fbpx

SIF – AGF, Kampens udvikling

Forside Fora AGF SIF – AGF, Kampens udvikling

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      Sopy
      Bruger

Hey…

Da dette indlæg skrives er AGF lige kommet foran 1-0 ved Christer GEORGE…

Nogen der har hørt andet fra Silkeborg Stadion???

Sopy
      Bruger

Lyder som en gabende kedelig kamp… Sådan lyder det i hvert fald på P3… Prøver at skaffe opdateringer fra én på Silkeborg Stadion…

Sopy
      Bruger

1. halvleg er slut…

SIF – AGF 0-1

0-1 Christer George 29'

Sopy
      Bruger

Det lyder som om, at Silkeborg er kommet bedre med i 2. halvleg, og de har da også lige været tæt på, men det løb ud i sandet…

Sopy
      Bruger

Så fik Silkeborg udlignet…

1-1 ved Jens B. Askou, på hovedstød efter et hjørnespark, hvor han møder bolden ved forreste stolpe… Og som P3's udsendte kunne konkludere, så var det ikke første gang, at de havde problemer ved hjørnespark…

Sopy
      Bruger

Kampen er slut…

SIF – AGF 1-1

0-1 Christer George 29'
      1-1 Jens B. Askou 80'

Nu er der bare at vente på, at fansene kommer hjem, så de kan komme med deres meninger…

Sune Hansen siger tak for i dag, og håber i kunne bruge det… Der siges tak til Livescore.com og P3…

fin debat Sopy, synes dog godt at du kunne have diskuteret lidt mere 😀

carpe_diem82
      Bruger

Det var en sløv indsats på hele banen, George lavede dog en del gode detaljer, og et rigtigt flot mål, derudover gjorde Aho det ok i forsvaret

Sopy
      Bruger

Var heller ikke til kampen og vil derfor ikke udtale mig om kampens bedste spiller… hehe 😀

Men i og med jeg havde Jonni Hanssen som kampens spiller i konkurrencen, så stemmer jeg på ham 😉

Sopy skrev:
      Var heller ikke til kampen og vil derfor ikke udtale mig om kampens bedste spiller… hehe 😀

Men i og med jeg havde Jonni Hanssen som kampens spiller i konkurrencen, så stemmer jeg på ham 😉

LOL – det er sgu ægte jysk klasse humor 😀

Sopy
      Bruger

Mange tak… 😉 Har taget din indlæg, om at jeg skulle have diskuteret noget mere med mig selv, til mig… Så derfor har jeg skrevet et lille notits til hændelsen…:

"Kære ForeverAGF.dk, brugere af sitet og danskere generelt

Det beklages dermed, at undertegnede ikke snakkede og diskuterede noget mere højlydt med sig selv, da undertegnede nu var alene på tråden i mere end halvanden time… Det er dybt beklageligt og vil aldrig ske igen…

Jeg sender mine dybeste tanker til de efterladte og pårørende, der muligvis har set deres familie og venner kede sig ihjel over, at der manglede flere indlæg i denne debat…

Jeg har derfor valgt at starte en indsamling, der går udelukkende til FMUD (Foreningen Mod Useriøse Debatter)… Vil du høre mere om denne indsamling, så skriv lige en PB til mig, så finder vi ud af det…

På forhånd tak

Mvh
      Sune Hansen"

Sopy

Nu håber jeg ikke, at du har taget min lille joke alvorligt. For ellers skylder jeg vist en større undskyldning.
      Hvis du fangede min joke, og blot kørte videre på den, vil jeg sige klassehumor.

Næste gang der er kamp, og jeg ikke er på stadion, skal jeg nok komme ind og debatterer med dig ;):D

Sopy
      Bruger

Den var udelukkende ment som en joke og intet andet… Men modtager stadig gerne bidrag til min lille "forening"…

Og skulle der være nogen derude, som ikke synes den er sjow, så kan jeg sige til dem…:

"Jeg havde det mega sjovt med at skrive det"

så er jeg straks mere rolig. Blev lige en anelse nervøs ved dit næstsidste indlæg (det lange af dem).

Jeg vil gerne bidrage med mig selv til din forening, men ellers kan jeg nok godt støve 15 øre op 😉

Sopy
      Bruger

Når dine 15 øre er sat ind på kontoen, så er der 40 øre i kassen i alt… 😉

fedt nok, hvem har stået for de første 25? 😀

btw, hvad er gironr.?

Sopy
      Bruger

Det var startkapitalen indskudt af formand Sune Hansen, sekretær Sune Hansen og bogholder Sune Hansen i fællesskab…

Formålet er klart:
      At få stoppet det hav af useriøse debatter, som er kommet efter internettets frembrud…

Mål:
      Indenfor 5 år: At få lavet et debat ministerie
      Indenfor 10 år: At få nedbragt de useriøse debatter med 95 %

Har intet girokort nr.

det lader til at Sune Hansen er en travl fyr, der egenligt ikke burde findes på internettet, men på den lukkede afdelling i Risskov…

Men nu da du ikke har noget giro nr. må vi lige mødes på stadion 😉

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.