Priske til vejle!!!

Forside Fora AGF Priske til vejle!!!

Viser 114 svartråde
  • Forfatter
      nicostar
      Bruger

http://tv2sport.dk/node/10348

Kom nu AGF!:k

Nu er det ved at være kritisk med de forstærkninger vejle gør sig – hvor er AGF henne i alt det her, hvis en spiller som priske vælger vejle foran AGF er der noget helt galt! :([color=orange][/color]

Hvordan kan AGF gøres mere interessant for topspillere?

Og hvordan synes i styrkeforholdet ser ud?

Jeg selv er noget skræmt over vejles forstærkninger – Spillere som kunne gå ind på alle hold i suppen! Selv FCK…… Uha……[think]

Anonym

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84424

Det lader nu til at han ryger til Aab – hvilket også nok er mere sandsynligt… Men nåede da lige at få et chok!

Anonym

For helvede – du har sgu ret! Shit det er noget lort!

http://tv2sport.dk/node/10348

Bergmania2
      Bruger

Nej Vejle har lige købt en højreback i Allan Olesen i Aab…

Jeg tror ikke det bliver Priske, da Olesen vil være til overs…
      De mangler en venstreback, Jepsen…

På vejle fan forum gætter de på Priske , Allan K Jepsen, Martin Albrechtsen og Thomas Gravesen…

Bergmania2
      Bruger

Og "Tømrer" :S

Bergmania2
      Bruger
      RaDok
      Bruger

de skriver "flere" a-landsholds kampe, og jepsen har 2, så det er nok ikke ham, gravesen er nok ham de kigger på

Jeremiah
      Bruger

Var det ikke også steven lusti der i sin tid valgte vejle frem for agf der også havde ham i kikkerten?? (godtnok var vi i 1. division, men på vej op og de andre måske på vej ned.)

Bergmania2
      Bruger

Altså Lusti valgte Silkeborg…

Kass2k
      Bruger

Det er nok Priske….håber vi får forstærkninger, for det får vi brug for….

Kasper
      Bruger

Vejle Boldklub præsenterer i dag dansk A-landsholdsspiller

Vejle Boldklub henter dansk profil hjem fra udlandet, og med jysk beskedenhed er der tale om noget af et scoop. Spilleren med et fremragende CV og flere A-landskampe i bagagen vil i eftermiddag kl. 13.00 blive præsenteret på Vejle Stadion.

Pressen, fans og andre interesserede er velkomne til spillerpræsentationen, hvor pressen vil få lejlighed til at tale med spilleren, sportschef Hans Lauge og træner Ove Christensen.

Med venlig hilsen

VB SPORT A/S

Sådan skriver Vejle selv i deres pressemeddelse… Som jeg læser det, tyder det på en spiller, der stadig er aktiv på landsholdet jf. overskriften. Det er Graver ikke…
      Men længere nede får man også indtryk af, at det godt kan være en tidligere landsholdsspiller. Hvis det er Graver, så skal vi satme ud og handle. På den anden side kunne det være meget fedt, hvis fjolset vender hjem. Så skal han jordes så voldsomt verbalt, som aldrig set tidligere!!!

Jeg tror dog, at det er Priske. Og det er sku helt fint, for bedre er han sku ikke!

Bergmania2
      Bruger

Hmm… Det lyder som en forhenværende landsholdsspiller…

"med landskampe i bagagen" … et scoop…

Gravesen

Anonym

Jeg må også være med på Graver – på en leje aftale. For helvede. Jeg er sgu lige så spændt som var det AGF. Nu må de sgu til at få fingeren ud. Vejle rykker ikke ned nu!

Pressen, fans og andre interesserede er velkomne til spillerpræsentationen, hvor pressen vil få lejlighed til at tale med spilleren, sportschef Hans Lauge og træner Ove Christensen.

Med venlig hilsen

VB SPORT A/S

Så kan det jo ikke være Graver, han har ikke talt med pressen siden Real Madrid.

Anonym

Er det Graver skal vi anyways op i min. Jan K klassen!

Norden
      Bruger

Hvis det er Priske, så giver det kun mening, såfremt han er tiltænkt en plads i det centrale forsvar.

Vejle mangler en venstre back, en midtstopper, og en def. midtbanespiller.

De mangler ikke endnu en højre back!

Bergmania2
      Bruger

lol thomas damgaard.. good one 😀

Hmm…

Hvis de får Gravesen skal vi have Jepsen og Jan Kristiansen, og gerne Bjørn Runstrøm eller en anden super angriber

Bergmania2
      Bruger

På tv2 gætter nyhedsværten på Gravesen…

"Et dyrt gæt er Gravesen"

nicostar
      Bruger

hmmm, 😮 hvis det er gravesen, kan vi alle blive enige om det virkelig er en klasse forstærkning! Vi taler om en mand der tidligere var den bedste midtstopper i premier league! Og suppen sku ik blive noget problem for ham……………………

KOM nu GF!

Ulle
      Bruger

Hvad nu hvis det er JAN Kristiansen [shock]. Så er det noget rigtig lort

kevinrvh
      Bruger

Jeg tror ikke på det er Graver, det må være Priske. Jepsen har også sagt det ikke er ham.
      Nu må det snart være vores tur. Hent nogle stjerner!

RehnAGF9
      Bruger

http://www.jbu.dk/sr/position.aspx?poolid=58552

Det er ikke Allan K. Jepsen, tror måske os mere og mere på Gravesen, og hvis det er så tager jeg sq hatten af for Vejle, og så skal AGF igang med at hente et par profiler.

Ulle
      Bruger

hvad med søren larsen eller peter løvenkrands??

Kass2k
      Bruger

Jeg tror Priske ryger til AaB

RehnAGF9
      Bruger

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153753

Se denn artikl. der er der lidt grunde for og imod nogle af mulighederne.

