Schouby vs. Kjær

Forside Fora AGF Schouby vs. Kjær

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Keano
      Bruger

Er jeg den eneste som syntes det var super fedt at Peter Kjær udstillede Jan Schoubys stort set altid negative tilgang til AGF?!

Peter Kjær syntes bestemt AGFs sæson er godkendt. Man er oprykker og ser ud til klare sig i SAS-ligaen, dermed er plan nr. 1 lykkedes.

Jan Schouby forventer åbenbart bedre fodboldspil af en oprykker, hvilket jo slet ikke er det primære formål og ikke realistisk at kræve.

Godt gået Peter Kjær!

vieri
      Bruger

Schouby forholder sig bare til klubbens målsætning top 8 , hvilket vi ikke er i nærheden af at opfylde. Når målsætningen ikke opfyldes kan man jo ikke bare sidde og klappe i hænderne .
      Vi mangler meget for at kunne klare os næste sæson , da Vejle er væsentligt bedre end Viborg efter min mening.

El Mundo
      Bruger

Peter Kjær, og en del af os forholder os så til gengæld til den virkelige verden, hvor selv folk med et minimum af fodboldmæssig indsigt kan se at med den trup vi har er top-8 noget af det mest naivie der er sagt de sidste 10 år i AGF. Hvilket i sig selv ikke siger så lidt.

SteenWhite
      Bruger

Vi har ikke meget at byde på, og det er skræmmende at vi er så langt efter de hold der ligger umiddelbart over os,
      Et par indkøb i sommerpauser hjælper ikke noget, når man ser på, hvad BSN har kunnet skaffe fror 10-12 mill han brugte i 2007.

vieri
      Bruger

Tilgængæld kan enhver se at det vi leverer for tiden og vel det meste af denne sæson , bare ikke er godt nok . Nu er selv forsvarsspillet under kritik igen . Så jeg ser ikke meget lys for enden af tunnelen for dette Oveledede hold.

Jeg frygter virkelig næste sæson . Vi skal ihvertfald have gang i dankortet her til sommer…

Hvor ser i alt dette henne?

kevinrvh
      Bruger

vieri skrev:
      Tilgængæld kan enhver se at det vi leverer for tiden og vel det meste af denne sæson , bare ikke er godt nok . Nu er selv forsvarsspillet under kritik igen . Så jeg ser ikke meget lys for enden af tunnelen for dette Oveledede hold.

Jeg frygter virkelig næste sæson . Vi skal ihvertfald have gang i dankortet her til sommer…

Gang i dankortet? Så må vi ringe til M. Rasmussen[lol]
      Ej spøg til side.
      Jeg synes også vi mangle noget seriøs kvalitet på banen, vi spillede satme ikke godt i dag. Næste sæson bliver hård, da Vejle ser fornuftige ud.
      Glæder mig til at se hvad der bliver trukket op af hatten til sommer….

HvidIhjertet
      Bruger

Jan Schouby er en super journalist og han skriver bare hvad der er sandt jo. Og kan man ikke regne med at et oprykker hold kan spille bedre fodbold, det vil jeg nu sige man godt kan, self ik hver gang, men hvis vi nu ser på Vejle, så har de et pisse godt hold, og jeg tror desværre allerede næste sæson at de kan komme i top 6 – 7 stykker,,,

whatslife
      Bruger

Scouby vil alle dage være en elendig journalist i min bog, dog har han til dels ret at vi er forsvindende lagt fra målsætningen er ikke godkendt

det er godkendt at vi overlever og i grunden er det vel også hvad målsætningen burdte være

soborr
      Bruger

Jamen man kan jo også bare se på Lyngby eksempeltvis…

Synes de har koncentreret sig så meget om at spille flot og seværdig bold, og ja det gør de sku oss, men det har bare kostet dem bagude alt for mange gange, derimod synes jeg at AGF mange gange har formået at lukke af bagtil ogsså spille kynisk og til tider kedeligt fodbold, men det har jo til gengæld virket…

Tror ikke mange i DK har forventet at AGF ville blive oppe, især ikke med det hold der ud over Lucena, Graulund, og Valencia bestod af navne som mange ikke før havde hørt om..

Jeg synes det må være bare en smule positivt at man trods alt formåede og sikre sig forbliven faktisk allerede i efterårs halvåret….

til gengæld synes jeg så at hvis Viborg forventeligt taber mod Aab i morgen.. Så skal Ove P da satse prøve at få spillet kørt lidt længere frem ad banen og måske slække lidt på defensiven i de resterende kampe…

Der er Point at vinde og egenligt intet at tabe for AGF resten af sæsonen…

for uanset hvad når de jo ikke en 6plads som de hold ovenover sigter efter, for at få den ekstra hjemmekamp..

