SIR-AGF drager i krig

Forside Fora AGF SIR-AGF drager i krig

Viser 60 svartråde
  • Forfatter
      Fresh
      Bruger

Kære medlemmer af SIR-AGF,

I morgen skal affaldsluderne fra FCK møde vore stolte allierede fra Beitar Jerusalem.

Jeg vil på SIR-AGFs vegne gerne bede alle, der vil SKIDE på de danske hold i Europa, om at at støtte Beitar Jerusalem. Det er i morgen, at vi kan være de første til at pege fingre og råbe "IN YOUR FACE, MEDLØBERLUJERSVIN" ad FCKs plastikfans, når Beitar knuser de falske hvide fra København.

Vi er fra Århus og vi [u]HADER[/u] København (og alle andre byer, der ikke er Århus)!

SIR-AGF ønsker Beitar Jerusalem held og lykke i kampene mod FCK!

PS: Alle SIR-AGF'ere bør ved denne lejlighed også sende venlige tanker til NK Gorica, der i sin tid gjorde deres arbejde åhhh så fint og knuste FCK med 5-0 i Parken. NK Gorica er fortsat en af vore tætte allierede og altid klar til krig mod de uværdige danske hold i Europa.

anderssch
      Bruger

tiiiihi selvom det er godt barnligt syntes jeg det er genialt… måske fordi jeg hader fck.

zcml
      Bruger

Tror jeg er gået glip af noget!

Hvad er SIR-AGF?

Fresh
      Bruger

zcml skrev:
      Tror jeg er gået glip af noget!

Hvad er SIR-AGF?

Det står for "Syg i roen"-AGF. "Syg i roen" var netop, hvad vi "anti-danske-hold-i-Europa"-folk blev kaldt på Fæsseren engang, da vi gav udtryk for, at vi håbede, at alle danske hold fejler på det groveste og på den mest pinlige måde i europæisk sammenhæng.

weah
      Bruger

SÅ er vi tilbage! Dejligt, Fresh, at du lige genopliver den mest succesrige GF-fraktion gennem de sidste 4-5 år (hvis vi lige bortregner sidste år, som må betegnes som en smutter, selv om BØF reddede lidt af æren :-])

Med håbet em endnu en stor sæson og tilsvarende fremgang for fraktionen. Vi har allerede fået små varsler fra bl.a. Island om, at noget stort er i vente i de kommende uger!

/W

ham_der
      Bruger

hvorfor håbe at danske hold fejler?[think]

just wondering…

Fresh
      Bruger

ham_der skrev:
      hvorfor håbe at danske hold fejler?[think]

just wondering…

Fordi vi hader dem.

Fresh
      Bruger

@weah:

Jeg overvejede faktisk at sende en PB til dig og PHF, men jeg regnede med, at jeres respektive SIR-AGF-gener også var specielt aktive for tiden. B)

Kasper
      Bruger

Fordi vi hader dem

:k:k:k – Klasse kommentar, intet mindre!

fladmose
      Bruger

Wtf?[shock]

Lylle
      Bruger

må indrømme at jeg plejer at holde med de danske hold ude i Europa ..

undtagelserne er dog: FCK, Brøndby, AAB (AAARRGH), OB og FCM
      dem hader jeg ganske enkelt.. (hader self også viborg, SIF og Lyngby, men tanken om dem i Europa er dog for langt væk)

Driblekongen
      Bruger

Lylle skrev:
      må indrømme at jeg plejer at holde med de danske hold ude i Europa ..

undtagelserne er dog: FCK, Brøndby, AAB (AAARRGH), OB og FCM
      dem hader jeg ganske enkelt.. (hader self også viborg, SIF og Lyngby, men tanken om dem i Europa er dog for langt væk)

Du siger du plejer at holde med danske hold i Europa. Hvem udover de nævnte hold ser du spille europæisk fodbold mere end 1 gang?;)

Djorkaeff
      Bruger

Sikke noget fis!!

De danske hold skal da skrabe så mange points sammen som muligt i Europa. Dermed ikke sagt at man decideret skal holde med dem eller støtte dem på anden vis.

