Så fik vi lidt ballade…

Forside Fora AGF Så fik vi lidt ballade…

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      smd
      Bruger

– for første gang siden LW trådte til:

http://jp.dk/indland/aar/agf/article1297393.ece

– Og derfor er det en fremragende nyhed, at Pingel er blevet fyret! Har aldrig brudt mig om ham, han har altid skabt problemer overalt hvor han kom frem.

Efter hvad jeg kan læse mig til, virker det som om klubben håndtere det rigtigt godt. Der er ikke kommet noget ud om at det har været et slemt brud. Det kunne være noget der var sket i en hvilken som helst anden virksomhed, det sker trods alt dagligt. At ansatte og ledelse bliver uenige om arbejdstid og andet. Rigtig fint håndteret og fornuftigt af klubbe at gå ud og sige (nogenlunde) hvorfor, i stedet for nul kommentar.

Thomas K
      Bruger

For 4 år siden, inden Windfeld kom til, havde man nægtet det. – Lige inditl Søren Pallesen kom frem i meierne med et blåt øje, hvorefter Pingel var blevet forfremmet til næstformand i bestyrelsen.

Respekt til BSN og LW for, at holde det her internt i så lang tid.

El Mundo
      Bruger

Jeg forstår ikke helt hvorfor fyringen først kommer nu, når episoden var for 14 dage siden.

Det er så også det eneste negative jeg kan sige om det her. Har aldrig brudt mig om Pingel som person, og har aldrig brudt mig om den metalitet der går ud på at man skal drikke sig i hegnet når man er på tur med sin arbejdsgiver.

Hans faglige kunnen fejler sikkert ikke noget, men de er nok heller ikke så uovertrufne at han ikke kan erstattes af en anden.

Meloveyou
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      – Og derfor er det en fremragende nyhed, at Pingel er blevet fyret! Har aldrig brudt mig om ham, han har altid skabt problemer overalt hvor han kom frem.

Lidt af en påstand UDEN du prøver bevise det med ord!!! Hvilke problemer mener du??

El Mundo
      Bruger

Slagsmålet i Århus Fremad med en af spillerne ligger da lige for.

Meloveyou skrev:

Rastapopoulos skrev:

Lidt af en påstand UDEN du prøver bevise det med ord!!! Hvilke problemer mener du??

Tja, med den lave gennemsnitsalder i mente, er det vel passende at give en årsag.

For det første har manden altid været en bølle, og det er ingen hemmelighed at Ricardo var en af de eneste som brød sig om Pingel, da han spillede på landsholdet.

Så er der jo også episoden i Aarhus Fremad, hvor han som daværende træner kom i klammeri med en af sine egne spillere.

Og så synes jeg generelt manden er direkte uintelligent, både at se og høre på;)

Kasper
      Bruger

Kosmiske_maane skrev:
      Efter hvad jeg kan læse mig til, virker det som om klubben håndtere det rigtigt godt. Der er ikke kommet noget ud om at det har været et slemt brud. Det kunne være noget der var sket i en hvilken som helst anden virksomhed, det sker trods alt dagligt. At ansatte og ledelse bliver uenige om arbejdstid og andet. Rigtig fint håndteret og fornuftigt af klubbe at gå ud og sige (nogenlunde) hvorfor, i stedet for nul kommentar.

Jeg tror bestemt, der har været en episode. Ellers virker det underligt, at man ikke bare vælger at ophæve samarbejdet i stilhed, men i stedet slår nyheden op som top på deres hjemmeside. Samme dag, hvor de spiller kamp, og dermed er sikret en god del besøgende på deres hjemmeside.
      Der var sikkert ikke mange, der havde opdaget det, hvis Pingel blot var blevet smidt på porten, og der var sikkert ikke mange, der havde undret sig over en evt. afsked med ham.

At man har valgt at gøre det 14 dage efter episoden, kan muligvis være af den grund, at man lige ville overveje situationen (kompensation i forbindelse med opsigelse osv. osv).
      JP og Stiften havde begge folk med på Cypern, og de kender med 100 % sikkerhed til det. Pingel har alle dage været et fjols, og har han teet sig dårligt, taler de andre helt sikkert om det.
      Derfor tror jeg også, at LW vælger at skære kraftigt i gennem med et statement på hjemmesiden, der taler sit tydelig sprog. At man ikke gider sådan noget pis, som Pingel givetvis har lavet, så man samtidig imødegår, at aviserne tæsker til historien, når Pingel nu var ude af vagten. Det havde set mere skidt ud, hvis aviserne kunne fortælle om ballade på en træningslejr, som klubben havde forsøgt at dysse ned.
      Jeg mener, det er meget prof. håndteret af LW og klubben. Og endnu et bevis på, at der virkelig er sket i løft i hele klubben gennem de seneste år.

