Pokal Kvartfinale AWAY

Forside Fora AGF Pokal Kvartfinale AWAY

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      vedbaek176
      Bruger

FCK rykker sig jo ikke, selvom fanklubben boykotter. Det bliver vores elskede hold man straffer. Drengene har brug for opbakning og det ville være fantastisk med en pokalfinale igen. Kom nu ind til Parken og hiv et par venner eller familie med, da det bliver den vigtigste kamp i denne sæson, hvis vi altså ikke går videre. Skrive lige i forumen hvis i kommer og hvis ikke hvorfor.
      Vi ses i Parken og jeg giver fadbamse
      KSDH!!!!!!!!!!!

jimholst
      Bruger

Jeg tager turen hele vejen fra Randers med 4 venner. Du må da meget gerne give en øl😜
      Men jeg er helt enig at boykotte kampen hjælper ingen ting da FCK ikke rykker sig. Vi skal kun slå dem så er vi i semi!! Kom nu til København alligevel drenge.

nbngf
      Bruger

Så bliver det vel start 11 som sådan på Torsdag mod FCK.

Thomas Hagelskjær
      Emil Christensen. Oscar Buur. Svensker Nielsen, Jesper Julsgård.
      NIMO. ZACHO, STAGE, Thomas Juel-Nielsen
      Bundu. Junker

zcml
        Bruger

@ nbngf:

Du har da vist fået fejret sejren i går lidt for hårdt, siden du mener Thomas Juel-Nielsen skal dække 2 pladser. Eller er det en anden, du kalder “Svensker Nielsen”?
        Og jeg tror heller ikke han er for skarp på fløjen.
        Emil Christensen på højre back, og Buur centralt i forsvaret er også et lidt for friskt bud efter min mening! 😉

nbngf
      Bruger

Se ikke så nøje på det. Det jeg ville, var at skrive at det er en kamp HELT uden betydning i forhold til det vi skal Mandag.

zcml
        Bruger

Ok. Men det er da en god mulighed for at få set Juel-Nielsen an. Og generelt få set på alternativer til forsvaret.
        For dem der pt. render rundt dernede ser ikke for gode ud!

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?