Men jo flere point de danske hold samler i Europa, jo bedre for AGF der, efter en forhåbentlig overlevelse i denne sæson, de kommende sæsoner skal slåsse om de pladser der giver europæisk deltagelse. Og dem kunne der jo blive en ekstra af, ved at de andre hold vinder nogle kampe.

Josef Olesen
      Bruger

Jeg er for sin vis pisse ligeglad med hvordan det går med dem, hvis AGF ikke er gode nok til at kvalificere sig selv, who gives a shit med alle de andre.

Jeg hader alle andre danske klubber, med undtagelse af Lyseng IF, men for satan da gutter, SIR-AGF, det er kraftedmne uopfindsomt, glimrende initiativ, lorte navn, men gætter på det var i en brændert og navnet bare har holdt ved lige siden?
      Jeg forslår en navneforandring også lige en extra ting, i får aldrig mig til at støtte et israelsk hold sorry to say, så hellere FCK, de ligger i det mindste i Europa.

Jenz
      Bruger

Denne tråd er fra offielt hold vurderet til den sjoveste AGF-tråd i mine øjne.

weah
      Bruger

Djorkaeff og andre:

Jeg er blevet så gammel, at jeg ikke gider begrunde, hvorfor jeg også hader de hold om onsdagen, som jeg hader om søndagen. Og hvorfor begrebet 'dansk fodbold' hænger mig ud af halsen. Hvis ikke Fresh, Peter Holm eller andre gider, så vil jeg henvise til arkivet på fæsseren, hvor dette har været en rituelt tilbagevendende diskussion hver sommer/efterår – og hvor fraktionen som det fremgår også er opstået for et par år siden. Ikke i en brandert, men man kunne godt kalde det en art kollektiv cyber-rus.

/W

Andre Jensen
      Bruger

Jeg håber altid at Broendby fejler i Europa. For enhver pris. De er så ikke med i år…..så det er jo herligt.

FCK har jeg heller ikke meget til overs for, så fint hvis de ikke klarer den, men dog ikke noget jeg går voldsomt op i.

For de andre hold vedkommende, håber jeg da på lidt dansk succes.

Maradona
      Bruger

Jeg melder mig også under fanerne, mest pga Flemming Toft og hans ultra rød/hvide briller.
      Jeg var nødt til at slukke for gårsdagens kamp pga hans ensidige udtalelser, det var lige så jeg fik hovedpine.
      Desuden er jeg pisse skuffet over FCK, køber Rasmus W, Nordstrand og en eller anden hat fra Rangers.
      De har pengene og måske CL til at skaffe store profiler fx. Stephen Appiah, men nej nej, man ville meget hellere have Würtz, det er så latterligt at når de endelig har muligheden for at hente stjerne til landet, så køber de så kedeligt.
      Skam dig Carsten.

Fresh
      Bruger

Jeg kan hermed på vegne af hele SIR-AGF byde velkommen til vort nyeste æresmedlem: Rui Manuel César Costa B)

[img]http://pfutebol.com/images/Legends/rui%20costa.jpg[/img]

Replay
      Bruger

Yes Sir [cheers]

Hvad sker der i jeres hoveder??? I SIR-AGFere lyder sku lidt som en flok p.e.r.k.e.r.e. der bare vil lave ballade og ikke har bedre at give sig til end at svine de danske hold (undtaget AGF)

Jeg holder med ALLE hold i Europa. Selv om det ikke gør noget når Brøndby får røvfuld ;).
      Jo bedre resultater danske hold skaber i Europa, jo flere hold kan vi få med i de europæiske tuneringer. Og hvordan kan man tale imod det???!

Synes ikke i hører til på en hjemmeside som morethanaclub.dk

Mvh

Maradona
      Bruger

Hvad er det for noget dobbeltmoralsk pis?
      Hvorfor er det ok for dig, at holde med Brøndbys modstandere, men når vi andre holder med andre danske holds modstandere, så er det forkert og forkasteligt?

