Skhirtladze – Et talent?

Forside Fora AGF Skhirtladze – Et talent?

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      MilanoGF
      Bruger

Jeg er sådan set virkelig interesseret i, at høre om der er nogen som tit er ude på Fredensvang, og se AGF træne? Er Davit Skhirtladze virkelig så god, så han simpelthen bliver nød til, at starte inde hver kamp?

Jovist, han viser da glimt af sine talenter til kamp, men det er fandme ikke godt nok til Superligafodbold i AGF!!

Så er PS skudt i låget, eller kan drengen virkelig noget?

xhxn
      Bruger

han er en af bedste teknikere i superligaen, men har ikke mål i støvlerne, dem skal andre sparke ind…..

Aarhus8260
      Bruger

Hvad nytter det, at han er en god tekniker, når han ikke scorer de mål, som PS åbenbart regner med, at han skal som angriber. Forstår ikke, at han i dag starter på toppen. Er ikke direkte og målfarlig nok, og derfor havde jeg hellere set Larsen i front.

Håber virkelig, at det går drengene godt i dag

mrvertigo
      Bruger

Han er en klassespiller i svøb. Han er stadig ung, så han træffer ikke altid de rigtige valg. Giv ham tid.

kasper1509
      Bruger

Hvorfor ser man så ikke hans tekniske kunnen i kampene? Han ødelægger jo mere end han gør godt inde på banen. Og syntes det unfair at give ham chance gang på gang når han ikke præstere.

Aarhus8260
      Bruger

Nu er der spillet 40 min. og han har været rystende dårlig og uengageret. Tag ham nu ud

zytex92
      Bruger

Han høre til Centralt!!! Han var fantastisk dernede Idag!!

wc-kenno
      Bruger

Lige gyldigt hvor meget jeg kikker efter, kan jeg bare ikke spotte det talent nogle steder. Jeg synes efterhånden at manden har fået ufattelig lang snor og spilletid til at bevise sit talent. Men vi kan i hvert fald slå fast, at det ikke er bevist endnu. Jeg synes han igen i dag spiller pivhamrende ringe – og jeg er faktisk en smule nervøs, når han begynder at drible rundt ind over midten. Det ser sgu ikke for sikkert ud. Og vel laver han en assist til Sloth i dag, men den kunne de fleste vel ha spillet på tværs! Centralt! Det ville da være rent selvmord at sætte ham centralt!!! Men det var forhåbentligt en joke (!?)
      Han skal slet ikke på banen, hvis det stod til mig. 1000 minutter pr. mål

Steen6372
      Bruger

Kunne også godt forestille mig at Davit kunne overtage Sloths plads, hvis han sælges.

Men lad os nu se, hvordan det kommer til at fungere i denne sæson. Det var jo en super succes sidste efterår med Davit og Aron + Osama, Sloth og SP til at skabe noget offensivt. Vi mangler stadig at udfylde Arons plads tilfredsstillende, men Lange skal have chancen og snart har vi Vatsadze tilbage plus at Danny Olsen kommer. Det giver PS en masse muligheder offensivt.

Man glemmer også let, at Davit kun er 20 år. Han kan blive monstergod.

Hejsel
      Bruger

Det er en fair debat, hvorvidt han skal starte inde, da han som nævnt aldrig laver nogle mål. Men helt ærligt, jer der ikke mener han har noget talent, hvad er det I kigger på, når I ser fodbold? Han har jo en helt vild teknik og vender rundt om modstandere så let som ingenting! Lad nu ikke eksperten?!? Peter Kjær lade jer overbevise.

På den anden side har han ikke fået andet end chancer, så han skal tage det næste skridt i dette efterår, ellers må det være slut.

Aarhus8260
      Bruger

Han bremser vores opspil, er ikke målfarlig og har ofte en lad instilling, når han mister bolden. Det kan godt ske, at han har en blændende teknik, men det er bare ikke nok pt. til en plads blandt de 11 startende. DD. er konstant skadet og efter min mening skal han hvis det overhoved er muligt sælges. Tvivler dog på, at der er købere.

