Playforyourclub

Forside Fora Off-Topic Playforyourclub

Viser 429 svartråde
  • Forfatter
      binzers
      Bruger

Så er det igen tid til at vise resten af Danmark hvem der styrer i Danmark og bringe skabet hjem til Århus for tredje gang, den nationale turnering startede idag kl 11 og slutter onsdag kl 21 og vi fører allerede stort! 😀

Nationalt: http://www.playforyourclub.com/play17.php

Euro Cup: http://www.playforyourclub.com/play21.php

Edit: for lethedens skyld, lægger jeg lige begge links på (Nationalt man-ons, Euro Cup to-fre)

XanderGf
      Bruger

Yeeeeha…

Tabte lige 40000 på et straffe.. SATANS..!! Regn ikke med mange point fra mig.. Jeg er bedst når vi er i Europa… Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan når det er nationalt.!!

binzers
      Bruger

du kan da bare satse det mindste på straffe og beholde de fleste af dine point til tabellen?

Aarhus8000
      Bruger

Hvor mange point skal man lave for at man god?

XanderGf
      Bruger

Tjae over 100000 piont, det er da udemærket.. Det har jeg gjort EN gang..!!!

Men det er fint hvis man ligger og skal sparke straffe hver gang… MEN så længe der er point så er det fint.. Få point er også fint..!!

Aarhus8000
      Bruger

Okay. Hold øje med "MSR" jeg tager topscore om lidt
      hehe[jump][jump]

-eLGen-
      Bruger

pheew – det går da halv stærkt lige nu – tror dog jeg stopper når vi runder 20 mio. forspring… ligger og laver mellem 50 og 70k per runde… 😀

carpe_diem82
      Bruger

Allerede nu på 1.dagen er vi igen ved at være sikre på at få 1.pladsen :k

Hvad med at hjælpe en underdog videre? Ville nyde, hvis ACH tog 2.pladsen foran alle de "store" hold, da de kun har spillet i UEFA 3 gange før 😀

binzers
      Bruger

@Aarhus8000, det er meget individuelt hvad der er godt og ikke godt, det kræver timing og øvelse at blive god til.. så bare klø på! Jeg er ikke blevet god til det endnu, men jeg kæmper stadig, hehe :p

@Carpe_diem: Det ku da være sjovt nok at spille en underdog op, men ville nu hellere spille Århus Fremad op, hvis de var på listen 😉

-eLGen-
      Bruger

carpe_diem82 skrev:
      Allerede nu på 1.dagen er vi igen ved at være sikre på at få 1.pladsen :k

Hvad med at hjælpe en underdog videre? Ville nyde, hvis ACH tog 2.pladsen foran alle de "store" hold, da de kun har spillet i UEFA 3 gange før 😀

Der er da en bruger der kalder sig AGF som har lavet 722.675 point til ACH – så der er måske en der følger dit eksempel… 😀

carpe_diem82
      Bruger

@-eLGen-

Ja, jeg så der var flere der kaldte sig det, efter jeg lavede det indlæg, så jeg begyndte selv at skrive "AGF", og det var mig som bragte dem på den sidste uefa cup plads (nummer 5) foran Bundby ved at score over 1mio til dem [lol]

-eLGen-
      Bruger

hæ hæ hæ – det go stil… 😀

carpe_diem82
      Bruger

Men kan se at endnu en AGF'er er med på den: JTJ har lige fået dem over FCK [lol]

Andkrogh
      Bruger

22700 fik jeg i forste hug! Begynder held?? [jump] :k

Nu har jeg skaffet lidt over 100000.

Forresten burde sas ligaen ogsaa have 14 hold!!

Replay
      Bruger

Vi fører suverænt! [cheers]

Andkrogh
      Bruger

Endelig top 10 [lol] [lol]

AKJ

Jespert
      Bruger

jeg har lige spillet 500000 ind på vores konto, men når jeg går ind og ser på min personlige score står den på 123000??? Når man har taget et spil, kan man så ikke nøjes med at sige "play again" hvis koden og initialer står der???

carpe_diem82
      Bruger

Hvis koden stadig står der, så har du vist tastet forkert? Du skal indtaste en NY kode hver gang

Jespert
      Bruger

Det er da kun ved første spil man skal taste koden, så husker den da koden hvis man siger play again, ved dog ikke om den registrerer pointene.

Jenz
      Bruger

Jeg tror sgu, du skal trykke "submit", inden du trykker "Play again".

-eLGen-
      Bruger

Man skal trykke submit ved hvert pointgivende spil…

emu
      Bruger

Hvor kan man se hvor meget man personligt har fået? Jeg kan sgu ikke finde det nogen steder!

Aarhus8000
      Bruger

Jeg kan altså heller ikke finde det- Nogen der kan hjælpe?

emu
      Bruger

Jeg har fundet det nu…Det er når man begynder at spille. Istedet for at trykke play, skal man trykke nedenunder på View Playerscores!

-eLGen-
      Bruger

@emu & Aarhus8000; der ligger en topscorerliste her; http://www.playforyourclub.com/pfyc_players_display.php?l=16

som I bør være på – ellers kan i jo se hvor meget i mangler for at ryge der op af… 😉

Tilsted
      Bruger

Har lige lavet 397675 point med med initialerne HTI! Det må være nok for i dag:-)

1309450 må være nok for en idag:) Vores forspring er jo gigantisk:D

T-SPOON
      Bruger

Så fik man lige top rekorden for de hviiee-171900 😀

NisEMand
      Bruger

Kæft vi har for god tid.
      Nogen der ved hvordan det gik i den europæiske turnering?
      Var inden og spille, men vi var vist ret stort bagude….

carpe_diem82
      Bruger

@NisEMand

Hvis du mener fra sidste uge, så vandt vi første kamp med 3mio, og tabte nummer 2 kamp med 4mio.
      http://www.playforyourclub.com/facup_scores_display.php

Fonnesbaek
      Bruger

Jeg er lidt ny til det spil, så hvor mange point skal man ca. have for at sparke straffe ?

Jon Hare
      Bruger

Fonnesbaek skrev:
      Jeg er lidt ny til det spil, så hvor mange point skal man ca. have for at sparke straffe ?

40.000 point

Fonnesbaek
      Bruger

Jon Hare skrev:

Fonnesbaek skrev:

40.000 point

Mange tak. Tror lige jeg skal øve lidt endnu.

binzers
      Bruger

Jespert skrev:
      Det er da kun ved første spil man skal taste koden, så husker den da koden hvis man siger play again, ved dog ikke om den registrerer pointene.

nej! Du skal indtaste en ny kode, hver gang du skal submit'e point, der kommer en ny 5-cifret kode hver gang, som du skal taste ind i en bok til højre for dine initialer

jullexb
      Bruger

hvorfor får jeg kun 2000 point, per mål ?

binzers
      Bruger

Aab er ved at snuppe 2. pladsen fra vores underdog (ACH), det skal de ikke ha lov til! Kom så drenge: http://www.playforyourclub.com/play17.php :k

Andkrogh
      Bruger

vi skal naa 1000000000 KOM NU!!!!!

Claus
      Bruger

kan sgu ikke finde ud af det… rammer ikke bolden… og når jeg så rammer bolden så ryger den lang pokker i vold…

nogen der kan hjælpe
      ??

T-SPOON
      Bruger

Jeg plejer følger bolden lige fra den bliver skudt af og når den så er tilpas langt nede så trykker jeg af. Man kan brugt lidt logik over hvornår bolden kommer over til højre benet og så bare trykke af der. Jeg følger bolden så jeg er sikker på den hele tiden bag med spilleren.

Jeg får omkring 100.000 hver gang så helt dumt kan det ikke være;)

Claus
      Bruger

synes det er svært… måske jeg bare skal øve mig… for mig er det en kamp bare at nå de 15k hver gang.

binzers
      Bruger

Andkrogh skrev:
      vi skal naa 1000000000 KOM NU!!!!!

arhh… du mener vel 100mio? for det er vist lige lovlig meget at forlange vi skal lave 1mia point 😉

Ays
      Bruger

Hvem er det der spiller for Horsens og kalder sig AGF !? 😮

binzers
      Bruger

det er der mange der gør, det er for at spille en underdog op… læs den her tråd igennem, så forstår du

binzers
      Bruger

så er vi næsten på 100 mio, 97.7 mio, det er sku godt gået :k

XanderGf
      Bruger

Skal vi ikke hjælpe OB imod Brøndby.?? De er ca halvanden mill efter.. Det kunne være fedt at sende Bæby udenfor eurocup..

Efter vi har fået de 100 mill.. Hvad siger i..??

carpe_diem82
      Bruger

Er det ikke 5 hold som går videre?

[code]Breaking News: The top 6 from each league go into Europe (on THURSDAY 10am), but only the top 5 from NORWAY and DENMARK qualify.[/code]

binzers
      Bruger

de er nu kun ca. 400K bagefter, men jo… lad os endelig sende BøF ud af euro cup'en

carpe_diem82
      Bruger

Så skal FCM også lige have 6mio. mere, for jeg har lige tjekket sidste runde af cuppen, og der er 5 danske hold med

binzers
      Bruger

pis… ja, det er fem hold der kommer med… Det er bare ikke ændret på den danske liste… Jeg hjælper sq ikke FC Møgjylland 😐

binzers
      Bruger

100mio for AGF :k

XanderGf
      Bruger

Uuuh det kunne ellers være fedt.. Der er ca 5.5 mill op.. Kan det lade sig gøre..??

T-SPOON
      Bruger

Jeg er gået igang med at spille for FCM. Hvor ville det være nice at få Bundby ud.

5-6 mio på 3 timer. Det er jo pebernødder

carpe_diem82
      Bruger

Kan godt se det sjove i at slå BIF og FCK, så den er jeg med på :k

XanderGf
      Bruger

KOM SÅ.. VI GØR DET..!!!

XanderGf
      Bruger

Kun 4 mill efter nu..

T-SPOON
      Bruger

3 mio. Kom nu lige lidt

binzers
      Bruger

Brøndby har overhalet OB igen

T-SPOON
      Bruger

Men vi fik over 100 mio :k

Man plejer kunne vinde mesterskabet med 20 mio, så det er temmelig vildt. Håber vi når langt i europa cuppen denne gang. vi trækker sikkert det bedste hold i første runde. Ville være typisk

binzers
      Bruger

hehe… lad os satse på at trække et skandinavisk hold :p

binzers
      Bruger

22 wins :k

T-SPOON
      Bruger

Jeg nåede lige at blive topscore for 2 hold så jeg er i topform til i morgen 😉

nettohunden
      Bruger

Vi trak AC Milan – så der skal kæmpes tror jeg. Så håber I er klar om halvanden time når vi går igang. 😉

carpe_diem82
      Bruger

De virker nu ikke skræmmende i Serie A

4. AC Milan – 26762975

nettohunden
      Bruger

Nææh – men måske de har sparet på kræfterne. 😉

Aarhus8000
      Bruger

Hvorfor kan man ikke spille med tastatur ? Kan man ikke det i EURO cup??????????

nettohunden
      Bruger

Nej det kan man ikk – så det er igang med musen. 😉

Vi kører ellers derudaf – bare bliv ved…

-eLGen-
      Bruger

Det går da fint frem ad – 3+ mio foran efter en lille time 😀

Fuck hvor jeg iøvrigt hader at smide 40k og 60k på straffespark [censored]

nettohunden
      Bruger

Elgen – hvornår får man lov at sparke om 60K på straffe?