Jeg er ved at være så træt af at man skal holde med danskere, "du skal holde med Michael Rasmussen", "du skal holde med danske hold i Europa", "du skal holde det danske landshold", nej, det skal jeg ikke, det kan jeg vælge hvis jeg vil, men det må da for fanden da være op til mig.

Hvis man bare en gang har hørt de ultra farvede kommentatorer, brude det være umuligt at holde med andre danske hold i europa. Det er jo komplet latterligt.
      Jeg var nødt til at slukke for lyden i lange perioder i går, alt hvad FCK gjorde var fantastisk, alt hvad Ben-fica gjorde var heldigt og ufortjent og dommeren var inkompetent når han dømte mod FCK og "spot on" når han dømte med. Det var en ren farce.

anderssch
      Bruger

Synes også godt vi kan takke Jesper Christiansen for det første mål :k:k:k:k

Kasper
      Bruger

??? I SIR-AGFere lyder sku lidt som en flok p.e.r.k.e.r.e. der bare vil lave ballade

Du har lov til at være uenig med, hvad andre mener. Men den kommentar er simpelthen både latterlig, pinlig og udstiller dig selv som en idiot..
      Jeg vil gerne anmode Admins om en udelukkelse af SAK for den kommentar!

og tilbage til emnet. Jo første mål havde en bedre målmand taget. Men det er jo ikke første gang, at JC viser noget svigende kvaliteter i europæisk fodbold…. (det kan Steffen-haderne jo så tænke over)

Replay
      Bruger

Jesper C Raus :k

Jorgensen
      Bruger

Skilled Amish Kid skrev:
      Hvad sker der i jeres hoveder??? I SIR-AGFere lyder sku lidt som en flok p.e.r.k.e.r.e. der bare vil lave ballade og ikke har bedre at give sig til end at svine de danske hold (undtaget AGF)

Jeg holder med ALLE hold i Europa. Selv om det ikke gør noget når Brøndby får røvfuld ;).
      Jo bedre resultater danske hold skaber i Europa, jo flere hold kan vi få med i de europæiske tuneringer. Og hvordan kan man tale imod det???!

Synes ikke i hører til på en hjemmeside som morethanaclub.dk

Mvh

Hvad fanden sker der for dig? At kalde folk for perkere fordi de holder med Benfica, det er fandme langt ude. Gå dog i behandling knægt!

Hvad er det for noget med at man skal holde med de danske hold i Europa? Jeg er så meget AGF fan, at jeg aldrig ville holde med FCK nogensinde, uanset hvem de møder. Sådan har du det åbenbart ikke, men så smut over til dine venner på en fck support side, sammen med alle de andre wannabee fck fans.

nr27
      Bruger

Skilled Amish Kid skrev:

Fjols? 😐

Jeg er så brandende agf fan at jeg under ingen omstændigheder ( om så fck kom i champions league finale ) ville holde bare en lille lille bitte smule med dem!

Fresh
      Bruger

Maradona skrev:
      Hvad er det for noget dobbeltmoralsk pis?
      Hvorfor er det ok for dig, at holde med Brøndbys modstandere, men når vi andre holder med andre danske holds modstandere, så er det forkert og forkasteligt?

Jeg er ved at være så træt af at man skal holde med danskere, "du skal holde med Michael Rasmussen", "du skal holde med danske hold i Europa", "du skal holde det danske landshold", nej, det skal jeg ikke, det kan jeg vælge hvis jeg vil, men det må da for fanden da være op til mig.

Hvis man bare en gang har hørt de ultra farvede kommentatorer, brude det være umuligt at holde med andre danske hold i europa. Det er jo komplet latterligt.
      Jeg var nødt til at slukke for lyden i lange perioder i går, alt hvad FCK gjorde var fantastisk, alt hvad Ben-fica gjorde var heldigt og ufortjent og dommeren var inkompetent når han dømte mod FCK og "spot on" når han dømte med. Det var en ren farce.