Zalayeta
      Bruger

Hvis man tolker, at han er nuværende A-landsholdsspiller, så kan det vel næsten kun være Priske

kevinrvh
      Bruger

Det ville være for vildt med Graversen. KÆMPE scoop hvis det er sandt. Det ville selvfølgelig være fedt for dansk fodbold

malteba
      Bruger

Jeg synes da bestemt ikke det er fedt for dansk fodbold, at en den største danske spiller for få år siden og spillede i real madrid, måske skifter til en oprykkerklub. Man kan sige det er godt for ligaen og vejle. Dansk fodbold bliver bedst gavnet af at de største profiler spiller i udlandet mener jeg, men selvfølgelig ville jeg da gerne have martin jørgensen tilbage til GF, ligesom jeg mere end godt forstår vejle de gerne vil har graver…

Hr Olsen
      Bruger

Graversen kommer aldrig til at spille i DK, det ville være ren selvmord med den danske presse og på diverse stadions.. Brian Laudrup har prøvet det.. det var ikke sjovt for ham og konen 😀

@ malteba

"Dansk fodbold bliver bedst gavnet af at de største profiler spiller i udlandet mener jeg…"
      Med dansk fodbold går jeg ud fra at du så mener landsholdet, ellers giver det jo absolut ikke mening! – og lige netop med Graver er det vel irrelevant om han spiller i udlandet eller ej, eftersom han har sagt fra til at tørne ud for Danmark.

Flot gået af Vejle uanset hvilken kapacitet de får trukket til sig – det bliver et fedt transfervindue i år! :k

Anonym

Nu strammer garnet: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153747 – VEjle folkeblad siger Priske det samme gør Belgiske medier! http://www.bold.dk/nyt/?vis=84429

Bergmania2
      Bruger

http://www.jv.dk/artikel/420824

Brian Priske til Vejle..

i såfald må det være svært at være AaB'er… 🙂

Bergmania2
      Bruger

Ja Vejle er Aabs andethold.. Smart af Aab 😀

barnet
      Bruger

Ja ok. Så henter Vejle en landsholdsspiller til truppen. Det var den 3. mega forstærkning. Hvad med os ?? Brian er på heeeemmelig tur til Tyrkiet. Om det er for at hente en spiller eller selv spille er ligegyldigt. Det er i hvert fald ikke en profil, som det vi har brug for, han finder dernede. Går man på agf.co.dk er hovedoverskriften at gf skal spille mod asa i aften. Hvorfor ikke melde noget ud om hvad der skal ske ?? Alting skal være så hemmeligt og så i sidste øjeblik hos os. Er sgu frustrerende. Vi må vente og se, det er vist deres parole. Men vi vil sgu ikke vente og se… kom med nogle klassespillere til holdet og vær stolte af det, i stedet for at gå i hjørnerne og hviske. Måske lidt ot, men skulle lige af med min galde over at Vejle kan hente så gode spillere, mens vi nok ender med en eller anden 30 årig nordmand med kæmpe potentiale (IA).

jake81
      Bruger

så nupper aab allan k. jepsen og så står vi tilbage med sorteper!!!

barnet; med al respekt, jeg tror det er godt at du ikke styrer forhandlingerne med de nye spillere i GF – det kræver vist lidt mere is i maven 😉

Jeg er sikker på vores tid nok skal komme, og at vi får et par gode forstærkninger!

agfgas
      Bruger

Men nu må dem som bevidst bliver ved med at sammenligne LB med VB da forstumme

I hvert fald ser det ud til, at vi skal finde et andet hold, der vil tage Sønderjyske i hånden og rykke ned næste forår. Måske lidt nord for Fejle: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153696

barnet
      Bruger

😀 @ pingo

Jeg er helt sikker på det er godt jeg ikke styrer noget som helst andet end min fadøl. Men ihhhhh kom nu….!!!

tussefar
      Bruger

Lad nu bare Vejle få Priske,han er alligevel en færdig gammel (30 år)spiller;)
      Og mht. Graver, god fornøjelse Vejle[shock]
      Er ikke et sekundt i tvivl om at BSN nok skal forstærke de hviee optimalt til den nye sæson:k:k:k
      Kom så de hviie…:D:D:D

Replay
      Bruger

Denne sæson er sidste chance for BSN og Ove. Hent de rigtige spillere, eller ud!

Så blev det sgu Priske. Det sgu godt gået Vejle!

agfgas
      Bruger

Replay skrev:
      Denne sæson er sidste chance for BSN og Ove. Hent de rigtige spillere, eller ud!

De skal max have en halvsæson, såfremt det går ligesom " det plejer "

Kass2k
      Bruger

Håber virkelig de finder de rigtige forstærkninger – Det er de nødt til!

Det bliver sgu en hård – og spændende sæson næste år, hvor vi skal kæmpe mod Vejle, Randers, Horsens, FCN og Esbjerg om den ene nedrykningsplads (Sønderjyske tager, som bekendt, den anden).

Jeg er lige ved at sige, at målsætningen uanset spillerindkøb må hedde "overlevelse" nu…

MrZacHo
      Bruger

at priske kommer til vejle er selvfølgelig stort. men større er det altså ikke. en højreback redder ikke et hold fra nedrykning og hans topform er vidst ovre.
      men vil sige at hvis gravesen kommer, er det bare lidt større. tror sku han ville rydde rigtig godt op på midtbanen. ligesom gislason fra bif. ville også være et meget større scoop. og også sandsynligt da han er gammel vejle-mand. men ja det ser sku godt ud for vejle.

men er nu også sikker på at bsn henter nogle klassespilere til agf. kom så!

