fbpx

Rolig nu drenge og piger

Forside Fora AGF Rolig nu drenge og piger

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Som følge af nogle sure indlæg i replikboksen efter nederlag–

Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på at vi er oprykker.
      De fleste af vores spillere, spillede hele sidste sæson i 1.div. Så det er vel klart at der er en vis tilvændings periode.
      Syntes bestemt at vores spil ser lovende ud. Lidt mere effektivitet foran målet kunne ønskes, men vi kommer da frem til en masse gode chancer.

Så ta det nu roligt, der er 31 kampe endnu og målet er overlevelse… Det skal nok gå-

Henze05
      Bruger

Så længe HB Køge og Lyngby er i rækken, er vi vel i realiteten allerede sikret os en tilstedeværelse i ligaen næste sæson, med det antal point vi har nu ;).

Ej. Kampen havde været fortjent med uafgjort og havde vi været skarpere på det tidspunkt, hvor vi havde AaB i starten af anden halvleg, så kunne det være blevet til en sejr.. Men der er meget positvt at spore. I de kampe vi tabte sidste år, spillede vi jo ikke god fodbold, det gjode vi i dag mod Aalborg og der var flere positive ting at tage med. 🙂

Bjarne V
      Bruger

Som der bliver skrevet i replikboksen – Hvis vores modstandere for at kunne score, skal sætte sådanne kasser ind, så er jeg fortrøstningsfuld!

Dog vil jeg sige, at Stephan må have en dårlig smag i munden i dag, nøj en afbrænder!

Sloth
      Bruger

jeg syntes nu ikke at folk virker negative……..nærmere rigtig skuffede over det ikke lykkedes at få det ene point.

AGF havde som jeg ser det klart overtaget konditionelt, boldmæssigt og havde mindst ligeså mange chancer – Det der frustrerer er nok at AaB som i sidste sæson dårligt kunne ramme bolden pludselig laver 2 x årets mål imod os.

Syntes AGF's indsats var til point, og ser ingen grund til at AGF skal frygte nogen udover FCK i denne sæson.

eneste kritikpunkt jeg har er at man taktisk laver selvmål ved at sætte Kure ind istedet for Howard – Hvis Howard kan spille videre, så skifter man ham ikke ud og erstatter med en spiller der mangler timing samt ikke kan spille bolden frem.

Cornincrap
      Bruger

Sloth. Du glemmer behjælpeligt at vi var på hælene den første halve time, og bliver nærmest spillet ud af banen. Det var meget bekymrende at se at aab kunne ligge et så stort pres på os over så lang tid! så var vi så heldige at stolpen var med os og Ousted gjorde det fremragende.

Anden halvleg var bedre, men vi formår ikke at sætte aabs defensiv under stort nok press. Iøvrigt synes jeg det er ret komisk at se folk betragter aab som et meget ringere hold end vores, de havde en sæson med trænerfyring og kaos i sidste sæson, mandskabsmæssigt har de et hold til midten af suppen, ligesom vi selv har det. Køge, lyngby, sønderjyske, horsens, fcn og silkeborg mener jeg alle har ringere trupper end de 2 hold der løb på banen i dag.

Beikes
      Bruger

Ja vi spillede også hamrende godt i den sæson vi rykkede ned.. Folk SKAL være frustrerede efter et nederlag!

Man kan ikke tage fra os, at vi er århusianere, og vi er det mest sultne fodboldpublikum i landet. Ikke alle kan være rationelle, og da slet ikke lige efter et nederlag. Det nogle af de ting der gør os til noget særligt i fodbolddanmark, og så er jeg egentlig ligeglad med at blive kaldt fantast eller skør.. Jeg holder med AGF, og jeg forventer at vin vinder HVER gang! Og ja, jeg er en tosse

Cander30
      Bruger

Det var et nederlag som kunne ske. Vi skal som fans være skuffet, såvel som spillerne er det. Men hvad fanden sker der for Erik Rasmussen… Har har været vores træner, men kan ikke spillernes navne. Hele kampen igennem kalder han stephan for Steffen, og steffen for Stephan.. kæmpe klovn

xhxn
      Bruger

Vi bør score på nogle af de kæmpe chancer vi har; Stephan Petersens mega afbrænder, Søren Bergs mislykkede friløber fra siden og nogle af de andre chaner……

Uafgjort havde været fortjent…..

salling23
      Bruger

Det der 'skræmmer' mig mest er Graulund. han løber rundt og ligner en træt gammel mand

Replay
      Bruger

@ Beikes. +1!!!

zcml
      Bruger

Nederlag er altid ærgelige, men nogle er mere skuffende end andre.
      Dette var en kamp vi sagtens kunne ha' vundet, så jeg forstår er nogle er frustrerede.
      Jeg har "taget" lidt godt og skidt med fra kampen:

Graulund virker ikke til at være helt, hvor han skal pt., men han har før haft offperioder, og er alligevel kommet tilbage og scoret mål på samlebånd. Så han skal nok komme igan igen.
      Ja, han er ved at være gammel som spiller, men han er ikke færdig endnu!

Aron er talentfuld, men han mangler lidt endnu før vi kan regne med ham som kampafgører.
      Og Søren Larsen skal lige igang igen, men er sikker på han bliver en gevinst, når han kommer i form.

Altså er det pt. Berg og Stephan vi skal sætte vores lid til at score målene. Og AaB lykkedes det meste af kampen med at holde Stephan ude af kampen.
      Han var ikke på samme niveau som mod Lyngby, men hans forcer bliver jo også lidt til kort når modstanderen pakker sig i forsvaret.

Vores forsvar så lidt skidt ud i starten af kampen. Lidt som om de placerede sig forkert.
      Mand mod mand klarede de sig dog fint. Og i 2. halvleg kom der også generlt bedre styr på defensiven.
      Desværre får Håland headet bolden lige ud til Wichmann, der resolut trykker af, på et tidspunkt, hvor vi faktisk sad på tingene.
      Det sætter AaB igang igen, og få minutter øger de til 2-0 på endnu et skud udefra.
      Jeg syn's dog det virker som om der er langt bedre styr på defensiven end sidst vi var oppe.
      Og Ousager blev "endeligt" sat på prøve, hvilket han slap godt fra.
      Målene kan han ikke klandres for.
      Tror ikke endnu han beholder pladsen når Steffen bliver klar, men han virker som en kvalificeret og konkurrencedygtig 2. målmand med potentiale til at tage pladsen. Noget vi har manglet siden Rune var i klubben.

Holdets svaghed pt. er den gammelkendte med manglende skarphed i modstanderens felt, men vores offensiv kan kun blive stærkere efterhånden som Davit bliver klar igen, og Larsen kommer i omdrejninger. Samt at Graulund nok skal får snørret målstøvlerne ordenligt igen.
      Derudover kan man jo også håbe, at vi får den erstatning for Feilhaber som man snakker om.

Vi kommer ikke til at blande os i toppen, men godt vi kan holde en fornuftig afstand til bunden. Og med lidt held ende i den bedste halvdel.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.