Jeg kunne ikke have svaret bedre selv. :k

Fresh skrev:

@weah
      :

Jeg overvejede faktisk at sende en PB til dig og PHF, men jeg regnede med, at jeres respektive SIR-AGF-gener også var specielt aktive for tiden. B)

Ikke specielt for mit vedkommende.

Sidste sæson var en hård omgang for mig med CL-detagelse til FCK og UEFA Cup-succes for OB”¦ Puha, det var hårdt at læse om, mens AGF famlede sig frem i 1. division. Jeg tror ikke, jeg kan understrege nok betydningen af at have medier, som stiller spørgsmålstegn ved FCK. Selv hvis Flemming Østergaard stod og kastede babyer ud fra Parkens tag, ville FCK kunne vende det til noget godt.

Nu gør det desværre ikke meget bedre, at jeg nu er bosiddende i København, og d.v.s. at jeg har plads på første parket, når mine kolleger mandag efter mandag jubler over FCK's sejre. Og så havde FCK endda godt med succes i CL, også selvom man ikke kvalificerede sig til finalerne. Jeg har gået lidt i chok siden da…

I år vejrer jeg håb om, at Benfica kan sende FCK ud. Portuguiserne kom godt fra start dernede, og forhåbentligt kan [i]my man[/i] Rui Costa gøre det grimme og smide bolden ind bag lig så grimme Jesper Christiansen.

Kom så, de rø'e!!

Slesvigeren
      Bruger

Tag jer dog sammen.

Fresh
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:
      I år vejrer jeg håb om, at Benfica kan sende FCK ud. Portuguiserne kom godt fra start dernede, og forhåbentligt kan [i]my man[/i] Rui Costa gøre det grimme og smide bolden ind bag lig så grimme Jesper Christiansen.

Kære PHF (og alle andre medlemmer af SIR-AGF): Vor mission er lykkedes; FCK er ude af Champions League! :k

Nu håber vi blot, at de danske hold i UEFA Cuppen vil fejle grueligt! God vind til de danske holds modstandere!

anderssch
      Bruger

Vi skal bla. sende en varm tanke til dommer Eric Braamhaar, som tydeligvis også er medlem af SIR-AGF. Klasse :k :k

tag jer sammen !

Fresh
      Bruger

anderssch skrev:
      Vi skal bla. sende en varm tanke til dommer Eric Braamhaar, som tydeligvis også er medlem af SIR-AGF. Klasse :k :k

Absolut! :k

McAteer
      Bruger

Fantastisk at se Østergaards skuffede, men stadig arrogante fjæs. Fantastisk at se klamme Konfirmandhårs-Christiansens skuffede firkantede mund. Fedt at slippe for at høre på mere ævl fra Danmarks dårligste kommentatorpar. Fedt at få lov til at se de bedste CL-kampe.

Tak, Benfica.

anderssch
      Bruger

Nu skal jeg overbevise samtlige mennesker i kbh om at benfica spillede bedst.

shazo
      Bruger

What! FCK Spillede klart bedst, synd de ikke gik vidrer.

Replay
      Bruger

Det er deres egen skyld de ikke gik videre… Danmarks landshold(FCK) har ikke scoret et mål i 3 kampe, og det er til trods for de offensive danske landsholdsstjerner, som William Kvist, Würtz, Silberbaur og Nordstrand.

Rart man ikke skal tvinges til at se FCK.

Tusind tak til Benfica for at slå hele familien Danmarks mediedarlings ud. :k

Så mangler vi bare UEFA Cup-elendighed!

anderssch
      Bruger

altså nu er ajax røget i uefa cup. Jeg mener også bayern/hamborg er i den, så der burde være chance for complet udsletelse af fck. Åhhh hvilken stilhed der ville komme

shazo
      Bruger

@Replay hehe selvføgelig er det deres egen skyld??? Men de spillede stadig bedst, bare ikke når det galt målene…

Men det bedste for dansk bold er sku da at alle danske hold klare sig godt, sådan så vi får flere hold med. Jeg er dansker derfor holder jeg også med de danske hold og fordi det er bedst for dansk bold!

