Pibekoncert af Erik Rasmussen

Forside Fora AGF Pibekoncert af Erik Rasmussen

Viser 114 svartråde
  • Forfatter
      man
      Bruger

Jeg synes simpelthen, det er en skandale, at Erik Rasmussen er blevet hentet til AGF. Han har ALTID havde GF og hånet os – hvordan kan han på nogen måde repræsentere "de hvi"? Så sent som i Midtjylland-kampen har han en FCM-hue på og klapper højlydt, når Midtjylland scorer. Den mand kan da ikke have noget så helst hjerte i klubben. Han har valgt AGF i mangel på bedre muligheder, fordi AaB ikke gider have det arrogante fjols og GF er de eneste der er dumme nok til at lade sig narre. Jeg vil hermed opfordre ALLE ÆGTE AGF-fans til at være med på en pibekoncert, hvis Lars Windfeld vil præsentere ham i Vejle-kampen.
      Og så stemmer jeg også for de forslag der om, at bannere og andet, der kan hylde OP. Med de mange skader vi har haft her i efteråret, synes jeg ikke der er en finger at sætte på hans arbejde. Og der er da en mand, der er i klubben med hjertet, og ikke for pengenes skyld. Skrid hjem til Køge, Tryllerik…

Saibot
      Bruger

Det er jo også lige måden at starte et nyt samarbejde på [think]

4400
      Bruger

Jeg vil opfordre alle ægte AGF-fans til ikke at lytte til den slags vrøvl her.

Man! årets dummeste indlæg. Fjols

salling23
      Bruger

Ingen over klubben – HELLER ikke fans. Erik er en del af klubben fra 01.01.09 lev med det eller smut

McAteer
      Bruger

Jeg har sgu også tænkt mig at buhe. Dermed ikke sagt, at jeg mener, at de, der ikke buher, er falske AGF-fans, for det mener jeg bestemt ikke. Jeg buher for at vise mishag over for ER og den ledelse, der har ansat ham.

jacob_d
      Bruger

Gå hjem din 2klasses elev!!!! ER er en del af AGF pr. 1-1-09 at buhe af ham er en hetz mod klubben

outlander
      Bruger

Vi er et stolt Galehus, men det er da pinligt, så mange landsbytosser vi åbnebart rummer

lurifax
      Bruger

Det er ret sjovt, egentlig. BSN og Tøfting bliver hyldet som et par af de største gennem tiden, men fordi ER formaster sig til at kritisere voldelige overfald og (manglende) konsekvenser deraf – så er han det dummeste svin nogensinde.

Vi har altså et par personer, der er voldsmænd. De hyldes. Vi har en person, der udtrykker mishag mod voldsmænd. Han hånes.

Tillykke med indstillingen, fjolser.

aight
      Moderator

Hold da op en gang børnehavebørn vi har i AGF. Buh'e af cheftræneren i AGF, dybt skuffet og ret trist vi har sådan nogle fans.

Det kan godt være man ikke kan lide manden, men DIN klub har ansat ham, så reelt buh'er man også af klubben. Be my guest.

Venligst ikke at sætte folk som mig i bås ved at kalde mig for en uægte agf-fan, selvom jeg er ret spændt på hvad ER kan udrette!

andreas13
      Bruger

drop nu det pis han er vores træner… sket er sket…..

wibe
      Bruger

Man burde da hellere lave en hyldest til OP end svine ER…

andreas13
      Bruger

og han er den bedste træner vi kan få lige i øjebliket

Beikes
      Bruger

Det var dog det mest infantile indlæg jeg nogensinde har læst! Grow the fuck up!

Jeg er sgu også loren ved hele situationen, ja faktisk er jeg mere end harm. Men det betyder sgu da ikke at jeg ikke holder med AGF, og dermed også Erik Rasmussen.

cf baumann
      Bruger

Hold kæft, nogle bønder og pattebørn. Rasmussen er træner. Støt ham. Støt AGF.

nidas
      Bruger

plejer ikke rigtig og debatere herinde men det indlæg her er da det dummeste jeg nogensinde har hørt herinde længe…
      ER er nu en del af klubben det må du leve med, men hvis folk først begynder og buhe af ham kommer han jo helt skævt fra start…
      giv dog manden en chance syntes da det der forgik i fcm virkede noget bedre end der foregik i mange andre klubber, hvis det så ikke går så kan du klappe dig selv på skuldren og sige hva sagde jeg. Men indtil da skal vi så ikke bare sige velkommen til ER?..

AstonVilla
      Bruger

Jeg mener heller ikke, der er nogen grund til at kritisere Erik Rasmussen og pifte af ham, men Lars Windfeld… et fjols i mine øjne, men jeg har nu aldrig anset ham for den rette til at styre butikken.

Men for lige at tage fat i alle dem, som siger 'ingen over klubben' og 'Erik Rasmussen er en del af AGF fra nytår, og så er man som GF'er nødt til at bakke ham op'. Hvad nu hvis AGF – rent hypotetisk er det forhåbentligt – havde ansat John 'Faxe' Jensen, som i mine øjne er synonym med brøndby, og han ved præsentationen havde sagt, han stadig har store følelser for brøndby og håber en dag at blive cheftræner der og ser jobbet i AGF som et skridt i den rigtige retning – hvad så!?!?!

Skal man som fan så også bakke op, bare fordi en tilfældig direktør og sportschef nu har valgt ham som træner? Selvfølgelig skal man ikke det. At Erik Rasmussen er en del af AGF fra nytår, gør da ikke, at så skal man pludselig kunne li' ham og bakke ham op, hvis man i øvrigt synes, manden er en klaphat. At han så bliver træner i AGF, ændrer jo ikke det faktum, hvis det er det, folk mener om ham.

Jeg kan godt være enig i 'ingen over klubben' og alt det der – men derfor vil jeg ikke automatisk være tvunget til at bakke ledelsen, træneren og spillerne op, i alt hvad de gør, og hvem de nu vælger at ansætte og fyre i klubben.

salling23
      Bruger

Jeg kunne aldrig finde på at sige at du ikke må være kritisk overfor manden – men derfra og så til at pibe af ham første gang han sætte sine ben i klubben, er der altså lang vej.

McAteer
      Bruger

Dummeste, smut, 2.-klasses-elev, fjols, tosser, pis, bønder, pattebørn…

Små slag, folkens. Det er muligt, at et overvejende stort flertal mener, at alt klubben gør skal bakkes verbalt op, men derfor behøver I ikke tilsvine os, der ikke har den holdning. At buhe af en person, man i fodboldsammenhænge ikke bryder sig om, er altså hverken vold eller racisme, så gem lige sprogets værste gloser, til I har brug for dem.

agfgas
      Bruger

Folk er på nakken af en træner som har vundet sølv sidste sæson, og støtter en afgående træner som har formået at vinde under 5 sasliga hjemmekampe !! Det er sg flot … Godt gået tøser :k

Ceres
      Bruger

salling23 skrev:
      Ingen over klubben – HELLER ikke fans. Erik er en del af klubben fra 01.01.09

Ingen over klubben – HELLER ikke en håbløs ledelse og/eller træner…

Du er da en kæmpe taber!!! Er du ikke AGF fan eller hvad??? Kom ind i kampen, og støt op som rigtige fans gør…

Til alle jer ordblinde gf-fans. Dette indlæg er SPOT ON!!!!!! Erik Rasmussen er FCM-fan through and through….Fjolset sidder med FCM-hue til kampen for en uge siden, og nu er han gud i AGF. Han har kritiseret vores dejlige klub ved adskillige lejligheder, direkte svinet den til. Jeg er ligeglad med om han er en dygtig træner – han skal ud så hurtigt som muligt. Og så skal man høre fjolset kommentere på diverse fodbold kampe – ekspert bliver han aldrig….Ove P. har leveret et fantastisk stykke arbejde, hvorfor skal han væk? JEG HADER DIG ERIK RASMUSSEN -HØRER DU MIG…DU SKAL UJJJ AF VORES SKØNNE KLUB!!! Aston villa fan har en god pointe….hvorfor skal vi rygklappe midtjyden, bare fordi han er blevet gf-træner. Han ser jo ikke engang glad ud med vores trøje i hånden. Han buhes ud…… KOM NU DRENGE…..Støt pipe-koncerten i morgen!!!!!!!

salling23
      Bruger

Hvad er det der gør ledelsen håbløs?
      Skulle de have håndteret sagen anderledes havde det været – ingen kommentarer. De støttede op omkring OP, men han sætter selv gang i det hele igen på 3+. De handler ud fra en overbevisning om at Op er væk til sommer. Ved at skifte 01.01. får den nye træner 3 mdr. til at lære spillerne at kende – til sommer ville det være 3 uger. Kan man ikke lide ER, så fair nok, men hvem skulle det så være?