-eLGen-
      Bruger

når man får tilstrækkeligt mange point…

Vuxx
      Bruger

Når du har lavet tilstrækkeligt med point så kan man satse point på et staffespark…

nettohunden
      Bruger

Ja men hvor mange? Ved at ved 30K må du sparke om 20K og ved 60K må du sparke om 40K, og har da osse været langt over 100K flere gange, men har aldrig sparket om 60K! [think]

-eLGen-
      Bruger

Mener det er ved 120k – er dog ikke sikker…

Sgaj
      Bruger

-eLGen- skrev:

Hehe, lige knap 7 mil foran nu, og hullet bare vokser og vokser [cheers]

nettohunden
      Bruger

[think] Jeg fik over 140K i sidste uge og måtte da stadig kun sparke om 40K. Men jeg må jo bare undersøge med nogen gode scores. 😉

-eLGen-
      Bruger

@Sgaj – ja, men der er et par hold der allerede er over 15mio..!

binzers
      Bruger

7 mio foran :k

Det kan godt var AC Milan lyder skræmmende, men ser ikke ud til at de er det heri… Vi må bare køre videre… Vi husker jo hvor selvsikre vi var sidste gang at vi vandt over FC Porto… Så kom de lige foran stort om eftermiddagen og den skulle kæmpes hjem…

Sgaj
      Bruger

-eLGen- skrev:

@Sgaj
      – ja, men der er et par hold der allerede er over 15mio..!

Ye, må håbe vi kan slippe for nogle af dem i næste runde. Men derudover ser det ud til at en af de gode klubber bliver elimineret allerede i første runde da både Fiorentina og NAC Breda har lagt ret hårdt fra land, og det går jo kun et af dem videre

-eLGen-
      Bruger

Sgaj skrev:

-eLGen- skrev:

@Sgaj

Ye, må håbe vi kan slippe for nogle af dem i næste runde. Men derudover ser det ud til at en af de gode klubber bliver elimineret allerede i første runde da både Fiorentina og NAC Breda har lagt ret hårdt fra land, og det går jo kun et af dem videre

Ja – men tror faktisk vi kan tage samtlige hold med undtagelse af Moechengladbach og Hamburger SV – de laver fandme mange point på kort tid…

Jeg er godt nok ikke for god tl det der..!! 🙁

Når man nu får straffe, hvorfor skyder jeg altid lige på keeperen?
      Gælder det ikke om at ramme midten af den "direction" ting der køre frem og tilbage?

carpe_diem82
      Bruger

@Jess Andersen

Nej for så rammer du midt i målet 😉

Den skal ligge midt i en af siderne, altså ved en af o'erne her:

l—o—-I—o—l

Så scorer man næsten altid :k

@Carpe

Udemærket, jeg giver den et par forsøg mere 😀

binzers
      Bruger

-eLGen- skrev:

Sgaj skrev:

-eLGen- skrev:

@Sgaj

Ja – men tror faktisk vi kan tage samtlige hold med undtagelse af Moechengladbach og Hamburger SV – de laver fandme mange point på kort tid…

hahahaha… Ej det er sq en ommer Elgen! Der er mindst 10-20 hold som ka tvære os ud af banen, ligemeget hvor mange vi er… Det er jo tyske, engelske, spanske, italienske, franske mfl. hold, med mange flere fans i deres klubber… Men så må vi bare kæmpe videre med de ressurcer vi har 😉

forresten ikke meget konkurrence i AC Milan, vi er foran med over 20 mio og de har ik engang lavet 6 mio endnu…

binzers
      Bruger

kan nævne i flæng, dem vi ikke har en chance imod: Paris SG, FC St. Pauli, Rangers, SS Lazio, AS St-Etienne, Hamburger SV, Atletico Madrid, Lille OSC, SGE Frankfurt, Lyon, Fiorentina, Strasbourgh, Moenchengladbach og Kaiserslautern

binzers
      Bruger

24 mio foran! Klasse drenge! Det er en walkover mod AC Milan, hehe… [cheers]

XanderGf
      Bruger

Vi skal bare give den gas og håbe på at de tyske hold er til fodbold fredag.. Spiller de ikk fredag.??

Claus
      Bruger

det er ligefør vi skal hjælpe Lierse lidt – de er ikke så meget foran Brøndby.. de ville da være synd hvis de røg ud 😀

Lierse (+2212800)

binzers
      Bruger

det er jo for kedeligt det her… ingen hård konkurrence ligesom imod FC Porto… Det er alt for let den her runde 😀

Andkrogh
      Bruger

Hvor nederen man kun kan bruge mus.
      Sejler rundt med den!!!!!!!!!!!!!!!

nettohunden
      Bruger

Vi fører dælme stort – håber bare vi kan holde dampen oppe imorgen osse…

Dalixam
      Bruger

ja, der er ingen ko på isen her… men hvor længe varer næste runde?

Flanhardt
      Bruger

-eLGen- skrev:

Det kan man slet slet ikke. Hvis man påstår man har smidt 60k på straffe så spiller man et andet spil, eller også aner man ikke hvad man snakker om…

Hvis i stadig tror at man kan smide 60k på straffe..
      http://www.youtube.com/watch?v=rD2npNv71l4&mode=related&search=

Replay
      Bruger

Når man lige lærer straffespark. Så er det overraskende nemt. Man skal bare sætte den oppe i hjørnet, der kommer han aldrig op.

Man kan MAX score 40.000 på straffe.

nettohunden
      Bruger

@Flanhardt
      Tak for opklaringen – så havde jeg alligevel ret. Desuden synes jeg klippet virker lidt mistænkeligt – idet at den forsvarsspiller ude til højre er længere inde foran mål end ellers. [think] Men ellers en nice score…

-eLGen-
      Bruger

Hmmmm – ok – mente ellers ret bestemt jeg havde set 60k blive trukket fra på et tidspunkt. Men må jo nok hellere æde mine ord igen… 😐

Replay
      Bruger

nettohunden skrev:

@Flanhardt

Tak for opklaringen – så havde jeg alligevel ret. Desuden synes jeg klippet virker lidt mistænkeligt – idet at den forsvarsspiller ude til højre er længere inde foran mål end ellers. [think] Men ellers en nice score…

Det er skam helt fint. Spillerne rykker tættere på mål, jo flere gange man skyder 😉

nettohunden
      Bruger

@Replay – har jeg sgu aldrig lagt mærke til, men jeg scorer jo nok bare ikke nok. 😉

binzers
      Bruger

vi trak Lille OSC [shock] Det bliver en svær en…

-eLGen-
      Bruger

Det var den CL

Replay
      Bruger

Fik lige 177.550 på et forsøg. Dog for Fiorentina, da vi er røget ud.

Spiller for dem nu, da Gladbach har vundet nok, så de skal ud [lol]

binzers
      Bruger

så er vi igang igen og allerede har vi næsten dobbelt så mange point som nr. 2 :k

XanderGf
      Bruger

Jeps.. God start. Det fint at man får ind på nethinden at man lige laver nogle point hver aften hvor man alligevel er på nettet.. Bare lige et par hundrede.. Hvis alle gjorde det, så er den sikker hver gang..

binzers
      Bruger

arhh… hvis man lavede et par hundrede point hver aften, så kom vi sgu ikke langt 😉

binzers
      Bruger

33.6 mio :k og ser ud til at BøF og FuCK så småt er begyndt at vågne op med 14,8 mio og 12,4 mio på 2. og 3. pladsen :p

AltidGF
      Bruger

Bare surt de afgørende kampe altid er i arbejdstiden : ( Det vel grunden til vi ryger ud hver gang. . .

binzers
      Bruger

nej, for det er jo også i arbejdstiden for de andre klubber 😉

AltidGF
      Bruger

Nå ja : ) Men de spanske hold har jo siestaen de kan lave point i: )

Hvornår starter det internationale så?

binzers
      Bruger

Den internationale Euro Cup starter imorgen kl. 11 (kl. 10 på siden, men det er GMT) og første runde varer et døgn til fredag kl. 11

binzers
      Bruger

Vi har trukket Sevilla og er lidt bagud, ska vi ik lige vise dem hvordan man gør? 😀 http://www.playforyourclub.com/play21.php

sorknu9
      Bruger

Stik nu det latterlige spil derop hvor solen ikke skinder. Gå ud og find flasker, og donér pengene til GF´s ungdomsafdeling, så i får en smule ud af jeres tid.
      Og ja: Jeg ved godt at jeg får på munden med det her indlæg nu når der er så mange der elsker det spil, så bare kom med det !. [lol]

binzers
      Bruger

næ, du er ik det værd, bare smut igen emsig lille dreng

fladmose
      Bruger

..hvor ville en ordenlig mus bare hjælpe. Er så tæt på at smadre den her mus, men så tror jeg skolen bliver lidt sur

sorknu9
      Bruger

binzers skrev:

Jeg kan da godt se at du skal føle dig meget ældre når du hele to 2 år ældre og spiller det her klassespil 😉

binzers
      Bruger

lige til orientering: vi kan ikke trække f.eks. Gladbach eller Lille… Holdene bliver parret op som de står, altså FC Metz og AS St-Etienne skal mødes, Benfica og Lyon mødes og AGF og AaB (hvis disse hold har føringen til sidst)

binzers
      Bruger

sorknu9 skrev:

binzers skrev:

Jeg kan da godt se at du skal føle dig meget ældre når du hele to 2 år ældre og spiller det her klassespil 😉

Eller også opfører du dig bare som en på 16 😉

sorknu9
      Bruger

binzers skrev:

sorknu9 skrev:

binzers skrev:

Eller også opfører du dig bare som en på 16 😉

Argh kan vi ikke godt sige 17 år? :p
      Men så får jeg jo også mere ud af den vidunderlige ungdom [lol]

binzers
      Bruger

sådan!! 12.9 mio foran!! Fandme flot drenge :k:k:k

T-SPOON
      Bruger

Vi er det 5. bedste vinderhold indtil videre. den eneste grund til vi altid ryger hurtigt ud er at alle er på arbejde eller skole i morgen så det er ikke så mange der kan nå hjem inden vi er slået ud. Det kan godt være alle andre holds fans også er på arbejde, men de har 50 gange så mange fans

binzers
      Bruger

så må appelen til alle GF-fans der spiller PFYC være: PJÆK imorgen! Vi skal vinde det skidt! 😀

binzers
      Bruger

Genk bliver let at kvase, så er det bare næste modstander, hvor vi skal være klar

carpe_diem82
      Bruger

Ja og næste modstander bliver så FC Koeln, hvilke vi også burde kunne vinde over, hvis vi forsætter som nu :k

Beikes
      Bruger

HVornår starter vi mod Køln? Jeg synes ikk rigtig den tæller derinde

binzers
      Bruger

nu hvor der ingen spænding er om hvorvidt vi tager mesterskabet igen, skal vi så ikke give AC Horsens andenpladsen igen? Så kan vi samtidig pisse Bundby, AaB og FuCK af med det 😀

binzers
      Bruger

ACH på en 4. plads med 6.7 mio, AaB oppe på 2. pladsen og AGF suverænt nr. 1 med 34 mio :k

binzers
      Bruger

så er vi på 40 mio og ACH på 4. pladsen 1 mio fra at ydmyge Bundby 😀

binzers
      Bruger

sådan! AGF på en klar førsteplads, ACH over AaB, Bundby og FuCK, så ka det ik blive bedre… Så ska den bare holdes til kl 21 😀

