Så sker det igen!

Forside Fora AGF Så sker det igen!

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      alpha232
      Bruger

Så skete det igen! 3 personlige fejl koster os dyrt. Krabbe- det kæmpe fjols! Hvordan fanden kan man være så dum?! Steffen; som jeg ALTID har sagt " få en ny målmand!" Manden er SÅ pisseringe på de indlæg og det er ingen angriber i serie 6 der ville være bange for ham.

Nu vil mange så sige at jeg er dum at høre på men jeg er pisse træt af at hære på hvordan han redder os igen og igen! Han redder os ikke mere end nogen andre gør og nu har han så kostet 3 mål i 2 kampe!

På en våd bane idag har vi bare folk uden teknik som bliver udstillet alt for vildt! Kure er konstant et skridt bagefter ligesom krabbe ikke kan spille langs jorden. Jeg ved godt jeg er pisse negativ men for mig virker det som om at krabbe er mere ligeglad med nederlaget end jeg er!

NAR! slet mit indlæg, gør hvad i vil men for fanden hvor burde han skamme sig! Dioh må vel starte inde næste gang!

HvedeKim
      Bruger

Kenn Hansen og Krabbe burde vel begge have fået en udvisning i dag… Pinligt…

petersen100
      Bruger

Ja Steffen Rasmussen ligner en hovedløs kylling ved hjørnespark – tåger rundt i feltet og aner ikke hvad han laver.

Skidt af Krabbe, men helt er ærlig så er dommeren da ikke helt rask. Han giver 10-12 kort i en fairspillet kamp. Skidt!

chilli
      Bruger

jeg går snart amok på de dommere i suppen. Det er så talentløst at se på, krabbes udvisning er helt ok. Klarstrøm skulle sgu også have haft marchordre.

Jeg ser selvfølgelig kampene med hviiii briller på, men ærlig talt syntes jeg der er en tendens til at dommer standen giver vel meget til de hold vi møder. Her tænker jeg på de små tvilvsomme frispark, og hørnespark. Hvad er det der er så forfærdeligt ved AGF ?

anti-fogh
      Bruger

Det er rigtig Krabbe skulle ud – den er ikke længere. Men 1-1 målet er fandme Steffens – igen!!! Han kan intet i feltet. Alle bolde bliver alt for farlige.

stiff
      Bruger

bolde i feltet bliver ikke farlige med howard og dan t i midten – vi har haft problemer med høje bolde i mod os siden disse 2 ikke har været sammen mere (pånær kampen mod Nordsjælland)

Bliv klar howard og det er nu

agf09
      Bruger

Vælger at sove på det til imorgen………Og dog, havde det været AGF der havde scoret det mål til 1-1, havde alle kæftet op om at der havde været frispark, pga. armen i brystet på Lucena. Føler lidt at TV3 og TV2 SPORT, har haft held med at mene at AGF har fårt det hele i denne sæson. Undskyld men kunne ikke se de lilla trøjer var nemmere at se forskel på end de blå

scrotum
      Bruger

ikke helt enig, steffen skulle nok ikke gå ud i den situation, men det ser ud som om, at han får et puf, hvilket gør at han ikke når op at stå og dermed kunne han måske have reddet den, desuden så bruger litmanen sin krop, lemmer mv, meget i den situation hvor han kæmper han med jerry.. der kunne være blevet dømt frispark…. det dummeste, som jeg ser det, er klart krabbe røde kort.. det er sgu for dumt det han laver der.. tilbage til litmanen(jannsen) ud fra kampen igår, synes jeg bestemt at han "bruger" sin krop og arme, meget mere imod sine modstandere i forhold til nando.. men modsat nando, bliver der ikke dømt imod ham nær så meget.. er det fordi han er sort? nej pjat

Beikes
      Bruger

Jeg har aldrig før Steffen Rasmussen kom til klubben, været så skide nervøs hver gang der er indlæg i feltet – hjørnespark…det er til at få lange nosser af!

Kure og Krabbe mangler overblik. De er fremtiden, og jeg tror på dem, men de er bunden af Superligaens forsvarsspillere lige nu.

Glæder mig til Howard er tilbage, og til at Erik Rasmussen indser, at Sorin skal tilbage.

Anonym

Synes egentlig Steffen har fået okay fat i diverse indlæg – men ofte kommer til kort ved hjørnespark fordi han simpelhen ikke kan dominere pga. sin størrelse det lille felt. Bliver der begået diverse frispark på ham bør han være bedre til at gøre opmærksom på dette. Men 7 mål ind i 2 kampe er alt for meget!

agf-dresen
      Bruger

Jeg synes nu, at Steffen gjorde det godt i sidste forårssæson. Men i denne sæson er han godt nok faldet i niveau.

Krabbe og Kure har også før vist gode takter, men igen, så er de begge faldet meget i niveau.

Det kan næsten kun gå fremad og blive bedre nu….Ellers er vi godt nok på røven

zcml
      Bruger

@ Beikes

Sorin kommer vel tilbage efter endt lejeophold, hvis han ikke bliver solgt inden, men han er ikke løsningen.
      Han er en dygtig spiller, men passer ikke til spillestilen.

I stedet for skal man i første omgang få Anders Nielsen omstillet helt til backen og ligaen.
      Og så er jeg måske heller ikke helt så opgivende overfor Krabbe. Ja, han har et skidt ud i de sidste 2 kampe, men ellers syn's jeg faktisk at han efterhånden længe har gjort det godt på højre back.

Fedepeden
      Bruger

Forsvaret og "kulturbæreren" steffen sejler igen og jeg er ved at skide grønne grise ved hver dødboldssituation. Hvis det ikke blir forbedret i næste kamp så ender vi hurtigt på en 10. plads.

Tjallerbajs
      Bruger

Jeg sidder lige og tænker højt….
      kevin stuhr ellegaard RFC
      Jan Kristiansen B.I.F
      Libor Sionko FCK
      hmm…får ingen spilletid i deres respektive klubber…

Tjallerbajs: ignorerer du fuldstændig vores 43,5 millioner kroners underskud? Sikke en dejlig verden at leve i så…

Michael76
      Bruger

Tjallerbajs skrev:
      Jan Kristiansen B.I.F
      Libor Sionko FCK

De tre herrer får nok 6-8 mio kroner til sammen. Hvor vil du finde dem henne?

MBEjsing
      Bruger

Jeg er enig med zcml … Lad os nu give drengene lidt tid… Grantet – det har været skidt de sidste par kampe, men med vores økonomi taget i betragtning er der ikke meget at gøre. Der er jo også et par unge boblere vi kunne overveje at bruge i de næste nemme kampe. Her tænker jeg primært på Alexander Jackson Møller.

zcml
      Bruger

Michael76 skrev:

Tjallerbajs skrev:
      Jan Kristiansen B.I.F
      Libor Sionko FCK

De tre herrer får nok 6-8 mio kroner til sammen. Hvor vil du finde dem henne?

Det kan slet ikke gøre det. Kristiansen og Sionko skulle tilsammen få 9 mill. Hvad Kevin Stuhr får, har jeg ikke lige fundet noget om, men omegnen af 3 mill. er nok ikke helt ved siden af.

Og det er bare deres løn. Derudover er der en transfersum.
      De har nok ikke været billige at hente for deres klubber. Så de vil nok ikke være helt billige at købe fri, selvom de pt. ikke er 1. valg.

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.