Meloveyou
      Bruger

Fuck en gang vendekåber her er

Hvis Hitler genopstod og kom i bestyrelsen, ville alle tilgive ham, alle i gf, det er skamemligt..
      Mine venner og jeg vender ryggen til i morgen, hvis han præsenteres og så er det det. Fra januar er han desværre en del af holdet, emn IKkE[shock] før

Meloveyou
      Bruger

MadsmikkelsenAGF skrev:
      Du er da en kæmpe taber!!! Er du ikke AGF fan eller hvad??? Kom ind i kampen, og støt op som rigtige fans gør…

Hvad er en rigtig fan, har du opskriften på det, så er der nok mange der gerne vil høre det. Vi er forskellige – ikke en flok ens aber.. Jeg en slags abe, du en anden

lurifax
      Bruger

Meloveyou skrev:

Hvis Hitler genopstod og kom i bestyrelsen, ville alle tilgive ham, alle i gf, det er skamemligt..
      Mine venner og jeg vender ryggen til i morgen, hvis han præsenteres og så er det det. Fra januar er han desværre en del af holdet, emn IKkE[shock] før

Du har lige sammenlignet Hitler med Erik Rasmussen. Jeg ved ikke engang, om du er klar over det.

Men tillykke med det, fjols.

Anonym

@man – Beklager, men jeg er dybt uenig. Ove Pedersen har været med til at skabe stabilitet, samt dannet et solidt fundament at bygge videre på, men jeg er samtidig af den overbevisning, at der meget vel kan være brug for en teknisk velfunderet cheftræner som Erik Rasmussen, hvis der skal banes vej for endnu bedre præstationer i AGF.

Mange AGF-fans har indtil nu haft et noget anstrengt forhold til Erik Rasmussen, men hvis han som forventet kan bidrage til fremgang for AGF, så mener jeg personligt, at det er på tide at lægge stridsøksen på hylden og give manden en chance… Kom så de hvii'! :k

salling23
      Bruger

meloveyou: i min verden har Hitler og fodbold intet med hinanden at gøre – mener iøvrigt ikke at jeg er en vendekåbe – har haft denne mening hele vejen igennem

En rigtig fan? En der står bag sin klub i tykt og tyndt [think](et forslag ihvertfald)

det er mig dog en gåde at nogen kan finde på at pifte at en nyudnævnt AGF træner, det hører ganske enkelt ikke hjemme! kan sagtens forstå der kan være forskellige meninger om Erik Rasmussen men så vis da Ove. P den sidste respekt istedet for at svine den nye træner.

agfgas
      Bruger

Folk opfører sig som en flok forkælede skoletøser som ikke har fået deres vilje,.. Fint for dem, men skal de til at ødelægge stemningen, så skader de hele set uppet ved en hjemmekamp.. ( ved godt jeg aldrig selv vil kunne tro på hvad jeg skriver nu, men nogle gør?? .. Måske endda give VB selvtillid ved at høre GFs fans buer af deres nye træner !! )

Meloveyou
      Bruger

lurifax skrev:

Meloveyou skrev:

Du har lige sammenlignet Hitler med Erik Rasmussen. Jeg ved ikke engang, om du er klar over det.

Nej det gjorde du store fjols, gav et eksempel på hvor nemme vi er at manipulere med, tog den værste man kunne tænke sig

Meloveyou
      Bruger

agfgas skrev:
      Folk opfører sig som en flok forkælede skoletøser som ikke har fået deres vilje,.. Fint for dem, men skal de til at ødelægge stemningen, så skader de hele set uppet ved en hjemmekamp.. ( ved godt jeg aldrig selv vil kunne tro på hvad jeg skriver nu, men nogle gør?? .. Måske endda give VB selvtillid ved at høre GFs fans buer af deres nye træner !! )

Det er jo først mod Randers, han er træner, nu ser vi ham, som i mandags, i den der grimem sorte hue med ulven på

LL86
      Bruger

Med det sprog visse (læs: de fleste) debattører anvender, er i sku ligeså barnlige at høre på som trådstarteren… Fej for egen dør

Alsgaard
      Bruger

Christ, at foreslå man buher af AGF's cheftræner – så er man seriøst langt ude.

Alt hvad der er AGF skal der holdes med, uanset om man kan lide dem eller ej. Man kan være kritisk, men det hjælper sgu ikke at buhe af en mand, som ikke engang har gjort noget for AGF endnu.

At Erik Rasmussen siger tidligere i dag, at han ikke vil vise sig på stadion, fordi han ikke vil fjerne fokus fra Ove Pedersen og AGF, det viser bare at manden går ind til det her 100 procent.

Tag jer nu for fanden sammen. Lad jeres forelskelse i AGF komme før jeres personlige had til en mand.

RehnAGF9
      Bruger

Kom nu videre i livet! der er sq da ingen grund til at tude over noget manden har sagt for 2 år siden, hvilket i øvrigt var mere rettet mod en person end det var rettet mod klubben (ret mig hvis jeg tager fejl)… NEJ man kan ikke sætte en finger på Oves arbejde, han har gjort fremragende, men alle der har bare den mindste smule forståelse for hvordan man driver en virksomhed eller fodboldklub ved, at man ind imellem er nødt til at tilføre nye kræfter og nye øjne for at kunne fortsætte udvikligen, ledelsen kan sq ikke klandres for at tænke langsigtet og slå til når man har mulighed for at skrive med en af Danmarks bedste trænere…
      Støt nu klubben og de personer der yder et stykke arbejde i den, og sæt jer lidt ud over jeres egen lille pigesure verden!! Det er okay at man ikke mener han er den rigtige til jobbet, men det er fandme pinligt at man ikke ønsker at bakke op mere!!

lurifax
      Bruger

Meloveyou skrev:

lurifax skrev:

Meloveyou skrev:

Nej det gjorde du store fjols, gav et eksempel på hvor nemme vi er at manipulere med, tog den værste man kunne tænke sig

Godt at høre, at du indrømmer din sammenligning.

Ceres
      Bruger

salling23 skrev:
      Hvad er det der gør ledelsen håbløs?
      Skulle de have håndteret sagen anderledes havde det været – ingen kommentarer. De støttede op omkring OP, men han sætter selv gang i det hele igen på 3+. De handler ud fra en overbevisning om at Op er væk til sommer.