Sgaj
      Bruger

Du skal ikke tage det så tungt Jakob, tror de gange jeg har været over 30k point kan tælles på én hånd [lol]

Men så længe man har det sjovt går det jo nok 😉

Sgaj
      Bruger

Træning, træning og endnu mere træning. Spil lidt med andre klubber end AGF hvis det er nødvendigt 😉

Her i weekenden har jeg for eksempel forsøgt at hjælpe Bath i England med at rykke op (med meget lidt held[lol])

BOND-AGF
      Bruger

det er jo gået hen og blevet lidt af et cult spil og det kører jo derudad så de fedt!! flere med på vognen!!:k

fik lige 24500 i et sæt! 😮

whatslife
      Bruger

@Jakob

gå efter at bolden skal være nogenlude ud for shortsne hvor du ikke kan se bolden og den er nogenlunde ud for dine ehh fætter 😉

C
      Bruger

Jeg forestiller mig at spilleren bruger skridtet til at "støde" med. Jeg ved det lyder underligt (måske mere foruroligende!), men det virker atlså for mig…[think]

Det er lige som om at når bolden hopper og når sit højeste punkt, skal man finde sin position i forhold til bolden, og så "støde" til når bolden falder ned foran skridtet…

D Leth
      Bruger

Det er sku kult… Vi møder Bundby i første runde… Så skal de bare have klask…..

binzers
      Bruger

perfekt! Vi møder Bundby i første runde og ydmyger dem og så møder vi Elfsborg eller Braga i anden runde og knuser dem 😀

Budtz4ever
      Bruger

Team Score Team Score
      AGF Aarhus (+18317500) 18773675 V Brondby 456175

:k:k:k

nettohunden
      Bruger

Vi er godt igang med at smadre Brøndby i første runde af europa-cuppen – de skal satme smadres…

carpe_diem82
      Bruger

Og nu er vi ved at slå Elfsborg, selvom jeg tror at vi er 2 personer som spiller [lol]

Hvis vi skal vinde over RC Strasbourg i 3. runde af cuppen, så skal vi lige have nogle flere igang til den tid [think]

binzers
      Bruger

så har vi trukket Strasbourg, det bliver en svær modstander, så vi skal alle være klar fra start: http://www.playforyourclub.com/play21.php

KOM SÅ FOLKENS! :k:k

binzers skrev:
      så har vi trukket Strasbourg, det bliver en svær modstander, så vi skal alle være klar fra start: http://www.playforyourclub.com/play21.php

AGF Aarhus (+4379300) 11632500 V RC Strasbourg 7253200

Der er godt nok klasseforskel 🙂

carpe_diem82
      Bruger

Ja det er flot, og om en halv time får vi endnu en svær modstander:

AGF Aarhus 11.514.900 V AS St-Etienne 16.797.225

binzers
      Bruger

Fossa Dei Leoni skrev:

binzers skrev:

AGF Aarhus (+4379300) 11632500 V RC Strasbourg 7253200

Der er godt nok klasseforskel 🙂

ja, Strasbourg var lettere end jeg troede… Men den næste, St. Etienne bliver med garanti en stor udfordring:

AGF Aarhus 13098825 vs. AS St-Etienne 19681750

Jep der skal kløes på.. kom så! 3 min til kickoff

binzers
      Bruger

synes ik vi ska skamme os over at ryge ud til de franske i kvartfinalen i Pfyc, for de er på vej til at vinde finalen: http://www.playforyourclub.com/facup_scores_display.php 😀

Sådan var det også sidste år. St. Etienne er alt for vilde.

binzers
      Bruger

Mesterskabskampen er igang igen og hvem fører stort? 😀

Sgaj
      Bruger

Har lige et spørgsmål. Hvor mange point skal man score før man får straffespark i ligaen? Hvis ellers man overhovedet kan få straffespark;)

du skal op over 40000 for at skyde straffe:)

Sgaj
      Bruger

Takker 🙂

binzers
      Bruger

det er vist stilnet lidt af med spillere, vi har kun 20,5mio her efter 26½ timer…

Replay
      Bruger

Jeg kan slet ikke komme ind på siden.

Hp2
      Bruger

Heller ikke mig replay, den siger bare "siden kan ikke vises"[think]

nogen, der kan hjælpe her?

Replay
      Bruger

Hvad er jeres intialer? Mit er MHJ og ligger pt nummer 6.

mit er CHN… ligger lige i øjeblikket nummer 2:)

hvem end MFK er… Skal du ikke snart i seng?:P

NUMMER 1!!!!:D YIHAW;D

binzers
      Bruger

Mine initialer er: EMO efter mit navn, har ik spillet så meget i denne omgang, men plejer at spille 20K-45K per spil, så det bliver ikke til en topplacering for mit vedkommende 😉

Sgaj
      Bruger

Mine initialer er AHJ. Dog tror jeg aldrig jeg har scoret over 50k, i hvert fald ikke mere end en eller to gange, så der er ikke så mange topplaceringer til mig, medmindre jeg er den allerførste der spiller [lol]

Guldmann82
      Bruger

Sikke en røvfuld de får!

Er jeg den eneste der er ved at være rigtig træt af de kommentarer de andre "spillere" kommer med….?

"I'm a hen"
      "Is Sven watching?"
      BLA BLA BLA BLA!!!

Lars Elstrup
      Bruger

okay.. lamt langt indlæg du fik lavet der.. blev jeg lige nødt til at kommentere

Lars Elstrup
      Bruger

Mit initial er LAR

Replay
      Bruger

Vi skal møde Fiorentina i første runde!

Sgaj
      Bruger

Replay skrev:
      Vi skal møde Fiorentina i første runde!

Ja det er noget af en førsterunde udfordring.

binzers
      Bruger

@Nar Elstrup: det kaldes effekt-besked… Pointen skrives i bunden, for at sende beskeden som den ellers ville blive sagt… Lær lidt, istedet for at bitch…

binzers
      Bruger

Fiorentina er tæt på os! Vi skal have et vist forspring, for at gå videre! Man ved aldrig om de går amok i point om 3-4 timer…

Twisty
      Bruger

linket virker ikke på min cpu

binzers
      Bruger

surt… så må du tage den hårde tjans at skrive hvert bogstav og tegn i http://www.playforyourclub.com

stakkels dig 😉

Twisty
      Bruger

ja jeg får sku krampe i mine små tykke fingre, vil du ikke komme forbi og gøre det for mig……. så er du sød

Twisty
      Bruger

men det virker stadig ikke

binzers
      Bruger

LANGT Bagud på PFYC, 7 mio mod Fiorentina, 1t45m, kom så gutter, det ka nåes hvis vi alle kæmper!

Fiorentina (+7098550) 57443900 V AGF Aarhus 50345350
      http://www.playforyourclub.com/play21.php :k:k:k

Sgaj
      Bruger

Fuck en god slutspurt der blev sat ind der, at vinde med over en million efter at have været nede i sækken bare to timer inden slutfløjtet. Jeg er dybt imponeret drenge :k:k

Godt med en let anden runde kamp mod Stabæk

binzers
      Bruger

Sgaj, jeg tror det der er sket, er at der er nogle få nørder fra Fiorentina der har siddet oppe hele natten, i 8-9 timer i træk og scorede point for holdet, for at kunne komme så langt foran som muligt (7mio), men så her til morgen, da det gjaldte ren styrke og hvem der hurtigst ku score point, så var vi hurtigere og stærkere…

Men det var sq flot, det er Porto-sejren en gang til :k

Sgaj
      Bruger

Det er jo lige før vi skal give Sønderjyske en hånd mod St. Etienne. Kan næsten kun være til vores fordel hvis de ryger ud, selvom jeg nu ikke helt tror på det 😉

binzers
      Bruger

hva så, hvad blev jeres score i denne Euro Cup-runde?

Her er min:

194 EMO 2.365.625 AGF Aarhus

St. Etienne er jo vanvittige… dem og gladbach er jo på et helt andet stadie… er i chok:D

binzers
      Bruger

Frankfurt og et par andre er også temmelig syge…

Replay
      Bruger

Så er vi igang igen. Jeg har pt highscoren for AGF på 164.000. Jeg er "MHJ"

Kom så gutter!

CeresLover
      Bruger

Er det nu vi skal arrangere en samlet sejr og alle giver den fuldt gazzz fra til lukketid. Vi møder FC Brussels i første runde som kører frem til i morgen kl. 11.00 Og så er der runde fra 11.05-13.00, 13.05-15.00 osv.

binzers
      Bruger

AGF Aarhus (+5824175) 25740225 V FC Brussels 19916050

vi fører stort, bare gi den gas :k

binzers
      Bruger

Brussels har overhalet med 3 mio: FC Brussels (+3160325) Kom så gutter, det ska de ikke slippe godt fra: http://www.playforyourclub.com/play21.php

Brunsgaard
      Bruger

Så er vi igang igen. Der der nogen der har nogle gode tips til når man skal skyde straffe om bonus poitns'ene? Det er fandme svært synes jeg, den målmand er for syg!

binzers
      Bruger

endnu en suveræn sejr til AGF i den nationale liga i PFYC, så skal vi imorgen ud at vise at vi har fortjent sejren, ved at spille en god figur i Euro cup'en :k

binzers
      Bruger

vi har Real Zaragoza i første kamp, kom så alle mand, kæmp for GF, hvis vi går videre har vi en let runde med Lokeren/frederikstad

binzers
      Bruger

Så er vi igang igen og AGF har allerede sat sig tungt på førstepladsen og som et prikken over i'et har GF de bedste score i mange af de andre klubber også, bare lige for at vise sin overlegenhed, det er sq da sjovt nok 😀

ind og spil for din klub, AGF: http://www.playforyourclub.com/play17.php :k

Replay
      Bruger

Brunsgaard skrev:
      Så er vi igang igen. Der der nogen der har nogle gode tips til når man skal skyde straffe om bonus poitns'ene? Det er fandme svært synes jeg, den målmand er for syg!