DEO-DK
      Bruger

@Tussefar skrev: Lad nu bare Vejle få Priske,han er alligevel en færdig gammel (30 år)spiller
      Og mht. Graver, god fornøjelse Vejle
      Er ikke et sekundt i tvivl om at BSN nok skal forstærke de hviee optimalt til den nye sæson
      Kom så de hviie…

Jeg er fuldstændig enig. Slå nu lige koldt vand i blodet

ja vejle forstærker sig, men det gør AGF også. Der er masser af tid til at få de rigtige forstærkninger i hus… De behøver vel ikke alle sammen blive præsenteret med det samme.De rigtige spillere skal nok komme. Har fuld tillid til BSN:k

markk
      Bruger

det ER Priske…

holde7
      Bruger

Tålmodighed er en dyd, men for dævlen det er svært at væbne sig med den, når en konkurrent skal forstærke sig så markant. Lad os håbe at vores står klar i kulissen og bliver præsenteret så snart den der gætte-konkurrence GF har søsat bliver afsluttet :k

Superlist
      Bruger

Men BSN har været ude og sige at er svært at få danske spillere til AGF, fordi konkurrencen er stor.
      Da Graversen er den eneste der har en historie i VB, så kan man vel forvente at det er ham. Ik'??
      Og lad dem da bare få Graver….. Han har sku da ikke spillet en god kamp i 3-4 år! :p

MrZacHo
      Bruger

markk skrev:
      det ER Priske…

nåååååh. var der ingen der havde opfattet. tak for'et. :k

Ceres
      Bruger

Bergmania skrev:
      Altså Lusti valgte Silkeborg…

…og han var slet ikke førstevalg på AGFs ønskeseddel… Det var Persson, som BSN havde forsøgt at hente over flere omgange.. Derfor var der heller ingen forhandlinger fra AGFs side… AGF blev bare brugt til at presse prisen op… (AGF har jo hentet en hel del Nordmænd og Svenskere de seneste år og har derfor et "navn" i Norge og Sverige som værende aggressiv på transfermarkedet i udlandet og bliver derfor brugt på samme måde som FCK )

Moller
      Bruger

Slap nu af folkens.

Det har hele tiden været klart, at VB ville bruge uhyrlige summer i dette transfervindue.

Det kan ikke overraske nogen, at de henter Priske.

agfgas
      Bruger

tja så har VB 3 højre backs, så medmindre nogle af dem kan spille centralt eller som højre kant, så er det da vist spildte penge, såfremt det er Priske som bliver præsenteret idag !! Håber det er ham, kontra de andre navne som er nævnt.. Måske Jon Dal [lol] han er jo taget hjem fra landsholdslejren idag sammen med Leon

Ceres
      Bruger

Priske er muligvis 31 , men han er stadigvæk en rutinerede profil af den slags Lyngby ikke havde mulighed for at hente…

Det man kan undre sig lidt over, er at Vejle også lige har hentet Allan Olesen i AaB og derfor forstærker sig på samme plads ..

,,,men måske var den en pludselig mulighed at få finge i et "navn" som Priske, eller måske er han tiltænkt en kaptajn rolle i midterforsvaret.
      .

Ceres
      Bruger

agfgas skrev:
      tja så har VB 3 højre backs, så medmindre nogle af dem kan spille centralt eller som højre kant, så er det da vist spildte penge

Priske spillede centralt for AaB i en periode…
      .

Ceres
      Bruger

Vejle er nu også med i kampen om Allan K. Jepsen :

http://horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=32969

… Det må vi så tilgengæld ikke håbe lykkeds for dem…
      .

Hatte
      Bruger

Er på ingen måde nervøs for at BSN endnu ikke har været fremme med spillere endnu. Der går lige et stykke tid før transfervinduet åbner, og så skal profillerne nok komme. Tror ikke Priske bliver så stor en gevindst igen, selvom jeg dog gerne have set ham i GF.

Der skal nok komme ordentligt kød på bordet.

danish bee
      Bruger

I bliver ved med "slap nu af holdningen" nej nej nej, det er fandme nu toget kører og vi SKAL have markante forstærkninger ellers er det 100% slut med SAS liga for denne omgang, Vi er for helvede AGF AARHUS og vi skal sgu kunne sammenligne os med klubber som vejle, randers, horsens…BSN kom nu frem i skoene, spillere som Nygaard, Macena, Lawan, Farran hvor var du henne ????

salling
      Bruger

Jeg vil se Jan k, i den hvide trøje, eller måske endda et lige så stort navn i dansk fodbold,. fra AGF´s side i dette vindue, ellers bliver det svært.:k

BSN skal igang nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

vejle de ser ud til og få/have en stærker trup end os pt. derfor kræver det fanme handling NU:k:k:k

Steen6372
      Bruger
      seppe
      Bruger

Priske er åbenbart tiltænkt en plads som midterforsvar, det virker lidt mystisk…

STIIGAGF
      Bruger

Budtz The Man skrev:

vejle de ser ud til og få/have en stærker trup end os pt. derfor kræver det fanme handling NU:k:k:k

Undskyld mig, men det virker altså som om, at mange herinde ikke har forståelse for fodboldverdenen.
      – Det er jo ikke sådan, at BSN ligger ved stranden med en drink i hånden, og når han pludselig hører, at VB har signet Brian Priske, tænker han: "FUUUCK jeg skal måske også signe nogle profiler??". Eller at en kommentar på Mtac 'pludselig', minder BSN om, at han faktisk ER sportschef og skal købe profiler.

BSN er om nogen klar over, at AGF mangler profiler, og ved lige præcis hvor på banen de mangler. Han har været i gang siden i vinters med at scoute markedet, og forhøre sig – og jeg er SIKKER på, at han knokler i hvert eneste sekund for at sikre de bedst mulige profiler til at løfte vores hold.

100 % tillid herfra til BSN's arbejde – det skal nok komme drenge. Hav nu lidt tålmodighed, selvom det kan være svært 🙂

Steen6372
      Bruger

Manden er 190 høj og har tidligere spillet pladsen hos Aab. Men ja, mærkeligt at købe en landsholdsback, blot for at "omskole" ham.

DEO-DK
      Bruger

STIIGAGF skrev:

Budtz The Man skrev:

Undskyld mig, men det virker altså som om, at mange herinde ikke har forståelse for fodboldverdenen.
      – Det er jo ikke sådan, at BSN ligger ved stranden med en drink i hånden, og når han pludselig hører, at VB har signet Brian Priske, tænker han: "FUUUCK jeg skal måske også signe nogle profiler??". Eller at en kommentar på Mtac 'pludselig', minder BSN om, at han faktisk ER sportschef og skal købe profiler.

BSN er om nogen klar over, at AGF mangler profiler, og ved lige præcis hvor på banen de mangler. Han har været i gang siden i vinters med at scoute markedet, og forhøre sig – og jeg er SIKKER på, at han knokler i hvert eneste sekund for at sikre de bedst mulige profiler til at løfte vores hold.