Jeg ville bare gøre opmærksom på at sætningen "INGEN over klubben" altid bliver halet frem når nogen kritiserer de fejl ledelsen begår…. Faktum er at man sagtens kan være AGF supporter og samtidig være stærkt utilfreds med træneren … eller ledelsen… Der er ingen af dem der er fredet hvis de gør klubben til et galehus og gør mere skade end gavn for AGF…

Windfeld taler meget om at holde tingene internt, men sandheden er jo at når man ikke taler med hinanden eller bliver informeret på tomandshånd, så ender problemet i pressen i en klub som AGF… Vi så det også med Graulund, der vel var den sidste der blev informeret om at han ikke længere var anfører på holdet, og iøvrigt fik beskeden uden yderligere forklaring, hvilket medførte at han i pressen udtalte at han han var i tvivl om sin egen situation i klubben……

OP ønskede naturligvis en hurtig afklaring og da han tilsyneladende ikke kunne få den på tomandshånd, gik han til pressen med sine bekymringer, naturligvis for at tvinge Windfeld og bestyrelsen til handling, hvilket de jo nu også selv indrømmer at de var presset til af omstændigherdene … et lille Windfeld citat : "Vi har valgt at forcere processen og dermed forhåbentlig skabe ro om holdet"

Med andre ord viser det jo tydeligt at Windfeld/bestyrelsen ville ha' prøvet at holde OP hen, til første dag i transfervinduet, hvis ikke lige han med sine udtalelser havde sat dem "skakmat" og tvunget dem til at handle her og nu… Sandheden er jo at de sagtens kunne ha' holdt den her sag internt i klubben uden det store mediecirkus, hvis de bare havde lavet en aftale med OP for en månede siden… Det er jo ikke sådan at OP nu forlader klubben per omgående, fordi han er fornærmet og selv siger op… Klubben har heller fyret OP per omgående for hans udtalelser… De ved jo udemærket godt at OP ikke ville ha' gået til pressen hvis han havde fået den afklaring på tomandshånd, meget tidligere i forløbet… Derfor er det også Windfelds/bestyrelsens ansvar at de lader hele den her sag løbe løbsk og først "forcere processen" (finder en løsning til gavn for alle parter), på et tidspunkt hvor de er tvunget til det og historien allerede har kørt længe i aviserne til skade for klubben…
      .

NJJ
      Bruger

Hva så dengang Ove tiltrådte i AGF, var han så ikk også bare et uvidende mennske, og latterlig person som skulle været blevet i Esbjerg?!

Tag jer dog sammen, støt op om AGF, støt op om Erik Rasmussen. Manden tiltræder først om godt 2 måneder, lad nu manden få en fair chance til at bevise hvad han kan!

Jonas S
      Bruger

I holder vel kæft når han hiver guldet hjme til GF næste sæson ?

Twisty
      Bruger

Jeg kunne aldrig finde på at pibe/råbe efter Gyllerik, men i får mig aldrig nogensinde til hylde den klamme vendekåbe af en bomulds perker fra heden…… Har altid hadet hans arrogante måde at være på og hvordan han altid skal blande sig i al ting……..
      Men derfor kan jeg vel godt støtte mit hold, og det vil jeg også gøre 100 %, og nej jeg står heller ikke og klapper i mine små fede hænder over Gyllerik om så han er med til at vinde guldet hjem til århus, aldrig……
      Og lige en tak til Hr. Windfeld for den dårligste start på en weekend nogensinde

Meloveyou
      Bruger

Mine venner og jeg er lige blevet enige om, at bruge de negative energier til hylde Ove i stedet for..

armando
      Bruger

Det sjove er jo, at hvis ER havde været træner for AGF, og udtalt det han gjorde om en anden klub, ville alle vi hviie have elsket ham for det. Sandheden er jo, at ER havde helt legitime holdninger. Den eneste grund til, at vi ikke kunne lide dem, var fordi de ramte vores klub og de havde noget på sig.

Stik nu piben ind og giv ER den støtte han retteligt fortjener.

cf baumann
      Bruger

@armando

Lige præcis! Denne tråd er direkte pinlig for AGF-fans. Jeg er pinligt berørt over alle de åndsamøber, der vrøæler op over trænerskiftet og truer med pften og boykot.

Og Twisty: Gud ville du så klappe i dine små fede hænder, hvis Rasmussen skaffede guld til Århus. Lad være med at lyve for dig selv.

Skiftet kunne ikke undgås. Så fat det dog. Ove var alligevel smutte til sommer, og vi var stået uden træner. Nu får vi en træner, der har vundet flere medaljer på fire år, end Ove har i hele sin karriere. Hvad i alverden er problemet?

binzers
      Bruger

Meloveyou skrev:
      Mine venner og jeg er lige blevet enige om, at bruge de negative energier til hylde Ove i stedet for..

:k:k:k

Vil følge trop. Ove P skal hyldes på stadion imorgen!!

Nickk
      Bruger

Hva fanden er det nu for noget pis at lukke ud, gider du ikke lukke røven til en anden gang og støt op om klubben , fjols

LL86
      Bruger

armando skrev:
      Det sjove er jo, at hvis ER havde været træner for AGF, og udtalt det han gjorde om en anden klub, ville alle vi hviie have elsket ham for det. Sandheden er jo, at ER havde helt legitime holdninger. Den eneste grund til, at vi ikke kunne lide dem, var fordi de ramte vores klub og de havde noget på sig.

Stik nu piben ind og giv ER den støtte han retteligt fortjener.

Det er sjovt som du formår at konkludere på hvad alle andre mener.. Du er jo nærmest et orakel.

Faktum er at mange hader ER's arrogance, og bralren op i medierne om ting der ikke rager ham, og ikke bare fordi han svinede AGF.

Hvad det overhovedet har at gøre med denne diskussion fatter jeg ikke. Man kan sagtens (som mig) synes at ER er en arrogant narrøv, og stadig synes det er tåbeligt at buhe af manden, da det tydeligvis ikke gavner klubben.

Vendekåberne er da lige præcis dem der tidligere svinede manden, men som nu falder på knæ for ham.

Jeg er ikke tilfreds med at han er ansat, men jeg stiller mig sgu ikke op og buher af ham. Hvis han kan bringe AGF højere op så accepterer jeg ham. Hvis han ikke leverer varen så skal jeg være den første til at forlange ham kastet på porten!

Hellere hyldest til Ove Pedersen tak! Det andet er noget barnligt pjat!

LL86
      Bruger

cf baumann skrev:

@armando

Og Twisty: Gud ville du så klappe i dine små fede hænder, hvis Rasmussen skaffede guld til Århus. Lad være med at lyve for dig selv.

Enten vil du ikke forstå hvad manden skriver, eller også er du bare for dum til at forstå det. Han skriver at han ikke vil klappe OVER Gyllerik hvis vi vinder guld (hvordan kom vi lige til at snakke om guld [think]).

Man kan sagtens klappe over et mesterskab, og stadig synes at træneren er en idiot.

Tveen
      Bruger

Man kan sagtens klappe over et mesterskab, og stadig synes at træneren er en idiot.

Jamen det er sgu da til at lukke op og skide i, det du der siger.
      Hvis træneren skaffer guld til drengene (og os) er han kraftedeme en GUD.

HB
      Bruger

Buhe af en ny ankommen træner, så har man hørt det med. ER repræsenterer en ny æra i AGF, mere teknik, mere selvtillid og ikke mindst et ønske fra Århus Elite om at komme et niveau højere op.
      Lad os håbe at vores spillere også er klar til det, eller at AGF smider en pose penge i nye indkøb.
      På nuværende tidspunkt mener jeg ikke at teknik er det mest fremhævende kompetance på vores hold. Fight ja men teknik nej.
      Jeg var en der troede AGF ikke var klar til dette nye skridt mod moderne fodbold, nu har de taget skridtet, så lad os bakke op omkring det istedetfor at gøre sig selv til grin overfor resten af fodbold danmark. OG det bliver vi hvis man buher imorgen.
      Respekt for OP og det han har gjort for os, men det var ikke OP der kunne bringe os et niveau op, det har ER nu to et halvt år til at gøre og hvis det gør skal han fandme i HOF

LL86
      Bruger

Tveen skrev:

Jamen det er sgu da til at lukke op og skide i, det du der siger.
      Hvis træneren skaffer guld til drengene (og os) er han kraftedeme en GUD.