En halv centimeter for den rammer venstre side, og så hold den inde i et halvt sekund. Så skulle den være sikker 🙂

T-SPOON
      Bruger

Hvor mange meskerskaber har vi egentlig nappet i træk nu?? Vi er jo alt dominerende i den danske liga

Twisty
      Bruger

hvorfor kan jeg ikke komme ind og spille det spil

binzers
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Hvor mange meskerskaber har vi egentlig nappet i træk nu?? Vi er jo alt dominerende i den danske liga

vi startede ved 18 mesterskaber og er ved at tage det 10. i træk…

Men man kan næppe sige at vi er altdominerende… FCK har vundet ca. dobbelt så mange (51), Esbjerg lidt flere (31) og Brøndby er alt ialt bedre, pga. mange flere 2. pladser (48)… Vi har laaaaaaaaangt igen, hvis vi skal være de allerbedste i dansk liga 😀

T-SPOON
      Bruger

Sådan som vi køre nu bliver det intet problem at tage alle rekorder

Jeg fik lige 200950 point. Ikke værst 😉

binzers
      Bruger

intet problem, vi har spillet 10 uger uden at de andre klubber har gjort nævneværdige forsøg på at vinde…

Tro mig: Hvis FCK eller Brøndby's fans fik alle deres brugere der spiller spillet til at gå efter sejren, så ville de snuppe den 😉 De er flere mennesker og deres rekorder er højere (180K – 260K, vores er 140K-190K)

det siger så også lidt om hvor sølle et liv de har derovre! 😉

.. eller også er de bare syyygt gode til det her! [shock][lol]

binzers
      Bruger

der er jo over 3 gange så mange københavnere, så de har et større felt og dermed flere nørder i klubben [lol]

edit: nok nærmere over 4-5 gange så mange

sådan kan man også se på det 😀
      jeg foretrækker nu bare at synes at de har et nedern liv:D

binzers
      Bruger

Euro-cup'en er igang igen og hold nu fast… vi er bagud imod…. Standard! Et lille hold som Standard! Det ka vi sku sagtens gøre bedre, dem burde vi slå let

Standard (+939725) 3622500 V AGF Aarhus 2682775

CeresLover
      Bruger

Vi er vist ude – for anden uge i træk… Se lige denne video:

467000 vinder ham her… Forsvarene står næsten helt inde foran mål til sidst. men men: Troede faktisk at man kunne skyde straffe om rigtig mange point, men denne skyder kun for 40000

http://www.youtube.com/watch?v=rD2npNv71l4

binzers
      Bruger

AC Horsens har taget en tidlig føring i ligaen, så nu er det tid til at vise midtjyderne hvem der er boss! Ikke flere almisser til Horsens, tid til at ydmyge dem! : http://www.playforyourclub.com/play17.php

CeresLover
      Bruger

Tænkte på om vi ikke skulle spille et hold fra LANGT nede i England op i Premier League???

Crusaders lyder fedt… Og ligger så langt nede af listen. Dette foregår i weekenden når vi alligevel ikke spiller for GF???!!!

http://www.playforyourclub.com/pfyc_scores_display.php?l=10&q=8

Replay
      Bruger

Uh, scorede lige 180.100 til os 🙂 Det er highscoren nu 🙂 Jeg er MHJ.

Håber jeg kan holde niveau til Euro cuppen. 😀

@CeresLover

Jeg foretrækker Wycombe (: Dem spiller jeg faktisk for en gang imellem, og de må MEGET gerne komme op på siden af De røde Djøvle (: (selvom ingen kommer tæt på The Champs:D)

binzers
      Bruger

@CeresLover

lyder som en fed idé 😀 eller hvad med Braintree Town fra qualifier gruppe 7? Griner navn [lol]

CeresLover
      Bruger

Bare vi kører med det samme hold (jeg stemmer nu stadig mest på Crusaders??? Men det er svært at spille engelsk. Man kan kun styre på tasteturet.

Vi møder nu Munchengladbach i første runde af eurocuppen. Umulig opgave, men lad os nu vise os og overraske.

binzers
      Bruger

det var så godt nok den værste modstander vi kunne få overhovedet… Fedt, fuldstændig umuligt 😐

okay, så lad os snuppe Crusaders i weekenden

T-SPOON
      Bruger

Jeg er frisk på at hjælpe vores nye klub op (Crusaders)

CeresLover
      Bruger

Vi er i gang…. Crusaders skal op i Qualifier League 7…. Vi ligger nummer 11. Kom så – lad os få folk til at måbe derovre når vi i de næste mange weekender rykker op.

Det er lidt sværere at spille da man skal styre på musen, men tror heller ikke der skal så mange point til at ende i top 3, så man kan rykke op.

Forresten: Klasse dragt Crusaders har. Rød og short. Minder dem om nogle klubber – tænker på Flamingo.

T-SPOON
      Bruger

Det er da bare for sygt svært at bruge tastaturet

binzers
      Bruger

så er den danske liga igang igen, tid til at sparke røv igen 😀

Stillingen ser sådan ud i toppen:
      1. AGF 8713775
      2. Brøndby 4258925
      3. Ac Horsens 2713675
      4. Aab 2097300

[center]Vi fører :k[/center]

Så har vi rundet de 10 millioner! :k

Bare bliv ved! (: vi tager dem hårdere end nogensinde før! :D:k

binzers
      Bruger

sådan, 2 mio til GF 😀 godt at stene til, hehe

binzers
      Bruger

Euro cuppen igang igen, så tid til at spille for GF's ære i Europa, vi har trukket en let lille modstander i Elfsborg, men vi har kun 2.1 mio lige pt. så vi skal ikke tage for let på runden, vi er kun 300K foran…

Lad os nu knuse fjeldaberne ordentligt denne gang og vise at vi ikke er et lille dansk hold, men en stærk klub der kan spille op med de fleste klubber (vi skal jo møde stærkere hold imorgen 😉 )

KOM SÅ DE HVIIE I PFYC! : http://www.playforyourclub.com/play21.php

:k:k:k:k:k

Sgaj
      Bruger

Jeg er godt nok gået i slacker mode, så er ikke det store jeg laver for tiden [think]

binzers
      Bruger

vil lige huske folk på at PFYC stadig er igang, selvom der er valgkamp 😉

http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

så fik vi mesterskab nummer 31 i PFYC og ligger lige med Esbjerg 😀 Så er det kun FuCK der skal slåes, de har dog 50, så der er et stykke vej endnu 😉 http://www.playforyourclub.com/pfyc_scores_display.php?l=16

Anonym

vildere århus…vi er bagud !

Replay
      Bruger
      Notler
      Bruger

hey drenge…så er det nu…vi er bagude mod lille…kom nu..vi skal sku videre
      http://www.playforyourclub.com/play21.php

Notler
      Bruger

lige pt står den
      Lille OSC (+2947000) 8157925 V AGF Aarhus 5210925

binzers
      Bruger

Lille OSC (+3932075) 17315400 V AGF Aarhus 13383325

vi kan sagtens slå dem, hvis vi kæmper alle mand, KOM SÅ!! :k

binzers
      Bruger

Vi er bagud her fra starten til FCK, pga. en eller anden fyr, KLN, der scorer næsten alle deres point, skal vi ikke lige vise ham/dem, hvem der er boss?

J
      Bruger

Kom igang!

-eLGen-
      Bruger

Så er vi øverst igen…

øhh jeg får kun bolde ude fra siden så det er omkring 15000 pr gang
      hvordan får man alt det der andet som straffe

T-SPOON
      Bruger

Du skal have 40.000 for at få straffe. Hvis du kommer over 60.000 kan du få 40.000 ekstra på straffe

T-SPOON
      Bruger

Der er en fck fan der har scoret over 24 mio nu. Næsten synd at vi alligevel vinder:D

binzers
      Bruger

tror hans plan er at slå AGF til allersidst onsdag, da han bliver lige bag AGF hele tiden… Men det får han ikke lov til, vi skal bare holde øje med ham imorgen og være klar til kamp

Budtz4ever
      Bruger

Kom nu drenge.. FCK er sgu tæt på nu!

Dalixam
      Bruger

nu har han sgu lavet 33mil! 😀

CeresLover
      Bruger

Og vi er bagud… Det må ikke ske at en enkelt person vinder over os.

T-SPOON
      Bruger

Det er jo sindsygt. Få alle i kender til at spille. Vi skal have et stort forspring ellers tager han sejren i nat

Sgaj
      Bruger

Foran med 5 millioner og "sæsonen" slutter om knap 9 timer. Virker lidt som om han har givet op overfor overmagten B)

binzers
      Bruger

så vandt vi endelig 32. mesterskab… Det holdte hårdt i et par dage for en gangs skyld, men KLN gav op idag efter at have lavet over 43 mio point… Fatter ikke han gider og har tid til det…

Men vi viste ham at man er stærkere i flok end det one-man show, han praktisk talt kørte, så det var jo fedt :k

Nu gælder det om at klare os LANGT bedre ved Euro Cup end vi har gjort de seneste uger, for det har godt nok været en tynd indsats…

Kom frisk imorgen, torsdag fra kl. 11 og et døgn frem, så kan vi forhåbentlig nå langt fredag :k

Sgaj
      Bruger

Vi har fået en relativt let modstander i første runde, nemlig Elfsborg. Lad os banke de svenskere blå og gule B)

kanonkuglen
      Bruger

Vi skal nakke Elfsborg nu man! Kom så! 🙂

binzers
      Bruger

Hvorfor er folk ikke startet på PFYC endnu?? Vågn op gutter, vi har en svær runde lige nu, vi er langt bagud, KOM SÅ!

nuværende stilling:
      FC St.Pauli (+3652600) 4688200 V AGF Aarhus 1035600

binzers
      Bruger

så røg vi selvfølgelig ud med et brag igen… Og igen i starten af Euro Cup, 1. eller 2. runde, som det er gået de sidste 4-5 uger… Vi ska satme snart stramme os op i Euro Cuppen folkens! Der er for mange der kun spiller i DK-ligaen eller evt. Crusaders… Det er AGF's ære i PFYC's Europæiske topliga, det hander om for s****…

Vi kommer igen næste uge!

Sgaj
      Bruger

Så er sæsonen igang igen, lader umiddelbart til at det bliver GaaB vi skal kæmpe mod denne uge

binzers
      Bruger

Sgaj skrev:
      Så er sæsonen igang igen, lader umiddelbart til at det bliver GaaB vi skal kæmpe mod denne uge

ja, AaB var lige foran os i de første par timer, men nu har vi førstepladsen igen, hvor vi hører hjemme 😀

AaB har også én bruger der spiller de fleste point ligesom FuCK sidste sæson, kos fra AaB med pt 2.78 mio af deres 3.88 point og vi ved jo hvordan det ender med den slags spillere, hehe… Når man ikke spiller som et hold, men som ego-tripper, så taber man og det gør ham kos også… Vi vinder for 33. gang i denne uge 😀 (og Crusaders rykker op i League one)

Sgaj
      Bruger

Dejligt at man bare skal lade være med at spille et par timer og så får i andre De Hvide i front [lol]

Sidder og tænker på om kos = klm, simpelthen en fyr der er træt af AGF og forsøger at hjælpe forskellige hold til at slå os, uden held 😀

binzers
      Bruger

så kom 33. sejr i hus, og en suveræn førsteplads efter sidste uges kapløb, lækkert at se at folk ikke har glemt at spille for AGF, nu hvor fokus er på Crusaders, der spiller samtidig… Nu skal vi bare fighte alt vi kan de næste par dage og spille for GF's ære i Europæisk regi og vise at vi er bedre end de seneste uger i Euro Cup

binzers
      Bruger

en meget paradoksal Euro cup… Første runde møder vi én af de letteste hold overhovedet, Guimaraes, der efter 6 timer kun har lavet lidt under 150K point, men så i næste runde møder vi et af de klart sværeste hold overhovedet, SGE Frankfurt, hvor vi ikke har en chance… øv, det bliver endnu en tidlig exit i Euro Cup'en…

Sgaj
      Bruger

Ja, jeg har været ret harm over vores lodtrækning de sidste mangemange uger, enten møder vi et af de syge hold i første runde, og hvis ikke det så møder vi dem helt sikkert i anden runde….