Hejsel
      Bruger

Aarhus8260

Hvad er dit alternativ i nuværende situation? Lange og Larsen inde på samme tid i stedet? Man bliver nødt til at se på helheden, når vi har bolden. Sloth, Jørgensen og Osama er suveræne til at kombinere sig igennem, og de gør også flittigt brug af SkidtLatze til dette. Jeg mener, at det helt klart gør dem bedre at have nogle flere at spille hurtige kombinationer med, hvilket Larsen og Lange bestemt ikke kan.

Lange er god til at arbejde uden bold, pågående med bolden og kan køre i dybden og enten skabe plads eller modtage bolden selv og gå direkte. Men han kan bestemt ikke indgå i hurtige kombinationer, men behøver han heller ikke med SkidtLatze bag sig.

Steen6372
      Bruger

Når Danny O. og Vatsadze er tilbage bliver det heller ikke helt let for Davit at beholde sin startpladss. Jeg er enig i at han skal tage yderligere nogle skridt for at kunne bevare sin plads på holdet fremover. Men det er jo så også fordi vi før større konkurrence om pladserne, så det er jo positivt.

xhxn
      Bruger

manden har da den sygeste teknik. han skal dog lære at slippe bolden hurtigere, udvise større overblik for sine medspillere og øve sine spark…

Aarhus8260
      Bruger

Jeg håber, BSN i det skjulte stadig forsøger at få Danny O. til klubben. Vores georgiske venner har simpelthen ikke speed nok i fødderne.
      Om ikke andet, så må PS få DS til at lave noget mere og ikke sådan slå op i banen.

Anonym

Han skal bare ha bygget noget selvtillid på. Når han er rigtig god som han var sidste efterår har man en følelse af at han er umulig at pille bolden fra og det gør ondt på modstanderne. Og så er kan det godt være at han nogen gange skal slippe bolden før. Men idag holder han jo på bolden så lang tid at fcv forsvareren må gå i ham og spiller derefter af til Sloth der får god plads til at sparke den ind. Jeg er enig i at han laver for mange fejl i første halveg, men jeg forstår godt hvorfor PS vil gå langt for at få ham til at lykkes. For når han gør det godt passer han rigtig godt ind i konceptet. I nogen kampe ser jeg også helst Larsen starte, men idag hvor vi har så mange dygtige kombinationsspillere inde giver det rigtig god mening han er med. 🙂

Den chance der er mod FCV efter cirka 20 minutter hvor han godt nok fra lidt spids vinkel skyder bolden i sidenettet. Det virker som om det aldrig vil lykkes for ham at lave mål, og han er nr.2 offensiv spilleren. Hvis nr. 2 offensiv spilleren aldrig laver mål så kommer det til at koste point, og havde FCV nu ikke ramt stolpen så havde det måske også kostet i Slagelse.

Der skal nye ideer til i angrebet – måske Osama centralt som nr. 2 offensiv spiller, Stephan i venstre side og Davit i højre side.

Anonym

Thomas Senior, der er jeg lidt uenig. Jeg tror at PS i sit system ønsker at målene ligeså godt kan komme fra Sloth som fremskudt midtbane og SP og Osama på kanterne. DO passer også ind i den filosofi om målfarlige midtbanespillere. Så hvis Lasse ligger og kan holde på bolden og spille den af til de andre offensive spillere og gøre dem farlige så tror jeg egentlig at han gør sit arbejde OK.

Stev
      Bruger

Jeg hæfter mig ved, at da vi for ca. et års tid siden var enormt godt kørende, da var det med Davit som den store drivkraft. Han var en af dem som var rigtig god til at sætte Aron i scene, og nu har han igen fået en legekammerat i Lange, som kan tage mange af de samme løb dybt, så jeg mener vi skal holde fast i David i start 11'eren, i hvert fald en godt stykke tid, for han har et stort potentiale. Jeg har tvivlet meget på ham, og mener også han kom for tidligt i spil for os, inden han rigtig var klar til det, men det er han nu. Så er det bare op til PS og holdkammeraterne, at spille ham rigtigt, og han skal selvfølgelig som ung spiller guides til at tage de rigtige beslutningen.

