SÃ.DAN DRENGE

Forside Fora AGF SÃ.DAN DRENGE

Viser 31 svartråde
  • Forfatter
      alpha232
      Bruger

Fuldt fortjent og hatten af for en mandfolkepræstation. Lad det ikke være en enlig svale!:D

Vi er kommet over stregen for at blive over stregen
      :k:k

Dejligt med 3 point på kontoen! KOM SÅ DE HVIIIII:k:k:k:k:k:k:k:k:k

-eLGen-
      Bruger

Man havde næsten glemt følelsen..!

Men det var fuldt fortjent og en uendeligt vigtig kamp – også for Ove P som træner…

AGFan2006
      Bruger

VI HAR VUNDET SEJREN ER VORES ! :D[lol];):p:D

Replay
      Bruger

Hold kæft hvor var det dejligt!!!!

Castro-AGF
      Bruger

JEG ER SUPER GLAD NU!
      så længe vi vinder de indbyrdes kampe imod bundholdene, er jeg glad!

LYNGBY & VIBORG = RAUS!!:k

Driblekongen
      Bruger

Det er verdensklasse det her!:k God selvtillid til pokalkampen mod FC Muh på onsdag!:kB)

AGF, AGF, VI STÅR ALTID SAMMEN I AGF!:kB)

bananabot
      Bruger

Er jeg den eneste der føler at Pleidrup bliver forbigået når der bliver delt roser ud? Han spiller nok sin bedste kampe i den hvide(læs: røde) trøjer – lækkert at se han er kommet styrket ud af det formdyk han har været inde i! Ligeledes ros til vores to unge backs samt White på den anden kamp – den mand har virkeligt spillet sig varm….
      :k alt i alt solid præstation over hele linjen. Sådan drenge

smd
      Bruger

Keep Playing GF skrev:
      Vi er kommet over stregen for at blive over stregen
      :k:k

nej da – vi skal være mestre :k

binzers
      Bruger

bananabot skrev:
      Er jeg den eneste der føler at Pleidrup bliver forbigået når der bliver delt roser ud? Han spiller nok sin bedste kampe i den hvide(læs: røde) trøjer – lækkert at se han er kommet styrket ud af det formdyk han har været inde i! Ligeledes ros til vores to unge backs samt White på den anden kamp – den mand har virkeligt spillet sig varm….
      :k alt i alt solid præstation over hele linjen. Sådan drenge

nok fordi Pleidrup har haft SÅ mange dårlige kampe generelt… Han har kostet os mange missede mål i efteråret indtil nu, næsten ligeså mange som Graulund, inden han fandt formen igen…
      Pleidrup var god idag, ja, men han havde også et par mindre stolte øjeblikke… Han har næsten altid et par kiks og uskarpheder i kampene…

Graulund var super stærk igen idag og han er for alvor tilbage i den målform som vi kender ham for :k

Sindssygt vigtigt at vi vinder de her kampe :k

Ja det var sku herligt:D

MEN nu er det vigtigt at vi ikke spillere 3 elendige kampe med nederlag til følge… det vil være dejligt hvis de for en gangs skyld kunne lave en stime;)

dog ser kampen mod fck svær ud…kunne være nice med 1 point der selvom det næppe er sandsynligt

martinray
      Bruger

Ja det var rigtig rigtig godt med en sejr i dag :k

AGFRasmus2
      Bruger

nice kamp er du sindsyg dioh kan trylle med en boldt han spillet jo lyngby ud af banen ! flot og godt graulund er tilbage .

Fck kampen bliver sv;r men tror at vi kan faa 3 point hvis white , dioh , graulund , krabbe , lumb , lars spiller som mod lyngby :k:k

smd
      Bruger

Nu nakker vi FCK og taber helt efter planen mod Viborg!!!

Seamus
      Bruger

de er fucking godt mand endelig vinder de

jj
      Bruger

@AGFRasmus: Har GRauæund ikke karantæne?

Maximillian
      Bruger

Er lidt skuffet over Kari – han er igen indblandet i et mål – han hang fælt da der blev reduceret! Ellers super kamp (hvis vi glemmer en relativt kedelig 1. half).