Nej… Skulle det ske er han stadig et røvhul… Men en dygtig træner

vieri
      Bruger

cf baumann skrev:

@armando

Lige præcis! Denne tråd er direkte pinlig for AGF-fans. Jeg er pinligt berørt over alle de åndsamøber, der vrøæler op over trænerskiftet og truer med pften og boykot.

Skiftet kunne ikke undgås. Så fat det dog. Ove var alligevel smutte til sommer, og vi var stået uden træner. Nu får vi en træner, der har vundet flere medaljer på fire år, end Ove har i hele sin karriere. Hvad i alverden er problemet?

Komplet enig .

Vi har en del brugere herinde der burde være repræsenteret på zulu's zhit parade over de største tudeprinsesser. [lol]
      Kan vi ikke starte en indsamling af kiks og kleenex på Mtac ?
      Tror nok de fleste falder ned igen når nu ER begynder at hente flere point end Ove P har haft for vane , og det bliver ikke svært mine venner.
      Så drop de der tåbelige ideer om pibekoncert og boycot pga af ER.
      Vi kan alle blive enige om , at hele den her sag er håndteret yderst amatøragtigt. Men vi kan vel alle blive enige om at støtte AGF og nu er ER en del af AGF . Derfor bør vi modtage ham med åbent sind og give ham en ordentlig chance for at få succes . Det får han og vi ikke , hvis vi på forhånd diskvalificerer ER.

Til folks oplysning var der jo også ramaskrig da vi ansatte BSN som spiller , han var ligeså "hadet" som nogle føler for ER. Men han er vel en af de mest elskede og respekterede personer i AGF idag .
      Tænk over det når i lige får tørret øjnene.

Meloveyou skrev:

MadsmikkelsenAGF skrev:

Hvad er en rigtig fan, har du opskriften på det, så er der nok mange der gerne vil høre det. Vi er forskellige – ikke en flok ens aber.. Jeg en slags abe, du en anden

Nu ligger det bare sådan, at Erik Rasmussen bliver AGF træner uanset om man vil det eller ej. Og det må man bare indstille sig på. Jeg støtter klubben, og hvis ER er en del af den,,,så støtter jeg ham.

salling
      Bruger

dem der pifter i morgen har ingen hjerne, selvfølgelig skal ove hyldes, men erik ska også have en god velkomst, som sagt så mange gange før, ove vil nok alligevel forlade os til sommer,. 😐

mit bud til idag hvis ER kommer på banen burde han mødes med larmende tavshed.Derefter burde alle give ove p et stående bifald :k. jeg kan og vi ikke betragte ER som træner for agf før den 1/1-2009. komså de hviiiiiiiiiiide:k

Andre Jensen
      Bruger

For pokker da, giv nu manden en chance.
      Ja han kan tale som vinden den blæser, og han har sagt en del dumme ting gennem tiderne, men på den front adskiller han sig jo ikke fra 99 procent af Mtacs brugere.
      Det er resultaterne der tæller i sidste ende, og han skal være velkommen hvis han kan videreføre det knaldgode arbejde som Ove. P har startet.

Hvis vi skal buhe af nogen, så er det da Windfeld den gamle groupie-knaldende målmand, der desværre ikke er så god i sin omgang med pressen, som vi først gik og troede.

Kim C
      Bruger

Hold kæft "man" du er da godt nok en spade. Hver dog bare glad for Agf´s ambitioner er mere end en 6 plads. At vi får Dk´s bedste superliga træner er da noget af det største der er sket i AGF. Ove har gjort det godt, og det rigtig tidspunkt at køre Erik i stilling hvis vi vil mere og vil være med i Toppen.

Hvis der nogen der laver pibekoncert tii Erik R er de ikke AGF fan. Eller vil AGF det bedste
      Tror i fjolserne fra Bundby laver pibekoncert når de får Kent N???? Nej!"!!!
      Tag dig dog sammen man…

Djarnis
      Bruger

Totalt amatør indlæg, tråd burde låses da det ikke ligger op til debat, men til at skade klubben med sådan et håbløs tiltag! Kim C@ ENIG !!!

USAUSA
      Bruger

nu må i fandme stoppe dem der buher af ham!
      han er måske danmarks bedste træner?
      så drop det der pis der.

Livercool
      Bruger

Meloveyou skrev:

Endelig lidt fornuft.

Beikes
      Bruger

Twisty skrev:
      Jeg kunne aldrig finde på at pibe/råbe efter Gyllerik, men i får mig aldrig nogensinde til hylde den klamme vendekåbe af en bomulds perker fra heden…… Har altid hadet hans arrogante måde at være på og hvordan han altid skal blande sig i al ting……..

Lille pus da..

Hvad er en 'bomulds perker'? Jeg har ikke kunne finde definitionen på en sådan [think]

Livercool
      Bruger

Kom kom kom i GF's farver – kom så plankestiv du er – du får mål og succes du får Eriks røv at se – AGF AGF AGF

Velkommen i klubben

cv
      Bruger

Et rigtigt taber forslag i mine øjne. Vi skulle i stedet sige velkommen til Erik Rasmussen og takke Ove P for hans arbejde.

Folk har ret til deres egen mening, men det gavner ikke klubben at nogle fans absolut vil skabe splid og skal markerer deres utilfredshed på en taber måde, som dette sorslag. Man skulle istedet se fremad og bakke op om klubbens fremtid, inkl. Erik Rasmussen.

TerryAttack
      Bruger

En ting er sikkert. Niveauet på mtac er virkelig lavt. Vi har fået en stor trænerkapacitet i ER, og skulle han have dukket op i Midtjylland med en AGF-hue og hånet Ove P? Han fik virkelig boostet en klub som FC Muh og kan nå endnu større resulater i AGF. Godt trænervalg efter min vurdering.

outlander
      Bruger

@ TerryAttack Enig.
      Jeg vil i øvrigt anbefale alle at se tv-klippet fra pressemødet. LW svarer efter min opfattelse godt for sig, når det gælder forløbet og anerkendelse af OP. ER fremstår meget sympatisk og med en fin ydmyghed overfor situationen

McAteer
      Bruger

TerryAttack skrev:
      En ting er sikkert. Niveauet på mtac er virkelig lavt.

Ja, sådan virker det i hvert fald i denne tråd. Det er pudsigt, at skældsordene og de nedladende kommentarer mod meddabattører udelukkende kommer fra de Erik Rasmussen-positive, og det er endnu mere pudsigt, at administrator og skribent Martin Markus deltager i debatten og endda giver smædekoret ret, uden som minimun at indskærpe, at her overskrides debatreglementet altså i den grad.

"Lad være med at gå direkte til angreb/hakke på en anden bruger. Det er aldrig sjovt at få tæsk verbalt. Du må selvfølgelig gerne modsige vedkommende, da det jo er et debatforum, men undgå private angreb. Hold derimod en pæn tone og få skrevet tingene på en måde, der ikke kan misforstås."

adhs
      Bruger

Jeg ville skamme mig noget så grusomt over at være AGF fan, hvis nogen begyndte at buhe af vores nye træner. Jeg kan sagtens forstå at det ikke er alle der synes lige godt om ER, men det her er for langt ude. Så giv manden en chance og drop piberiet.

Driblekongen
      Bruger

McAteer skrev:
      Jeg har sgu også tænkt mig at buhe. Dermed ikke sagt, at jeg mener, at de, der ikke buher, er falske AGF-fans, for det mener jeg bestemt ikke. Jeg buher for at vise mishag over for ER og den ledelse, der har ansat ham.

