RIOCH fyret i AAB!!!

Forside Fora AGF RIOCH fyret i AAB!!!

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      xhxn
      Bruger

Kan Ove P tænkes at indgå i AAB's fremtidige planer?

axelaxel
      Bruger

Eller ER?

Eller Faxe?

Gætterier er mange;)

Labadia
      Bruger

Har jo været rygtet før og med den behandling AGF har giver OP på det seneste så kan jeg sagtens forstå hvis han siger farvel og rykker til Ålborg. Som tingene har udviklet sig, tror jeg også at det er det bedste. Ikke fordi jeg er utilfreds med OP, men fordi ledelsen åbenlyst ikke bakker op om ham længere.

Steen6372
      Bruger

Så skal Rioch vel til AGF på en 2 mdr. lejeaftale… 😉

carpe_diem82
      Bruger

OP passer da på ingen måder ind i AaB?

Tror de tegner med Haglund eller som nødløsning Faxe.

salling23
      Bruger

Så falder det hele på plads
      OP til AAB – ER til Esbjerg – TB til FC københavn – SS til Midtjylland – TT til MAN U – Sir Alex til AGF

Har jeg ventet længe på at kunne offentliggøre

Salling sikke noget juks. Vi vil meget hellere have Wenger. Ikke fordi jeg er den store Arsenal fan, men han er den bedste træner i verden. Og sådan er det bare.

Bergmania2
      Bruger

TT til Man Utd?? Nej du mener Bruce Rioch til Man Utd?

Hvad med ham der Mancini? 😉

Ove P til Aab, naaah…

agfgas
      Bruger

OP blev rygtet dertil i sommers, mon ikke de rygter indtil boligforeningen har nosset sig sammen til at hyre en ny træner, ved vedstå rimmelig pressrende kva OPs fadæse her i Aarhus

leroy
      Bruger

Ove P har længe snakket med AaB, men har afvist før til næste sæson, fordi han mente det var denne sæson han skulle præstere med AGF.. Men eftersom han ikke har fået chancen for at bevise sit værd under optimale forhold, og næsten er kørt af sidesporet, så kunne man forstille sig at Ove P er noget mere interesseret i AaB.

Christiano
      Bruger

Mon ikke denne Magnus Haglund i første omgang er Lynges target. Men det er nu ikke helt usandsynligt at han vil forsøge sig med Ove P. Faxe spår jeg derimod ikke de store chancer for som kommende cheftræner i AaB. Manden har jo reelt ikke leveret resultater på egen hånd siden Herfølge-sensationen.

Vantage
      Bruger

Det var dejligt.
      Vi slipper for at se mere til ham Bruce her i Danmark, og samtidig kan det med lidt held være med til at fjerne fokus fra Ove P/ER-sagen for en stund. Det vil helt sikkert gavne situationen.

Tveen
      Bruger

@Vantage, det er jo AAB de kan højst holde en nyhed gående en eftermiddag. Det er endda en nyhed med kød på [lol]
      I AGF holdes gryden i kog i ugevis på det rene gætværk. Det er sgu da morsomt [lol]

Vantage
      Bruger

Ingen tvivl om, at det er sjovt at holde med et hold, som nyder den mediebevågenhed, som AGF gør, men jeg er bare bange for at vi er ved at være nået den kritiske grænse for hvad klubben kan holde til.

Det skulle helst ikke ende med at en eller anden tager en forhastet beslutning, der har en meget negativ indflydelse på klubben.

Tingene kører uden tvivl bedre end længe, men der er jo ingen ,der ved hvor meget fundamentet kan klare inden den smuldrer.

Beikes
      Bruger

Hvis AAB er smarte, tegner de med Ove P. Han er bare den bedst kvalificerede træner i Danmark.

Den med Faxe er sgu en joke, og jeg griner min røv i spåner hvis de signer med ham 😀

zcml
      Bruger

Syn's det vil være meget passende, hvis AaB ansætter Faxe.
      Han har jo tidligere erfarring med at føre en mesterskabshold ned i 1. div.;)

Ej, mon ikke de får vendt skuden på et tidspunkt?

Nogen topplacering bliver detnæppe til, men jeg har altså megt svært ved at se dem som nedrykkere, men lign. overraskelser er jo sket før (Herfølge, OB).

Luke2000
      Bruger

Hvad fanden gør vi hvis Aab i morgen tænker hurtigt og kontakter Erik og forslår at han kommer op og bygger noget nyt op.

Jeg kunne forstille mig det forgik sådan her.

Aab "Vi har pengene og lysten, sig hvilken spillere du har brug for og inden fo rimlighedens grænser får du dem"

Erik "Aaa jeg har jo næsten en aftale med en unavngivet klub"

Aab "Fuck dem her er en blanco check, skriv hvad du havde så ses vi i morgen"

Erik "Ja fuck dem mand, de skider også på deres trænere og det gider jeg ikke ligge mund til"

Så lad nu være med at fucke mere i det gf og få underskrevet den kontrakt, I kan ikke nå at redde æren men i kan nå ikke at ødelægge mere.

Vantage
      Bruger

Ingen tvivl om at det er et ønske scenarie du fremlægger der, Luke2000 🙂

TopFan
      Bruger

Så længe Rioch da ikke kommer til Aarhus.. [lol]

zcml
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Hvad fanden gør vi hvis Aab i morgen tænker hurtigt og kontakter Erik og forslår at han kommer op og bygger noget nyt op.

Nu blev det ikke aktuel, men mit forslag ville ha' været, at beholde Ove.Hvis han self. ikke følte sig så dårligt behandlet, at han ikke var intresseret.

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?