Castro-AGF
      Bruger

Seamus skrev:
      de er fucking godt mand endelig vinder de

– DU er sgu ikke så nem at narre!B)

Så befriende det her! Og jeg synes også, at Pleidrup virkelig gjorde en god figur, og var måske endda min man of the match.

But who cares – 3 lune point!

Og selvom jeg altid maner til besindighed herinde: Vi slår FC Midtjylland – det her gi'r et boost, og de ryger ud efter straffespark 😀

Skidt være med pokalen mod FCMuH. Spil med en 5 mands midt mod FCK, når nu Graulund alligevel har karantæne midtbanen White og Pleidrup på kanterne og 3 centrale Kari, Lucena og Gjesing. Dioh alene fremme, så kan vi altid skifte Dembele ind, hvis der bliver behov for det

Maximillian
      Bruger

JPs karakterer – spiller for spiller: http://jp.dk/indland/aar/agf/article1145893.ece

Jeg er sgu ikke enig i bedømmelsen af White og Kari. Jeg mener Kari var medskyldig i reduceringsmålet, da han hang fælt, og ikke fik lagt pres på den fremstormende lyngby offensiv – det var en lyngby forsvarer, som scorede!!! Omvendt mener jeg White var god – flere gode indlæg og eneste lyspunkt for GF i 1. half – det er sgu til mere end et 7-tal!

Andre Jensen
      Bruger

Pleidrup var i min bog også kampens bedste spiller. Lækkert at han også får lov til at krydre indsatsen med sit første sæsonmål, som han blev snydt så groft for mod Brøndby.

Generelt synes jeg at Pleidrups formkurve har været stærkt stigende i de sidste kampe.
      Hans stil minder nærmest om Beckhams dengang han var på toppen 😉

vieri
      Bruger

Lækkert lækkert med 3 point . Og Ove og drengene skal have rigtig meget ros for den 2 halvleg vi spillede igår virkeligt posetivt at se.B).

Gode prætationer næsten hele vejen rundt dog synes jeg Lucena leverede en meget anonym præstation. Men vi vandt og det er det eneste der betyder noget lige nu i vores situation .

Nu skal vi bare holde fokus også selvom vi måske skulle tabe mod FCM og FCK de næste kampe .

Og nu fortjener Ove P og spillerne lidt arbejdsro , men kampen mod Viborg er igen en must win kamp for os . Men props til Ove P og spillerne for sejren det fortjener de :k:k:k

arsenal
      Bruger

Nu er viborg desværre også kommet i gang:(

grind88
      Bruger

Viborg var foran mod FC Midtjylland og formåede stadig at fucke det hele op og tabe 30 sekunder før tid. Det var absolut det værste der ku ske for dem. De kommer sgu ikke tættere på et point end det der….Og jeg tror AGF nakker dem om to uger. Jeg ka nærmest ikke forestille mig andet.

Jonas S
      Bruger

glæder mig til endnu en Viborg-away !

Lars Elstrup
      Bruger

Aldrig har tømmermændende fra i går været så store!:k

Lars Elstrup
      Bruger

Hvor kan jeg se målene??- Var ude og køre igår, så hørte den kun på P3…

Ballantines
      Bruger

Nogen som kender Graulunds samlede statistik efterhånden? I al den tid han har været i GF..

phillipsfar
      Bruger

Mener ikke man kan bebrejde Kari lyngby`s mål, han har lige haft et dybdeløb og er den agf`er der er længst fremme på banen, Jerry bakker helt vildt meget i stedet for, at gå frem i Lyngby spilleren, hvilket gør, at han får masser af plads til, at afslutte på.

Beikes
      Bruger

Jaahh…! Vi mangler som kun en rigtig spilfordeler på midten, for både Lucena og Kari har set lidt sløje ud i de sidste par kampe. Jerry er dog arbejdsmanden der ikke kan undværes…når han er god, er han rigtig god!

Så hvem skal være vores Laudrup/Jørgensen på den centrale midt? Hvem skal føde Dioh i angrebet med lækre, præcise afleveringer?

Kampen mod FCK er der en god chance for at vinde – de har svært ved at finde hullerne i modstanderens kompakte forsvar, for tiden, så en ultra-defensiv indstilling, må være vejen til point mod mestrene.

Viborg bliver straks værre.

Men vinder vi den, ligger vi 8 inden pausen :k

Viser 31 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.