Jeg synes sq ærligt talt I er for hårde ved ham. Hvis der er nogen I skal være hårdfine overfor, så skal det satme være bestyrelsen for at agere så usportsligt og uacceptabelt overfor Ove P. Han har gjort et godt stykke arbejde, men jeg synes ikke at ledelsen har gjort deres arbejde godt nok for at sige det MEGET mildt!:(

Jeg har intet imod Erik Rasmussen som træner. Nogen gange kan han være flabet, men det skal der også være brug for i den her branche (se bare Troels Bech' kommentarer om trænerskifte i Fiskerbyen);)

Jeg tror og håber på at Erik kan skabe resultater, og jeg byder ham hjertelig velkommen i klubben:k og ikke mindst ønsker jeg OP held og lykke fremover. Han har været en succestræner denne sæson efter min mening, og jeg håber at han kan udfolde sig som den karismatiske og kanone træner han er i en anden klubB)

Knæk og Bræk OP og velkommen til ER:k

Og hvorfor bliver han kaldt Tryllerik?[think]

anti-fogh
      Bruger

I kan buhe af ham den dag han over tid ikke har leveret acceptable præstationer i klubben. Men det kan I sgu ikke gør før han er tiltrådt. Byd dog manden velkommen! Han har udtalt, at han ikke kunne tænke sig andre klubber end de hviii – det er sgu da holdning og fedt med sådan en træner. Han vil faktisk klubben, modsat Ove som valgte den kontraktform, for hurtigt at kunne forlade skuden….så lad os byde ER velkommen, håbe han ændrer AGF´s oftest dødsyge fodboldspil, og lad os sige pænt farvel til Ove og tak for indsatsen!

…og så døm ER for hans præstationer hos de hvide, ikke for at han faktisk har påpeget det forkerte i, at BSN og Tøffe slår folk ned!

agf-dresen
      Bruger

Det med, at ER havde den FCM hue på i sidste uge, kunne måske også have noget at gøre med, at ER havde sit barn med. AT ER´s barn er FCM fan kan vel ikke betyde noget og at ER støtter sit barn i det, er helt fint.
      Det er det dummeste indlæg jeg længe har set. 🙁

wibe
      Bruger

havde han overhovedet en FCM hue på? Jeg kunne kun se en sort hue på hans skaldede isse, da de viste ham på storskærmen…

Brink182
      Bruger

@agfgas:
      Nu er der nok også lige en lille forskel på hvilket materiale de har haft at arbejde med 😉

Dalle
      Bruger

Det er rigtigt, at der ikke er noget over eller ved siden af klubben, men derfor kan man da stadig stille spørgsmålstegn ved nogle af de vlag klubben foretager sig.

Meloveyou skrev:

Har du lagt mærke til at lige meget hvor du debattere, får du altid hovedparten imod dig? Lidt stof til eftertanke!

Jeg kan godt lide at du starter med at kalde alle for vendekåber, dig og dine venner vender ryggen til når ER bliver præsenteret og så slutter du af med ovenstående.

Ligemeget hvad man mener om ER (jeg kan godt lide ham), er det eneste rigtige at gøre at støtte op om ham, samtidig med at vi giver OP den værdige afsked han fortjener.

ACDC
      Bruger

Had hørte gamle dage til.
      I moderne fodbold er træneren og en del af spillerne ansatte, som i enhver anden virksomhed.
      Dermed ikke sagt at egne talenter og de spillere, der spiller i deres hjerteklub ikke har en helt speciel funktion og plads i fans hjerter. De spillertyper er enormt vigtige!!
      Ove har været FANTASTISK, men hold kæft hvor bliver det også SPÆNDENDE med Erik!

Lylle
      Bruger

havde han overhovedet en FCM hue på? Jeg kunne kun se en sort hue på hans skaldede isse, da de viste ham på storskærmen…

ja det havde han .. og det betyder btw ikke en skid

Altid AGF
      Bruger

Det er det dummeste nogensinde..! Erik Rasmussen er nu AGF'er derfor skal han støttes…

og det skal Ove Pedersen også… Hyldest til ham i eftermidddag mod Fejle Boldklub

andersstein
      Bruger

Tja, jeg kan sgu heller ikke rigtig lide manden. Har aldrig rigtig kunne fordrage hans arrogante og evigt bedrevidende kommentare. Specielt klassikeren, hvor han viser, hvad det betyder at være dobbeltmoralsk da han snakker om Brian Steen og Stig Tøfting som voldsmænd, mens han selv skamroser sin egen mand, Zidan, der trods alt har fået tre domme i hans tid i FCM.

Jeg bryder mig helt sikkert heller ikke om deres afrikanerimportering! Det vil smadre AGF's egen talentudvikling, hvis man begyndte at impoterer dem til Århus. Og ja han har gravet store spillere op som Femi, Baba Collins og Salami, men jeg er ikke engang sikker på, at det kører helt lovligt. Bryder mig heller ikke om pricippet med, at man henter ukendte, fattige talenter hjem til Danmark for at tjene penge på det.
      Håber ikke, at han fører den idé med sig til Århus, den kan han sgu godt lade ligge i Herning.

Jeg kunne dog ikke finde på at buhe af ham. Men jeg giver sgu derimod heller ikke applaus til ham, hvis man byder ham velkommen på stadion! Og det er jo så min mening, og ja, slagt mig bare verbalt.

Angående at han havde FCM-hue på i mandags. Jeg synes et eller andet sted det er dybt åndssvagt når han er så tæt på at blive præsenteret i AGF. Men faktum er, at han naturligvis nærer følelser for en klub, han lige er blevet skilt med efter flere år, hvor han har trænet dem. Han er sikkert satans tæt på klubben og har jo et nært forhold til nogle af spillerne og træner, Thomas Tommasberg. Fred være med det, så længe han ikke dukker op og støtter FCM når han er træner i AGF. Så er han hvid, og sådan er det!

Jeg tror og håber dog, at han vil tilføre klubben nogle nye kompetencer. Men hvis ikke det giver noget resultatmæssigt så står jeg sgu af. Lige nu mener jeg, at han er en idiot, der skal føre AGF op i toppen.
      Men hvis han ikke formår det er han blot en idiot.

abv
      Bruger

Manden kunne jo altså ikke komme til Midtjyllands kampen i en GF tophat!!!

anti-fogh
      Bruger

att: anderstein
      Det var altså ikke ER der hentede alle de afrikanere til FCM, men det er et led i FCM´s fodboldskole i Ghana. ER kunne sige om han ønskede nogle spillere, men han kendte næppe de spillere. De blev hentet direkte fra FCM´s fodboldskole.

Derudover er det da klart han havde en FCM hue på. Han havde fået besked på at "dræbe" de vedvarende rygter om den snarlige AGF kontrakt og for at Ove, spillerne og omverdenen ikke skulle træde mere i det, så valgte han den hue. Næste gang har han nok en GF hue på. Og vigtigst, han ønskede allermest at komme til de hvieee

gf-stuf
      Bruger

jeg har tænkt mig at juble

Kim C
      Bruger

Erik Rasmussen havde ikke nogen FCM hue på. Det var hans søn der havde det. Og luk så den debat. Kan ikke være rigtig der sidder AGF fans herinde der vil bue af en AGFér. Hvad er man så lige.

Erik velkommen til klubben. Ser virkelig fremtil du tiltræder, og du han min fulde opbakning… Sikker på du kan skabe et storhold i Århus igen… :k:k:k

OvePstyrer
      Bruger

Lad os nu sætte en streg i sandet og lade fortid være fortid. Mon ikke vi alle har brug for en ny chance i ny og næ?
      Lad os hylde Ove P. for hans flotte arbejde i GF og hylde Erik Rasmussen for at byde ham ordenligt velkommen, så vi kan få de bedste resultater med ham. Det handler om klubben – og her opnår vi i hvert fald ikke noget positivt ved at svine ER til.

