fbpx

RYGTE

Forside Fora AGF RYGTE

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      KALMAR AGF
      Bruger

Jeg har lige et rygte, jeg fik at vide i weekenden, jeg vil ikke hænges på det, men jeg fik at vide at AGF skulle være interasseret i Andre Bergdolmø, har desværre ike et link, det var en eller anden internet side med worldfootball.com eller noget i den stil

MTAC.nu
      Bruger

Jeg har godt set at han vidst nok var færdig i sin klub. Var det Rosenborg eller hva?

d0nN
      Bruger

GÅ IKKE IND PÅ http://WWW.WORLDFOOTBALL.COM …. DET ER SPYWARE!!

Ikke rettet imod dig, kalmar, syns bare lige at folk skulle vide det 😉

d0nN
      Bruger

Men ellers yderst interessant rygte.

MTAC.nu
      Bruger

Bergdølmo hvor gammel er han? Han kan måske være et bud på en forsvarsgeneral, men er han ikke back?

Allanamin
      Bruger

Hvis han er back, gør det jo ikke dårligere.

Simon G
      Bruger

Efter at havde googled navet er jeg kommet frem til følgende oplysninger om André Bergdølmo:

Han er forsvar og spiller p.t. i Borussia Dortmund , han er født i 13 oktober 1973 og er 187cm høj vejer 78 kg , han har bl.a. spillet i Ajax og Rosenborg.

Han beskrives som en teknisk stærk forsvar, og han har spillet flere landskampe.

Don
      Bruger

Og så vidt jeg husker er han djævlens go i FM…. 😉

Simon G
      Bruger

Han kan spille pladser i forsvaret.

MTAC.nu
      Bruger

Lyder som en profil vi godt kunne bruge.

Simon G
      Bruger

Han lyder også til, at være alt for dyr til os.

MTAC.nu
      Bruger

D. 20.06.2005 blev han sat i forbindelse med Olympiakos. De har en norsk træner. Men måske er han så ikke lige en der er indenfor AGF.s rækkevidde, men hvem ved måske kan Åkeby og BSN friste ham……:D

Jeg sætter min lid til at BSN og Åkeby finder de rigtige spillere – iden for Windfels økonomiske rammer. Selvom det bliver et puslespil med alt for mange brikker og alt for kort tid, altså sagt på dansk – svært at lægge 😉

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.