fbpx

Sæsonkort?

Forside Fora AGF Sæsonkort?

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Aarhus_1000
      Bruger

Gad godt vide hvor mange der har købt sæsonkort denne gang. Mig og mine stadionvenner fik nok. Vi har ellers haft kort i mange år, men denne forårssæson gik så meget udover selvværdet, at nu kunne det være nok. Har lidt på fornemmelsen at vi ikke er de eneste der ikke har fornyet kortet.
      Nogen der har tal på et evt. salg af kort?

Måske Ole Hall ved det?

Aarhus_1000
      Bruger

Så må vi da håbe han læser spørgsmålet B)

Ellers kan han da hvertfald kontaktes på en telefon 😛

Werk
      Bruger

Jaeh… Jeg flytter til Fyn, såeh nej…

Synes generelt det er for dyrt at se GF's hjemmekampe…:(

Men, nu har i mindst 1 fan mere til udekampe mod OB! B)

Aarhus_1000
      Bruger

Kna være de får solgt et par stykker ekstra, hvis foldgast kommer. Åkeby sagde i tv2 østjylland at han gik efter en 5-9 plads! Så har han da ikke sagt for meget.

TTB – vi snakker altså agf.co.dk, de er ikke just kendt for at være hurtig-opdaterende…

Batigol
      Bruger

Så vil jeg da lige pointere at jeg har fået et par gutter til at investere i et sæsonkort!! Så nu er vi tre der i den kommende sæson har aftalt at være positive før hver kamp, sætte os i sektion C6 – række 11, nyde en fadbamse og gå hjem med et smil på læben ligegyldigt hvor ringe de nu måtte spille;-) Og samtidig så jeg syntes jo bare klubben trængte til et lille bidrag, så de røde tal blev lidt mindre røde, ikke sandt? Og så lige èn til højrebenet: Synes I virkelig 87,5 kr/kamp er dyrt i superligaen?
      God sæson til alle – både med og uden kort:-)

Aarhus_1000
      Bruger

Syntes ikke at kampene i den forgående sæson var 5 kr. værd. Batigol: Syntes det lyder som en god plan det med at gå hjem med et smil på læben. Håber den holder. Havde meget svært ved det i sidste sæson. Hvis jeg siger silkeborg og viborg behøver jeg vist ikke sige mere.

Stev
      Bruger

Jeg har fået fornyet mit, så jeg for andet år i træk har sæsonkort. Det er et MUST, hvis man er rigtig AGF'er!

nettohunden
      Bruger

Har da selvfølgelig osse fornyet mit og endda lokket lidt med min faste GF-buddy! Lur mig at selvom vi gud forbyde det rykker ned køber jeg sgu stadig sæsonkort!:D

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.