SLAP NU AF!..!!!

Forside Fora AGF SLAP NU AF!..!!!

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      johnterry
      Bruger

Jeg synes først og fremmest at vi skal se fremad!

Slap nu af alle, vores sæson blev ødelagt inden den kom i gang!

Havde vi alle kendt til skaderne ville vi nok have været mere rolige!
      Havde vi alle kendt til…., både det ene og det andet!!! Som GF'ere er vi vant til, at skyde skylden på alt og alle – undtagen os selv!

Tænk hvis vi tænkte ind ad..! – Ikke klubben eller spillere – men os, de dovne som sidder og spiller kloge..! Jeg bilder mig ind at jeg er den klogeste…., – men det er ikke statsgaranteret! Faktisk er der op til flere som mener modsat!

Men skap nu af – og husk, når alt kommer til atl er fodbold trods alt ikke hele liv…., – jo det er !!! – næsten.
      Tag det roligt over for spillere og trænere – kunne I gøre det bedre?

Slap af med græsset…

johnterry
      Bruger

Fllot!!!

grind88
      Bruger

Før var jeg meget anspændt og nervøs. Det var et stort problem for mig. Men efter at have læst det inspirerende indlæg er jeg blevet mere afslappet og mere cool i min hverdag. Mine venner møder mig på gaden og siger: "wuaw, du ser afslappet ud i dag. Hvad er din hemmelighed?" Jeg fortæller dem, at det er noget hemmeligt, jeg har læst på nettet.
      Tak til johnterry, fordi du har gjort mit liv bedre og mere afslappet. ;D

Luke2000
      Bruger

wow, grind88 jeg tror jeg har set dig… Tænkte okay ham der han er godt nok afslappet, det var dig der lå og sov nede ved åen ikk?

Fra nu af vil jeg kun tænkte ind ad.

mph
      Bruger

Det er flot, at I skal gøre grin med dette indlæg, som så absolut er mere velovervejet end hovedparten af de indlæg, der er skrevet herinde siden Silkeborg-kampen.

Der er indlæg, som "fyr sundhedssektoren. Vores spillere skal bare tage deres skader som mænd og løbe dem af", "fyr Gjessing, for det er hans skyld det hele", "hvad laver Dioh på dette hold? Manden kan jo ingen ting", "sæt alle de unge af, de er jo piv elendige" og så mødes den fornuftige sjæl, som beder alle om at tage sig sammen med hån. Jamen, goddaw då! Der er vist ingen grund til at debatere herinde, når man får mere ud af at snakke med sten!

Flamsted
      Bruger

Jeg er helt enig med trådstarter…eller er jeg?…hmm…neeej….jooo…Argh, måske.

grind88
      Bruger

mph skrev:
      … og så mødes den fornuftige sjæl, som beder alle om at tage sig sammen med hån. Jamen, goddaw då! Der er vist ingen grund til at debatere herinde, når man får mere ud af at snakke med sten!

Jeg synes ikke helt du retter dig efter trådstarterens gode råd. Du virker lidt anspændt syns jeg. Mit eget indlæg var mere et forsøg på humor end på at håne trådstarter.

jan_F
      Bruger

Nu kan humor på en andens bekostning ofte opfattes som hån… men overordnet er jeg fuldstændig enig i, at det eneste der hjælper i denne situation er humor 8)

Hvis man kigger på Randers-kampen som en Monty Phyton sketch – så var den faktisk helt ok…

RasmusKr
      Bruger

Synes også kritikken var været lovlig hård. At tabe ude mod FCK, som alt desuden lykkes for, og mod OB, er ingen skam. Mod Silkeborg kunne den være gået begge veje. Så ikke Randers-kampen men er meget skuffet.

Jeg er sjovt nok rolig efter at have hørt Karsten Aabrink. Sikke en tosse, der sagde at alle har så mange skader som os. Hvem er de vigtige stamspillere hos FCK, OB, AaB, Silkeborg og Esbjerg der er skadet? Og så spurgte han også om AGF ikke kunne prøve unge spillere af. Har han nogensinde hørt om Casper Sloth, Kasper Povlsen og Sanel Kapidzic?

Når kritikken af AGF bliver så dum tænker jeg at så er det nok ikke så galt alligevel. Tror vi med Poulsen, Feilhaber og Howard nok skal komme bedre med når de er klar.

Dårlige ting skal selvfølgelig kritiseres, men jeg synes nogen alt for hurtigt siger at alt er galt. Come on, vi kan stadig nå at komme igen.

jan_F
      Bruger

Aabrink var jo tydeligt stiv … utroligt at man tillader det på TV (som ikke er paradise hotel)

Aabrink kritiserer AGF for ikke at prøve de unge af samtidig med at AGF har rekorden for yngste gennemsnitsalder benyttet i flere kampe i denne sæson!!!

Kure, Krabbe, Anders Nilsen, Casper Sloth, Kasper Povlsen, Sanel, Gjesing osv osv osv… Desuden er flere af "stamspillerne" også unge. Stephan P, Cagara som eksempler.

Han burde hænges… Godt han snart skrider… Kontroversielle udmeldinger er til grin når de er et udtryk for mistolkning og løgne istedet for kontante og hardcore betragtninger med grund i sandheden..

mrvertigo
      Bruger

Enig med trådstarter. Ro på. Vi har et OK hold og mangler nogle vigtige spillere. Vi skal bare have lidt tro på os selv igen og lidt mere stolpe ind, så kommer guldsnakken igen 🙂

Jeg tænkte også da jeg så grind88 hold da op mand, hvis jeg var så afslappet ville jeg slippe en dej i bukserne 😀

grind88
      Bruger

agffanthisted skrev:
      Jeg tænkte også da jeg så grind88 hold da op mand, hvis jeg var så afslappet ville jeg slippe en dej i bukserne 😀

Det er sgu ikke sjovt at gøre grin med andres handicaps 8(

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.