100 % tillid herfra til BSN's arbejde – det skal nok komme drenge. Hav nu lidt tålmodighed, selvom det kan være svært 🙂

Fuldstændig enig STIIGAGF

Ligr som DEO-DK, fuldstændig enig med STIIGAGF..

seppe
      Bruger

Nu skal VB så bare til at spille et nyt forsvar sammen. Priske, Allan Olesen, en ny venstre back oveni det har målmanden kun været i klubben i ½ år. Det kan godt give nogle problemer…

ACDC
      Bruger

Fuldstændig enig med StIIGAGF!
      Desuden kommer det hele jo også an på kemi i truppen og dens sammensætning, så det handler ikke KUN om store profiler, men også om det rigtige mix af spillere i truppen.

Men det ville da være SPITZENKLASSE med en stor profil, så vi også skaber overskrifter inden sæsonstart!! (-:

MrZacHo
      Bruger

har også fuld tillid til at BSN får nogle klassespillere til GF. ikke i tvivl om at de får bedre end priske. BSN skal nok finde ud af det.

Jeg plejer at have tillid til BSN, men denne gang tvivler jeg. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke har forsøgt at hente Brian Priske, og det må jo så betyde at han har valgt os fra. Han er endda fra Aarhus:(

Det er nu et krav, at vi som minimum henter 2 spillere i periferien af landsholdet.

nf
      Bruger

Enig. BSN skal fokusere på at få profiler til de positioner, hvor vi har de største mangler og en højre back står langt fra øverst på listen. Vi har jo ikke penge til at købe alt hvad konkurrenterne kunne finde på at købe. På min liste er venstre midt, en meget kompetent offensiv midt-midt og en angriber, der kan konkurrere med Dioh og Graulund (og så selvfølgelig en venstre back, hvis vi mister Lumb) langt vigtigere end en højre back eller en midterforsvarer. Så Priske ville alligevel ikke være et emne for GF, som jeg ser det.

Iversen
      Bruger

i formiddags blev det offentligjort på tv2 sport at Brian Priske skifter til Vejle på en 3-årig kontrakt.

We know dude…

Hvorfor læser du ikke med i stedet for at poste blindt? Ubrugeligt og overflødigt indlæg.. Og så endda dit første…. Fra Vejle?

GF karma
      Bruger

BSN gør utvivlsomt alt han kan……
      Men som sportschef er han altså ikke over middel.
      Siden Graulund har han ikke hentet én eneste spiller der har fået mig til at spærre øjnene op. Han har hentet flere løntunge spillere men ingen af dem har overrasket positivt.
      Der er lovet "de nødvendige millioner" fra investorkredsen op til dette transfervindue. Se at komme i gang!
      Det ser ud som om AGF ikke fatter at udnytte de kontakter de har fra tidligere spillere, der har været i udlandet. F. ex. Sivebæk, der nu er agent og kender Gud & hver mand.
      Og hvad med dig Marc Rieper….. Du har sgu da stadig et godt navn i Celtic. Der må sgu da være en god spiller deroppe, der mangler spilletid.

Theile
      Bruger

Til nf.

Vi står da netop og mangler en bundsolid og god højreback!
      Men lad os nu få Tobias Grahn tilbage sammen med Djordjic og så lige en Tømrer til at kryde det lidt – så er jeg godt tilfreds:)

LFC
      Bruger

Ved godt at vi alle trænger til forstærkninger, men det kan de jo ikke offentligøre før deres transfer konkurrence er overstået den 1.juni.
      Gætter på at der kommer noget onsdag i næste uge, så må vi jo bare vente og se.

alpha232
      Bruger

Må nok sige at Vejle ruster sig godt til mødet med suppen. Jeg har desværre ikke den store tiltro til at vi får nogle forstærkninger af større betydning fra BSN.

Jeg har ikke tiltro til at han sælger AGF særligt godt. Baseret udfra de indløb han har foretaget sig i sin tid som Sportschef mener jeg ikke at vi har grund til nogen kæmpe forventninger.

Vi er ikke attraktive blandt danske spillere, kun for de som ikke kan begå sig andre steder i superligaen som f.eks lindquist osv- altså folk som har toppet!

Frygter virkelig den kommende sæson- vi mangler så meget bredde at det er helt vildt

Surprise me

prutkrantz
      Bruger

pfft. Han HAR jo netop signet STORE navne. Persson og Valencia er da størrelsesmæssige scoops som MANGE klubber gerne ville have – Det er dælme ikke BSN skyld, at de ikke perfomer. Det ville også være et scoop hvis Slavkovski var blevet signet, og hvis han floppede ville det jo ikke gøre det mindre imponerende. Det er altså trænerens ansvar at få spillerne til at præstere….

BSN – Make me proud. Jan K, Hjalte og Duncan. Sådan.

AGF Horsens
      Bruger

Rastapopoulos:

Jeg plejer at have tillid til BSN, men denne gang tvivler jeg. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke har forsøgt at hente Brian Priske, og det må jo så betyde at han har valgt os fra. Han er endda fra Aarhus

Ikke korrekt, jo han har spillet i Aarhus Fremad, men han kommer fra Horsens, hvor han startede karrieren i Stensballe IF, bare lige for at være helt korrekt og nørdet.

alpha232
      Bruger

Du nævner 2 " store navne"

lol- vi har intet set!! INTET!

Person er skadet ja- Valencia har fået så mange chancer! Det er så typisk AGF ikke at se indad..

De har et fælles ansvar træneren og sportschefen- Er heller ingen fan af Ove p hvis det ikke er gået op for folk

GF karma
      Bruger

prutkrantz skrev:
      pfft. Han HAR jo netop signet STORE navne. Persson og Valencia er da størrelsesmæssige scoops som MANGE klubber gerne ville have – Det er dælme ikke BSN skyld, at de ikke perfomer.

