil lave op på sin spille stil.. Desværre. For jeg så gerne vi spillede mere off

Ceres
      Bruger

Slojder skrev:
      Hvem ryger så på bænken. Den dyreste spiller i AGFs historie eller vores topscorer?

Ja, nu har Graulund og Dioh jo til sammen kun spillet 45 Superliga kampe denne sæson (hvoraf de 31 har været hele kampe), så mon ikke der bliver rigeligt med plads til Slavkovski ?

Graulund nærmer sig de 32 og har faktisk ofte virket en smule slidt denne sæson og det virker som om at han nemmere bliver ramt af skader…
      .

zcml
      Bruger

Ras88 skrev:

Hvis man nu valgte at spille 4-4-2 med "diamant" midtbanse, så kunne en opstilling, minus målmand og forsvar, se sådan ud:

[center]Árnason
      Lucena – Pleidrup
      Dioh[/center]

Jamen siger heller ikke, at det er en dårlig opstilling. Siger bare, at OP ikke vil lave op på sin spille stil.. Desværre. For jeg så gerne vi spillede mere off

det skriver jeg jo også efter opstillingen!

Ras88
      Bruger

zcml skrev:

Ras88 skrev:

[center]Árnason
      Lucena – Pleidrup
      Dioh[/center]

det skriver jeg jo også efter opstillingen!

Hehe okay.. Min fejl:D

Anonym

Ceres skrev:

Slojder skrev:

Ja, nu har Graulund og Dioh jo til sammen kun spillet 45 Superliga kampe denne sæson (hvoraf de 31 har været hele kampe), så mon ikke der bliver rigeligt med plads til Slavkovski ?

Graulund nærmer sig de 32 og har faktisk ofte virket en smule slidt denne sæson og det virker som om at han nemmere bliver ramt af skader…
      .

Det er selvfølgelig korrekt, men spøgsmålet er om Chievo ikke mindst kan tilbyde ham det samme – altså at være 3. valg til angrebsposten!

Ceres
      Bruger

Slojder skrev:
      Det er selvfølgelig korrekt, men spøgsmålet er om Chievo ikke mindst kan tilbyde ham det samme – altså at være 3. valg til angrebsposten!

Nu er Chievo Verona jo nyoprykker i den Italienske Serie A, og det vil derfor ikke undre mig hvis de har tænkt sig at spille ultra defensivt i de fleste kampe, med kun en angriber … en rutineret angriber… Præcis som AGF har Graulund, så er Chievos kaptajn Sergio Pellissier også angriber og han fik scoret 22 mål i 36 kampe den her sæson…

http://www.gazzetta.it/speciali/serie_b/2008_nw/giocatori/1127.shtml
      .

Twisty
      Bruger

For helvede da, hvis ham svensker drengen er bedre end graulund får han vel den plads, hvis han er bedre end dioh får han vel den plads………. og så er det vel graulund og dioh der skal kæmpe om en plads……………….
      Folk går sku mere op i spillerens navn end hans evner på fodboldbanen……

grind88
      Bruger

Jeg går kun op i hans navn. Slavkovski. Det lyder sådan lidt russisk.

Keano
      Bruger

Tror desværre vi må afskrive svenskeren, det lader til han prismæssigt er uden for vores rækkevigde. Det eneste der kan tale for er at han vil have spilletid og det kan en lejeaftale med AGF give ham.

Hvad baserer du det på Keano? Han spiller med i kampene for os i den kommende uge…

Intet har siden offfentliggørelsen tydet på, at det ikke bliver til noget, udover os fans' historier og eller meninger.

Goran spiller…

Ceres
      Bruger

Twisty skrev:
      For helvede da, hvis ham svensker drengen er bedre end graulund får han vel den plads, hvis han er bedre end dioh får han vel den plads………. og så er det vel graulund og dioh der skal kæmpe om en plads……………….
      Folk går sku mere op i spillerens navn end hans evner på fodboldbanen……

Uenig…Man sætter ikke sin kaptajn på bænken for at gøre plads for et ungt talent, lige meget om han er "bedre" … Det ville give stor uro og utilfredshed i truppen..

