Sign med Jones Borring

Forside Fora AGF Sign med Jones Borring

Viser 5 svartråde
  • Forfatter

Jeg husker gamle dage med endeløse
      ♫ Jonas Borrings tænder er offsiiiide ♫

Men mon ikke det er en ide at snakke lidt med manden? Han kunne vel godt blive en gevinst for AGF pt?

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-03-12-keller-bliver-i-randers-fc-presser-borring-mod-exit

Husted
      Bruger

Jeg har tænkt det samme. Det ville være en god forstærkning. Og mange søde kvinder i Århus til Borring.

Henze05
      Bruger

Jeg vil hellere have Stephan P til at forlænge, end at vi henter Borring. Dog virker det til, at Borring er skarpere foran kassen, og hvis vi alligevel står og mangler en kantspiller, og Borring kan hentes gratis, så er han også meget velkommen ! 🙂

Norden
      Bruger

Uanset om det bliver Borring eller en anden, vil det være tiltrængt med lidt flere spillere med mål i støvlerne.

Det er godt at Elmar har vist han kan lave mål – vi har brug for at der er flere der byder ind på den front til at supplere Duncan – det vil potentielt set også give Duncan mere plads hvis der er flere reelle trusler i feltet.

Sylvester
      Bruger

Jonas B ville da være en perfekt tilføjelse i truppen. Vant til at spille kant i en flad 4 mands midtbane og som der er skrevet, så har han lidt flere mål i støvlerne end SP.

Gratis og hvis han ikke forlanger den helt store lønseddel, så bør AGF ikke være i tvivl om Borring.

Henze05
      Bruger

Et + mere i forhold til AGF er jo, at han ikke behøver at flytte langt væk fra børnene eller rykke dem særlig langt, modsat hvis han sniger sig til sjælland eller udlandet 🙂 Han ønsker nok mest af alt, noget stabilitet.

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?