Jamen [i][/i]er[i][/i] de store navne? Det er der nogen der siger. Jeg havde aldrig hørt om dem før de kom til GF. De er i hvert fald løntunge.
      I de seneste par år mangler jeg en signing der virkelig har overrasket positivt. Noget a la Macena fra Den Gule Farce, Pinones-Arce fra Gejle Bolleklub eller Holmén fra Bundby.

jesperkk
      Bruger

hehe
      Priske … må de sgu gerne få …. ham ser jeg absolut intet i B)

barnet
      Bruger

og lige for at være endnu mere nørdet og komme med et totalt ligegyldigt indlæg, så læste jeg spansk med ham på handelshøjskolen. Det var han heller ikke særlig god til…

alpha232
      Bruger

[code]Jamen er de store navne? Det er der nogen der siger. Jeg havde aldrig hørt om dem før de kom til GF. De er i hvert fald løntunge.
      I de seneste par år mangler jeg en signing der virkelig har overrasket positivt. Noget a la Macena fra Den Gule Farce, Pinones-Arce fra Gejle Bolleklub eller Holmén fra Bundby.[/code]

Lige præcis hvad jeg siger..

Det er ren snak- facts er noget helt andet.. Der er ikke kommet en hvor man har tænkt wow- godt vi købte ham

AGF Horsens
      Bruger

Du nævner 2 " store navne"

lol- vi har intet set!! INTET!

Person er skadet ja- Valencia har fået så mange chancer! Det er så typisk AGF ikke at se indad..

De har et fælles ansvar træneren og sportschefen- Er heller ingen fan af Ove p hvis det ikke er gået op for folk

Prøv lige at tjekke datoen, før der går panik i jer, vi snakker 30. maj. Spillerpræsentationer i sommer pausen falder typisk midt juni, så mon ikke der bliver arbejdet på højtryk bag kulisserne.

AGF har nok lært at holde tæt mht. spillerforhandlinger, frem for før, hvor man nærmest kunne læse det i Stiften før der var skrevet under med stjerner som Niels Bo Daugaard og Tommy Nielsen.

Og husk, man skal ikke kaste perler efter svin, eller sådan nogetB)

GF karma
      Bruger

GF karma skrev:

prutkrantz skrev:
      pfft. Han HAR jo netop signet STORE navne. Persson og Valencia er da størrelsesmæssige scoops som MANGE klubber gerne ville have – Det er dælme ikke BSN skyld, at de ikke perfomer.

Jamen [i][/i]er[i][/i] de store navne? Det er der nogen der siger. Jeg havde aldrig hørt om dem før de kom til GF. De er i hvert fald løntunge.
      I de seneste par år mangler jeg en signing der virkelig har overrasket positivt. Noget a la Macena fra Den Gule Farce, Pinones-Arce fra Gejle Bolleklub eller Holmén fra Bundby.

Jeg ved godt det er dårlig stil at citere sig selv. Men som fortsættelse vil jeg sige at den sportslige ledelse kun har dette transfervindue til at bevise deres værd. Ikke mere! Så får vi se til december om de har format til at blive i den klub de skal gøre endnu mere stolt…..
      For stolte, det er vi…….Som få….Meget få…

GF karma
      Bruger

BSN og Ove P har efterhånden signet mange spillere. Hvis vi ser bort fra egen avl, kan en eller anden så nævne én eneste spiller der i forhold til lønniveau og/eller købspris har overrasket positivt?
      – Nej vel?
      [think]

Jerry the Terry Lucena har vel gjort det ganske solidt……. Det er jo svært at vide præcis hvad overgangssummen/lønnen er vedr. de enkelte spillere….

spritten
      Bruger

de skal jo bruge ham i midter forsvaret

GF karma
      Bruger

Hernan Crespo skrev:
      Jerry the Terry Lucena har vel gjort det ganske solidt……. Det er jo svært at vide præcis hvad overgangssummen/lønnen er vedr. de enkelte spillere….

Lige præcis..!!! Han har gjort det "ganske solidt" Det havde de fleste vel osse forventet. Jeg leder stadig efter en rigtig god signing. Udover de to nedrykkere og FCK har alle klubber i Suppen mindst én signing, der overgår GFs.

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      Udover de to nedrykkere og FCK har alle klubber i Suppen mindst én signing, der overgår GFs.

Det vil altså sige at du blankt indrømmer vi lige pt har gjort det mindst lige så godt som FCK på det her sommer transfermarkede ?? 😉 ..

Nej, vent nu lige lidt med at hænge BSN ud, før vi ser hvad der rent faktisk kommer… Iøvrigt er Valencia et langt større "navn" end de spillere du nævner.. Pablo Piñones-Arce har ikke spillet en eneste A-landskamp… og har heller ikke været kåret til året spiller i nogen som helst liga… I modsætning til Valencia. At han så ikke rigtigt har præsteret i AGF, det er så en helt anden sag..

alpha232
      Bruger

det er ikke nogen anden sag- det er en sag om at agf henter folk der tilsyneladende har et "navn" men man stille spørgsmål ved BSNs evner når de aldri kan vise noget herhjemme. F.eks. hvor mange gange har han set dem osv og hvor meget får han rent faktisk at vide fra andre, mere end han selv vurdere og følger spillerne?[think]

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

GF karma skrev:
      Udover de to nedrykkere og FCK har alle klubber i Suppen mindst én signing, der overgår GFs.

Det vil altså sige at du blankt indrømmer vi lige pt har gjort det mindst lige så godt som FCK på det her sommer transfermarkede ?? 😉 ..

Nej, vent nu lige lidt med at hænge BSN ud, før vi ser hvad der rent faktisk kommer… Iøvrigt er Valencia et langt større "navn" end de spillere du nævner.. Pablo Piñones-Arce har ikke spillet en eneste A-landskamp… og har heller ikke været kåret til året spiller i nogen som helst liga… I modsætning til Valencia. At han så ikke rigtigt har præsteret i AGF, det er så en helt anden sag..

