Pontus Farnerud?

Forside Fora AGF Pontus Farnerud?

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      beuys
      Bruger

AGF mangler i den grad e offensiv , og gerne en med erfaring. Her er et godt bud, nemlig Pontus Farnerud. Har har international erfaring, og så er han 27 år.
      Dvs. at han ikke skal udvikles, men gerne kunne gå direkte ind på holdet. Der er nogle år tilbage i ham. Og gør han det godt, er han ikke ældre, end han stadig er et godt videresalgsobjekt.

Men er det realistisk at hente ham til GF?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pontus_Farnerud
      http://www.bold.dk/nyt/?vis=84647

fladmose
      Bruger

Udover at have verdens sejeste navn så lyder han faktisk som en spiller der godt kan slå igennem hos os.

Meloveyou
      Bruger

Måske, men det er da vidlt, at hver gang en læser om en spiller, bliver han forslået som emne til GF, det rimeligt useriøst

AGForever
      Bruger

Desuden er han allerede nævnt som emne i flere af Skandinaviens større klubber. Jeg tror personligt ikke GF vil være realistisk som ny arbejdsgiver, men han ville bestemt være en stærk spiller at se i den hvide trøje.

Pingvinho
      Bruger

Jo jo afgjort ville det være fantastisk men såvidt jeg husker gættede stiften på at han ville koste op imod 10 mio. men helt sikkert en ønske signing. KOM SÅ SPONSORER!:k:k

Ras88
      Bruger

Det er jo klart, når han har det navn, at de alle vil have hamB)

stolteAGF
      Bruger

det kunne da være klasse hvis vi fik ham, og tror ikke det helt urealistisk. Og hvis stabæk kigger på ham, kan vi da sagtens osse :k

Andersen
      Bruger

stolteAGF skrev:
      det kunne da være klasse hvis vi fik ham, og tror ikke det helt urealistisk. Og hvis stabæk kigger på ham, kan vi da sagtens osse :k

Nok se, men ikke røre 😉

Ej, det ville være klasse. Det er hvert fald en fin nok kasse han sætter ind her

Pingvinho
      Bruger

Men man kan sige at det er en mand som ham vi skal have fat i for virkelig at rykke os og ikke bare stiller os tilfreds med at være indblandet i nedrykningskampen.

brutalus
      Bruger

Som Pingvinho også skrev så var han på Stiftens liste over mulige emner. Og en ting er helt sikkert; hvis AGF signer han SKAL jeg have en spillertrøje hvor der står Pontus på. Det navn er ganske enkelt for sejt

beuys
      Bruger

Der går rygter i Brøndby om, at de henter Farnerud:

http://allehaderos.dk/forum/viewtopic.php?t=8062&start=285

Replay
      Bruger

Tror han ryger til OB eller Vejle

Andersen
      Bruger

Replay skrev:
      Tror han ryger til OB eller Vejle

Tror ikke at OB henter endnu en angriber…

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84658

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/ob/article1016280.ece

mrvertigo
      Bruger

Angriber? Han er da midtbanespiller. I øvrigt mener jeg ikke han er urealistisk, hvis en spiller som Jan K er på tale.

Farnerud er aldrig rigtig slået igennem nogen steder.

Brink182
      Bruger

Når han rygtes til Stabæk, er han vel også realistisk for AGF? [think]

Jeg så ham i hvert fald gerne her :k

SteenWhite
      Bruger

mrvertigo skrev:
      Angriber? Han er da midtbanespiller. I øvrigt mener jeg ikke han er urealistisk, hvis en spiller som Jan K er på tale.

Farnerud er aldrig rigtig slået igennem nogen steder.

Hvis han aldrig er slået igennem nogen steder hvorfor skulle vi så bruge tid på ham. Det er jo ikke ligefrem sådan at de indkøb vi har foretaget gennem årene har gjort den helt store forskel.

Ja, han kunne være kanon, og jeg tror fuldt ud på, at det bliver en dansk klub der gafler ham!

Jeg kunne så også godt forestille mig, at hans bror ender i samme klub som Pontus (okay, jeg gi'r mig, det er sgu for fedt et navn!) – men det ville bestemt heller ikke gøre noget 😀

Tror dog både FCK, BIF og AaB alle gerne vil have fat i dem… Men hverken København eller Ålborg er jo tilnærmelsesvis så fede som Århus! B)

Brink182
      Bruger

Jeg tror helt sikkert også han kunne slå igennem i AGF! Og med 2 slutrunder med Sverige kan han jo ikke være helt dårlig!

Sign!

RasmusT
      Admin

Jeg tror helt sikkert han ville kunne tilføre holdet noget Pontus!… Men jeg tror desværre ikke vi står først i køen, men spændene spiller, som ikke er videre urealistisk synes jeg..:k

Bergmania2
      Bruger

Jeg tror på ham.. OB har ikke plads i deres trup! …

De har HH Andreasen, Esben Hansen, Johan Absalonsen, Mads Timm, Peter Nymann, Christian Bolanos, Jonas Borring, Morten Bisgaard…

Tror ikke på OB eller Vejle!

Kun FCK og Aab, og AGF ser jeg som mulige aftagere 😉

jake81
      Bruger

Hvis han aldrig er slået igennem nogen steder hvorfor skulle vi så bruge tid på ham. Det er jo ikke ligefrem sådan at de indkøb vi har foretaget gennem årene har gjort den helt store forskel.

Nu er det altså ikke hvilke som helst klubber han ikke er slået igennem i. Mener det er monaco i frankrig og så sporting i portugal.
      Det er altså lidt over suppe niveau.

Så når Rade Prica ikke kan slå igennem i sunderland, er han så heller ikke god nok til AGF?

Ingen tvivl om han ville væreen klassesigning, men tror det er totalt urealistisk. Men hvis nu, så lad os da nappe hans lillebror Alexander med.

AGF FOREVER
      Bruger

jaa kom nu bsn op med tegnebogen køb farnerud mener bare at vi er nød til at vise at vi godt vil have et hold der kan spille fodbold ved at købe sådan en profil som pontus farnerud..

agfgas
      Bruger

jake81 skrev:

Nu er det altså ikke hvilke som helst klubber han ikke er slået igennem i. Mener det er monaco i frankrig og så sporting i portugal.
      Det er altså lidt over suppe niveau.

Så når Rade Prica ikke kan slå igennem i sunderland, er han så heller ikke god nok til AGF?

Ingen tvivl om han ville væreen klassesigning, men tror det er totalt urealistisk. Men hvis nu, så lad os da nappe hans lillebror Alexander med.

Pontus og Alexander i GF – Seriøst det vil sg betyde noget nær mesterskab eller meget tæt på !!… Pontus vil være den absolutte største og bedste midtbane spiller der vil have betrådt græsset på Fredensvang

Jeg siger JA TAK [lol]

Jeg må også indrømme, at man bliver lidt optimistisk oven på kontrakten med Nando Rafael. Jeg tror stadig, at klubber som Brøndby og FCK står i forreste række for at skrive med Farnerud, men AGF burde kunne matche dem økonomisk, idet der næppe skal en rekordtransfersum til.

Dan Thomassen og Jan Kristiansen eller Pontus Farnerud til Århus – og så kan vi ellers læne os tilbage og nyde sommeren i stedet for at diskutere transferrygter.

Pingvinho
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:

Dan Thomassen og Jan Kristiansen eller Pontus Farnerud til Århus – og så kan vi ellers læne os tilbage og nyde sommeren i stedet for at diskutere transferrygter.

da gerne dem alle;)

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?