Sejre til FCN og Sønderjyske i dag

Forside Fora AGF Sejre til FCN og Sønderjyske i dag

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      petersen100
      Bruger

Køge var foran, men Sønderjyske vandt alligevel. FCN slår BIF, heller ikke optimalt.

8 FC Nordsjælland 27 / 28-32 / 35
      9 SønderjyskE 27 / 25-29 / 32
      10 AGF 27 / 30-37 / 32
      11 Randers FC 27 / 26-37 / 27
      12 HB Køge 27 / 24-61 / 12

Hvem havde troet dette for bare et par uger siden? Nedrykningsdramaet starter allerede på søndag mod BIF, en sejr er næsten påkrævet, hvis ikke vi skal være helt nede i kældren til kampene mod Køge, SIF, Sønderjyske og FCN.
      3 Sejre er vel minimum i de sidste 6 kampe..

Steen6372
      Bruger

Lidt afhængig af hvem sejrene kommer imod, vil jeg nu tro at 2 sejre vil række, måske endda blot 4-5 point. Og vi har altså hjemmekampe mod Køge og SønderjyskE. Og formentlig også Jakob Poulsen og muligvis endda Graulund tilbage til de kampe.

chilli
      Bruger

"Hvem havde troet dette for bare et par uger siden?"

Tjaaa, vi var en del der gjorde opmærksom på dette scenarie for længe siden. Men som altid skal der lig på bordet, førend nogen i AGF fatter en skid af alvoren.

Jeg har ikke ord for dette her, det er ikke kun en katastrofe, hvis vi rykker ned det bliver simpelthen den største fadæse nogensinde i den bedste række i dansk fodbold historie. Men omvendt er der nogen klubber der kan skrive negative historier er det sgu AGF.
      Såfremt det bliver til nedrykning, vil AGF være en joke i dansk fodbold i mange mange mange år frem i tiden, og spørgsmålet er om det så ikke er tid til en 100% udrensning i ledelsen, og bestyrelse og derefter trænere og spillere. Spillerne kommer nok af sig selv, kan man forestille sig MJ. , JP, BF, SP, m.f. spille i 1 div. nej, vel.

petersen100
      Bruger

Jeg tror ikke at 4-5 point er nok..
      Køge-kampen skal resultere i 3 point. Og de indbyrdes opgør mod de andre nedrykningskandidater FCN og Sønderjyske skal også vindes, så klarer vi frisag.

Hvis Sønderjyske slår RFC i weekenden, så står det efterhånden mellem GF og Randers.

Sloth
      Bruger

jeg vil dælme hellere have Sønderjyske vinder end Randers i næste runde – Det vil simpelthen som skrevet længere oppe, den største fadæse i AGF's historie hvis vi ender med både at have ligget nr.1 cirka en tredjedel inde i turnering, for blot at gå helt i stå at rykke ud……det vil intet ord kunne dække!!!

Skal dette scenarie udspille sig, så bør alle der har været indvoldveret sportslig og ledelsesmæssigt aflevere deres medlemskab og så erstatte klubben med lutter nye folk

Fernando
      Bruger

ingen tvivl om at 5 point vil være rigeligt og med 6 pomit er de helt, helt sikre. randers vil tabe point og taber de til tyskerne på søndag vil være perfekt.

Vi skal nok klare det, men helt urimelig at vi kommet i en situation, hvor det er helt reelt at tale og fokusere 110% på at undgå nedrykning.

jeg mener fx at nordsjælland er så godt som fri at nedrykning allerede – så en sejr i BIF på søndag og uafgjort mellem de 2 andre og jeg aflyser alt nedrykningssnak med det samme

Steen6372
      Bruger

Et forsigt bud på resten af resultaterne, baseret på at vi kun vinder en af kampene kunne være:

