Peter Gravesen

Forside Fora AGF Peter Gravesen

Viser 22 svartråde
  • Forfatter
      Dejin
      Bruger

En af mine venner's Søster er lige kommet hjem fra ferie… på Ferien mødte hun Peter Gravesen… han kunne fortælle rimelig overaskende at han måske skal til GF…. Jeg ved desværre ikke om han var fuld eller ej… men hvem ved….

Jeg håber personlig ikke at han skal til GF… Håber virkelig han var stiv.. og at det bare var en dårlig joke…..

d0nN
      Bruger

Hvis han kan lokke sin bror med, så ingen alarm…

Dejin
      Bruger

Ja.. hvis han kan det… Vil det da være okay:D

Allanamin
      Bruger

hvis vi nu skulle have en Herfølgespiller, synes jeg ikke Peter Gravesen er den dårligaste vi kan få. Og så spiller han på midten hvor vi mangler en arbejdsmand, hvilken han jo er. B):D

hvis bare han fighter halvt så meget som brormanden, klager jeg sgu ikke

Werk
      Bruger

Det kommer an på hvor meget han skal have, og Herfølge's pris selvfølgelig….

Hvis han er meget billig kan han måske føje lidt bredde til truppen!

d0nN
      Bruger

… og så skal han VÆK med det lange garn! (Nogen der sagde Grahn?)

Steinmejer
      Bruger

Nu har jeg Herfølge fan, men følger lidt med på forum af investeringsmæssige årsager.

Gravesen vil være en klar forstærkning af AGF truppen. Han kan spille venste back pladsen og den centrale midt.
      Vi har altid været kendt for fighten i Herfølge, men jeg har ALDRIG set en spiller i Herfølge med så stort løbepensum som han har!
      Manden løber fra alt både til træning og kamp.

Ren skandale han ikke har været på hold regelmæssigt hos os, men det er måske også derfor vi er rykket ned.

Ville ikke være urealistisk har han smuttede. Med den kommende fusion har vi alt for mange spillere og Herfølge sælger ud til ALDI pris.
      Sladan Peric og Bresemann er tilsammen smuttet til Vejle for under 1 mio. kr.:(

Fandt lige denne traad frem igen, da emnet pludseligt blev aktuelt:

http://www.galehusetagf.dk/forum/viewtopic.php?t=3908

Er der mon virkelig hold i det rygte? Steinmejer goer i hvert fald sit til at overbevise os om, at han er en staerk spiller, men spoergsmaalet er vel, om Gravesen virkelig er saa meget bedre end den just netop hentede Hemmingsen. Selvfoelgelig er der mere perspektiv i Gravesen p.g.a. af hans alder, men…

Simon G
      Bruger

Nej!
      Vi skal ikke ha' Graversen.

Balder
      Bruger

@ TTB, jeg kunne ikke være mere enig! Han er simpelthen for ringe!!!:@

Willow
      Bruger

Jeg er IKKE enig. Vi kunne nu godt bruge lidt mere rutine i forsvaret, oven i købet på en plads vi er meget udsat på i forvejen, om ikke andet kunne han gøre truppen bredere…

CasperT
      Bruger

Jeg synes heller ikke umiddelbart at jeg kan se ham som en forstærkning.

Balder
      Bruger

@ Willow, nu skriver du rutine. Det er altså ikke den store superliga rutine han har…..

/Balder

NiMB
      Bruger

Han er og bliver B spiller…

Willow
      Bruger

@Balder, han har stadig mere rutine (og ganske alm. livserfaring) end vores Kure. Han kæmper bravt og ind imellem scorer han også mål, han er måske ikke den bedste venstreback i DK, men bedre end hvad vi har i øjeblikket…Altså en forstærking – Udover det ser jeg det faktisk som usandsynligt at han kommer til Agf. Det virker som om BSN vil satse på Kure…

Balder
      Bruger

@ Willow, og der kan jeg godt forstå, at BSN gør. Som du selv skriver, er han langt fra det bedste back i ligaen. Vi skal kun have spillere, der gør os bedre- og jeg foretrakker Anders Kure

/Balder

Cykelmyggen
      Bruger

Jeg tror slet ikke på det. Manden er alt for ringe. BSN har sagt at kommer der tilgange, skal det være forstærkninger. P. Graversen er ingen forstærkning. Der er der ingen i deres vildeste fantasi, der kan påstå. Så han kommer ikke. Det er jeg overbevist om.

MTAC.nu
      Bruger

Hvad postion spiller han egentligt.

Balder
      Bruger

@ Forever, han er primært venstre back, men han kan også spille på midtbanen. (Skrev jeg at han kunne spille??B)

Steinmejer
      Bruger

Han spiller primært venstre midt for Herfølge, men startede som back.
      Dem der ikke mener han ik er en forstærkning har ikke forstand på fodbold.
      Han har vist kæmpe potentiale i Herfølge men desværre indså trænerne ikke dette.
      I det korte stykke tid der var et fælles hold tegnede han til at være en meget vigtig brik for det nye hold.

Tror dog ikke han skal væk. En jeg kender fra havensupport.dk har snakket med han og han sagde det var en and. – Samme indtryk giver han til Dagbladet Køge hvor han er villig til at blive og kæmpe.

Egentligt utroligt, at han er i familie med Thomas Gravesen. En af de to må altså være adopteret ind i familien, eller også har moren set en ved siden af Farmand Gravesen

CasperT
      Bruger

Så tabte vi igen… hent hvad som helst; nu er jeg ligeglad…

Viser 22 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?