Du siger det selv uden at vide det…..
      Pinones-Arce har ikke nogen landskampe. Fuck det!
      Han har gjort det fantastisk, siden han kom til Gejle. Kanonsigning!
      Valencia var årets spiller i fjeldabeligaen, men han har ikke imponeret nogen siden. Han var altså heller ikke fast spiller da GF hentede ham.
      Indtil videre:Rigtig skidt køb!
      Man skal være både blind og dum for at være uenig!

Ceres
      Bruger

alpha232 skrev:
      det er ikke nogen anden sag- det er en sag om at agf henter folk der tilsyneladende har et "navn" men man stille spørgsmål ved BSNs evner når de aldri kan vise noget herhjemme. F.eks. hvor mange gange har han set dem osv og hvor meget får han rent faktisk at vide fra andre, mere end han selv vurdere og følger spillerne?[think]

Persson og kari havde man fulgt meget længe og også lagt bud på i hele to transfer vinduer.. White og Valencia kom omvendt sådan lidt ved et tilfælde, med en pludselig mulighed for en hurtig handel og med gode anbefaliger fra flere sider.. Det er dog svært ikke at slå til når man kan få en spiller som White på fri transfer og får så billigt et tilbud på en spiller som Valencia.. man bliver altså ikke bare sådan lige kåret af begge de to store Sports aviser til årets spiller i Norge uden at man har vist noget..

Pablo Piñones-Arce kom til Vejle fordi han ikke fik tilbudt kontraktforlængelse i sin Svenske klub.. De mente at hans præstationer var for svingende og bundniveauet var for lavt.. Så ham vil jeg kalde lidt af en lotto kupon… selv om Vejle havde fulgt ham i et par måneder før de skrev kontrakt…
      .

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

alpha232 skrev:

Persson og kari havde man fulgt meget længe og også lagt bud på i hele to transfer vinduer.. White og Valencia kom omvendt sådan lidt ved et tilfælde, med en pludselig mulighed for en hurtig handel og med gode anbefaliger fra flere sider.. Det er dog svært ikke at slå til når man kan få en spiller som White på fri transfer og får så billigt et tilbud på en spiller som Valencia.. man bliver altså ikke bare sådan lige kåret af begge de to store Sports aviser til årets spiller i Norge uden at man har vist noget..

Pablo Piñones-Arce kom til Vejle fordi han ikke fik tilbudt kontraktforlængelse i sin Svenske klub.. De mente at hans præstationer var for svingende og bundniveauet var for lavt.. Så ham vil jeg kalde lidt af en lotto kupon… selv om Vejle havde fulgt ham i et par måneder før de skrev kontrakt…
      .

Du fremlægger det som om at gode signings udenfor AGF er rent held og at AGF har købt skidegodt ind men bare været uheldige……?
      Hold nu op! Det er sgu da ikke helt tilfældigt at GFs supportere ikke har haft én eneste positiv overraskelse i flere år når det kommer til signings!

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      Valencia var årets spiller i fjeldabeligaen, men han har ikke imponeret nogen siden. Han var altså heller ikke fast spiller da GF hentede ham.

Pablo Piñones-Arce var en ren lotto kupon der blev hentet på en fri transfer… Den har så givet gevinst til Vejle… og tilykke med det.. Vi har selv gjort en rigtig gode handel ved at hente White på en fri transfer…

Hvad angår Valencia, så er og bliver han en super god transfer investering.. Jeg vil godt give garanti på at AGF sælger Valencia til mere end de har givet, uanset om han så bliver det største flop i Suppens historie… Han er så stort et navn i Norge at han ikke bliver solgt til under 4 millioner Norske kr. …. ubeset..

Dermed ville det også ha' være direkte dumt af AGF ikke at hente valencia til klubben når man nu fik chancen. Der var alt at vinde og intet at tabe på den handel…
      .

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

GF karma skrev:

Pablo Piñones-Arce var en ren lotto kupon der blev hentet på en fri transfer… Den har så givet gevinst til Vejle… og tilykke med det.. Vi har selv gjort en rigtig gode handel ved at hente White på en fri transfer…

Hvad angår Valencia, så er og bliver han en super god transfer investering.. Jeg vil godt give garanti på at AGF sælger Valencia til mere end de har givet, uanset om han så bliver det største flop i Suppens historie… Han er så stort et navn i Norge at han ikke bliver solgt til under 4 millioner Norske kr. …. ubeset..

Dermed ville det også ha' være direkte dumt af AGF ikke at hente valencia til klubben når man nu fik chancen. Der var alt at vinde og intet at tabe på den handel…
      .

Lad os antage at du har ret….
      AGF har stadig ikke signet en positiv overraskelse i BSNs tid. Har jeg ret i det, CERES?

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      [Du fremlægger det som om at gode signings udenfor AGF er rent held og at AGF har købt skidegodt ind men bare været uheldige……?
      Hold nu op! Det er sgu da ikke helt tilfældigt at GFs supportere ikke har haft én eneste positiv overraskelse i flere år når det kommer til signings!

En spiller som White kom på en fri transfer og må da derfor regnes for en success ? … Men jeg syners at du glemmer at BSN har ikke haft ret mange penge til at købe ind for i flere år…

undtagelserne er, Tobias Grahn, Graulund , Valencia og Dioh Williams som har kostet flere millioner.. Derudover har han hentet Christer George fra Rosenborg til 1 million kr.. resten af de mange Svenske og Norske spillere han har hentet, var på fri transfer, eller kostede nogle få 100. tusinde…

ALLE (bortset fra Persson og Valencia som vi jo stadigvæk har ) er siden blevet solgt med fortjeneste.. Det gælder også George som man fik omkring 2 mio. for… fidusen har været at man hentede spilere med landskampe på CV'et og et godt "navn" i Norge og Sverige, så de derfor også let kunne sælges igen…

Don Ø har engang sagt noget i retning af, at det er bedre at bruge pengene på en god spiller med godt "navn" end at spilde de samme penge på en håndfuld breddespillere, som man så ikke kan sælge igen med fortjeneste…
      .

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      AGF har stadig ikke signet en positiv overraskelse i BSNs tid. Har jeg ret i det, CERES?

Jeg gentager gerne… White …. på en fri transfer…
      .

