Salg af billetter

Forside Fora AGF Salg af billetter

Viser 30 svartråde
  • Forfatter
      tch2403
      Bruger

Hej
      Jeg har 3 stk. usammenhængende billetter til C2 nedre, hvis nogen skulle være interesseret.
      (købt for 225/stk) – sælger gerne lidt billigere.
      Mvh. Thomas
      22 59 44 91

badloser
      Bruger

En AaB-fan bryder lige ind.

For tredje år i træk har FCK fået B-tribunen, mens udeholdet får D-tribunen og en bid af C.

Så bliver hjemmefesten total for FCKs mest larmende fans, der bare indtager deres sædvanlige pladser. Som narresut får udeholdet officiel status af “hjemmehold” (som om det ikke skulle forestille at være neutral bane).

Og det virkelige problem?

Jo, de sidste par år har FCK næsten ikke kunnet sælge noget som helst på øvre B, fordi FCK ikke kan mobilisere nogen folkelig pokalfinalestemning, som andre klubber kan. I 2014 var der færre FCK-fans til pokalfinalen, end der var til mange superligakampe.

Hvis AGF sælger alle sine billetter og FCK igen har en gabende tom øvre B, så vil resterende billetter selvfølgelig ikke blive solgt til AGF-fans af frygt for, at nedre B får ølkrus ud over sig eller værre.

Det omvendte har ellers været tilfældet, når FCKs modstandere har haft B-tribunen. AaB fyldte B-tribunen i 2004. Til gengæld fyldte FCK næsten resten, bortset fra nogle klumper af AaB-fans, som købte billetter til A.

En rigtig pokalfinale skulle helst være så tæt på udsolgt som muligt, men det bliver besværliggjort af dårlig planlægning med det gennemgående træk, at FCK holder på sin egen vante fantribune (B). Hvert år aftaler parterne, hvad der skal ske med Parken på finaledagen. Kan det passe, at de gæstende finalister hvert år lægger sig fladt på maven for FCK?

petersen100
      Bruger

Blot til information såfremt man mangler billetter. Ledige billetter hos karkon.dk – bus inkl. billet kr. 645,-. Opsamling i Randers, Aarhus m.v.

C7 (nederste del) – det bliver da ikke meget bedre!

Norden
        Bruger

Uden at kende deltaljerne 100% så forestiller jeg mig også, at der ift. placering af fans på de fire tribuner er et sikkerhedsspørgsmål.

B tribunen er som bekendt i den ene ned mod Trianglen og indre by, mens D tribunen naturligt nok er modsat og med direkte udgang til arealet hvor de mange busser holder parkeret.

Jeg forestiller mig derfor, at politiet har krævet, at FCK’s fans, som man må forvente i stor stil søger mod Trianglen placeres i den ende og AGF’s fans i den anden ende, så de ikke skal krydse hinanden foran fælledparken efter kampen.

Så jeg tror ikke det har noget at gøre med at lægge sig fladt ned, men snarere at det omstændighederne taget i betragtning er den logiske fordeling af de to fangrupper.

bjabber
      Bruger

4 stk. sammenhængende billetter til C1 Øvre – Række 3 sæde 22-23-24-25 sælges. Stykpris 250 .(Det er pålydende værdi.)

DonWagner
      Bruger

Jeg har stadig 8 billetter til salg.

Det er med en stiften bus fra Bilka i Tilst med afgang kl 11.
      Prisen er 599 pr styk (kan forhandles).
      Der står ikke noget om hvor på C-nedre det er.

De blev købt i panik, men jeg fik muligheden for at komme med MTAC, så vi kunne få de D pladser vi havde håbet.

Så kom frisk hvis nogen vil købe så skriv en PB til mig.

DonWagner
        Bruger

Slettet

knappen
        Bruger

Har du stadig billetter, er måske interesseret i 1 stk

Morton
      Bruger

Jeg har syv billetter med bus fra Bilka i Tilst klokken 11 til nedre c.
      Jeg har givet 599 stykket, men hvis du kan aftage dem alle, kan vi godt handle lidt.

Skriv en pb, hvis du er interesseret.

Henze05
      Bruger

Der er 7 ledige pladser på MTAC Turen. Det er med billet til D tribunen. Fra Aarhus med opsamling i Vejle og Odense 🙂

Kaad
      Bruger

Jeg har 2 billetter billigt til salg til C12 (AGF afsnit) til dem der vil sidde fredeligt og se pokalfinalen – meld ind på besked hvis man er interesseret 😉

andes
      Bruger

Søger to billetter til D tribunen. Kan evt. bytte med to til C3 nedre.

