Så kører toget

Forside Fora AGF Så kører toget

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      smd
      Bruger

Som tidligere skrevet fuck FCK kampen. Et forventeligt nederlag og en godkendt 2. halvleg. I næste runde hedder det Viborg ude og der SKAL 3 point på kontoen i en 6 points kamp.
      Så slutter efteråret med to hjemmekampe mod FCN og FCM. 4 point må være kravet hvis vinterpausen ikke skal bruges til at bide negle og finde en ny træner!
      Inden vi møder Horsens i den første kamp i foråret bør Dembele være skiftet ud med en klasseangriber der er god for 10-15 kasser pr. sæson.

Harboe
      Bruger

Vi har sgu da ikke brug for flere angribere.
      Vi har Graulund og Dioh som de 2 faste.
      Hvis Foldgast kan holde sig skadesfri har vi ham som reserve.

Problemet med AGFs angribere er at udover de ovenstående er det altså talenter. Vi har 3 mere eller mindre store talenter i Beck Andersen, Vester og Høegh.
      De 3 skal ikke sættes tilbage i udvikling fordi vi køber ny angriber.
      Derudover er Dioh heller ikke ret gammel, så mener klart at angrebs fremtiden for AGF ser særdeles god ud.

Kasper
      Bruger

En ny angriber ??
      Jeg er nogle gange forundret over, hvilke forslag nogle kan finde på at fremlægge….

Og jeg er egentlig tilfreds, hvis vi får seks point i de to sidste kampe. Det ville være optimalt, og vi kan bare ikke regne med at få point eller slå et hold som FCM….. og det er mig en gåde, hvordan folk heller tiden overser, at vi altså er et bundhold. Det betyder altså, at vi ikke bare kan smide penge efter nye indkøb, regne med at slå FCK på hjemmebane eller regne med andet end en 12, 11 el. 10 ved vinterpausen.

det er sgu da et eller andet galt!!
      Det er som o vi ikk kan noget når Graulund ikk er med.!
      Det er altså ikke godt

Lylle
      Bruger

Inden vi møder Horsens i den første kamp i foråret bør Dembele være skiftet ud med en klasseangriber der er god for 10-15 kasser pr. sæson.

det var da usagligt .. altså alle kunne vel tænke sig en angriber der er god for 15 mål på en sæson ? .. der er noget der hedder penge og slår spillere alligevel aldrig igennem i gf

Om igen SMD – Vi har allerede 2 klasseangribere, så bruge alle de penge, som vi i øvrigt ikke har, på endnu en angriber er hul i hovedet. Vi har P. Graulund, D. Williams, Dembele (som endu ikke har fået chancen), P. Foldgast, Beck Andersen, Høgh og Vester. Hvis der bliver købt endnu en angriber får vores talenter ikke chancen.

gniske
      Bruger

Vores talenter får sikkert ikke chancen alligevel. Ove bruger bare en back eller midt som angriber i stedet for en af alle de andre angribere der er ledige 😉

@gniske – så vidt jeg ved har Beck Andersen, Blicher, Høgh, Lumb og Krabbe alle fået spilletid, så talenterne får chancen

agfgas
      Bruger

Problemet er medmindre en af de hold vi har inden ferien dummer sig gevaldigt så er der dømt nul point i de sidste kampe.. Vi har en udebane kamp så vidt jeg husker imod Viborg tjaa . gæt selv resultatet, og så hjemmebanekampe for resten af pengene,, og der er vi jo så gode *GG*

jj
      Bruger

Ja det ligner 14 points ved pausen. Men man har jo lov til at håbe 🙂

Driblekongen
      Bruger

smd skrev:
      Som tidligere skrevet fuck FCK kampen. Et forventeligt nederlag og en godkendt 2. halvleg. I næste runde hedder det Viborg ude og der SKAL 3 point på kontoen i en 6 points kamp.
      Så slutter efteråret med to hjemmekampe mod FCN og FCM. 4 point må være kravet hvis vinterpausen ikke skal bruges til at bide negle og finde en ny træner!

Er enig i det første du siger. Dembélé er ikke fantastisk og har ikke vist noget endnu. Men man kan så diskutere om den manglende spilletid er årsagen til at han ikke er kommet op i niveau?

og så forstå det dog engang for alle! Vi kan godt finde en angriber der god for 10-15 kasser. og hvis klubben ikke kan, kender jeg da mange, inklusiv mig selv, der sagtens kan spotte 2 til flere!

MEN VI HAR IKKE RÅD!!

Det er da ikke svært at forstå![shock]

Hvis vi havde råd, var den angriber kommet før Ove Pedersen!!

AGFan2006
      Bruger

Jeg er sikker på en Kim Olsen fra silkeborg vil være god for en 10-15mål

[shock][shock] kim olsen? whaaat (x

AGFan2006
      Bruger

han er god[shock] skal bare spille på et bedre hold feks. AGF

doiugu
      Bruger

Grunden til at vi ikke scorer flere mål end vi gør er ikke manglen på kvalitet i front. Servicen til angriberne er bare ikke helt i top. Du kan tage de 2 bedste angribere i superligaen og sætte dem i front. Det vil ikke ændre noget væsentligt. Angrebet er nok der vi er bedst besat.

seppe
      Bruger

Kim Olsen er ikke engang fast mand i Silkeborg…Han er vel kun 3'er i deres angreb efter Jimmy Mayasi og Simon A. Petersen

Sloth
      Bruger

jeg vil nu også pege på at der mangler for lidt drive og kreativitet fra midtbanen – måske ikke fra kanterne, men både Lucena og Arnason er på ingen måde Grahn typer.

Det er her jeg syntes vi mangler lidt, men det vil jo selvfølgelig koste en af de to pladsen, alternativt at vi kun skal spille med 1 mand fremme.

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?