Podcast

Forside Fora AGF Podcast

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      h-aaen
      Bruger

Kunne det ikke være fedt hvis MTAC TVs indslag blev udgivet som podcast, så man kunne abonere på dem via iTunes og på den måde hele tiden fik de nyeste indslag

Det ville helt sikkert være noget jeg ville blive meget glad for

Simon G
      Bruger

Jeg synes også, at podcasts kunne være rigtig fedt. Hvis det ellers kan lade sig gøre?

h-aaen
      Bruger

Jeg troede faktisk ikke Appel tog penge for det.
      Troede det var noget de brugte for at skab trafik på iTunes så man brugte den som ens foretrukne afspiller og musikkøbsside.

Er du sikker på at det koster? For så skal jeg sku efter DR igen!!!!!!! Jeg kunne sku bare hente deres podcast på dr.dk så

Så vidt jeg ved, så er det gratis at benytte iTunes til formidling af podcast?

AltidGF
      Bruger

Ja f.eks dr radio ligger da mange af deres programmer ud som podcasts. Og der kan man abonnere på dem gratis, så de automatisk kommer i dit itunes og derefter opdaterer du bare din ipod

Ved I om det blir muligt at se Onside programmerne på nettet i den nye sæson? Jeg bor i London (hvor alle misunder min flotte hvide trøje, og aldrig tager fejl af den og Tottenham), og ville meget gerne kunne følge helt med – eller i hvert fald så godt som man nu kan, når man ikke sidder på stadion…..

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?