Nu kan det godt være jeg husker forkert, men har ledelsen ikke selv meldt ud at de har ændret målsætningen til overlevelse? og hvorfor er det iøvrigt osse at folk har så pisse travlt? I kan jo sige jer selv at vi skulle kæmpe for overlevelse og der var vidst heller ikke nogen der lovede at det skulle være et smukt scenarie…

foreveragf19
      Bruger

Zodiac skrev:
      Nu kan det godt være jeg husker forkert, men har ledelsen ikke selv meldt ud at de har ændret målsætningen til overlevelse? og hvorfor er det iøvrigt osse at folk har så pisse travlt? I kan jo sige jer selv at vi skulle kæmpe for overlevelse og der var vidst heller ikke nogen der lovede at det skulle være et smukt scenarie…

Jo det synes jeg også de har været ude og fortælle har dog ingen link til at understøte det, men er næsten 100% på at det er rigtig. Også det eneste der har handlet om for mig at. Vi skal bare overleve den første sæson også bygge videre på.

Kom så de hviiie.!

agfgas
      Bruger

Ovelevelse har hele tiden været plan A, at vores kære ledelse så begyndte at tro holdet var bedre end tilfældet og meldte måske en smule lemfældigt ud tja.. At gå efter det "bedste" er jo aldrig en skam, men det har så også fået en stor del af den danske fanskare/presse til at debattere GF og deres målsætning og ledelse.. Måske har vores spillere også troet på den, og har underbevist underpæstreret i den tro at det hele nok skulle komme og vi "sagtens! kunne nå målsætningen ??

Udover lige Fuckerne og BUIF, så er GF vist stadig desværre det hold alle elsker at hade, og jo mere benzin på bålet, jo mere mundlort skal vi fans høre på fra andre fans !!

gniske
      Bruger

Nu har jeg ikke set indslaget. Det kan godt være vi har haft et mål der hedder top 8. Men når vi er kommet så langt som vi er i tureringen, så ændre man altså målsætning, når vi ligger som vi gør (mener også det er ændret til overlevelse g ikke top 8 mere..). Så set ud fra starten, ja så gik den ikke. Men set ud fra det er gået skidt og vi højest sandsynligt overlever i suppen, på trods af vi er rykket op med kortere forberedelse osv, så er det absolut godkendt. Og så må vi sige som alle de andre gange (dårlig vane) – men NÆSTE år, så vinder vi jo guld – indtil det modsatte er bevist! Og så ændre vi målsætning igen, hvis det bliver nødvendigt. Vi er opryker hold, og så vinder man ikke bare så mange kampe. Næste sæson er jeg tildfreds bare vi ikke rykker ned igen, og så ser jeg gerne vi avancere et par pladser og stabilisere os. Kom så de hviiie!!

RasmusKr
      Bruger

Jeg kan godt lide de inviterer en journalist som Schouby, Hvis man bare vælger ex-spillere og trænere i studiet ryger det kritiske tit. Eksempelvis på TV2, da Danmark tabte hjemme til Spanien, havde værten Troels Bech med sig, og de sagde inden at de ikke skulle snakke om hvor vidt Morten Olsen skulle være landstræner. Selvom det ikke kræver at snakke med ret mange for at finde ud af at det er det fodbold-Danmark snakker om, når vi snakker landshold, som det største emne.

Men AGF. Om vi slutter som nummer 8 eller 10 gør kun ære til forskel, vi kan ikke spille os i Europa eller en ekstra hjemmekamp på det. Og at sige man er tilfreds med nummer 8 er også et eller andet sted at sige: "det gælder overlevelse." Og da vi er oprykker er det første år tit svært, og det er det også i år. Men pointhøsten har været smal, så det er klart der kræves forstærkninger for bare at overleve, da Vejle ligner et hold der kommer med styrke.

Men AGF har også et opland, en talentudvikling og et tilskuertal der klart kunne rumme et stabilt tophold. Og at det ikke er der, er vi jo skuffede over, selvom de fleste af os ved det er et langt sejt træk efter fortidens mange forkerte beslutninger.

Jeg håber på vi kan få forstærkninger så vi kan kravle frem i tabellen. Jeg forventer ingen Top4 placering, men vi burde kunne slås om placeringer med Horsens, Randers, FC Nordsjælland, Esbjerg og Brøndby, medmindre deres pokal virkelig var det positive vendepunkt. Og fra den nuværende top 4 kan et af holdene komme i krise, og så er pludselig ikke langt op… husk at SAS-ligaen er en lille liga på 12 hold.

vieri
      Bruger

@Rasmuskr .Enig med dine betragtninger . Schouby er en naturlig gæst i studiet når der skal tales AGF . Ligesom jeg nyder når folk positivt om AGF , så er saglig og velformuleret kritik ikke af vejen . Vi kommer ingen vegne hvis vi bare klapper hinanden på skulderen og ikke tør gribe fat i de indlysende problemer vores hold har.
      Det gælder jo ikke kun den her sæson . Næste sæson starter om godt 3 måneder og vi er langt fra hvor vi burde være spillemæssigt.

Meloveyou
      Bruger

Jamen er jo agf-mand, bare lidt realistisk på nogle områder

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?