Flanhardt
      Bruger

weah skrev:
      Djorkaeff og andre:

Jeg er blevet så gammel, at jeg ikke gider begrunde, hvorfor jeg også hader de hold om onsdagen, som jeg hader om søndagen.

/W

Skidegod kommentar!
      Jeg er enig!
      Hvorfor skulle man dog holde med et hold bare fordi det er dansk!?! Jeg hader de fleste hold i DK… Jeg holder med GF, og resten må for min skyld rende og hoppe.

Lars Elstrup
      Bruger

Bliv da voksne og se det hele i et større perspektiv! Dansk succes i Europa vil kun gøre AGFs vej til Europæisk comeback kortere!
      😉
      (Nu kommer der slag til mig!)
      [jump]

anderssch
      Bruger

Tror næppe det handler om hvor voksne vi er, mere et oprør mod den fordom, at alle skal holde med lortefck i Europa, men når de spiller i Danmark må man gerne hade dem. Man kan bare ikke lige slukke/tænde for sit had til sådan et firma.

Lars Elstrup
      Bruger

Nåh, jamen så siger vi det;)

McAteer
      Bruger

@ Elstrup og andre: Tror bestemt ikke, man kan påstå, det er dette sites yngre segment, der er enten medlemmer eller tilhængere af SIR-AGF-principperne. Derimod må jeg erkende, at det først var i teenage-årenes kritiske stillingtagen, at jeg fandt frem til, at Bræbøs succes i Europa var noget snask og følgelig, at Lodz, Wroncki og andre polakker var helte.

Det gælder i øvrigt ikke kun danske klubber; jeg er også møgtræt at kanaler og kommentatorer, der favoriserer klubber med danske spillere (f. eks. Sjalke). Derudover morer det mig, når landsholdets fjolser (J. Christiansen o. a.) nosser i det.

Er det barnligt? Næh, det barnlige er i mine øjne den der "Han er dansk, han er en helt-forståelse".

shazo
      Bruger

hehe lad dem nu bare være modsat, hvis de har brug for det. hvis de ikke føler sig dansk nok til det, så er det da fint med mig. Over størstedelen der gør den slags mangler jo bare lidt opmærksomhed, og det er også derfor jeg skriver, for syntes jeg selvfølgelig i skal have hvis i mangler det 🙂

Lars Elstrup
      Bruger

Hey, hver sin holdning..:k

Fresh
      Bruger

McAteer skrev:
      @ Elstrup og andre: Tror bestemt ikke, man kan påstå, det er dette sites yngre segment, der er enten medlemmer eller tilhængere af SIR-AGF-principperne. Derimod må jeg erkende, at det først var i teenage-årenes kritiske stillingtagen, at jeg fandt frem til, at Bræbøs succes i Europa var noget snask og følgelig, at Lodz, Wroncki og andre polakker var helte.

Det gælder i øvrigt ikke kun danske klubber; jeg er også møgtræt at kanaler og kommentatorer, der favoriserer klubber med danske spillere (f. eks. Sjalke). Derudover morer det mig, når landsholdets fjolser (J. Christiansen o. a.) nosser i det.

Er det barnligt? Næh, det barnlige er i mine øjne den der "Han er dansk, han er en helt-forståelse".

Nemlig. Det er simpelthen så "sødt" at høre, når en kommentator siger noget i stil med:

[i]"I dag vandt Real Madrid – med Thomas Gravesen HELT ude af truppen (men han er dansker, så jeg SKAL bare nævne ham) – med 3-1 over Morten Skoubos Real Sociedad. Skoubo sad på bænken gennem hele kampen (og bidrog ikke med noget som helst – men han er dansker, så jeg SKAL bare nævne ham)."[/i]

Kan de ikke bare konsekvent sige:

[i]"Se mig, jeg er dansker, og jeg mener, at alle danskere er Guds gave til ALT! Jeg skal nævne komplet irrelevante facts om danskere i enhver sammenhæng. For jeg er nemlig dansker! JUUHUUU, se mig, jeg er dansker!"[/i]

Fresh
      Bruger

AaB – Sampdoria
      FCM – Lokomotiv Moskva
      OB – Sparta Prag
      FCK – Lens

Mine herrer,

Jeg ser store muligheder for SIR-AGF i de forestående kampe. B) Jeg kan ikke forestille mig, at der går mere end maks. ét dansk hold videre. Drømmescenariet med fire danske nederlag er SLET ikke utænkeligt.