Iøvrigt har en erfaren spiller mere rutine og dermed nogle kvaliteter en ung urutineret spiller ikke har, uanset om han så rent teknisk og på andre punkter måske har mere talent… jeg tror derfor heller ikke at Slavkovski er bedre end Graulund… Dioh er vel også på flere områder en bedre spiller end Graulund, men han mangler tydligvis den erfraring der kan gøre ham til en rigtig topscorer som Graulund…

Keano
      Bruger

@Stig: Jeg basere det på at jeg har læst at Cheivo som er nyoprykker til Serie A i næste sæson har angiveligt budt 5 mio. kr. for 50% ejerskab af svenskeren og hvis det er i det leje vi snakker så er han way out of our league……

Saurus
      Bruger

Det er han da ikke Keano? Gav vi ikke omkring 10 millioner for Dioh? Og hvis Lumb bliver solgt burde vi have mange penge + at vi ikke købte i vinterpausen.

grind88
      Bruger

Vi kan sagtens være med, hvis vi vælger at sælge Lumb. Men det er vel op til Slavkovski, når alt kommer til alt…

Ceres
      Bruger

Keano skrev:

@Stig
      : Jeg basere det på at jeg har læst at Cheivo som er nyoprykker til Serie A i næste sæson har angiveligt budt 5 mio. kr. for 50% ejerskab af svenskeren og hvis det er i det leje vi snakker så er han way out of our league……

Nu var det så en Svensk avis der bragte den nyhed… og 5 mio. Svenske kroner er kun 4 mio. Danske… hvilket ikke er noget der kan skræmme AGF + investorer væk.

Saurus skrev:
      Det er han da ikke Keano? Gav vi ikke omkring 10 millioner for Dioh? Og hvis Lumb bliver solgt burde vi have mange penge + at vi ikke købte i vinterpausen.

Rygtet var omkring 10 mio. men det blev senere dementeret af den svenske klub… Jeg mener den rigtige pris lå på omkring 6-7 mio. kr.

grind88
      Bruger

Tror også sagtens, at man kunne anvende Williams som offensiv midtbanespiller. Spørgsmålet er vel bare, om han også har de defensive kvaliteter, som man skal ha på den plads.

Jeg mener klart, at Dioh også har de defensive kvaliteter!
      Vi ser gang på gang, at Dioh kæmper helt sindsygt for at rette op på et boldtab, så jeg mener klart, at han kan klare at skulle bagud på banen også (: B)

Ras88
      Bruger

Hvis Cheivo byder det antal x mill(4-5), og AGF byder det samme. så tror jeg han vælger AGF. Han har været derned i så lang tid nu. Og ved sikkert, at der ikke vil blive så meget spilletid, end hvis det var i agf..

Wombatten
      Bruger

Det kan være han er træt af Italien og gerne vil tilbage til Norden?

grind88
      Bruger

Ja, vi ka jo prøve at overbevise os selv på den her måde :D;)

Ceres
      Bruger

Ras88 skrev:
      Hvis Cheivo byder det antal x mill(4-5), og AGF byder det samme. så tror jeg han vælger AGF. Han har været derned i så lang tid nu. Og ved sikkert, at der ikke vil blive så meget spilletid, end hvis det var i agf..

Tja, Slavkovski er jo desperat efter spilletid og som nyoprykker i den Italienske Seria A vil Chievoi de fleste kampe sikkert spille ultra defensivt og med kun en angriber… som uden tvivl bliver deres kaptajn ( og "Graulund" 😀 ) Sergio Pellissier … Der bliver derfor næppe ret meget spilletid til Slavkovski i serie A…

.

Ras88
      Bruger

Ceres skrev:

Ras88 skrev:

Tja, Slavkovski er jo desperat efter spilletid og som nyoprykker i den Italienske Seria A vil Chievoi de fleste kampe sikkert spille ultra defensivt og med kun en angriber… som uden tvivl bliver deres kaptajn ( og "Graulund" 😀 ) Sergio Pellissier … Der bliver derfor næppe ret meget spilletid til Slavkovski i serie A…

.

NEj nemlig:D

Skal Goran spille alle 4 kampe i næste uge, eller er det kun de tre første? (:

Hvis Goran kommer til AGF skal han danne angreb med Dioh, så kan Graulund blive venstre midt, vi mangler jo også målfarlige midtbanespillere, ikke.

grind88
      Bruger

Tihi…Graulund på venstrekanten. Det er ret skørt….

Acsadac
      Bruger

Som andre har spurgt om, har vi nogen ide om hvilke træningskampe i næste uge Slavkovski spiller?

RasmusT
      Bruger

Ja han spiller tirsdag i Skanderborg, onsdag i Galten og torsdag på Mols.. Hvor meget han spiller i kampene er svært at sige, men jeg har læst han er med i de 3 kampe.

yoyochante
      Bruger

GORAN!