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

GF karma skrev:
      [Du fremlægger det som om at gode signings udenfor AGF er rent held og at AGF har købt skidegodt ind men bare været uheldige……?

En spiller som White kom på en fri transfer og må da derfor regnes for en success ? … Men jeg syners at du glemmer at BSN har ikke haft ret mange penge til at købe ind for i flere år…

undtagelserne er, Tobias Grahn, Graulund , Valencia og Dioh Williams som har kostet flere millioner.. Derudover har han hentet Christer George fra Rosenborg til 1 million kr.. resten af de mange Svenske og Norske spillere han har hentet, var på fri transfer, eller kostede nogle få 100. tusinde…

ALLE (bortset fra Persson og Valencia som vi jo stadigvæk har ) er siden blevet solgt med fortjeneste.. Det gælder også George som man fik omkring 2 mio. for… fidusen har været at man hentede spilere med landskampe på CV'et og et godt "navn" i Norge og Sverige, så de derfor også let kunne sælges igen…

Don Ø har engang sagt noget i retning af, at det er bedre at bruge pengene på en god spiller med godt "navn" end at spilde de samme penge på en håndfuld breddespillere, som man så ikke kan sælge igen med fortjeneste…
      .

Don Ø skulle osse have sagt at goe spillere skaber resultater der skaber tilskuere der skaber penge. For slet ikke at tale om sponsorer. Lad være med at være så ydmyg på AGFs vegne!

agfgas
      Bruger

Tror måske det man prøver at få frem i denne debat, er feks Horsens har hentet Henrik Hansen, Aab havde Prica og et hav af andre profiler de har hentet ( hatten af for Fuc……Lynge ) Esbjerg havde Djemba osv.. i den duer har GF slet ikke kunne være med, derfor vi de sidste mange år har rodet rundt hvor det absolut ikke er morsomt at være, at se sit hold gå fra det ene nederlag efter det andet år ind år ud !!

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:
      [Don Ø skulle osse have sagt at goe spillere skaber resultater der skaber tilskuere der skaber penge. For slet ikke at tale om sponsorer. Lad være med at være så ydmyg på AGFs vegne!

Jeg siger ikke at Don Ø har forstand på sport, men han har forstand på at lave en god handel…

Jeg synes at dem der er kritiske over for BSNs indkøb, så også burde nævne hvilke spillere han har skaffet, vi så senere har tabt store penge på ?? … BSN har været super god til at købe og sælge med stor gevinst.. at pengene så for det meste er forsvundet i et stort sort hul i klubkassen, det er ikke BSN skyld..
      .

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

GF karma skrev:
      [Don Ø skulle osse have sagt at goe spillere skaber resultater der skaber tilskuere der skaber penge. For slet ikke at tale om sponsorer. Lad være med at være så ydmyg på AGFs vegne!

Jeg siger ikke at Don Ø har forstand på sport, men han har forstand på at lave en god handel…

Jeg synes at dem der er kritiske over for BSNs indkøb, så også burde nævne hvilke spillere han har skaffet, vi så senere har tabt store penge på ?? … BSN har været super god til at købe og sælge med stor gevinst.. at pengene så for det meste er forsvundet i et stort sort hul i klubkassen, det er ikke BSN skyld..
      .

Det har du fuldstændig ret i!
      Men hvor er den sportslige succes?
      Det er fint nok ikke at tabe penge……Og hva' så.?
      Vi skal altså videre.
      Prøv at lukke øjnene og foretil dig at aviserne skrev om den fedeste spiller i Suppen. Og at han kom fra GF…..
      Det er sket før.(Lang tid siden) Med den rette ledelse kan det ske igen.
      Op med ambitionerne!

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:

Men hvor er den sportslige succes?!

AGF ledelsen har jo hele tiden sagt at økonomien kom i første række.. Derfor er pengene også gået fra BSNs transfer og spiller budget, for at blive brugt til at lappe hullerne i økonomien…

BSN har derfor først måttet sælge 2 spillere, før han fik lov til at hente en ny… Det er super svære betingelser at arbejde under, som man ikke ser i andre klubber, hvor man som regel omvendt først køber de spillere man vil ha' og derefter skaffer sig af med dem man har i overskud… og gerne hælder lidt extra i transfer kassen, hvis det er nødvending…
      .

GF karma
      Bruger

Ceres skrev:

GF karma skrev:

AGF ledelsen har jo hele tiden sagt at økonomien kom i første række.. Derfor er pengene også gået fra BSNs transfer og spiller budget, for at blive brugt til at lappe hullerne i økonomien…

BSN har derfor først måttet sælge 2 spillere, før han fik lov til at hente en ny… Det er super svære betingelser at arbejde under, som man ikke ser i andre klubber, hvor man som regel omvendt først køber de spillere man vil ha' og derefter skaffer sig af med dem man har i overskud… og gerne hælder lidt extra i transfer kassen, hvis det er nødvending…
      .

Godt så, jeg prøver igen……
      http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=82772

Kom i gang BSN & OP

Ceres
      Bruger

GF karma skrev:

Ceres skrev:

GF karma skrev:

.

Godt så, jeg prøver igen……
      http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=82772

Kom i gang BSN & OP

Et er fortid, noget andet er nutid… De penge der er til løn og til at købe ind for nu, var jo ikke til gavn for BSN for et år siden… man kan derfor heller ikke sammenligne det BSN har gjort på transfermarkedet for et år siden, med de muligheder han har i dag… Der er jo også en grund til BSN nu har lovet at være aggressiv og gå efter de profiler vi savner…

.

mondrup
      Bruger

Jeg synes det er til grin, visse folk i deres ramme alvor ka mene, at Brian Priske ikke havde været en værdig forstærkning. Manden er super stærk, dygtig og rutineret, og hans klub/landsholds-historik fortæller det hele.

Det er sandt, at han ikke er purung længere, men han er bestemt heller ikke færdig.

[center]Kom nu ikke og sig, han ikke har niveau til suppen!![/center]

Han vil kunne gå ind på alle hold i ligaen, og i mine øjne virker det som om, at der er "et par" brugere herinde der har virkelig ondt i røven over at han ikke spiller i hvidt næste år, men derimod for en af vores direkte konkurrenter.