Enig. Man stoettter altid og i folk skal i hvert fald have muligheden for at vise deres vaerd. Saa giv manden en chance.

man skrev:
      Jeg synes simpelthen, det er en skandale, at Erik Rasmussen er blevet hentet til AGF. Han har ALTID havde GF og hånet os – hvordan kan han på nogen måde repræsentere "de hvi"? Så sent som i Midtjylland-kampen har han en FCM-hue på og klapper højlydt, når Midtjylland scorer. Den mand kan da ikke have noget så helst hjerte i klubben. Han har valgt AGF i mangel på bedre muligheder, fordi AaB ikke gider have det arrogante fjols og GF er de eneste der er dumme nok til at lade sig narre. Jeg vil hermed opfordre ALLE ÆGTE AGF-fans til at være med på en pibekoncert, hvis Lars Windfeld vil præsentere ham i Vejle-kampen.
      Og så stemmer jeg også for de forslag der om, at bannere og andet, der kan hylde OP. Med de mange skader vi har haft her i efteråret, synes jeg ikke der er en finger at sætte på hans arbejde. Og der er da en mand, der er i klubben med hjertet, og ikke for pengenes skyld. Skrid hjem til Køge, Tryllerik…

Det kan godt være at han havde en fcm hue på under kampen, men hvorfor er det et tegn på had og hån?[think] Og hvordan om jeg må spørge, kunne du se at han klappede højlydt, når kameraene ikek pegede mod ham da fcm scorede, tænk over det du skriver først.

Dalle
      Bruger

Nando_Rafael15 skrev:

man skrev:

Det kan godt være at han havde en fcm hue på under kampen, men hvorfor er det et tegn på had og hån?[think] Og hvordan om jeg må spørge, kunne du se at han klappede højlydt, når kameraene ikek pegede mod ham da fcm scorede, tænk over det du skriver først.

Hvordan vil du mene, at han kan engageresig 100% i GF, når han tydeligt hellere vil have, at fcm vinder?

Dalle skrev:

Nando_Rafael15 skrev:

man skrev:

Hvordan vil du mene, at han kan engageresig 100% i GF, når han tydeligt hellere vil have, at fcm vinder?

Hvordan kunne du se at han holdte med fcm?

Alsgaard
      Bruger

Tsk, fat det nu.

ER bliver IKKE præsenteret på banen under en kamp. Han er allerede præsenteret som træner i AGF, og han har selv sagt, at han vil holde sig væk fra stadion, for ikke at trække fokus væk fra Ove Pedersen.

Erik Rasmussen går 100% op i hans nye job, når han tiltræder den 1. januar. Jeg går ud fra du støtter op om ham, da han jo er cheftræner for AGF – og er man fan er AGF, så støtter man op om ledere og spiller i AGF. Uanset hvordan det går.

gf-roskilde
      Bruger

Støt op eller stik piben ind – afgørelsen er truffet og der kan ikke stilles spørgsmålstegn ved ER's kunnen. Det er proven technology. Der vil altid kunne findes udtalelser hos folk der relaterer sig til galehuset (og med den historie ville det også være underligt andet). Kig nu fremad og stop den her diskussion. Ro er hvad der er brug for lige nu.

banke
      Bruger

Nu har denne debat efterhånden kørt et par dage og jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at deltage, men nu er det sku blevet for meget.

Lad mig først og fremmest slå fast at der selvfølgelig ikke skal laves pibekoncert mod ER – det er jeg fuldstændig enig i. Når det er sagt, så må jeg altså tilføje følgende:

ER er med hans tidligere udfald mod AGF en af de personer i fodboldverdenen, som ikke har en voldsom stor stjerne hos mig. Sådan har jeg det også med spillere og journalister som jeg føler ikke behandler min klub med tilpas saglighed. Jeg husker stadig hvordan ER absolut skulle skræppe op om alt hvad der skete i AGF – og kald mig bare barnlig og forsmået – men idet han vælger at gøre sådan, så synes jeg sku bare ikke han er en guttermand. Sorry!!

Jeg støtter op om AGF og har efterhånden støttet i mange år. Jeg bliver da også ved med at støtte efter ER's ansættelse – men jeg vil sku ikke finde mig i at jeg bliver bedt om at stikke piben ind, bare fordi jeg ikke synes at det er en fremragende ide at hyre ER som træner.

Lige nu er jeg mildest talt smålunken over ansættelsen af ham, men ærligt – det bunder ikke i hans faglige kvalifikationer. Og når det hænger sådan sammen, er det selvfølgelig ikke voldsomt sagligt. Sådan er det dog med mig og AGF – følelser er involveret og sagligheden får nogle gange lov at falde i baggrunden. Jeg ved at mange har det på samme måde som mig, men mon ikke vores gamle nag mod ER er ved at være borte når han overtager 1/1 09. Giv os nu lige tid til at være mugne og så skal vi lunkne sku nok blive glade igen.

Tak til Windfelt for at have givet os et par måneder til at vende os til tanken, tak til OP for at have ført os et skridt videre og så lad gå, velkommen til ER.

Vh Banke

PS. 2-1, super sejr!!!

Lyngaae
      Bruger

Det er nok det dummeste indlæg i meget meget lang tid.

Tror man skal over på BIF's forum for at finde den slags indlæg… :k

gf-roskilde
      Bruger

banke – vi er jo egentlig enige – og skulle der være nogen tvivl så er det ca 30 år siden jeg så min første kamp på Århus Stadion!

banke
      Bruger

@ Lyngaae

Haha – aarrhh, hold nu. Jeg sagde du kunne kalde mig barnlig og forsmået – ikke dum.

Jeg prøver at komme med en forklaring på hvorfor jeg (og andre som jeg har talt med) ikke er jublende lykkelige over ansættelsen af ER, og det eneste du har at sige er at det er dumt. Det er sku da tyndt…

Hvorfor er det dumt?? Argumenter nu lidt, ellers bliver det da lidt for nemt og "min far – din far" agtigt.

Og så ligefrem at nævne de pisgule – forhelvede da!!!!! Jeg må i bad!!

@ gf-roskilde

Rart at vi er enige.

Vh Banke

Djarvis78
      Bruger

Er der i øvrigt nogen, der kan huske, at ER efterfølgende faktisk har trukket lidt i land og selv ment, at han har blandet sig i andre klubbers interne forhold – inkl. AGF?

OldBoy67
      Bruger

Twisty skrev:
      i får mig aldrig nogensinde til hylde den klamme vendekåbe af en bomulds perker fra heden…… Har altid hadet hans arrogante måde at være på og hvordan han altid skal blande sig i al ting……..
      Men derfor kan jeg vel godt støtte mit hold, og det vil jeg også gøre 100 %, og nej jeg står heller ikke og klapper i mine små fede hænder over Gyllerik om så han er med til at vinde guldet hjem til århus, aldrig……

Enig! Om han så får hele landsholdet fyldt op med GF spillere så vil jeg aldrig kunne stole på den mand 🙁

Slesvigeren
      Bruger

Jeg synes det er helt ok med ER, selvom OP ikke er bllevet behandlet helt korrekt. At ER har udtrykt sig negativt omkring AGF er blot en del af gamet, nye spillere i en klub er altid stolte af den nye klub, selvom de måneder forinden har hånet den helt igennem. Kom over det.
      Hvad der egentlig skulle bekymre jer mere, er den dybe splittelse der er mellem mange her på siden, samt det faktum at nogle udtryk lægger sig tæt på racismelovgivningen, og et enkelt overtræder med sikkerhed straffelovgivningen.
      Måske er det ikke det store problem da flertallet herinde ikke kan straffes på grund af deres unge alder, men vej lige jeres ord inden I flyver til tasterne..