Pingvinho
      Bruger

………………………………….Staff…………………………………………….

Jakob Poulsen…..Ole Budtz………Olof/A. Kure……………Allan K Jepsen

…………………………………….Kari…………………………………………………
      ……………………..Lucena…………………….Jan K………………………………

……………………………………Dioh…………………………………………………

……………………..Goran……………Graulund……………………………………

Kunne være et super fedt og meget offensivt hold men mon dog…

yoyochante
      Bruger

hellere :

white
      goran-dioh

Pingvinho@
      Med den opstilling skulle vi meget gerne være sikret top 6! 😀

Fanoe
      Bruger

@yoyochante — Enig jeg har efterhånden heller ikke så meget til overs for graulund mere.

Replay
      Bruger

Hvorfor ikke? Manden er trodsalt topscorer og er sikker på han er det samme næste år. Med mindre vi får goran.

Cruyff
      Bruger

Uenig…Man sætter ikke sin kaptajn på bænken for at gøre plads for et ungt talent, lige meget om han er "bedre" … Det ville give stor uro og utilfredshed i truppen..

Iøvrigt har en erfaren spiller mere rutine og dermed nogle kvaliteter en ung urutineret spiller ikke har, uanset om han så rent teknisk og på andre punkter måske har mere talent… jeg tror derfor heller ikke at Slavkovski er bedre end Graulund… Dioh er vel også på flere områder en bedre spiller end Graulund, men han mangler tydligvis den erfraring der kan gøre ham til en rigtig topscorer som Graulund…

Så kunne det være vi skulle kigge os rundt efter en ny anføre, har nu aldrig kunnet se ret meget positivt ved Graulund som ledertype på en fodboldbane.

Mp-GF
      Bruger

Pingvinho skrev:

……………………………………Dioh…………………………………………………

……………………..Goran……………Graulund……………………………………

Kunne være et super fedt og meget offensivt hold men mon dog…

hvor er White ?

warnerbe
      Bruger

….på bænken…..

skulle vi ikke lige se giraffen i aktion, før han bliver udråbt til den nye zlatan. bare fordi man har rødder i sverige og på balkan, behøver man jo ikke være bedre end carsten hallum

DoktorGF
      Bruger

flere bolde i feltet skrev:
      skulle vi ikke lige se giraffen i aktion, før han bliver udråbt til den nye zlatan. bare fordi man har rødder i sverige og på balkan, behøver man jo ikke være bedre end carsten hallum

Helt enig. Er der nogen som faktisk har en anelse om hvad manden kan – udover 2. håndsviden fra div. artikler fra nettet?

Må dog indrømme at når Zlatan og AGF bliver nævnt i samme sætning – så bliver jeg da nysgerrig. 😀

Mp-GF
      Bruger

Håber han vælger os!!!

http://tv2sport.dk/node/9937

Stoei
      Bruger

……………………………………White…………………………………………………

……………………..Goran……………Dioh……………………………………

Denne opstilling er klasse. Så kan Steffen være anfører!:k

Hvordan ser bænken ud? Der er vel plads til Krabbe, Gjesing, D.Høgh?

Stoei
      Bruger

Ja bænken er vel Graulund, Gjesing, Høegh, Krabbe, Hulken mv.

Er der nogle, der har set giraffen, eller er han smuttet til Chievo???
      Jeg drømmer stadig om ham på toppen og Jan K's veldrejede indlæg fra fløjen… avavav det kunne være smukt!!

RasmusT
      Bruger

SteffenAndreasen skrev:
      Er der nogle, der har set giraffen, eller er han smuttet til Chievo???
      Jeg drømmer stadig om ham på toppen og Jan K's veldrejede indlæg fra fløjen… avavav det kunne være smukt!!

Han skulle da meget gerne være med mod Skanderborg imorgen!

kasperfp
      Bruger

Jeg tager i hvert fald ned og ser efter!

Skal sgu se giraffen, også selv om han ikke skulle blive permanent GF´erB)

Og hvornår er det de spiller på tirsdag? Kan ikke finde programmet for denne uge (22)

kasperfp
      Bruger

Jeg kunne heller ikke finde det på GF´s side, men fandt det på FC Skanderborgs. Kampen bliver spillet kl. 19, på Skanderborg Stadion, ved dyrehaven:-)

RasmusT
      Bruger

Jeg kommer for at se ham i Galten på onsdag.. Håber han starter inde, når det nu er ham jeg kommer for at se:)

Fedt at I tager ud at se kampene – det må da imponere ham lidt, hvis der er gang i den til sådanne kampe:k:k:k

RasmusT
      Bruger

¤%&= ¤%&? ¤%&? TYPISK :(:(:(:(

Replay
      Bruger

Italien og deres fucking 50% af spilleren ritual.

