fbpx

Prince Nana NU!

Forside Fora AGF Prince Nana NU!

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Aarhus_1000
      Bruger

Så kan der ikke være tvivl om hvem vi skal have på holdet i vinterpausen.

Prince Nana!

Udover det sejeste navn i 1. division laver han jo mål på stribe. Senest 3 i dag. Selvom han spiller for AB får han jo klapsalver på Nrgi park hver gang han scorer, alene pga. navnet. Hvad ville der så ikke ske, hvis han begyndte at score for GF.

Velkommen til GF Prince!

d0nN
      Bruger

:k Klasse indlæg, som sandsynligvis bliver låst om 10 minuter [grin]

Skulle man ikke lige se ham i aktion, før man begynder at vise interesse for ham??

Fresh
      Bruger

Sikke nogle sange, man kunne digte på det fjollede navn. 😉

Aarhus_1000
      Bruger

Nej ikke mere end i andre, men igen, med det navn kan det aldrig gå galt. Og ja, byt ham endelig ud med Katholm. Tror også han kunne være lidt en Dladla type i spillestil, som jeg hilser velkommen på GF's hold.

black_mamba
      Bruger

Hmm syntes vi skal tage det lidt med ro omkring katholm mand har fået max 25 minuter i de kampe han er kommet ind og det er pisse svært at gøre fra eller til når man får så lidt tid på banen… (tror mig jeg ved det.) 😉 hmm ro på om ham der prins Nana… ja navnet er sjovt men det hjælper så meget med et navn hvis han ikke kan lever det må vi da alle havde så bitteret havde lært…[censored][censored][censored]

Stoei
      Bruger

Aarhus_1000 skrev:
      Så kan der ikke være tvivl om hvem vi skal have på holdet i vinterpausen.

Prince Nana!

Udover det sejeste navn i 1. division laver han jo mål på stribe. Senest 3 i dag. Selvom han spiller for AB får han jo klapsalver på Nrgi park hver gang han scorer, alene pga. navnet. Hvad ville der så ikke ske, hvis han begyndte at score for GF.

Velkommen til GF Prince!

Nu når vi snakker om navne, så havde vi jo ham der McMaster ;D haha, han var da pænt skod selvom han havde det fedeste navn i superligaens historie

Kan vi nu ikke holde op med at nævne navne på spillere som ingen rigtigt har set spille, og som scorer 3 mål i en kamp i 1. division. Rasmus Katholm scorede masser af mål i sidste sæson, men har ikke fundet rytmen i GF endnu. Det tager som regelt ca. 6 måneder i en ny klub før spillere rigtigt begynder at vise deres værd. Dem som lægger ud som lyn og torden falder som regelt ned igen, og skal så bruge de 6 måneder til at komme tilbage. Vi bliver nød til at kigge på løsninger som kan bruges længere frem i tiden, og da Ove P tidligere har hentet spillere som Tommy Bechman, Frederik Berglund, Michael Murcy og Dempa Nyren er jeg sikker på at han nok skal være med til at finde passende løsning, som ikke er en panik løsning.

bew
      Bruger

Graulund scorede også 3 mål mod Fremad Amager! Er han også en klasse spiller Aarhus_1000?

Boye Habekost fra Vejle havde suverænt det løjerligste navn. Hvis man da ser bort fra det at kalde sit afkom for Dan Anton…

krabbe-36
      Bruger

KØB HAM ove for så blir der sku lavet mål :k:k:k

zcml
      Bruger

Ja Habekost er absolut en topkandidat, når det handler om pusseløjerlige navne i superligaen.

Et andet emne er en af FCMs nye afrikanere; Salami (burde han ikke spille for Horsens[think])

Stoei
      Bruger

zcml skrev:
      Ja Habekost er absolut en topkandidat, når det handler om pusseløjerlige navne i superligaen.

Et andet emne er en af FCMs nye afrikanere; Salami (burde han ikke spille for Horsens[think])

Haha må erkende at du fik mig til at trække på smilebåndet ;D

zcml
      Bruger

Da jeg første gang hørte en kommentator omtale ham, var jeg da også sikker på at jeg havde hørt forkert, eller hans navn bare mindede om det, men måtte lige gnide mine øjne en ekstra gang, da jeg så at selv stavemåden var korrekt.

Gad vide hvad de betyder, hvor han kommer fra[think]
      Vi har jo nok også navne, der i nogle lande kan virke spøjse. F.eks. betyder mit eget efternavn skruenøgle på engelskB)

MTAC.nu
      Bruger

Ja hvorfor ikke. AB har jo tidlgere været gode til at udvikle talenter.

buhl
      Bruger

Det kan være en ny Zidan .. så skal vi have ham inden FCM tager ham .. 😉

Lad os hellere smide nogle millioner efter Gilberto Macena i Horsens. Se det ville være en god spillerinvestering Kurt:k

22 år og hurtig som ind i helvede. Desuden har han et rigtig godt spark. Utrolig at Ove ikke spottede ham i Holbæk.:(

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.