Doc
      Bruger

Den her tråd genoplives!

Budtz4ever
      Bruger

Hvilket i hvert fald gør AGF's situation sværere!
      BAK NU OP FOR FANDEN!! ELLERS rykker vi ned!

Luke2000
      Bruger

Jeg har i noget tid haft Erik mistænkt for hele tiden at hade os samt at havde planlagt det her. Her er sagaen om Erik som jeg har oplevet det, noget er opdigtet meget er ikke.

Tænkt over det, han hader os hvad gør man – Ja Ja man udtaler sig negativt og siger at agf er en lorteklub, men det er ikke nok når man som Erik virkelig hader klubben, han bider det i sig og venter til han endelig (via vennetjenster i bedste agf stil regner jeg med) kan blive indsat som træner, at han så også kan få fyret den træner som gemmen hårdt arbejde er begynde at genreje AGF er en uventet bonus som Erik elsker. Den 1.1.2009 var en god dag for Erik, der var han glad, den lange ventetid og biden i tungen om pis-klubben AGF havde givet bonus han var inde!!!!

Nu begyndte den lange opgave med at nedbryde det som Ove Pedersen havde opbygget, det var ikke let det var som om klubben ebbede af selvtillid men Erik var alt andet end utålmodig og langsomt begyndte hans arbejde at bære frugt – Det værste var interviewene, at skulle udtale sig om den lorteklub, derfor blev det tit lidt lalleglad "Vi holder konceptet" gik igen og igen som dække over mangle på forsvar så Erik kunne gøre det nemt for de andre hold at score, det lykkes over alt forventning, målene fløj ind i et uhørt tempo.

Men Eriks virkelige genistreg var at overbevise en godtro Brian om at udleje Nando den eneste angriber der ikke vil spille efter Eriks kødpibe, det skede ved en af Brians mange ture til åén i Århus og brian var ikke helt ædru – Hvilken vil sige en normal dag. Det var genialt, for Nando eller det blå/hvide scoringssvin som Erik kaldte ham i AGF-hadeklub som han går i hver Tirsdag kl 13, var også en humørspreder (http://www.fodbold.nu/index.php/tv/clip_id=20709) Men nu var han heldigvis væk, effekten udeblev ikke.

Nu gælder det bare om at holde tungen lige i munden for Erik, det er så tæt på… Følg sagaen om Erik lige her live.

vagabonden
      Bruger

jeg kan se du bor i risskov er det paa mentalastalten ?????
      stop nu dit forbandet shit og bak for helved da op din infame nar jeg tvivler paa du er gf fan ????

Jacob
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Jeg har i noget tid haft Erik mistænkt for hele tiden at hade os samt at havde planlagt det her. Her er sagaen om Erik som jeg har oplevet det, noget er opdigtet meget er ikke.

Tænkt over det, han hader os hvad gør man – Ja Ja man udtaler sig negativt og siger at agf er en lorteklub, men det er ikke nok når man som Erik virkelig hader klubben, han bider det i sig og venter til han endelig (via vennetjenster i bedste agf stil regner jeg med) kan blive indsat som træner, at han så også kan få fyret den træner som gemmen hårdt arbejde er begynde at genreje AGF er en uventet bonus som Erik elsker. Den 1.1.2009 var en god dag for Erik, der var han glad, den lange ventetid og biden i tungen om pis-klubben AGF havde givet bonus han var inde!!!!

Nu begyndte den lange opgave med at nedbryde det som Ove Pedersen havde opbygget, det var ikke let det var som om klubben ebbede af selvtillid men Erik var alt andet end utålmodig og langsomt begyndte hans arbejde at bære frugt – Det værste var interviewene, at skulle udtale sig om den lorteklub, derfor blev det tit lidt lalleglad "Vi holder konceptet" gik igen og igen som dække over mangle på forsvar så Erik kunne gøre det nemt for de andre hold at score, det lykkes over alt forventning, målene fløj ind i et uhørt tempo.

Men Eriks virkelige genistreg var at overbevise en godtro Brian om at udleje Nando den eneste angriber der ikke vil spille efter Eriks kødpibe, det skede ved en af Brians mange ture til åén i Århus og brian var ikke helt ædru – Hvilken vil sige en normal dag. Det var genialt, for Nando eller det blå/hvide scoringssvin som Erik kaldte ham i AGF-hadeklub som han går i hver Tirsdag kl 13, var også en humørspreder (http://www.fodbold.nu/index.php/tv/clip_id=20709) Men nu var han heldigvis væk, effekten udeblev ikke.

Nu gælder det bare om at holde tungen lige i munden for Erik, det er så tæt på… Følg sagaen om Erik lige her live.

kæft du lyder paranoid!!

Ciac
      Bruger

Vil nu mene der ingen grund er til at fyre ER. Han er sku en dygtig træner. Ikke nemt med det spillemateriale han har at gøre med. Der burde fyres et par spiller istedet. Start med at smide Krabbe og Lucena af helved til. Tror Braband kan gøre lidt nytte af de to. og når graulund er klar smider i også Dioh af h til.
      Vi mangler nogle rigtig mænd på det hold.. Som Nando. Ham slår man sig på.
      Et pust og hele AGF´s hold vælter.

only white
      Bruger

Ciac skrev:
      Vil nu mene der ingen grund er til at fyre ER. Han er sku en dygtig træner. Ikke nemt med det spillemateriale han har at gøre med. Der burde fyres et par spiller istedet. Start med at smide Krabbe og Lucena af helved til. Tror Braband kan gøre lidt nytte af de to. og når graulund er klar smider i også Dioh af h til.
      Vi mangler nogle rigtig mænd på det hold.. Som Nando. Ham slår man sig på.
      Et pust og hele AGF´s hold vælter.

Hvordan man stadig kan stå bag Erik R og mene han er en god træner, er mig en gåde.. de sidste mange måneder har netop vist han ikke er en god træner..
      Vi kan give skader og spille matriale skylden til et vis grad, men resten er og bliver Eriks ansvar.. Det virker ikke som om vi har nogen game-plan, eller så kender spillerne den ikke, vi har ingen plan B eller C.. Erik holder stædigt fast i hans system selvom det i flere kampe har vist at ikke holde vand.. Vi lukke bolde ind efter dødbolde i næsten hver kamp, alligevel foretager han sig intet.. Hvorfor ikke prøve med Howard, som jo kun fik chancen pga skader.. I angrebet (hvilket angreb?) har vi en spiller som ikke ville kunne score om han så var alene på banen, men alligevel ændres systemet ikke.. Dioh skal spille så han kan få selvtillid??? Selvtillid til hvad?? Så han kan score mange mål i 1 division?? AGF er ikke en spejderklub..Hvorfor ikke prøve noget nyt??? 4-4-2 eller nogen af de andre angribere, for selv om de måske ikke har slået igennem, så er de ihvertfald bedre end Dioh..

Alle har kunnet se dette komme de sidste par mdr, men Nedrykning er ikke et emne for Erik R, Vi er ved at bygge op til næste sæson, hvor vi iøvrigt kan spille med om medaljer, udtaler Erik R midt i krisen. Det var først da vi var 2 point foran Randers at Erik måtte indrømme at vi måske havde et problem..

Og selv om jeg nok ikke vil gå så lang som at være enig i Luke2000 indlæg, så virker det som om Erik R er total ligeglad med AGF, han har sat sejlet efter større ting.. Træner i Brøndby feks…

rv62900
      Bruger

Jeg synes vi skal pibe helt vildt, for så vinder agf da helt sikkert. Dejligt med sådan en "opbakning" fra "ægte" AGF fans.

