Regnskabet

Forside Fora AGF Regnskabet

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      h-aaen
      Bruger

Må sku desværre sige at jeg er alt andet end imponeret over regnskabet og kan ikke se hvorfor kursen er steget idag, det er et klart dårligere resultet end forventet, og som der også nævnes her har vi altså ikke lige nogle spillere der går ind og redder regnskabet med 14 mio næste år. Hvis du tager de 14 mio ud af det forventede resultat til sommer giver det et minus på over 10 mio.
      Et sådant underskud har vi kun råd til 2 gange så er vi i en negativ egenkapital, dvs ingen nye kontrakter!

Samtidig kan man stille spørgsmålstegn ved om man kam få et hold som barca til byen igen til sommer, det tror jeg neppe!

Derudover er der beregnet et tilskuersnit på lige over 12500 til alle GF ampe i foråret. I efteråret havde vi 7500 til kampene.

Hvis du siger at en billet giver et overskud for GF på 150 kr stykket vil der med et tilskuersnit i foråret på 10000 stadig mangle over 2,6 mio. i kassen

Bange for at der stadig ikke er styr over økonomien i GF og hvis der er er det måske bare for sent:(

OnlyAGF
      Bruger

Slå nu lige koldt vand i blodet..

1. DUMCAN salget er ikke medregnet i havlårsregnskabet…. Det samme gælder for Depech Mode koncerten… Er faktisk også i tvivl om Elton John er medregnet..

Derudover forventede man jo AGF ville lige nummer 8-9, hvilket ville give klubben mulighed for at koncentrere sig om a få flere på stadion, via bedre kampe og spillere…

Lars Windfeld er uddannet revisor, og Kurt Andersen har ledet en stor bank i Asien.. tror du ikk de ved hvad de gør?

h-aaen
      Bruger

Jo, men uddannelse gør ikke alt, selv AP Møller må jo i ny og næ sælge afdelinger fra da han heller ikke kan få dem til at køre, og man må vel mene at han er en ok forretningsmand.

Og i det jeg skriver har jeg heller ikke regnet duncan salget med, men alle ved jo også godt at der lige gåtr et stykke tid før vi har en ny duncan.

Jeg tror bare ikke at GF får et snit på 12500 tilskuere i foråret. Og læser du rapporten står tilskuerindtægten som den største mangelvare i efteråret. Tror der står presis det samme til sommer, desværre

OnlyAGF
      Bruger

Iøvrigt fik agf KUN 7-8 mill ud af salget, dvs at de penge havde man regnet emd at får på tilskuere…

Vi leger de hvii får 100 kr pr tilskuer.. Altså:

100 * 7500 = 750.000 kr i tilskuer indtægter pr kamp..

der er spillet 20 kampe i efteråret.. Altså "kun" 15 mill i tilskuerintægter…

Hvis tilskuerne havde kommet planmæssigt, havde vi haft 1,25 mill kr pr kamp..

det gange med tyve giver: 25 mill..

Altså en forskel på hele 10 mill… De 10 mill har man hentet i Dumcan salget..

altså hænger det hele sammen..

Sys de har gjort det godt i bestyrelsen…!!!:k:k:k:k:k:k:k

h-aaen
      Bruger

Jeg tror der er en indtægt på mere end 100kr pr. kamp. Men du regner forkert! GF har jo ikke spillet 20 hjemmekampe, det gør de jo aldrig, ikke engang på et helt år!

Men læs nu lige det igen, min pointe er jo at jeg ikke engang tror at GF kan holde budgettet til sommer.

Og foresten hvor kommer det tal med duncan salget fra? Kurt skulle vel kun have 10 %! Og så vil det stadig give en transfer på over 10 mio.

I mine øjne kan det godt være at bestyrelsen har fået den synkene skude til at flyde, men de har bare ikke laver roret så den kan styres

OnlyAGF
      Bruger

My bad med de hjemmekampe… men da har 16 hjemmekampe på et år… bare omregn tallene, så passer det stadig

h-aaen
      Bruger

Det vil alt efter om GF har fået 8 for Duncan lige løbe rundt med 12500 i snit til kampene hele året næste sæson.

Men i de tal har de også regnet de 30000 mennesker der var til barca, så nej tror ikke helt dine beregninger løber helt rundt men det er små ting.

Det jeg hæfter mig i er at GF stadig ikke kan lave et budget og holde det, og jeg er ikke sikker på at de kommer 12500 til næste år, der skal nok en top 5 til at vi hiver det tilskuertal hjem.

Men havde vi bare for en gangs skyld holdt vores budget!

Og OnlyAGF jeg vil gerne sætte en stor fad på højkant for om GF holder budgettet til sommer!

Livercool
      Bruger

Der er en ting der skal til for at AGF kan holde budgettet, og det er at tilskuertallet kommer op på det budgetterede. Hvis tilskuertallet havde holdt budgettet i efteråret, ville budgettet faktisk have holdt fint. der mangler 30.000 tilskuere á 100 kr = 3 mio.

Hvis vi nu siger at AGF vinder de første 2 hjemmekampe og holder den kørende i resten af foråret, så skal det nok se fornuftigt ud, og hvis vi så kommer længere op i tabellen næste sæson, så skal det nok gå. Men som sagt så kræver det lidt sportslig succes.

Livercool
      Bruger

Samtidig må der også godt komme nogle flere store arrangementer på stadion. Der er 2 planlagt i foråret. Depeche Mode og Landskamp, som vel begge er udsolgt allerede.

Fuglebakken
      Bruger

Mod, engagement, iderig, handlekraft er de ord jeg vil sætte på den nuværende ledelse i AGF og suppleret af en klassetræner og et par nye klassespillere bevirker at jeg er optimitisk i forhold til AGF`s fremtid. Troen og optimismen til AGF vil jeg aldrig miste. Jeg håber heller ikke i gør

h-aaen
      Bruger

har bestemt heller ikke mistet tro og mod, men mener bare det er utroligt DÅRLIGT købmandskab at man aldrig kan holde ens budget og heller ikke kommer til at holde det til sommer

Budtz4ever
      Bruger

ejdet ser da fornuftigt ud hvis man lægger duncan salget oven i + depesche mode til sommer…

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?