fbpx

rygtebørs

Forside Fora AGF rygtebørs

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      alpha232
      Bruger

Hvis jeg siger Peter Christiansen fra Randers snart lander i AGF som Sportschef og JA ryger hva siger folk så???

Fanoe
      Bruger

At det ikke kommer til at ske. AGF har valgt at smide træneren på porten fremfor sportschefen, så det da være utrolig mærkeligt hvis sportschefen også bliver fyret..

mabee
      Bruger

Med GF skal man jo aldrig sige aldrig, men i og med at Wiggo er strittet ud som følge af en tabt magtkamp med JA, så er det vel næppe realistisk. Også fordi i modsætning til Wiggo, har Jakob Nielsen selv ansat JA

Medmindre selvfølgelig JA står til et godt job andetsteds. i så fald er det vel oplagt med en, som Jakob Nielsen kender og har et godt forhold til.

salling23
      Bruger

Når nu vi ved at Jens Andersson og Glen Riddersholm har brugt lang tid på samtaler omkring ledelsesstil, spillestil osv, så vil jeg sige at du er en fantast 😉

alpha232
      Bruger

vent og se

dengamle
      Bruger

PS kan godt ende i AGF
      Hørte ham sige at han var åben for abdre job end sportschef

salling23
      Bruger

dengamle skrev:
      PS kan godt ende i AGF
      Hørte ham sige at han var
      åben for andre job end sportschef

Enig, men det er ikke det alpha232 siger

alpha232
      Hvis jeg siger Peter Christiansen fra Randers snart lander i AGF som Sportschef og JA ryger hva siger folk så???

PB bliver scout/chefscout, dvs. under Anderson! Det er oplagt.

Thomas K
      Bruger

Jeg tror ikke, at han kommer. Men såfremt han kommer bliver det som chefscout – enig. Når det så er sagt, så kan det være én af de ting Wieghorst var uenig i. Altså en scout fremfor f.eks. en angriber mere.

alpha232
      Bruger

Okay så næsten ret;0) mener for klubben tro jeg og vigtigt for jakob

Di Stefano
      Bruger

Reelt er der vel kun to rygter: ny udenlandsk målmand og så det gamle med Duncan.

Di Stefano skrev:
      Reelt er der vel kun to rygter: ny udenlandsk målmand og så det gamle med Duncan.

Jens Stage er vel eneste reelle rygte og han forventer ikke selv noget?
      (han håber selvfølgelig)

Det ville være underligt hvis der ikke bliver til en kontrakt, nu hvor han har deltaget i så meget længere tid end først aftalt. Trænerne må have set noget de brød sig om.

Han må skynde sig at blive bedste venner med Riddersholms folk straks efter nytår.

dengamle
      Bruger

Gad vide om Henrik Pedersen, der er stoppet som træner i Køge bliver assistent træner i AGF.
      Han er ledig, en rigtig dygtig træner og tidlige været træner i Agf

Eraticator
      Bruger

Leon A er i Århus i disse dage, man kunne da håbe på han kommer hjem, men så er det nok først til sommer. Tror dog han satser på en forlængelse i det tyske, hvor pengene er noget helt andet.

#Eraticator:

Han er vel bare i det jyske for at besøge familie og venner. (Stig Tøfting, iøvrigt.)

Eraticator skrev:
      Leon A er i Århus i disse dage, man kunne da håbe på han kommer hjem, men så er det nok først til sommer. Tror dog han satser på en forlængelse i det tyske, hvor pengene er noget helt andet.

JensA deler nok ikke det romantiske syn på tidligere spillere, så han vil nok hellere bruge samme bunke penge på at hyre nogle unge østeuropæere ind som er tæt på at få deres gennembrud i seniorbold.

Jeg tror kun der kommer tidligere AGF spillere til AGF hvis Glen beder om det, men jeg tror ikke Glen vil bede om at få Jacob Poulsen eller Morten Rasmussen selvom han kender dem godt.

Mathis
      Bruger

Kunne det ikke godt ligne Jens A at kigge på sådan en fyr?
      Ung høj angriber..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agent-dansk-interesse-for-17-aarig-serber/

Leon_Miv
      Bruger

Mathis skrev:
      Kunne det ikke godt ligne Jens A at kigge på sådan en fyr?
      Ung høj angriber..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agent-dansk-interesse-for-17-aarig-serber/

Jeg læste i går, at der skal betales en transfer på 7.5 mill. kr. for ham.
      De penge har klubben vel ikke.

Men han lyder spændende.

salling23
      Bruger

Der er da ingen klubber der vil betale så meget for en 17 årige gut uden førsteholdserfaring, som ovenikøbet har kontraktudløb om 1/2 år

Viser 18 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.