Og ja, så er ER ligeglad med AGF og går efter at blive træner i BIF. Den bedste måde man gør det på er at tabe en helt masse kampe. Det pryder jo på cv'et

Andre Jensen
      Bruger

Elsker simpelthen når den hellige garde klandrer andre for ikke at være AGF-fans.
      De har sjovt nok altid uret i de fleste af deres antagelser, men tillader sig alligevel at kritisere andre for ikke at være fans.

only white
      Bruger

rv62900 skrev:
      Jeg synes vi skal pibe helt vildt, for så vinder agf da helt sikkert. Dejligt med sådan en "opbakning" fra "ægte" AGF fans.

Og ja, så er ER ligeglad med AGF og går efter at blive træner i BIF. Den bedste måde man gør det på er at tabe en helt masse kampe. Det pryder jo på cv'et

Det er sjovt hvor populær det er blevet at skyde på andre der ikke lige deler jeres lalleglade-ståtil holdning, at de ikke er ægte AGF fans.. Føler du dig da ikke som en ægte siden du ser dig nødsaget til at skyde på andre at de ikke er ægte fans??

En træner kan nemt få sig et job selvom han taber kampe med en anden klub.. CV betyder INTET, det gør derimod måden man spiller fodbold på…

rv62900
      Bruger

only white skrev:

Det er sjovt hvor populær det er blevet at skyde på andre der ikke lige deler jeres lalleglade-ståtil holdning, at de ikke er ægte AGF fans.. Føler du dig da ikke som en ægte siden du ser dig nødsaget til at skyde på andre at de ikke er ægte fans??

En træner kan nemt få sig et job selvom han taber kampe med en anden klub.. CV betyder INTET, det gør derimod måden man spiller fodbold på…

Ja, og måden AGF spiller på er jo bare fantastisk for øjeblikket…

Jeg er enig i, at ER ikke har gjort det fantastisk. Men at påstå, at han bare venter på at få et job hos BIF, og skider på AGF tror jeg simpelthen ikke på. En så uproffesionel adfærd får man sgu ikke noget nyt træner job af.

At påstå, at vores ringe spil alene skyldes ER, er efter min menning, at skyde langt over målet og skyldes mere et generelt had til personen og ikke fakta: at vores spillere er ikke er gode i modgang, for skadet og har en mega ringe selvtillid (vi spillede jo ret godt i efteråret). Jeg kan derfor ikke bakke op om en pibekoncert, der har til hensigt at træde på folk, som allerede ligger ned.

For at svare på dit spørgsmål – JA, jeg ser mig som ægte fan og vil derfor ikke pibe af mit hold når de spiller – det vinder de ingen kampe af.

only white
      Bruger

rv62900 skrev:

only white skrev:

Ja, og måden AGF spiller på er jo bare fantastisk for øjeblikket…

Jeg er enig i, at ER ikke har gjort det fantastisk. Men at påstå, at han bare venter på at få et job hos BIF, og skider på AGF tror jeg simpelthen ikke på. En så uproffesionel adfærd får man sgu ikke noget nyt træner job af.

At påstå, at vores ringe spil alene skyldes ER, er efter min menning, at skyde langt over målet og skyldes mere et generelt had til personen og ikke fakta: at vores spillere er ikke er gode i modgang, for skadet og har en mega ringe selvtillid (vi spillede jo ret godt i efteråret). Jeg kan derfor ikke bakke op om en pibekoncert, der har til hensigt at træde på folk, som allerede ligger ned.

For at svare på dit spørgsmål – JA, jeg ser mig som ægte fan og vil derfor ikke pibe af mit hold når de spiller – det vinder de ingen kampe af.

Nu har jeg heller ikke sagt jeg ville deltage i en pibe koncert mod Erik R.. men selv om jeg gjorde så gør det ikke en til en mindre fan end dig bare fordi du ikke vil deltage.. Man gør vel begge det man selv mener er bedst for klubben.. Det hjælper jo åbenlyst ikke at lade være med at pibe..

Selvfølgelig er Erik R ikke 100% skyld i vi er endt sådan, men desværre for ham er det ham der har hovedansvaret… Og han har fejlet big time..

Erik R vinder og taber for sig selv.. Det er ikke klubben der vinder, og når klubben taber så er han mere ked af eget renome skulle tage skade end AGF.. Sådan virker alle hans latterlige udtalelser midt i krisen ihvertfald på mig

rv62900
      Bruger

White – Jeg er sikker på, at du er mindst lige så meget fan af de hvie som jeg. Men jeg forstår bare ikke de folk allerde inden kampen er begyndt begynder at buhe og pifte og skamløst hænger bannere op med nedladende ord om GF'ere. Det hjælper ikke.

Der er noget i GF der er bund råddent og det er ikke bare træneren. Det er muligt at ER ikke var/er den rette træner for GF på nuværende tidspunkt, men de sidste 10 viser, at umuligt kun kan være træneren som er ringe. I så fald har vi jo haft nogen af de ringeste trænere de sidste 10 år.

jeg er fanme også træt af det hele…..:-(

Zizou1
      Bruger

Al den snak om ægte fan eller ej. De mest fanatiske må vel være fanklubben, og må vel selv mene de er mest "ægte". Efter 12 min mod Køge og 0-1 begynder fanklubben højlydt at synge "Tøfting på banen".

Hvilken gavn har det for spillerne? Efter min mening kun negativ, og så kan man kalde sig Ægte eller ej. Det er i hvert fald megaa belastende og total illoyalt, selv om de selv samme folk står og skråler at loyaliteten var evigt. SUK SUK SUK.

Ingen i AGF kan prale af en god sæson, heller ikke fansene, hvor meget vi end nok mener, at vi ikke har et medansvar.

Har selv lyst til at råbe af ER, men det sker bare ikke nu i denne situation. Gik efter 0-3 målet mod Køge, netop af samme årsag, for indrømmet, ellers var jeg i farezonen for at gøre det samme.

Bak op i stedet for, og gem frustrationerne til nedrykningen er en realitet, for i modsat fald, ender det jo med at vi alle er glade.

Utzon
      Bruger

Jeg synes at vi skulle samle alle dem der gerne vil buhe af ER midt på plænen, og så synes jeg ellers at vi skal møde 20.000 mand op og stå og buhe og råbe ting af dem.

Fanoe
      Bruger

Utzon skrev:
      Jeg synes at vi skulle samle alle dem der gerne vil buhe af ER midt på plænen, og så synes jeg ellers at vi skal møde 20.000 mand op og stå og buhe og råbe ting af dem.

1-0 til Utzon

CasperT
      Bruger

Nu har jeg ikke læst alle de andre indlæg i denne tråd igennem, men vil blot stille et enkelt spårgsmål:

En pibekoncert af Erik vil:

Og hvis I kan sætte noget som helst positivt, med klubben in mente, ind der, vil jeg hjertens gerne revurdere min opfattelse.Men overall, det sker jo ikke…

Zizou1 skrev:
      Al den snak om ægte fan eller ej. De mest fanatiske må vel være fanklubben, og må vel selv mene de er mest "ægte". Efter 12 min mod Køge og 0-1 begynder fanklubben højlydt at synge "Tøfting på banen".

Fanclubben og Speakers Corner er ikke det samme, jeg tror der er et overtal af deltagere fra uofficielle fanfraktioner i Speakers Coner.

Jeg er medlem af fanclubben men kommer aldrig i Speakers Corner, til dels fordi jeg går på stadion for at se bold og ikke for at synge, til dels fordi jeg synes jeg har et bedre udsyn og overblik over banen fra min faste plads på C5.

I øvrigt tror jeg ikke at en pibeconcert vil have en positiv effekt på spillerne eller resultaterne, for jeg har i alt fald aldrig selv arbejdet bedre når folk står og kritiserer mig eller mit arbejde.

Viser 114 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?