PIS! Nu er det lige før man kun kan blive skuffet over de transfers, der kommer. BSN er den vigtigste GF'er i den kommende måned og jeg håber han kan overraske positivt!

Bauer
      Bruger

Hvornår lærer BSN at holde kæft!? Endnu en gang lykkes det ham at se dum ud i pressen. Amatører…

Bauer skrev:
      Hvornår lærer BSN at holde kæft!? Endnu en gang lykkes det ham at se dum ud i pressen. Amatører…

Dont dish BSN

Replay
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:

Bauer skrev:

Dont dish BSN

Jeg tror heller ikke han kan være inde i opvaskemaskinen, hvis jeg skal være ærlig.

carpe_diem82
      Bruger

@Bauer

Tja, om ikke andet, så fjernede BSN da fokus fra de andre spillere, som han har i tankerne i en uges tid, hvilket nok er meget fornuftigt 😉

zcml
      Bruger

Hvorfor ser BSN dum ud i denne situation? Han kunne jo ikke gøre for, at Inter pludselig stikker en kæp i hjulet.

Tror også de fleste andre klubber i ligaen stolt ville melde ud, hvis der skulle komme en spiller fra Serie A til prøvetræning.

CeresLover
      Bruger

Klasse

5 sider om en spiller som aldrig landede i Århus…. :k

Vi var faktisk tæt på at blive Danmarksmestre næste sæson – men desværre kom denne ukendte spiller ikke. 😀

Så må vi jo bare byde på ham 😀

Bergmania2
      Bruger

LUK DOG TRÅDEN 😉

Replay skrev:

Thomas Damgaard skrev:

Bauer skrev:

Dont dish BSN

Jeg tror heller ikke han kan være inde i opvaskemaskinen, hvis jeg skal være ærlig.

Så har du ikke set den nye fra Miele

grind88
      Bruger

Jeg vil også gerne have tråden lukket, men er nødt til at sige et eller andet.
      Jeg ka bedst li at se på det positive, selvom det er svært med denne tåbelige Slavkovski-nyhed. Nå, jeg prøver alligevel:
      Slavkovski ville måske være en god midlertidig løsning på vores scoringsproblemer, som dog ikke er helt katestrofale længere. Men han har altså kontrakt med inter, og jeg har en gisning om, at de ikke vil sælge, kun udleje. Derfor ville han sandsynligvis ryge tilbage efter en enkelt sæson og så er vi nået lige langt.
      En bedre plan ville være at finde den helt rigtige angriber til netop AGFs trup og så købe ham på helt normal facon. Derved får vi både en mand, som vi kan nå at spille ordenligt ind på holdet og vi får en mulig afløser for Graulund, som vel næppe har mere end 3 år i sig. Og heri er medregnet en periode hvor han trapper ned.

Slovkovski havde nok været et interessant bekendtskab, men det havde været midlertidigt og eftersom vi næppe kunne købe ham, så kunne vi heller ikke tjene på ham. Han ville lave et par kasser i sæsonen, men det er der også andre angribere som kan gøre for os.

Godt, så er den historie slut og færdig, og så kan den lægges på hylden.
      FORZA GF!!!!!!!!!!!!!

trikker
      Bruger

Ok er jeg blind eller så jeg slavkovski i den hvide trøje spille i galten her til aften?????????

carpe_diem82
      Bruger

@trikker

Mon ikke det var Sand?

Han spillede i den bluse igår

trikker
      Bruger

niks han havde sin egen med

grind88
      Bruger

Arhgr….det var bare Sand, som trak i trøjen. Vi havde ellers lavet en flot trøje og givet Slavkosvski et nummer, men så fucker de italienske fladpander os. Og så er vi bare AGF igen. Vi får ingen medvind, ingen rygstød, kun latterlige narrøve, som ikke fatter værdien i denne by.
      Vi mangler noget held, som kan sende os igang……………….

Beikes
      Bruger

Hvad kan vi så lære af det? Jo, hvis det lyder for urealistisk, så er det nok også netop det.

Idag var det Alexander Jackson Møller der bar den trøje, P. Sand spillede med sin egen.

Viser 106 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.