Lars Elstrup
      Bruger

@Fresh

Du er ikke stolt af at være dansker? Fair nok..;)

anderssch
      Bruger

shazo skrev:
      hehe lad dem nu bare være modsat, hvis de har brug for det. hvis de ikke føler sig dansk nok til det, så er det da fint med mig. Over størstedelen der gør den slags mangler jo bare lidt opmærksomhed, og det er også derfor jeg skriver, for syntes jeg selvfølgelig i skal have hvis i mangler det 🙂

Tror ikke du fatter pointen. Prøv at flytte til København, så vil du forstå efter en uges tid

Fresh
      Bruger

Lars Elstrup skrev:

@Fresh

Danskere er generelt set nogle lalleglade idioter; Så nej, ikke specielt.

Jorgensen
      Bruger

Lars Elstrup skrev:

@Fresh

Stolt af at være dansk…, halvdelen af spillerne i ovenstående "danske" er nok udlændinge! Det er efterhånden svært at snakke om national stolthed i international fodbold efterhånden.

anderssch
      Bruger

ned med armen pia

Jeg må tilslutte mig SIR AGF holdningen. den der med succes for danmark på den europæiske scene er en omgang crap!!! Det eneste det gavner er FCKs pengepung, og den er i min optik stor nok i forvejen! Lad dem falde og slå sig og lad dem gøre det så hurtigt som det overhovedet er muligt:)

Sænk hele bundtet!!!!!

Fresh skrev:

AaB – Sampdoria
      FCM – Lokomotiv Moskva
      OB – Sparta Prag
      FCK – Lens

Mine herrer,

Jeg ser store muligheder for SIR-AGF i de forestående kampe. B) Jeg kan ikke forestille mig, at der går mere end maks. ét dansk hold videre. Drømmescenariet med fire danske nederlag er SLET ikke utænkeligt.

Ser ud som om UEFA klarer arbejdet for os med den lodtrækning. Men generelt trækker jeg vejret roligere nu efter, at Benfica snød FCK. Underligt nok virker det som om, at det er sværere at komme ind i UEFA Cup'ens puljespil, end det er at komme ind i Champions League med den lodtrækning!

anderssch
      Bruger

@ Peter Holm
      Bor du i Brøndby, eller er det en joke? I begge fald skræmmende.

Lars Elstrup
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=73253

Ja.. Lad os da bare håbe på danske nederlag……….NOT!

Kasper
      Bruger

7,8 mil til deling – juhuuuuu, vi bliver rige! NOT

Det er småpenge, tænk hvad FCK selv tjener på deres deltagelse. Det argument med at vi andre også nyder godt af FCK eller OB's succes holder altså bare ikke…
      Jo længere de kommer, jo flere penge får de. Og jo mere distancerer de os….. Vi får kun sværere ved at hente dem.
      Jeg kan simpelthen ikke klare det argument……

Og den med at vi får lettere ved at komme ud i Europa. Jamen, hvis VI bare selv var gode nok, behøves vi jo slet ikke hjælp. Og er vi gode nok til CL, så kan vi vel også komme med, selvom vi skal kæmpe fra 1.kvalrunde…..Et land bliver jo ikke ekskluderet, og der vil altid komme et hold med.
      Men jo længere de andre kommer, jo sværere får vi bare ved at fange dem!

Jeg kan simpelthen ikke holde med andre danske hold! Og jeg er så absolut stolt af vores lille land – men i endnu højere grad AGF!
      og vil jeg aldrig heppe på en af vores konkurrenter!!!!!

Lars Elstrup
      Bruger

Fair nok! Gode argumenter.. men vi blir nok aldrig enige…;)

Viser 60 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?