Brunsgaard
      Bruger

Jeg har 1 billet til D-tribunen til salg, hvis det har interesse.

Notler
      Bruger

Jeg har 4 billetter til C-nedre 225 kr stk
      Men vi skal mødes ved parken, da de er en del af stiften, og jeg kører med bussen 🙂

munkeholm
      Bruger

Jeg har tre sammenhængende billetter til C1 øvre række 13.

150 kroner stykket

Gill
      Bruger

Jeg sælger 10 sammenhængende billetter til C1 øvre. Billetterne er fordelt på to rækker, dog således at der er fem sæder på hver rækker men de placeret lige bagved hinanden. Billetterne sælges (helst) samlet og til købspris (250 kr. stk.). Så er I en stor gruppe der gerne vil sidde sammen, så skriv en besked til mig hurtigst muligt.

Gill
        Bruger

Vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke længere har billetter.

zamunda
      Bruger

Jeg har 5 billetter til a11, der sælges til vejledende salgspris på 250 kr pr stk
      (bemærk billetterne er ikke med transport)

buhl
        Bruger

Jeg søger 4 sammenhængende billetter til finalen uden bus. placering er underordnet (bare ikke ved FCK:-D).

buhl
        Bruger

Hej @zamunda er dine billetter ved siden af hinanden? Hvis ja, vil jeg rigtig gerne købe fire af dem 🙂

jeberg
      Bruger

2 billetter til salg på A 8 række 12, plads 193 og 194. 250,- stykket

gogz
        Bruger

Hejsa
        Har du stadig billetter til salg?

andes
      Bruger

Jeg har to billetter til C3 nedre (stå pladser) sælger selvfølelig til indkøbspris.

tch2403
      Bruger

Hej @gogz
      Hvem spørger du angående billetter?
      Jeg har stadig mine 3 billetter til c2 nedre til salg.
      mvh. Thomas

Diem87
      Bruger

Har 2 billetter til C3 nedre til salg 400kr

Dr Clooney
      Bruger

Hej.

2 biletter til D tribune, incl bus fra Aarhus er til salg.
      Keg har ikke behave for transport, saa har ogsaa kobt uden.

Mvh

AltidHvid
      Bruger

Jeg har 3 billetter til D i overskud – kun billetterne – ingen transport. Kan udleveres i dag på/ved stadion før kampen…eller i Fælledparken på MatchDay!

andersrask
      Bruger

Hej derude,
      Vi sælger 4 spredte billetter til pokalfinalen i næste uge på C4 øvre. Vi søger selv 4 sammenhængende i enten AGF eller neutralt afsnit, dog ikke D.
      Nogen, der kender nogen, der ville bytte eller købe eller sælge med os?

aaberg84
      Bruger

Jeg vil meget gerne købe 4 billetter. De skal være ved siden af hinanden.

Jeg søger en enkelt billet til d

mettesh
      Bruger

Nogle som har 3 sammenhængende siddepladser til salg? Send gerne sms eller Ring til 28510615.

jtarp
      Bruger

Er der nogen af jer der stadig har billetter til salg? Søger 2 sammenhængende billetter til A eller C tribunen – ekcl transport.
      Kan kontaktes på 28907520
      Mvh Jakob

Mose
      Bruger

Jeg har 2 stk. sammenhængende billetter, C2 Nedre plads 25 – 26. Pris 450 kr. eller giv et bud.

aragnar
      Bruger

Sælger: 2 billetter ved siden af hinanden på A 4 øvre, neutral tribune. 205 kr./stk.

Hoegh
      Bruger

SÆLGER 2 billetter til C1 Øvre (AGF Afsnit), billetterne er sammenhængende på den måde, at det er samme plads, bare to forskellige rækker, altså bagved hinanden:

Række 24 – Plads 14 – UNG-billet (Under 16 år, kan muligvis ændres gennem DBU) PRIS: 125,-

Række 25 – Plads 14 – Voksen-billet
      PRIS: 200,-

Kan kontaktes på 4162 9162.

/Morten

zamunda
      Bruger

billetter er solgt – desværre

baryton
      Bruger

Har en enkelt billet til C12. Sælger for 250 kr. (normal pris). Skriv PM, hvis interesseret.

Thomas

Tripple
      Bruger

Jeg har 3 sammenhængende billetter til C1 øvre. Billetterne er købt for 150 kr. pr. stk. Prisen kan imidlertid justeres. Kom med et bud hvis det interesserer. Hvis i har spørgsmål kan jeg kontaktes på: 51807500

Viser 30 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?