fbpx

Sebastian Svärd kasseret i Gladbach

Forside Fora AGF Sebastian Svärd kasseret i Gladbach

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      hrmunk
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/Gladbach-kasserer-Svaerd

Sebastian Svärd er blevet kasseret i Gladbach.. Kunne det ikke være en interessant signing for os? [think]

Jeg skulle lige til, at skrive den samme tråd.
      Er han ikke ikke midterforsvarer ? Så vidt jeg ved har vi rigeligt.
      Men han kunne måske bruges, på enten venstre eller højre back, og muligvis midtbanen ??
      Men hvad alt end er tror jeg at han ville være en klasse signing :k:k:k:k:k:k:k:k:k:k

hrmunk
      Bruger

Hmm… Han er vidst midbane… hovedsageligt defensiv tror jeg… [think]

Bubber
      Bruger

Vi kan ikke bruge ham!..

Emilfu
      Bruger

Jeg er helt enig med Bubber, vi kan i mine øjne ikke bruge ham overhovedet.

Mit gæt er at han fortsætter i den tyske 2.bundesliga, eller skifter til en klub ala Silkeborg.

Han har slet ikke klassen til mere end det.

dhnd
      Bruger

Enig med Emilfu! Han er slet ikke god nok – også spiller han mest central midt, hvor vi i forvejen er rigtig godt besat!
      Ellers tak..

BergMania
      Bruger

hver evig eneste spillere som ikke kan bruges i deres klub, bliver af fans kædet sammen med AGF, stop nu det pis :S

Hvis nu AB ikke vil blive deres langskæggede målmand, waltorp, er der garanteret nogle der siger "Vil han ikke være klasse i AGF?"

ØØH NEJ

Anonym

Spiller han ikke en habil back?

BergMania skrev:
      hver evig eneste spillere som ikke kan bruges i deres klub, bliver af fans kædet sammen med AGF, stop nu det pis :S

Hvis nu AB ikke vil blive deres langskæggede målmand, waltorp, er der garanteret nogle der siger "Vil han ikke være klasse i AGF?"

ØØH NEJ

Enig. Prøv nu lige tænk jer om, eller i det mindste bare find ud af, hvilke spillere vi har på diverse pladser, inden I begynder at foreslå random spillere til AGF, som lige er blevet kasseret af deres klub.

Om Sebastian Svärd spiller i midterforsvaret eller på den centrale midtbane er ligegyldigt. For på begge pladser er vi godt besatte.

Aros
      Bruger

Slap dog af, folkens.
      Hvad er der nu i vejen med at starte en debat om , hvorvidt GF kan bruge manden eller ej? Jeg husker personligt Svärd som en glimrende spiller for nogle år siden, men har ingen idé om, hvordan han spiller nu. Derfor synes jeg da, det er interessant, hvis der var nogen, som vidste mere om ham, end jeg gør, der kunne komme med kvalificerede argumenter for, om GF kan bruge ham eller ej.
      Altså havde jeg håbet på mere intelligente svar end:

Vi kan ikke bruge ham!..

Argumentér dog sagligt for din holdning.

Hvorfor skal enhver, der starter debat, som DU ikke lige er enig i, svines til?

RasmusT
      Admin

Sebastian Svärd har spillet for to danske klubber i superligaen, Brøndby og FCK, hvor han mig bekendt har vundet mesterskaber med begge klubber som fast mand.

Det er godt nok nogle år siden og en spiller som Kim Madsen har jo også vundet dm med FCK, men jeg mener nu stadig Svärd er spændende.. Dog tror jeg ikke han passer ind, og er bedre end dem vi har i forvejen..

Slojder skrev:
      Spiller han ikke en habil back?

Han spillede højre back da han var i Brøndby, som han også vandt mesterskabet med, men hvordan hans niveau er idag, og om han er det Erik sger ved jeg ikke noget om. Men da han også kan spiller i midterforsvaret og på midtbanen, kunne han som sådan godt være en mulighed.

Pjerrot
      Bruger

@Hejlillemand

Enig. Prøv nu lige tænk jer om, eller i det mindste bare find ud af, hvilke spillere vi har på diverse pladser, inden I begynder at foreslå random spillere til AGF, som lige er blevet kasseret af deres klub.

Selvfølhelig kan vi da bruge en gratis spiller som Sværd. Han har erfaring fra den portugisiske og tyske liga, der altså er et par niveauer over den danske. Han husere på den defensive midtbane, hvor det eneset alternativ er Kasper Povlsen(Gjesing holder ikke niveau til en top 5 placering).
      Udover Povlsen har vi Davit, Feilhaber og Lucena. Ingen konstellation af de tre spiller vil virke uden at vi bliver totalt overendt af modstanderen, medmindre vi spiller mod Herfølge, SIF osv.