Meloveyou
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

Meloveyou skrev:

Rastapopoulos skrev:

Tja, med den lave gennemsnitsalder i mente, er det vel passende at give en årsag.

For det første har manden altid været en bølle, og det er ingen hemmelighed at Ricardo var en af de eneste som brød sig om Pingel, da han spillede på landsholdet.

Så er der jo også episoden i Aarhus Fremad, hvor han som daværende træner kom i klammeri med en af sine egne spillere.

Og så synes jeg generelt manden er direkte uintelligent, både at se og høre på;)

haha det vaR pINGEL JEG SPURGTE OM, IKKE bsn..;)

Luke2000
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

Er det fremragende at han er blevet fyret? Det var da en ulækker holdning

El Mundo
      Bruger

Luke2000 skrev:

Rastapopoulos skrev:

Er det fremragende at han er blevet fyret? Det var da en ulækker holdning

Hvorfor er det det?

Hvis man ikke kan indordne sig under det kodeks AGF har stillet op for sine ansatte og ikke er i stand til at opføre sig civiliseret når man får noget indenfor vesten, er det ud af vagten hurtigere end White ryger til baglinien.

Det eneste der er ulækkert er da at Pingel ikke har lært noget af de episoder der har været med ham før.

Dingoridder
      Bruger

Pingel blev fyret fordi at han slog Palle, da denne ikke ville forlade hotelværelset, da Pingel havde taget en luder med hjem!

sir eric
      Bruger

Pingel er bare synonym med ballade, de brugere her på siden der ikke mener at det er ok, at han er blevet fyret, de er ikke saglige, det er skadende for Gf at have tåber som pingel inde i klubben.

Det værste er, at han med den historie han render rundt med har forspildt en chance, som GF er den eneste suppeklub der kunne finde på at give ham.

Så det er trist på Pingels vegne, men en logisk/nødvendig beslutning af Gfs ledelse.

Steen6372
      Bruger

Kasper skrev:
      Jeg tror bestemt, der har været en episode. Ellers virker det underligt, at man ikke bare vælger at ophæve samarbejdet i stilhed, men i stedet slår nyheden op som top på deres hjemmeside. Samme dag, hvor de spiller kamp, og dermed er sikret en god del besøgende på deres hjemmeside.

Jeg vil hellere vende det rundt og sige, at når man lægger nyheden ud på selve kampdagen, er det for at lade den drukne i mængen af nyheder, som journalisterne ellers har at gøre godt med. Og det er faktisk ret rutineret set af LW.

Kasper
      Bruger

Steen skrev:

Kasper skrev:

Jeg vil hellere vende det rundt og sige, at når man lægger nyheden ud på selve kampdagen, er det for at lade den drukne i mængen af nyheder, som journalisterne ellers har at gøre godt med. Og det er faktisk ret rutineret set af LW.

Sandt, sandt. Sådan kan man også sagtens vende den. Men så kunne de også smide den ud fredag aften eller lørdag formiddag, hvor der ikke er den store bemanding.
      Jeg mener ikke som sådan, at LW forsøger at gemme sagen af vejen. Netop ikke, når udtalelsen er så markant, som den vitterlig er…

Dingoridder skrev:
      Pingel blev fyret fordi at han slog Palle, da denne ikke ville forlade hotelværelset, da Pingel havde taget en luder med hjem!

kilder takkker!

Vantage
      Bruger

Jeg synes da også det er noget af en søforklaring han kommer med. Inde på JP forklarer han sig med at hans nedslidte knæ ikke har kunnet klare mosten i forbindelse med turen til Cypern, men spillede han på selv samme træningslejr ikke med til nogle af træningspassene? Det synes jeg umiddelbart ikke hænger sammen.

hinge88
      Bruger

Vil gerne forsvare Pingel… Mener han er en mand med hjertet det rette sted. Alá Tøffe og Brian Steen, synes i øvrigt heller ikke AGF skal have en såkaldt 0-tolerance overfor alt, blot for at tilfredestille medierne. Den slags bataljer fremkommer vel alle stedeer hvor 20-30 drenge og mænd er sammen og får lidt til nakken.

Desuden har Pingel 2 drenge der spiller bold i GF og jeg vil gerne sige at den ene allerede nu kan noget specielt med en bold, lur mig om ikke han bliver til noget – håber ikke han trækker dem ud af klubben. Det ville være en faliterklæring fra hans side

Dingoridder
      Bruger

Wayne wonderboy Rooney skrev:

Dingoridder skrev:

kilder takkker!