Vil mene vi hører til i i hvert fald den bedste halvdel i pfyc, og måske endda også blandt de bedste 25-30%, bare lidt svært at vise det når man konstant møder et af de 5 bedste hold i første eller anden runde 🙁

binzers
      Bruger

så er sæsonen igang igen og vi er vist kommet langsomt fra start, ca. 5.4 mio, mens AaB har ca. 4.5 mio.

binzers
      Bruger

AaB har stjålet vores førsteplads i DK's Pfyc-liga! Kom ind i kampen folkens og lad os gi de nordjyder nogle prygl:

lige pt har AaB 16.5 mio point og AGF har 13.7 mio og er på 2. pladsen, FCN som nr. 3 er slet ik nogen trussel, men vi skal sku nakke de nordjyder! :k

Xander
      Bruger

Nå men her ca 5 timer senere er vi foran med ca 3 mill igen… Hehe..

binzers
      Bruger

nu her 6 timer senere igen, er vi næsten 9 mio foran, så det er jo super… Virker som om de har givet op 😀

Kunne være man skulle fokusere mere på Crusaders nu hvor AGF ligger til en sikker sejr, så Crusaders kan rykke op i The Championship med stil, med en klar førsteplads :k

:(Det er lang tid siden jeg har spillet

binzers
      Bruger

så spil dog! 😀 Det kan da ik være så svært 😉

Men spil for Crusaders i UK League one istedet, det er dér vi har brug for mange flere point!

Sgaj
      Bruger

Endelig har vi fået en nogenlunde lodtrækning i Europacuppen.

Først Elfsborg som vi efterhånden har rykket rundt nogle gange, bagefter står den så vidt jeg lige kan se på Enten Guimares (eller hvad de nu hedder) som vi også har rykket så sent som sidste uge, eller Inter som heller ikke burde være noget problem. Det er nu vi skal sætte ÁGF på europakortet [lol][lol]

binzers
      Bruger

ja, det ser godt ud i lodtrækningen nu, de første to runder, stilliingen er lige nu: AGF Aarhus (+3977425) 7813950 V Elfsborg 3836525, så vi fører klart uden den store kamp, men det kunne nu være rart om vi lige vandt lidt mere suverænt, så der ingen tvivl var og Elfsborg ville give op, hehe 😀

binzers
      Bruger

Nu skal vi snart møde Inter i Euro Cup'en, tror godt vi kan tage dem, men vi skal være klar fra start: http://www.playforyourclub.com/play21.php

En anden overraskelse er at AGF's modstander, hvis vi fortsætter til 3. runde, meget vel kan blive Orgryte (eller Aalesund), da Orgryte har slået Rangers, hvor ca. 17mio af Orgryte's 19mio point er lavet af 2 spillere… Så det bliver en spændende match

J
      Bruger

Foran med 400k KOM SÅ DE HVIEE

binzers
      Bruger

så er den nationale turnering startet igen og vi ligger pt. på en tredjeplads, bag FCK og FCM… Det går jo ikke, så sku vi ikke lige vise dem hvem der styrer den liga?

binzers
      Bruger

vi er bagud 1.6 mio mod FCK! Alle mand spil for AGF: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

han er stædig ham KLN/FCK, vi er ved at blive overhalet igen, så vi skal bruge flere spillere

binzers
      Bruger

efter den suveræne sejr over FCK er det nu blevet tid til Euro Cup igen.. I første runde har vi trukket Sevilla, en rimelig overkommelig modstander, men i anden runde skal vi op imod FC Brussels, så der er det med at være klar fra start og give den gas, for der bliver kamp til stregen, mod en rimelig hård modstander, som vi dog kan slå hvis vi fighter alle mand

binzers
      Bruger

bagud ½ mio med under en time igen! Sevilla har taget os på sengen, kom ind og kæmp for AGF i Euro Cup: http://www.playforyourclub.com/play21.php?

binzers
      Bruger

Kun 1 time tilbage på Pfyc's ligaer med AGF og Crusaders 😛 Det ser jo fornuftigt ud! Vi vinder både Superligaen og The Championship 😀 :k

binzers
      Bruger

Overskuelig rangliste for uge 50 for AGF- og Crusaders-spillere på PFYC:

1. pas 7807825 AGF Aarhus

2. JTM 7578075 AGF Aarhus

3. EOL 6389425 Crusaders

4. TT 6187150 Crusaders

5. 21* 5331100 Crusaders

6. CRS4692300 Crusaders

7. MFK4587800 Crusaders

8. akr 3216375 Crusaders

9. agf 2963300 AGF Aarhus

10. DL 2523525 Crusaders

11. pen 2322200 Crusaders
      12. php 2063400 AGF Aarhus
      13. ash 2025050 Crusaders
      14. MLN1864225 Crusaders
      15. K K 1537700 Crusaders
      16. PDC1043550 Crusaders
      17. hp 876550 Crusaders
      18. jbs 844500 Crusaders
      19. jhe 814750 Crusaders
      20. MM 774800 Crusaders
      21. mkn 748250 Crusaders
      22. SGJ 742450 Crusaders
      23. yes 716200 AGF Aarhus
      24. PFR 669050 AGF Aarhus
      25. TMS 584800 Crusaders
      26. AHJ 568000 Crusaders
      27. KvC 559425 Crusaders
      28. JV 511225 AGF Aarhus
      29. sej 488200 AGF Aarhus
      30. jkc 484875 Crusaders
      31. tus 373200 AGF Aarhus
      32. TLA 299125 AGF Aarhus
      33. pbv 243075 AGF Aarhus
      34. CMF 225000 AGF Aarhus
      35. jsb 209000 AGF Aarhus
      36. mob 203200 AGF Aarhus

(alle med under 200.000 point kommer ikke med på ranglisten, de må enten bruge mere tid på spillet for at lave flere point (200K er ingenting når man har lært at score mål) hvis de vil med eller øve sig noget mere for at blive god nok til det 😉 )

binzers
      Bruger

og tilbage til nutiden, så er Euro Cup igang igen, vi har en ret let modstander, men er bare ikke rigtige gået igang endnu, lad os da komme igang og lave pointene til en sikker sejr 😉

Stillingen er : Antwerp (+218525) 1013500 V AGF Aarhus 794975

Nu har mange af os nok også lige fået juleferie, så lad os da bruge tiden lidt fornuftigt og sørge for at AGF kommer videre i Europæisk regi:

T-SPOON
      Bruger

Antwerp lavede altså 67 mio i deres liga. Nem modstander er vist lige at undervurdere dem en del

binzers
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Antwerp lavede altså 67 mio i deres liga. Nem modstander er vist lige at undervurdere dem en del

ja det fandt jeg så ud af… Glemte at tjekke deres liga, plejer jeg ellers at gøre… Den her gang vurderede jeg det ud fra at de havde kun lavet 600.000 og noget point efter lidt under 3 timer… Men det her de fået indhentet nu og er foran os 1.2 mio! (5 mio ialt)

Forresten: Du var sq tæt på at lave flere point end mig dér, men jeg lavede lige 2 mio mere hjemme ved de gamle om onsdagen 😀

T-SPOON
      Bruger

Jeg lavede da over 6 mio. Fik du mere end det?? Jeg spillede kun for at blive nr. 1 😛 jeg stoppede da jeg kom over 21*

binzers
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Jeg lavede da over 6 mio. Fik du mere end det?? Jeg spillede kun for at blive nr. 1 😛 jeg stoppede da jeg kom over 21*

ja, jeg fik over 6.3 mio 😉 fik ca. 4.3 mio plus 2 mio, tjek siden eller ranglisten på crusaders-tråden…

Det er kun fordi det blev spillet på 2 forskellige computere at pointene er delt…

der var 2 der var bedre end mig, så du kom vist nok på 4. pladsen… Ærgeligt du stoppede, hvis det var fordi du troede du havde fået flest point

T-SPOON
      Bruger

binzers skrev:
      der var 2 der var bedre end mig, så du kom vist nok på 4. pladsen… Ærgeligt du stoppede, hvis det var fordi du troede du havde fået flest point

Det var den eneste grund. Typisk :p

CeresLover
      Bruger

Vi er lidt bagud her fra start med AGF…. Tror FCK vil stoppe vores stime, så spørgsmålet er om vi rammes af julen.

ALLE SKAL HJÆLPE DE HVI'E!!!! Og bagefter så Crusaders ikke rykker ud af Premier Leauge.

Xander
      Bruger

Kom så folkens… Nu begynder man efterhånden at komme hjem fra familiens skød… Så lav en kop kaffe og sæt dig til rette… Vi skal have hentet små 20 mill…. KOM SÅ DE HVIIIIIE..

binzers
      Bruger

AGF er oppe imod Fiorentina i første runde af Euro Cuppen, vi er bagud 2.7 mio, kom frisk: http://www.playforyourclub.com/play21.php

Fiorentina (+2694200) 8934575 V AGF Aarhus 6240375

binzers
      Bruger

vi kom stærkt tilbage imod Fiorentina, bagud 7½ mio og nogen troede vi ville tabe stort, men vi gjorde spekulationerne til skamme og vandt i den sidste time over Martin Jørgensen's italienske klub :k

Nu er vi i 2. runde imod Sampdoria og fører klart fra starten og det ligner da også en let runde, men så skal vi møde AS St. Etienne i 3. runde fra kl. 13:05, så der taber vi sku nok desværre… Den franske klub er altid stærk i Euro Cup, vi gir dem kamp til stålet og kan i det mindste glæde os over at komme helt til 3. runde B)

binzers
      Bruger

AGF er kommet meget bagud til Esbjerg i ligaen, pt på 4. pladsen, kom og spil :

Xander
      Bruger

Og vi er stadig efter Esbjerg. Der sidder 4 nørder og spiller voldsomt meget. Så dermed trækker de fra os…

STRAM OP GUTTER. Det ser slemt ud. Vi må op på nogle 30 mill eller noget bare for at give lidt modstand.

-eLGen-
      Bruger

Så ligger vi igen på vores vante plads – men de ligger godt nok snævert i røven af os, så den er langt fra hjemme endnu…

T-SPOON
      Bruger

Det blev så vores hvad? 20 mesterskab i træk??? (er der nogen der ved det præcise tal?)

Vi er alt dominerende i det her spil :k

salling
      Bruger

hvornår ska der spille euro cup igen?:k

T-SPOON
      Bruger

i morgen kl 11, men vi får nok en umulighed modstander som altid 🙁

salling
      Bruger

om aftenen eller eftermiddag.

T-SPOON
      Bruger

11.00 formiddag og 24 timer frem. Hvis vi vinder går vi videre til 2. runde der starter kl 11.05 og 2 timer frem

binzers
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Det blev så vores hvad? 20 mesterskab i træk??? (er der nogen der ved det præcise tal?)

Vi er alt dominerende i det her spil :k

Vi har vundet 21 mesterskaber i træk nu, siden uge 35 og 22 ialt, siden uge 33 og det er klar rekord, nr. 2 i den discpilin er fck med 8 mesterskaber i træk, så der er vi totalt overlegne 😀 Nu mangler vi bare at snuppe flest mesterskaber i DK, som vi er godt på vej imod

Der er en statistik-side jeg fandt på et tidspunkt, der opdateres med måneders mellemrum, blev opdateret ved årets udgang, så kan i selv tjekke det ud:

http://www.playforyourclub.1go.dk/play/denmark.htm

binzers
      Bruger

efter at være foran 5 mio tidligere på dagen, er Lokeren nu ved at hente stærkt ind, de skal ikke tro de ka snige sig forbi os, kom så folkens: http://www.playforyourclub.com/play21.php

Kom ind og spil for din klub – AGF!!!! – i UEFA cuppen.