Derfor ville der da være rigtigt god logik i at forstærke den defensive midtabne med en spiller der erfaring fra ligaere med et væsentligt højere niveau end den danske. Jeg medgiver at Sværd ikke har haft udpræget succes i Gladbach. Skader bærer dog en stor del af skylden herfor.
      Med Sværd i klubben ville konkurrence blive skærpet væsentligt og hvis det skulle ske at Sværd vandt pladsen, ville der formentligt stadig blive en del spilletid til Kasper Povlsen(som jeg iøvrigt ser et stort lys i) grundet Sværd's skades frekvens.

Han var været på hold med Nando ;D

Sylvester
      Bruger

jeg melder nu også pas forbi mht. SS.

Tror han er for dyr. han spillede midtbanen med retov i hansa r hele sidste sæson.
      og med kari tilbage truppen, ser jeg ikke den centrale midtbanen som stedet vi skal finde nye spillere til…

abv
      Bruger

Han har også spillet højre back.

petersen100
      Bruger

Han ryger til AAB… Det er mit bud.

Budtz4ever
      Bruger

Syntes det fedt at hver gang en spiller forlader klubben oprettes der en ny tråd :b
      Eller som minimum bliver han diskuteret 154 gange i replikken..
      btw. han er ikke god nok til GF.. 🙂

Jonashojriis
      Bruger

øhh er det ikke blevet skrevet en gang?:k

Steen6372
      Bruger

Det kunne nu være en lækker feature her på siden, hvis man havde én tråd der handlede om mulige nye spillere, og disse spillere så blev listet op, og man derfra kunne trykke sig ind på en debat om den enkelte spiller. Udover at man så kunne have en generel debat om hvilke spillertyper vi måtte mangle. Jeg må indrømme at jeg efterhånden ikke orker debatten herinde, fordi den bare kører i ring og i ring. 9 ud af 10 indlæg i hver af de her transfertråde er identiske. (metadebat om hvor åndssvag debatten er/ikke er – og jeg deltager selv nu).

Det er vel bare en fungerende rygtebørs (punktet har nu ligget inaktivt et par år under menupunkt "klubben) jeg efterlyser.

Stoei
      Bruger

Kari og Lucena ud og Sebastian Svärd og Benny på midtbanen… GO GO GO

Hold kæft hvor har folk travlt med at dømme Svärd herinde. Mange af jer har ikke set ham spille EN ENESTE KAMP dernede.

Svärd ville være en ganske udemærket signing, og hvis de er med på en bytter for Karí ville vi tilmed skyde papegøjen ;D hehe.

vieri
      Bruger

Stig AKA Frank HeskjaerIII skrev:
      Hold kæft hvor har folk travlt med at dømme Svärd herinde. Mange af jer har ikke set ham spille EN ENESTE KAMP dernede.

Svärd ville være en ganske udemærket signing, og hvis de er med på en bytter for Karí ville vi tilmed skyde papegøjen ;D hehe.

Enig !

Sværd ville være en yderst fornuftig tilføjelse til truppen . Han er en rigtig dygtig spiller med masser af erfaring fra udland og topklubber herhjemme . Desuden dækker han både back og centrale forsvar samt den centrale midtbane . Kunne sagtens se ham som vores nye balancespiller på midten sammen med Lucena , JP, Benny/white og så med Dioh som hængende angriber bag Nando. Eller som højre back istedet for Krabbe og Lindquist der ihvertfald ikke er nogle backs vi kan bygge top 4 forhåbninger på.

Beikes
      Bruger

Tror han blev nævnt for et par uger siden i den oprindelige 'silly-season'-tråd.. For mig at se ville Svärd være et rimeligt scoop, for langt de fleste Superliga hold. Skader og form spiller jo altid ind, men som fodboldhold i den øverste række, jamen så skal der simpelthen tages chancer, for vores marked, liga og land er simpelthen for lille til at spille med livrem og seler konstant.

Desuden tror jeg hurtigt han ville vise sig en klasse over Lucena. Og Svärd / Feilhaber på midten, klinger sgu godt i mine ører 😉

DiohW
      Bruger

Det er jo ikke for sjov han har spillet fast i Brøndby og FcK i en af mesterskabssæsonerne ..

Men tænker lidt på hvorfor han bare kommer på fri tranfers, er han mon ikke god nok til den 2. bedsteliga i tyskland, hvis det er derfor er han heller ikke god nok til os, men jeg ved ikke om det bare var fordi han ikke slog igennem.

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.