Hvad ønsker du jeg skal skrive her? Det her er så meget insiderviden at jeg da aldrig kunne finde på at hænge en person ud her, som har været der, da det vil bring den person i et stort forklaringsproblem over for AGF.

Andre Jensen
      Bruger

Synes ikke man kan katagorisere denne sag som "ballade"
      Pingel lukker selv for alt snak om intern ballade, ved udtale forståelse for sin fyring.
      [i]"Jeg fik væske i knæene og havde det fysisk dårligt, da jeg kom hjem. Bagefter blev vi enige om at stoppe samarbejdet. Klubben har brug for en, der kan arbejde mere end 12 timer om ugen"[/i]

Så hvad man end mener om manden, så er det da kun positivt at han ikke lukker op for intern uro ved at brokke sig.

Umiddelbart kunne forklaringen på hvorfor nyheden først kommer 14 dage efter vel osse være at man ville finde en erstatning først. Ved godt det jo måske ikke just er på samme niveau som at fyre en træner, men en massør er da faktisk lidt vigtig hvis jeg ikke tar helt fejl.

Jeg tror sjældent på medierne og heller ikke i denne sag får de mig overbevist. Nuvel, det er meget muligt at Pingel har lavet noget lort, men det er også muligt at han ikke har. Jeg er så bare så vidunderligt naiv at jeg lader tvivlen komme ham til gode.

Derudover synes jeg sagen er fint håndteret fra klubben og Franks side. Ingen grund til at kaste med mudder efter hinanden. Fyringer forekommer. Sådan er det bare.

sir eric
      Bruger

Vi

l gerne forsvare Pingel… Mener han er en mand med hjertet det rette sted. Alá Tøffe og Brian Steen, synes i øvrigt heller ikke AGF skal have en såkaldt 0-tolerance overfor alt, blot for at tilfredestille medierne. Den slags bataljer fremkommer vel alle stedeer hvor 20-30 drenge og mænd er sammen og får lidt til nakken.

Du joker ikke……

Ellers så er det jordens meste naive holdning, GF og ledelsen har ikke haft noget valg, sådan en klaphat må ud.

Du kan ikke seriøst mene at det skal være ok, godt nok i en kultur hvor 20 -30 mænd mødes, at en massør griber til fysiske argumenter…………

Meloveyou
      Bruger

Jeg undrer mig atr truppen går på druk i en træningssamnling? Og der må da have været spillere med på druk, da det var en spiller der gik imellem, da de var ved slås!!!!!!

HvidIhjertet
      Bruger

Meloveyou*,,,,

Jeg ved ikke helt hvor ud har læst historien, men der står klart og tydeligt, at det var da de var kommet hjem på værelset at det skete,, og der kan der da sagtens være en spiller der stopper det..

Og Ove p, ville da aldrig nogensinde lade sine spillere gå på druk, på en træningslejr..

Meloveyou
      Bruger

Dillerkok skrev:
      Meloveyou*,,,,

Jeg ved ikke helt hvor ud har læst historien, men der står klart og tydeligt, at det var da de var kommet hjem på værelset at det skete,, og der kan der da sagtens være en spiller der stopper det..

Og Ove p, ville da aldrig nogensinde lade sine spillere gå på druk, på en træningslejr..

Ja da de kom hjem i løbet af natten, der burde folk da sove??

Jon Hare
      Bruger

Nu ved vi jo ikke om denne historie er sand, men hvis den er, så står der ikke noget om at andre end Pingel var fuld eller i byen. Sakset fra stiften:

[i]Efter en meget våd bytur sidste aften på træningslejren kom Frank Pingel tilbage til sit hotel, hvor han delte værelse med fysioterapeut Søren Pallesen.

Flere kilder bekræfter overfor Stiftstidende, at de to endte i et større skænderi, som kulminerede med, at Frank Pingel gik over til mere håndfaste argumenter, inden en spiller fik lagt sig imellem.[/i]

Det større skænderi kan vel sagtens have vækket spillerne der så fik balladen stoppet.

diablo
      Bruger

Meloveyou skrev:

Dillerkok skrev:
      Meloveyou*,,,,

Ja da de kom hjem i løbet af natten, der burde folk da sove??

Tjo men eftersom det skete dagen før de skulle hjem – altså træningsforløbet er slut, så burde der vel ikke være noget problem i at tage en tur i byen. Er tilgengæld sikker på at byture har været bandlyst så længe den har stået på træning og træningskampe i ugens løb

Diablo

Dingoridder
      Bruger

Alle AGF spillerne var i byen, pånær en, der havde det dårligt, Om de var fulde skal jeg lade være usagt.

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?