Oi oi oi!

binzers
      Bruger

FCK er på førstepladsen og accelererer kraftigt i øjeblikket, kom og spil for AGF: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

Esbjerg spiller op i denne uge og har førstepladsen igen, foran med 2-3 mio, men de har under 10 mio pt. så vi ka sagtens tage pladsen tilbage: http://www.playforyourclub.com/play17.php

Go-Go-Go!

Xander
      Bruger

Ja de vil vælte os af pinden, så der skal vist laves mange point i denne runde. Jeg tror vi skal have 50+ før den er hjemme. KOM SÅ DE HVIIIIE..:k

T-SPOON
      Bruger

Esbjerg er temmelig hårde denne runde. Vi skal virkelig give den gas for at holde fast i vore sejrs stime

Lylle
      Bruger

Esbjerg er temmelig hårde denne runde. Vi skal virkelig give den gas for at holde fast i vore sejrs stime

esbjerg er en døgnflue B)

binzers
      Bruger

Esbjerg holder ellers godt ved… De er på 26.7 mio lige nu, lige bagved AGF med 28.8 mio…

Vi skal lave mange mange flere point for at sikre mesterskabet denne gang… Kom så: http://www.playforyourclub.com/play17.php

T-SPOON
      Bruger

Endnu engang prøver Esbjerg at nappe guldet fra os. Vi er pt. bagud til dem.

Kom nu gutter. Vi har en fantastisk statistik vi skal gøre endnu bedre:k

De har virkelig gang i noget nu. De har scoret ca. en mio det sidste kvarters tid. Deres topscorer har scoret 365.050 på et spil!!!

andreas13
      Bruger

er vi stadig med i euro cuppen

andreas13
      Bruger

man kan ikke få straffe spark

Vuxx
      Bruger

andreas13 skrev:
      man kan ikke få straffe spark

Jo det kan du godt… Du skal bare minimum score over 40.000 for at få lov til at sparke et straffe.

Vi er foran igen. Men Efb tager godt nok kampen op denne gang…

Xander
      Bruger

Og nu er vi pt 5 mill foran. Er de mon knækket nu.? Det er sjovt som de hænger på mandag og op ad tirsdagen. Men så falder de fra. Det har de gjort de sidste mange uger.

Over 40K og der er straffe.

Euro-cuppen starter torsdag når vi har vundet ligaen.

Xander
      Bruger

Her er der en evt hjælp til dem der gerne vil score lidt ekstra point.!

I starten når du spiller vil du føle at det er uendelig svært. Du vil oftest ikke score ret mange piont…hvis du da i det hele taget når over de 15.000 point som er krævet for at få sin score registreret.

Men som tiden går vil du hurtigt lære at score en hel del point.

Du gør bedst som følger. (mine erfaringer)

Brug musen.

Hold manden ca. midt foran målet.

Følg bolden når den bliver kastet ind…og flyt musen roligt, efter om det er en kort kastet bold eller lang kastet bold.

Når bolden ca. er ud for mandens højre knæ trykker man på højre side af musen og sparker.

Så er det bare med at få i første omgang 15.000 point. Derefter 40.000 for at opnå straffe, hvor du kan satse 5.000, 10.000 eller 20.000 point.

Når du så er god og når 60.000 point. Kan du satse 10.000, 20.000 eller 40.000 point.

Ved straffe skal du forsøge at få "nålen" ud i en af siderne når du trykker.
      Hold højre side af musen nede i ca 1 sekund….da du så skyder op ad imod hjørnet…og målmanden derved ikke kan tage skuddet.

Men pas på..ikke at holde musen nede for længe…da dit skud så vil gå over.

Når du har lært kunsten at skyde straffe kan du sagtens satse 40.000 point hvergang… og du vil hurtigt kunne nå over 100.000 point i samtlige dine spil.

Det er sakset fra vores største rivaler, på et forum, så nu bliver de selv deres fjende nummer ET.! :k

binzers
      Bruger

så er den næsten sikker, vi er over 10 mio foran og Esbjerg er næsten gået i stå :k

binzers
      Bruger

nu møder vi Esbjerg i Euro Cup'en! Den er startet og kører til imorgen kl. 11, det ser ud til at de tager den alvorligt denne gang, de vil nok tage revanche over os fordi vi hele tiden slår dem i den danske liga, så ska vi ikke lige banke dem på plads? 😀

Øv, ved ikk hva der sker for min computer men ejg ska ikk komme der ind??

Øv, ved ikk hva der sker for min computer men ejg ska ikk komme der ind??

binzers
      Bruger

ingen proplemer her…

Vi har forresten sat Esbjerg godt og grundigt på plads, det var vist kun en person, der lavede næsten alle deres point 😀

Det her er sgu sjovere end lektier

binzers
      Bruger

så er endnu en runde igang og igen er Esbjerg nærmeste konkurrent, ikke så langt bag AGF lige pt…. Ska vi ikke lige sætte dem på plads? Nu er vi også ved at være tæt på de 50 mesterskaber og på at overhale FCK :k

Xander
      Bruger

Hmm, ja nu er Efb foran… Lad os lige sætte dem på plads…:k

T-SPOON
      Bruger

har vundet 27 mesterskaber i træk nu. Der kan vist ikke være nogen tvivl om at vi er mestrene i dette spil, selvom Esbjerg gang på gang presser os.

5 mesterskaber mere, så har vi slået FCK's rekord på 50 mesterskaber

Fedt, men hvornårer næste runde??

T-SPOON
      Bruger

Den er startet. Slutter kl 21.00 onsdag aften

binzers
      Bruger

den nye runde er igang og AGF er lidt bagefter Esbjerg, kom og spil, så vi igen kan vise hvem der bestemmer:

headus
      Bruger

Jeg melder mig på banen…:D

binzers
      Bruger

super! Og velkommen til siden 😉

headus
      Bruger

Jeg takker… Vi henter da ind på de skide fisker…:p

T-SPOON
      Bruger

Ikke længere. Vi er helt lige igen.

Hvis vi ikke giver den en skalle i dag, så mister vi mesterskabet for første gang i virkelig lang tid.

Kom nu

binzers
      Bruger

AGF er bagud 5 mio til EfB med deadline i aften! Kom nu og spil:

De bider fra sig!
      Vi har ikke været så presset de sidste mange måneder så tæt på deadline. Hvis vi ikke vil se vores lange sejrsstime blive brudt må vi kæmpe tilbage!

-eLGen-
      Bruger

Joseph P Brenner skrev:
      De bider fra sig!
      Vi har ikke været så presset de sidste mange måneder så tæt på deadline. Hvis vi ikke vil se vores lange sejrsstime blive brudt må vi kæmpe tilbage!

Tjaah, det kunne godt se sådan ud – men lad os nu se når folk kommer hjem fra arbejde om ikke vi begynder at hale ind…. 🙂

Luke2000
      Bruger

Vi er en del bagefter nu skal vi havde noget hjælp.

binzers
      Bruger

kun 4.1 mio nu, vi haler ind på dem, selvom de også kører på

binzers
      Bruger

1.plads med 5 mio ned til Esbjerg, det er fandme flot kæmpet :k

intet er dog sikkert endnu, med knap 3 timer tilbage…
      lad os cementere sejren: http://www.playforyourclub.com/play17.php

dirty
      Bruger

hørt

jacob_d
      Bruger

vi taber til lyon

Fanoe
      Bruger

jacob_d skrev:
      vi taber til lyon

Vi er da kun bagud med 13mil:k

jacob_d
      Bruger

hvor ser du det ?+… de har mange flere der spiller jo:(

T-SPOON
      Bruger

Vi er nede på en 6. plads. Det er bare ikke godt nok. Vi har en sindsyg statistik med flest sejre i træk. Den skal være større.

Kom ind og scor nogle point til de hviiee

fladmose
      Bruger

Damn i keder jer 😀

binzers
      Bruger

Nu ligger AGF nr. 1, men kun med knebne 1.5 mio ned til nr. 2… Vi kan hurtigt tabe det hele på gulvet hvis ikke vi får udbygget føringen markant. Kom med i kampen folkens så vi ka vise hvem der styrer det pis:

Nuværende stilling:

1 AGF Aarhus____22.590.300 176600 TT 48 13 51
      2 OB___________21.056.400 130100 ob 5 4 30
      3 Brondby_______18.831.250 190800 Bo 18 49 69
      4 FC Kobenhavn__17.326.525 193000 KLN 50 43 48
      5 Esbjerg________16.030.525 372800 SBR 31 26 36
      6 AAB___________11.771.825 159750 APC 3 16 49

binzers
      Bruger

1 AGF Aarhus__26.955.000
      2 OB__________25.832.300

Nu kun ca. 1 mio ned til OB på andenpladsen… OB!! Vi kan sgu da ikke tabe til OB, det ville være for pinligt, kom nu folkens!

-eLGen-
      Bruger

Det er ligefør det er bedre at lade dem komme foran med et par mio. og så smadre dem imorgen eftermiddag og aften ved lige at lave 10-15 mio på et par timer?

Nu er de også foran alligevel… 🙂

T-SPOON
      Bruger

Helt utroligt at vi er ved at tabe til OB 😐

Vi skal virkelig tage os sammen for at køre den her hjem

Hornbek
      Bruger

Har besluttet mig for at hjælpe lidt til.. 15000 i gennemsnit pr gang hjælper vel også lidt 😀

mrs-graulund
      Bruger

kom nu spil !!! vi ligger jo ikke på første pladsen !1 videre videre videre i må ikke stoppe ! :k:k:k

binzers
      Bruger

Vi er BAGUD imod OB, 45 mio imod 47, kom nu!! Vi skal vinde! deadline er i aften kl. 21, der skal satme spilles point ind NU!

Alle mand for AGF:

Xander
      Bruger

Uuuh, dette viser virkelig et klubhjerte. Sikke en afslutning. Vi indhenter et OB hold som høster monster mange point. Især for en time siden, der trak de faktisk fra os, men kunne ikke komme længere væk end lidt over en mill… Vi blev ved og hænge på og til sidst gik de døde. Nu er vi ca 2.5 mill foran, og jeg tror ikke de ved der er overtid, hehe.

Tror forresten ikke jeg har lavet så mange 100000+ nogensiden, som idag. Plus min egen personlige kom op på 147000.! Godt gået drenge, men lad os lige følge den til dørs..

T-SPOON
      Bruger

Vi har trukket OB Europa cuppen B)

Skal de lige have tæsk en gang mere

binzers
      Bruger

Efter en imponerende fight uden lige i sidste runde, mod en hær af OB'ere, hvor vi som Xander siger, virkelig viste klubhjerte og vandt den hjem til GF, er vi nu igang igen, med kampen om sejr nr. 50

Det er nu vi skal op på samme antal mesterskaber som Fck (og i næste uge flere), men endnu engang prøver OB at tage den fra os. OB har lige nu, 16763625, mod AGF's 15118600. kom og fight igen for AGF

binzers
      Bruger

OB er foran med 6 mio!

Spil for AGF: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

4.5mio nu, vi indhenter dem igen!

Jacobsen
      Bruger

Ja tak nu har i overtalt mig til at spille, så skal vi også vinde det her !!

Jacobsen
      Bruger

Nu indhenter vi fandeme de svin !

MUHAHAHA !!

ÅRHUS ÅRHUS ÅRHUS !!!! B)

Jacobsen
      Bruger

– og så ligger vi nr # 1 ! :k

goa-bo
      Bruger

:k

fuck det er godt hentet, GF!!
      Har lige spillet til 500k..

