Pokalturneringen 2005/06

Forside Fora AGF Pokalturneringen 2005/06

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      Doc
      Bruger

Torsdag d. 25. august er der lodtrækning til pokalturneringens 4. runde – som AGF, grundet sidste sæsons 9. plads, træder ind i!
      4. runde bliver spillet onsdag d. 14. september, og (traditionen tro) bliver næppe transmiteret via hverken radio eller tv!!

Jeg har de sidste par år ikke haft muligheden for at rejse til den anden ende af landet for at overvære kampen, og derfor forsøgt at følge at følge den via venlige sms'er på forskellige chat-sider med op mod 160 AGF-brugere.

I år skal det dog være anderledes! Jeg forventer ikke at have muligheden for at rejse flere hundrede km. for at se kampen, men derimod at høre den på radioen!!

[u]OPFORDRING!![/u]
      Gør ligesom mig, hvis du heller ikke umiddelbart har mulighed for at følge de hvide ud i landet denne aften:
      Send en e-mail til P3-sporten, hvor du opfordrer dem pænt til at sende kommentatorer ud til kampene!

Dette kan gøres til denne adresse:

[center][center][mail]radiosporten@dr.dk[/mail][/center][/center]

Jeg håber virkelig der er nogen der følger mit eksempel!

/Doc

Allanamin
      Bruger

god ide

MTAC.nu
      Bruger

Kanon ide der.

Men vil næsten love at der kommer liveopdatering fra kampen her på siden, hvis det er en udekamp. Måske også hvis det er en hjemmekamp.

Doc
      Bruger

Bliver det en hjemmekamp, er det selvf. ikke aktuelt… Men det er også usandsynligt, i og med at der kun træder 4 suppe-hold ind i denne runde, og hold i lavere liga/divisioner får hjemmebane-fordel!

Jeg er ikke i tvivl om at det da vil være en "god start" med live-update her på siden, men det er typisk sjovere (no offense) at høre det i radioen!

/Doc

FØLG OPFORDRINGEN!

Doc det er en god ide. Håber folk er med på den. Har ihvertfald sent mailen!

Doc
      Bruger

Det virkede… P3 sender i aften for første gang fodbold allerede inden alle suppe-hold er i turneringen!

Godt gået drenge!

/Doc

Sopy
      Bruger

Lækkert arbejde gutter!!!

Sopy
      Bruger

Helt sikkert… Men lækkert lobby-arbejde… Og det ene udelukker vel heller ikke det andet… Der kunne jo også sidde nogle, der gerne ville høre hvordan det gik Døllefjelde-Musse… 😉

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?