Ser vi bort fra hans manglende fortid i AGF, så kan jeg ærlig talt ikke se hvorfor hans CV skulle være mindre tiltalende end Allan K's.. Så vidt jeg har kunnet følge med, så har der kun været begejstring over udsigten til måske at hente Allan K hjem. I øvrigt er Priske under to måneder ældre end Allan K, så den med alderen holder altså heller ikke.

Jeg synes sq det er useriøst (og ikke mindst usagligt) at holde fast i, at vi er bedre uden!

Og hermed fik jeg så lettet mit hjerte lidt… 😉

Holmertz
      Bruger

Helt enig i at Priske havde været en super spiller at få til GF. Det ville i mine øjne have været en super forstærkning på vores svageste position.

Jeg er ikke så overrasket over at han ikke skiftede til GF, men er til gengæld vildt overrasket over at han ikke havnede i Aab! Hvis jeg var Aab-fan ville jeg undre mig rimeligt meget over hvad Lynge havde gang i siden han ikke kunne hente Priske, da de har endnu mere brug for ham end vi har.

I øvrigt er det ret få nye spillere der er blevet præsenteret rundt om. Så ro på – er sikker på at vi nok skal få de 2-3 profiler vi har brug for…

Holmertz skrev:

I øvrigt er det ret få nye spillere der er blevet præsenteret rundt om. Så ro på – er sikker på at vi nok skal få de 2-3 profiler vi har brug for…

Tja.. Så bare vent til transfervinduet faktisk åbner…. OM EN MÅNED 😀

Dette gælder måske ikke dig Holmertz, men folk skulle sgu tage sig en slapper og stole lidt på BSN. Klubben har på grund af godt købmandsskab sikret sig sorte tal i bøgerne, og med større held i sprøjten havde vores indkøb også sat sig større spor på den sportslige side.

Spillere som Persson og Valencia kunne lige såvel have slået til..

Handlen med spillere begynder officielt først om ca. 30 dage… SLAP AF!!!

Bianconeri
      Bruger

mondrup skrev:
      Jeg synes det er til grin, visse folk i deres ramme alvor ka mene, at Brian Priske ikke havde været en værdig forstærkning. Manden er super stærk, dygtig og rutineret, og hans klub/landsholds-historik fortæller det hele.

Det er sandt, at han ikke er purung længere, men han er bestemt heller ikke færdig.

[center]Kom nu ikke og sig, han ikke har niveau til suppen!![/center]

Han vil kunne gå ind på alle hold i ligaen, og i mine øjne virker det som om, at der er "et par" brugere herinde der har virkelig ondt i røven over at han ikke spiller i hvidt næste år, men derimod for en af vores direkte konkurrenter.

Ser vi bort fra hans manglende fortid i AGF, så kan jeg ærlig talt ikke se hvorfor hans CV skulle være mindre tiltalende end Allan K's.. Så vidt jeg har kunnet følge med, så har der kun været begejstring over udsigten til måske at hente Allan K hjem. I øvrigt er Priske under to måneder ældre end Allan K, så den med alderen holder altså heller ikke.

Jeg synes sq det er useriøst (og ikke mindst usagligt) at holde fast i, at vi er bedre uden!

Og hermed fik jeg så lettet mit hjerte lidt… 😉

FULDSTÆNDIG ENIG!!

andreasjs
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Jeg plejer at have tillid til BSN, men denne gang tvivler jeg. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke har forsøgt at hente Brian Priske, og det må jo så betyde at han har valgt os fra. Han er endda fra Aarhus:(

Det er nu et krav, at vi som minimum henter 2 spillere i periferien af landsholdet.

Kan bare ikke forestille mig, at de gerne vil til AGF. Mange klubber lige højere end os og hvis jeg var i perifirien af landsholdet, valgte jeg nok en anden klub end en hvor jeg risikerer ned(t)rykning. Selvom der da selvfølgelig er mere spænding i at spille om nedrykning end om en midterplads. Desuden er Morten Olsen jo landstræner så forøger ikke ligefrem mine chancher for at komme i truppen, hvis jeg vælger AGF.

Når det er sagt forventer jeg klart en klassesigning. Evt. en på et mindre landsholds, fx. færørerne, island, malta, cypern eller lign. Desuden synes jeg også Martin Jørgensen er spændende….

Anonym

andreasjs skrev:

Rastapopoulos skrev:

Kan bare ikke forestille mig, at de gerne vil til AGF. Mange klubber lige højere end os og hvis jeg var i perifirien af landsholdet, valgte jeg nok en anden klub end en hvor jeg risikerer ned(t)rykning. Selvom der da selvfølgelig er mere spænding i at spille om nedrykning end om en midterplads. Desuden er Morten Olsen jo landstræner så forøger ikke ligefrem mine chancher for at komme i truppen, hvis jeg vælger AGF.

Når det er sagt forventer jeg klart en klassesigning. Evt. en på et mindre landsholds, fx. færørerne, island, malta, cypern eller lign. Desuden synes jeg også Martin Jørgensen er spændende….

Ja gu er Martin Jørgensen spændende men han vil jo ikke, sagt for 100 gang, til AGF i dette tranfervindue………. Klassesignings kommer sgu sjældent fra færørerne, island, malta, cypern eller lign.

zcml
      Bruger

Holmertz skrev:
      Helt enig i at Priske havde været en super spiller at få til GF. Det ville i mine øjne have været en super forstærkning på vores svageste position.

Kan Priske spille venstre fløj?
      Aj, vi er nok bare ikke enige om, hvilken plads, vi syn's er svagest.

Ville da også gerne ha' set Priske i GF, men det skulle ha' været som back. Han ville jo åbenbart hjem og spille centralt, og der syn's jeg ikke umiddelbart vi behøver forstærkning, hvis Persson bliver klar. Hvis man er i tvivl om det, skal der hentes en ny styrmand til forsvaret, det er det vi har manglet, nå hvor Persson endnu ikke er kommet i spil. Og sådan en type syn's jeg ikke umiddelbart Priske er.

Viser 114 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.