Jah, hvad kan man sige.. Når vi nu ikke kan vinde i SL, så må vi jo vel ta det næstbedste.. Vi viser jo at AGFs fans er de mest talentfulde (eller dem der har mest tid i overskud, alt efter hvordan man tolker det)

Jacobsen
      Bruger

Vi owner dem total 😀 haha ..

binzers
      Bruger

det er sgu flot, endnu engang er OB sat helt til vægs, 12 mio over dem, på en sikker førsteplads: http://www.playforyourclub.com/pfyc_scores_display.php?l=16

Ska vi lige hamre de sidste søm i kisten? 😀

ca. 3 timer til deadline, kl 21

Hornbek
      Bruger

Ikke for at rose mig selv eller noget, men smaskede lige 9 mio på kontoen mens jeg sad i skole.. Slet ikke fordi jeg kedede mig 😀

T-SPOON
      Bruger

Endnu engang vi fik vist at PFYC er VORES spil. Vi har vundet 31 mesterskaber i træk nu. Næste runde kan vi blive den klub med flest mesterskaber (51)

Det holdte hårdt denne runde:
      AGF Aarhus 76344900
      OB 62234375

Det er utrolig mange runder siden vi sidst skulle bruge så mange point for at køre sejren hjem. Hvis OB fortsætter med det niveau, så vare det ikke længe før at vi skal op og slå all time point rekorden for at få sejren (104.980.600 points by FC København – week 47-2006)

Gør vi da bare hvis det er nødvendigt B)

Flot kæmpet af alle. For en gang skyld havde jeg ikke tid, men var så heller ikke nødvendigt

Jacobsen
      Bruger

Hvornår starter næste runde så og hvor lang tid varer den osv ?

binzers
      Bruger

Jacobsen skrev:
      Hvornår starter næste runde så og hvor lang tid varer den osv ?

Lige nu er Euro-cuppen igang, hvor man kæmper mod europæiske hold i en knock-out turnering… Hvornår runderne spilles, står også på første indlæg i denne tråd…

Vi har trukket Aalesund, en overkommelig modstander, som vi burde vinde klart over…

Stillingen er lige nu:

AGF Aarhus (+630475) 4057300 V Aalesund 3426825

link til Euro-cuppen: http://www.playforyourclub.com/play21.php

Jacobsen
      Bruger

Er det kun hos mig, eller er AGF spilleren også blevet neger hos jer i europa cuppen ?! [think]

@Jacobsen

AGF-spilleren her er også neger. I Uefa Cuppen plejer det at skifte, så at det nogen gange er en hvid mand, medens det andre gange er en sort mand.

Men dette er vel bare naturligt i en turnering med en erklæret politisk arrangør:

http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=2/newsid=674683.html

Hvornår er der lodtrækning igen?

binzers
      Bruger

Den nok vigtigste runde i PFYC for AGF's vedkommende er ved at være slut, runden hvor AGF overtager pladsen som det mest vindende hold i den danske liga (fra fck's 50 guld, med vores snart 51).

Sikke en imponerende runde, det har ikke engang været nødvendigt at opfordre folk til at spille mere for AGF, vi har ført klart, fra start til slut. mandag aften førte AGF med ca. 10 mio ned til Esbjerg og OB. I aften, 2 timer inden deadline, fører AGF med ca. 20 mio ned til Esbjerg og OB. Det er intet mindre end klasse, en cementering af at AGF styrer PFYC B)

Stillingen: http://www.playforyourclub.com/pfyc_scores_display.php?l=16

Direkte link: http://www.playforyourclub.com/play17.php

Edit: Så har AGF vundet flest gange i den danske liga i PFYC :k

andreas13
      Bruger

vi vandt weeeeeeeeeeeeeeeee

binzers
      Bruger

andreas13 skrev:
      vi vandt weeeeeeeeeeeeeeeee

ikke helt endnu, det er kl 20 engelsk tid 😉

andreas13
      Bruger

ups:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Jacobsen
      Bruger

ALLE skal give den MAX gas imorgen til Europa cuppen, nu skal vi virkelig vise os i det her spil ! ALLE MAND TIL TASTATUREN HELE DAGEN IMORGEN !! :k

Jacobsen
      Bruger

Haha KOM SÅ !!!!!!! [shock]

Flo4ever-10
      Bruger

Hvad får i ud af 10 spil cirka ??

Flo4ever-10
      Bruger

Er det egentlig igang nu??

fmk
      Bruger

Ja, men der er vidst ikke meget at stille op. Vi skal have nogle flere med på dette spil. Kom nu gutter

binzers
      Bruger

ja en helt umulig opgave mod Marseille… De har 76 mio nu, så er det bedre at spare kræfterne til de vigtige kampe og så gi den gas næste uge

fmk
      Bruger

Hvordan får vi flere med på dette spil, så vi evt kunne begynde at "lege" med de store??? Vi vinder jo den danske liga hver gang.

T-SPOON
      Bruger

Personligt spiller jeg kun for at se AGF ligge i toppen af superligaen. Jeg spare mine kræfter når vi spiller europa cuppen. Den gider jeg ikke bruge tid på.

Jeg kan hurtigt lave et par mio, men sjovere at vinde over Esbjerg og OB end Marseille 😉

binzers
      Bruger

Så er det igen tid til at vise resten af Danmark hvem der styrer i Danmark og bringe skabet hjem til Aarhus for to-og-halvtreds-indstyvende (52.) gang :k

Den nationale turnering startede idag kl 11 og slutter onsdag kl 21 og vi skal føre stort allerede i dag!

Nationalt: http://www.playforyourclub.com/play17.php

Det ka også bruges som opvarmning til den store vigtige kamp på stadion i aften :k Det styrker GF-moralen!

binzers
      Bruger

en meget stille omgang i denne uge, for en gangs skyld.

kun 21.8 mio er nødvendigt for AGF i denne uge, til at dominere ligaen totalt, med omtrent dobbelt så mange point som nr. 2 og 3 gange så mange point som nr 3 B)

efter 2 dages spil og 1 resterende, er der kun spillet ca. 64 mio point [i]sammenlagt[/i] for alle hold i den danske liga.

AGF har spillet flere point end det ind på en god uge, med konkurrencen 😀

Aktuel stilling: http://www.playforyourclub.com/pfyc_scores_display.php?l=16

direkte link til at spille: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

PFYC er igang med en ny runde, hvor det igen er på tide at slå AGF's navn fast i den danske liga, som det absolut stærkeste hold DK's PFYC-liga nogensinde har set B)

Runden gik igang kl. 11 idag og vi har indtil videre kun 4.4 mio, OB har 3.3, Esbjerg 2.7 og AaB 2.4

Det er ALT for tæt for vores smag, er det ik? [lol] Lad os lige knuse alt modstand på førstedagen og vinde totalt overlegent igen

Kom så de hviie!

binzers
      Bruger

Der er åbenbart gået dødvande i det for tiden i spillet, så der er ikke den store modstand fra de andre klubber… Næsten for kedeligt at vinde så… 😐

binzers
      Bruger

Esbjerg er igang igen og vi ligger pt. med næsten lige mange point (OB på 3. pladsen), kom og spil, så vi ka få fiskerne smidt ud igen! 😀

T-SPOON
      Bruger

Jeg har lige sat en mio ind. Håber andre vil hjælpe til

fmk
      Bruger

så fører vi igen gutter

Lylle
      Bruger

Der er åbenbart gået dødvande i det for tiden i spillet, så der er ikke den store modstand fra de andre klubber… Næsten for kedeligt at vinde så…

har det ikke altid været det ? B)

T-SPOON
      Bruger

Nu blev vi overhavet af OB her på den sidste dag.

Kom nu ind og spil. Vi kan ikke tabe nu

binzers
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Nu blev vi overhavet af OB her på den sidste dag.

Kom nu ind og spil. Vi kan ikke tabe nu

Det gjorde vi heller ikke, 30 mio, OB kun 26.6 mio. Godt kæmpet.

I Euro Cuppen har vi trukket Club Brugge, ikke nogen umulig opgave, vi har pt 3.6 mio imod Brugge's knap 5.5 mio. Kom og hjælp GF videre til anden runde.

binzers
      Bruger

runden er gået igang kl. 11 i dag, men det er vist ikke gået op for gf-folket, hehe… Vi har 128K og en komisk lav 7.plads lige nu, EfB i spidsen med 2.5 mio.

Ska vi ikke lige banke dem på plads?

Sådan.. har lige smidt 270000 point ind, og vi ligger nu over fiskerne! Btw så er det en fiskernørd der sidder og spiller for dem, så vi burde kunne tage dem(ham)!

T-SPOON
      Bruger

Nu taber vi alligevel til de skide fiskere

Det behøver vi ikke. Vi er et pænt stykke bagefter, men kan nå det endnu, hvis vi kæmper . Kom så drengene.

fmk
      Bruger

Vi taber vidst i dag…………..

T-SPOON
      Bruger

Vi skal da bare have nogle flere til at spille, så kan vi godt nå det. Jeg kan snildt tage 2 af de 7 mio vi er bagud. Andre der har tid til at spille???

binzers
      Bruger

ja, det skulle jo ske på et tidspunkt, så vi tabte sidste uge, men efter at have vundet ligaen sådan ca. 35 uger i træk! Det er en dansk rekord med 4 gange så mange mesterskaber i træk, end nogen anden dansk klub og GF har nu 4 flere sejre i alt end Fck.

Så sku vi ikke lige udbygge den føring igen? Runden er igang og vi fører.

Direkte link til at spille: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

AaB og FCK presser lidt på lige nu, vi ku godt bruge noget hjælp, har selv lagt en halv mio, håber andre vil gøre det samme

Fck har overhalet! Kom frisk og spil for AGF http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

Det er op ad bakke for AGF i spillet PFYC for tiden… Ser ud til at vores tid er forbi…

syntes ikke jeg ser så meget til dig her inde mere Binzers

binzers
      Bruger

Keep Playing GF skrev:

har heller ik været så aktiv på det sidste, dels pga. travlhed, dels pga. der var en periode uden internet… Men jeg kigger jævnligt herinde og følger med, selvom der ik blir skrevet så meget 😉

binzers skrev:

Keep Playing GF skrev:

har heller ik været så aktiv på det sidste, dels pga. travlhed, dels pga. der var en periode uden internet… Men jeg kigger jævnligt herinde og følger med, selvom der ik blir skrevet så meget 😉

det var da surt..
      troede lige at jeg ikke have en her inde at snakke D-A-D med :D;)

binzers
      Bruger

nej nej, det kan du da altid! 😀

Ska da også helt sikkert ud og opleve D-A-D på Grøn koncert i år (for 3. gang), når de endelig laver et ordentligt program igen…

Når D-A_D eller grøn koncert laver et godt program igen?? grøn koncert ikk??

ska os til grøn koncert i århus og opleve dem igen igen igen igen

binzers
      Bruger

Jo, grøn koncert 😉

binzers
      Bruger

1 Esbjerg 27503025 328300 EfB 34 26 41
      2 AGF Aarhus 25438125 172200 ost 54 16 51
      3 Brondby 15336625 193000 oso 18 49 73
      4 OB 11064800 163275 KHA 5 10 31
      5 FC Kobenhavn 7312100 131000 dbj 50 43 51
      6 AAB 3659100 123450 Dor 3 16 51

Kom så GF, kun 2 mio fra at tage guldet hjem hvor det hører til!

deadline onsdag kl. 21 dansk tid

binzers
      Bruger

20 min tilbage imod Esbjerg i Euro-runden, vi vandt over dem i overbevisende stil i ligaen 43 mio imod 31
      er lidt bagud lige nu, skal vi ikke lige banke dem igen?