Og hans til tider lade attitude skal der klart også arbejdes med. Den går ikke, især ikke i Aarhus, hvor fansene mere end andre steder vil se spillerne med blod på knæene. Hvis vi kunne få noget af Arons fight ind i ham, ville det være super!

cv
      Bruger

Ja han er et talent. Og bør ikke konstant dømmes på baggrund af en dårlig kamp. Han spillede rigtig godt i efteråret sammen med Aron.

kasper1509
      Bruger

cv, på baggrund af en dårlig kamp?? Han har jo været piv elendig siden Aron blev solgt.. Så det er efterhånden mange kamp han har været elendig i.. Der er flere dårlige kampe fra hans side end, der er gode..

Schmidt
      Bruger

Han er dygtig, men jeg synes han spilles forkert. Han bør spille mere på toppen som ægte angriber.

Jacob
      Bruger

Syntes godt nok folk revser Davit uden grund. Han er 20 år gammel og skal stadig bruge flere kampe til at blive bedre. Når han er bedst er han en af de bedste spiller vi har teknisk og fysisk. Nej han behøver ikke starte inde i alle kampe men det er nu engang PS der er træner og tæt på holdet og ikke nogle debatøre på et gf forum på nettet. Han har bestemt nogle ting han skal arbejde med, som f.eks. at han skal score flere mål men han har et kæmpe potentiale og kæmpe talent.
      han har et god teknik, godt blik for sine medspillere og en rigig god fysisk.

Thomas K
      Bruger

Kæmpe talent, der stadig skal lære at spille fodbold på dansk. Med systemer, mønstre og defensive pligter.

To år fra nu, så er han 22 år og blandt de bedste 10'ere eller falske 9'ere i ligaen.

Guffe
      Bruger

Helt enig med Thomas. Davit er en stjerner svøb. Han træffer for mange dårlige beslutninger, sænker tempoet til tider og afslutter ikke godt nok endnu.men giv ham tid, den knægt har det vildeste talent. Det kan man ikke undgå at læge mærke til. Fantastisk boldomgang ogumulig at tage bolden fra. Jeg ser ham som arvtager for Sloth når vi sælger ham til næste år. Han minder mig meget om Feilhaber, men kan blive bedre end ham.

Heeman
      Bruger

Han har nogle spidskompetencer, som mange andre spillere i vores trup ikke har. Som mange siger, så kan han noget teknisk, og så er han dygtig til at bruge sin fysik, og på den måde bruges som opspilsstation.

Jeg er selvfølgelig enig i, at han ofte holder al for lang tid i bolden, og på den måde ødelægger flere potentiel farlige angreb. Det er en af de ting, han skal lære – "hvornår skal jetterne tempoet ud, og hvornår skal jeg ikke."

Og som der bliver nævnt, så er han altså kun 20 år, så der er god tid til at forme ham. En udlænding som 20-årig allerede har spillet 41 kampe for GF, er altså ikke helt ringe.

Så jeg mener, at han skal have tillid, men det er klart, at han måske har været inde i nogle kampe og fået for meget ansvar, hvilket han ikke ikke kunnet klare qua sin unge alder og manglende rutine.

Så behold ham GF! Husk han er kontraktudløb til sommer. 😉

FondofGF
      Bruger

Ift kampen mod FCM bed jeg mærke i hvor god Skidt-Lasse i virkeligheden er til at agere opsspilsstation. En skam jeg ikke har set ham kunne andet – hvor er målene, udfordringerne og tempoet? Men hvis han bare skal kunne hvad Søren Larsen allerede kan, så er det vel mange penge at spare i den situation.

Arctic
      Bruger

Så må det være trænerstabens ansvar og lære ham de kompetencer han skal bruge fremadrettet i klubben. Der må ligges en individuel træningsplan for ham.

Her har vi chancen for at udvikle på en spiller der allerede har overblikket og det tekniske top niveau til Premier Leauge.

Han skal have lært nogle skud finter, han har brug for mere tid til sit aftræk, han sparker hårdt men måske for rent, boldens bane er for let at læse for målmanden når han skyder ude fra kanten af feltet. Også fordi hans kropssprog viser tydeligt for målmanden hvor han skyder i målet.

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?