fbpx

Pokal turnering OB- AGF tidspunkt?

Forside Fora AGF Pokal turnering OB- AGF tidspunkt?

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      hrmunk
      Bruger

Hej…

Jeg har bare lidt problemer med at finde ud af hvornår OB-AGF egentligt skal spilles, for syntes jeg læste herinde at den skulle spilles den 22 altså på onsdag, men jeg kan ikke finde nogle steder hvor der står tidspunkt… Håber nogen lige vil skrive kamp dato og start tidspunkt.. Så man kan være der og heppe på de Hvii'e :k

hingelir
      Bruger

Kampen spilles den 29. oktober kl. 20.15 iflg DBU…

http://www.dbu.dk/sr/matchInfo.aspx?matchid=405546&poolid=68400

sweetie
      Bruger

lige efter lodtrækningen blev det da udtalt fra DBU at kampen skulle spilles d. 22/10 hvilket der var meget utilfredshed for vi skulle møde midtjylland 2 dage før.
      Men synes ikke der har været snak om at den skulle være blevet rykket til d. 29/10[think][think]
      Men det ville da være dejligt hvis den er flyttet:k:k:k

Gooz
      Bruger

den er flyttet tilbage til den 29/10-2008.. 😉 så nemt er det

En sejr i den kamp, vil da nok være den største triumf i min tid som aktiv AGF fan, da jeg ikke helt kan huske de glade dage i 90'erne så tydeligt:(

2006
      Bruger

Og kampen kan ses direkte på 3+ 😀

2006
      Bruger

TH skrev:

@Bj
      ørn
      Det er lige præcis derfor den pokal skal hjem igen!!!! Den savnder sgu da at stå i Århus!!!!!!!!

Tv er for tabere, livet skal leves på lægterne!!!

Så er jeg en taber B)

Kaad
      Bruger

Så er jeg også en taber, medmindre der lige er en der kommer og henter mig i aalborg og kører mig tilbage igen 😀

jacob_d
      Bruger

Haha

binzers
      Bruger

Hvorfor spilles kampen mellem OB og AGF ikke i Århus..?

Troede at reglerne var at når 2 hold fra samme liga mødes i pokalen, så får lavest placeret hold i ligaen hjemmebanefordelen?

Bergmania2
      Bruger

Binzers, når 2 superliga hold trækker hinanden er det ligemeget med lavest rangerede hold..

Det hold der bliver trukket først, spiller på hjemmebane..

Desværre…

Men fint for mig, så kan jeg se bold i Odense og tager hjem igen derefter, bor 5-10 min fra stadion 😉

Gooz
      Bruger

Reglerne er lavet om.. det er det hold der blir trukket først der får hjemmebane fordel

aight
      Moderator

Gooz skrev:
      Reglerne er lavet om.. det er det hold der blir trukket først der får hjemmebane fordel

Vil blot lige præcisere: Lavest rangerende hold betyder ikke placering i ligaen! AGF er ikke lavere rangeret i forhold til nogen hold fra SAS-ligaen.

Jacob-P
      Bruger

Jeg kommer og slæber 3-4 kollegaer med da vi alligevel går og arbejder i odense !!
      ses på fiona park onsdag!! :D:k

Bergmania2
      Bruger

lol flere gentager hvad jeg svarede 😀

Kaad
      Bruger

Bergmania, så er vi sikker på nogle folk har forstået det 😀
      gad da også godt lige og bo i Odense på Onsdag, men så er det også det [lol]

Andre Jensen
      Bruger

Bergmania skrev:
      lol flere gentager hvad jeg svarede 😀

Ja, men det kan åbenbart ikke siges nok. [lol]
      Jeg tror spørgsmålet er blevet stillet mindst 10 gange herinde og også besvaret efter vi trak OB, men alligevel dukker det altid op når talen går på pokalbold.

Lyngaae
      Bruger

Går i skole i Odense så tror også liige jeg skal på stadion og synge..

Tror stadig min cykel virker :k

binzers
      Bruger

ærgerligt at hjemmebanen er tilfældig for superliga-hold i pokalen… Det burde være lavest placeret, for at forøge spændingen og profitten til de lidt mere trængte klubber økonomisk end FCK osv…

ps: Bergmania's forklaring var mere end rigeligt 😉

Bergmania2
      Bruger

Hvor mange kommer onsdag? 😉

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.