28.
      SE – RFC X
      BIF – AGF 1
      SIF – FCN X

29.
      AGF – Køge X
      FCN – SE 1
      RFC – FCM X

30.
      SIF – AGF 1
      FCN – RFC 2
      SE – OB 2

31.
      RFC – AaB 1
      AGF – SE 1
      OB – FCN 1

32.
      SE – Esbjerg 1
      OB – RFC 1
      FCN – AGF X

33.
      RFC – BIF X
      AGF – OB 2
      FCK – SE 1
      EFB – FCN 1

FCN 40
      AGF 37
      SE 36
      RFC 36

Og her mener jeg jo nok at der bør være mulighed for mere end 1 point sammenlagt mod Køge og SIF, som jeg her forsigtigt har gættet på. Prognosen bygger samtidig på at Randers holder dampen kørende med sejr i Farum og point mod FCM og Brøndby. Men som man kan se af min slutstilling bliver det nok lige snert nok, hvis ikke vi laver mere end 5 point. Men selvfølgelig bør vi jo også vinde over Køge. Endelig vil jeg slet ikke udelukke at holdet kan mande sig sammen til en brandkamp i sidste runde mod et OB-hold der formentlig har sat sig endeligt på 2. pladsen inden den kamp. Især hvis vi igen har Graulund og Jakob P. tilbage i startopstillingen.

HB
      Bruger

@Steen6372 det ser uhyggeligt realistisk ud!!!!!!!! Det kan vi simpelthen ikke være tjent med. Vi fortjener bedre som fans der konstant bakker op om holdet og har udholdt årevis af ørkesløshed. Spillerne og de ansvarlige ledere burde skamme sig.

Jacob
      Bruger

@steen6372
      tror desværre randers vinder næste kamp mod sønderjyske de har virkelig fået blod på tanden… det er katastrofalt det her og det må ikke ske at vi rykker ned!!

stjernen
      Bruger

Det er sku noget af en profet vi har støvet op der … du må hellere spille på det 🙂

Roger
      Bruger

Der er kun een ting at gøre: Stramme ballerne, bide tænderne sammen, give størst mulig opbakning til holdet, lade være med at fokusere på resultater af andre kampe som vi alligevel ikke har indflydelse på, tage en kamp af gangen, få skrabt så mange point sammen som overhovedet muligt og så se hvor langt det rækker. (Ok det var mange ting…)
      Alt det andet kan vi ikke bruge til en skid!
      Dybest set handler det om at spillerne skal have ind i hovedet at den næste nærkamp skal vindes, den næste bold skal cleares, det næste angreb skal føre til en afslutning, den næste afslutning skal være indenfor målrammen osv. Og lykkes det ikke lige så op på hesten og prøv igen.
      Og det er også den attitude jeg gerne vil se næste sæson, som forhåbentlig bliver i superligaen. ingen snak om medaljer og hvor sindsyg god en trup vi har, men udelukkende fokus på at den næste kamp skal give (3) point.
      Og så skal vi ændre målsætning fra at fokusere på en slutplacering som f.eks. nr. 3, 6, 10 eller hvad ved jeg, til at vi skal have X antal point, f.eks. minimum 50, der er ca. halvdelen af maximum.

Steen6372
      Bruger

Jacob skrev:

@steen6372

tror desværre randers vinder næste kamp mod sønderjyske de har virkelig fået blod på tanden… det er katastrofalt det her og det må ikke ske at vi rykker ned!!

Jacob: Hvis SønderjyskE taber den kamp kommer de selv i alvorlige vanskeligheder med det slutprogram de har. Mit gæt er dog at jeg er rigeligt optimistisk mht. hvad Randers kommer til at præstere i de sidste kampe. De er altså endnu 5 p. efter os andre, og med 6 kampe tilbage gør det dem stadig til storfavoritter til at rykke ned. Og alle gode serier har det med at slutte på et tidspunkt. Vores egen varede 7 kampe i sæsonstarten. Randers og Ove C. har gjort det fantastisk i dette forår. De har allerede afværget et par matchbolde og der kommer endnu en de skal redde på søndag. Og det bliver svært nok endda.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.