Skynd jer ind og spil for GF http://www.playforyourclub.com/play21.php

binzers
      Bruger

stillingen er lige nu som følger:

1 Esbjerg 34.518.875 359750 SBR 34 27 41
      2 AGF Aarhus 23.174.300 168850 … 55 16 51
      3 OB 12.912.025 159150 DØ 5 10 32
      4 Brondby 7.698.325 202500 nik 18 49 74
      5 FC Kobenhavn 6.385.050 176000 KC1 50 43 51

Vi var igår kun bagud 4 mio. Vi kan stadig nå at vinde! Deadline er i aften kl 21, KÆMP for AGF, lad os følge op på succesen fra sidste uge!

De fiskere ska sku ikke få lov at snuppe guldet igen! 😀

binzers
      Bruger

Jakob Andersen skrev:
      det er jo pisse svært det spil!!

prøv at placere dig ligesom du ville i virkelighedens boldtræning, hvis bolden blev kastet sidelæns ind til dig og så skyd ca. når du DÆKKER bolden med spilleren.

Det er svært i starten ja, men du ska nok komme efter det, det kræver timing og placering… Og nå ja: træning træning træning…

binzers
      Bruger

Ny runde for AGF er gået igang

Martinvsig
      Bruger

MVS smider lige nogen point på :k

binzers
      Bruger

Stilling lige nu:

1 FC Kobenhavn 10045275 151850 ch 50 43 51
      2 Esbjerg 9120025 328000 EfB 35 27 41
      3 AGF Aarhus 8975700 200325 Bo 55 17 51
      4 Brondby 4652975 150950 Bif 18 49 75
      5 FC Midtjylland 3163325 147450 mfh 5 4 25

Vi ligger lige under FCK og Esbjerg, ska vi ikke gå efter guldet?

jake81
      Bruger

har lige været inde og lave et par små 200.000 så vi er meget tæt på esbjerg nu. men fuck det tog lang tid. kan max få 25.000 pr. omgang.

binzers
      Bruger

Brøndby fører! De skal sku ikke ha lov at vinde, kom og spil for AGF:

Direkte link til at spille: http://www.playforyourclub.com/play17.php

binzers
      Bruger

Så kom guldet hjem til AGF igen :k Godt kæmpet folkens

Luke2000
      Bruger

Er jeg den eneste der er træt af at når man rammer ved side af, siger ham forsvaren nogen gange "Agf are rubbish" og så går man selvfølig efter at ramme ham i hoved, her er det så at jeg mener at man brude få et ekstra skud når man rammer ham… Er jeg forkert på den her?

binzers
      Bruger

Hey folkens, skal vi ikke have gang i det her gode gamle spil igen? 😀 Nu er det efterhånden længe siden AGF har vundet mesterskabet derinde, skal vi ikke gøre noget ved det?

http://classic.playforyourclub.com/play17.php

Henze05
      Bruger

Og Henze05 topper allerede listen for AGF med 77450 ! 😉 Kom så drenge.

Martin Meyer
      Bruger

Og Henze05 topper ikke længere listen for AGF :p

molle-3
      Bruger

Euro Cup'en er stærkt i gang! AGF spiller nu mod Sheffield Wednesday, og vi er desværre bagud 🙁 Det kan der kun rettes op på ved at følge nedenstående link og kæmpe for De Hviiie!

http://classic.playforyourclub.com/play21.php?5668

Beikes
      Bruger

Så skal der snart scores nogle mål, for FCM folket er gået amok!

EmilBS
      Bruger

under 2 mio op – kom nuuy!

binzers
      Bruger

Damn! Vi var kun 2 mio fra at vinde guldet, det var sgu tæt på.. Næste uge så tager vi de bondejyder fra FC Møgjylland!!

Og om 9½ time så gælder det Europa!

Beikes
      Bruger

Nancy – AGF – 4.178.350 – 2.221.975

Næsten 2 mio. bagud, 18 timer igen, det kan sagtens nåes..hvis alle lige hopper ind og spiller et par runder i timen resten af dagen/aftenen. Jeg har siden stående åben, og spiller altid når jeg lige venter på noget andet eller mens jeg drikker min kaffe eller i øvrigt har en pause.

Selvom jeg stinker gevaldigt til spillet, så bliver det til en del point i løbet af dagen.

EmilBS
      Bruger

Utroligt, der ikke er mere debat om dette fantastiske spil.

Hvordan får vi brandet det her på siden, så vi kan tage mesterskabet i næste uge? Og forhåbentlig komme længere i Europa en det var tilfældet i denne.

Måske en nyhed om det på siden kunne sætte gang i noget? 😀

J
      Bruger

Dør dette spil aldrig? Kommer der aldrig en ny version?

binzers
      Bruger

Emil BS – I like the way you think 😉

J – Nej! Det gør det ikke, fordi det er et awesome simpelt og sjovt spil 🙂 Det er lige som det skal være!

En ny uge er startet og AGF ligger på FØRSTEpladsen! Sådan drenge! Men der er ikke kommet så meget modstand i dag som der plejer, så det gækder bare om at score så mange point som muligt så vi kan holde førstepladsen og få guldet hjem for første gang i over et år og 52 runder!

Replay
      Bruger

Så er jeg tilbage! Jeg var jo med til at vinde stor hæder og ære i dette spil til AGF, tilbage i år 2006/2007. Comeback time!

(Ja lidt vigtig må man gerne være, når det nu KUN kan være i dette spil, haha)

🙂

Replay
      Bruger

Nogen herinde fra, der har lavet scoren på 192.000? 🙂

Replay
      Bruger

Drømmelodtrækning: Herfolge (+0) 0 V AGF Aarhus

Det burde være en walkover. Starter snart nu.

binzers
      Bruger

Så er en ny uge startet, tid til at kæmpe for AGF's ære!

binzers
      Bruger

AGF vandt igen guldet hjem i overbevisende stil! 17.3mio, hvor nr. 2 har 6.1 mio, det er sgu suveraent!
      Og saa gik Bundby lige fra 3. til 5. pladsen paa magisk vis og overladte 3. pladsen til Herfolge, hehehe 😉

Saa gaelder det Europa imorgen fra kl. 11 Dansk tid!

Replay
      Bruger

Vi skal længere nu!

binzers
      Bruger

Damn! Vi tabte guldet til FC Muhh denne gang, efter et tæt opgoer med 22-19 mio… Saa maa vi bare goere revanche i Europa cuppen imorgen og komme længere end bonderne fra heden og saa tage guldet tilbage hvor det hoerer hjemme i naeste uge: I Aarhus! KOM SAA DE HVIIE!

Replay
      Bruger

Vi skiftes lidt til at vinde guldet for tiden.

binzers
      Bruger

En ny uge er allerede godt i gang! AGF er bagud 12-5 i mio til FCM, kom så drenge, vi skal vinde den her!!
      Forresten, hvem vandt guldet sidste uge? Jeg var ikke lige med der..
      KOM SÅ GF!!

binzers
      Bruger

Så er julen overstået og en ny sæson af Playforyourclub er gået i gang, KOM SÅ DE HVIIE!!

binzers
      Bruger

Tid til at få gang i Playforyourclub igen! AGF ligger i tæt konkurrence med Esbjerg om førstepladsen, men der er brug for alles indsats hvis vi skal vinde mesterskabet! Kom så de hvii!!

ex-cowboy
      Bruger

Vi var tæt på 1. pladsen men det fik åbenbart FC Midtjylland ud af omklædningsrummet og de ligger nu et pænt stykke foran både os og Esbjerg.

binzers
      Bruger

Det ligger da ret tæt nu! FCM har 12.4 mio., AGF har 11 mio. og Esbjerg har 10.1 mio point, Its anybody's game! Runden slutter onsdag kl. 21, kom så GF, vi kan vinde den her runde!

binzers
      Bruger

Nu fører AGF allerede! Vi har overtaget førstepladsen på under halvanden time! Nu skal vi udbygge føringen så meget som muligt, så vi ikke bare bliver overhalet igen i morgen! Kom så GF!!

binzers
      Bruger

Sådan!! Så kom det 95. mesterskab i hus! Og det i overbevisende stil! AGF vandt med over 20 mio, med nr. 2, FC Muh, helt nede på 13.6 mio og Esbjerg på 3. pladsen med 10.4 mio, de gik begge helt i stå på sidste dagen, da AGF rykkede fra alle andre 😀
      Så mangler AGF kun 5 sejre for at have vundet ligaen 100 gange og 6 sejre for at blive det mest vindende hold i Danmark overhovedet. Det ku være ret sejt at slå Esbjergs rekord på 100 😀
      Godt gået drenge! Så er der Europæisk bold i morgen!

ex-cowboy
      Bruger

Sådan!! B)

binzers
      Bruger

Så er en ny uge i gang! Det er tid til at give FCM, Esbjerg og co. baghjul igen og tage guldet igen!

binzers
      Bruger

Kom så drenge! Nu skal vi lige i gang! Det har været en stille start, FCM fører med 6.8 mio lige nu, Esbjerg har 3.5 mio og AGF lige bagefter med 3.2 mio, men vi kan sagtens overhale dem, hvis bare vi arbejder sammen, kom så de hviie!!

binzers
      Bruger

Så er en ny runde i gang og det er tid for AGF at slå Esbjerg, FC Muh og resten af andenrangs holdene i den Danske liga! Kom så de hviie!!

binzers
      Bruger

En ny uge og runde er i gang. Efter at FC Midtjylland har vundet de sidste par uger, må vi vise at ligesom i virkeligheden slår vi dem – igen og igen. Ingen har for alvor fået point i denne runde, nr. 1, Esbjerg, har kun fået 1.4 mio point, så feltet er helt åbent for AGF til at vinde. Kom så folkens, kæmp for byens hold! Kom så de hviie!!

binzers
      Bruger

Ny runde i gang! Kom så de hviie!

Replay
      Bruger

Yeeeeeeees

binzers
      Bruger

En ny uge er i gang og lige nu er SønderjyskE nr. 1 i ligaen. Ja, du hørte rigtigt: Sønderjyske! Skarpt forfulgt af FCMøgjylland, Kom så folkens, der er en dag tilbage, ligaen lukker kl. 21 onsdag, vi skal vinde mesterskabet og viser hvem der styrer i DK!

jj
      Bruger

Hold da kæft, findes det spil endnu 🙂

binzers
      Bruger

Ja Jyhne, Playforyourclub findes skam i bedste velgående og den savner dig derinde til at spille AGF til tops i ligaen! 😀 AGF landede kun på en 5. plads sidste uge og det er bare ikke nok! Det skal vi gøre bedre i denne uge, der lige er startet! KOM SÅ DE HVIIE!!

binzers
      Bruger

AGF ligger på førstepladsen nu! Kom så drenge!!

Spiller lidt. Får 10-20k… Førhen fik jeg 50k+ pr tur

binzers
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:
      Spiller lidt. Får 10-20k… Førhen fik jeg 50k+ pr tur

Du er ude af træning Christian! 😀 Det må der gøres noget ved på mandag! 😀

Viser 429 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?