fbpx

På spillerrov i Randers og EFB

Forside Fora AGF På spillerrov i Randers og EFB

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

Nogen der har en liste over de spillere, hvor kontrakten udløber her til sommer? Finder det utænkeligt at alle de profiler i begge klubber tager turen med ned, selvom begge klubber allerede har meldt ud at man ikke sælger. Man sku da være et skarn, hvis man ikke lige lå på lur i de to lejre.. 🙂 Hvem er interessante?

Superskurk
      Bruger

Jesper Lange
      Søren Rieks
      Kasper Lorentzen
      Jonas Kamper
      Peter Nymann
      Anders Egholm
      Mikkel Beckmann
      Lasse Rise
      Alexander Fischer
      Nicolai Høgh

Ved ikke om nogen af dem er uden kontrakt, men jeg så gerne en enkelt eller to af disse spillere i AGF.. Allermest Rieks og Høgh

chilli
      Bruger

Lange, Høgh og Rise er velkommen på min liste.

Peter Nymann, og Egholm er da helt talentløse.

Lange og Lorentzen.

Steen6372
      Bruger

Nu skal man bare huske at det ikke er et tag-selv bord. En spiller som Lasse Rise tegnede f.eks. en 4-årig kontrakt før denne sæson.

Fenrik
      Bruger

Fischer ville passe perfekt ind på højre back!

Beikes
      Bruger

Egholm og Kamper

vieri
      Bruger

Superskurk skrev:
      Jesper Lange
      Søren Rieks
      Kasper Lorentzen
      Jonas Kamper
      Peter Nymann
      Anders Egholm
      Mikkel Beckmann
      Lasse Rise
      Alexander Fischer
      Nicolai Høgh

Ved ikke om nogen af dem er uden kontrakt, men jeg så gerne en enkelt eller to af disse spillere i AGF.. Allermest Rieks og Høgh

Umiddelbart ville jeg pege på Lange , kamper , Rieks , Egholm og Høgh som interessante emner. Dog vil det kræve at nogle af de spillere er transferfrie eller har nedrykningsklausuler før at de er realistiske for os .

Agadez
      Bruger

Er også på udkig efter et sted, hvor man kan se om deres kontrakter udløber eller ej.. For der er da godt nok en del spillere fra begge hold, der ville pynte gevaldigt på vores hold til næste sæson.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/randers_fc/article1562889.ece Ifølge dette link har følgende spiller en nedrykningsklausul der gør at de mister 20/40 % i løn. Kunne det hjælpe på at trække dem til AGF.

Egholm, Rise, Frank K, Kamper og Ousted.

Personligt ser jeg kan Egholm, Rise og Kamper.

vieri
      Bruger

Umiddelbart hjælper det ikke AGF at disse spillere med tvunget ned i løn . Randers slipper dem ikke billigt og slet ikke til AGF. Vi har ingen penge til transfers og ingen af de nævnte spillere vil kunne friste eksterne investorer til et spillersponsorat. Så med mindre spillerne er transferfrie eller har en meget gunstig nedryknings frikøbsklausul så bliver det ikke til noget desværre.

JDS_JEDI
      Bruger

Hold kæft hvor ser jeg gerne en spiller som Jesper Lange i klubben. Han besidder den vilje, gejst og fandenivoldskhed som jeg savner meget i dansk fodbold. Peter Graulund er en af de få der stadig har det, men vi må jo indrømme at han snart kører på sidste vers 🙂

Lange har talentet til at blive 100 % fast mand på et udemærket superligahold, men synes han lidt har været offer for den rotation de har haft i Esbjerg, hvor jeg synes han udretter meget mere end Tim Jansen der trods hans mange mål, mest kan betegnes som en boksspiller der er god til at stå de rigtige steder. Mener også jeg hørte Niels Christian Holmstrøm sige det samme igår om Lange og at han burde have spillet mere. Han var en af dem der gik forrest i den spændende afslutning på superligaen, og skaffede de point der holdt Esbjerg i live helt ind til sidste spillerunde.

Ser det dog ikke som særlig sandsynligt at han kommer til AGF desværre.
      Har i øvrigt lagt mærke til, på forskellige fodboldsites, at det ser ud til at mange Brøndby fans også ser ham til Pestegnen. Hans fight mener de kan overføre til resten af holdet…
      Men er i hvert fald spændende at se om han kommer videre. Han er for god til 1 div efter min mening…

dengamle
      Bruger

Oplagt at AGF køber Jacob Nielsen – ham kan Randers vel snart ikke bruge alligevel…
      Så har Brian Steen en med erfaring i nedrykning at støtte sig op af, hvis det bliver aktuelt.

man
      Bruger

Farlige Frank – hvis han er skadesfri, vil det være det perfekte angreb sammen med Graulund

Anonym

Men farlige Frank er aldrig skadesfri.

Drømmer om Bechmann (eller Kamper) og Egholm. Rise er nok urealistisk.

AltidHvid
      Bruger

Nå, vi gik på rov i Celtic i stedet for….he-he…

Er de også rykket ned? :p

Agadez
      Bruger

Kan ikke rigtig se hvad vi skal med Farlige Frank.. Tror lidt hans formåen spiller på sidste vers nu, og så er han nok ikke helt billig. Kamper, Lange, Lorentzen og Fischer ville alle være super gode at få til Fredensvang efter min mening, men det virker sgu temmelig umuligt med den bekyttelseszone, som begge klubber har lagt for dagen da de rykkede ned.. De satser jo begge (naturligvis) på at returnere til Suppen hurtigst muligt. Der skal nok meget til før de sælger.. 😐 Men lad os se. Man skal aldrig sige aldrig..

Stoei
      Bruger

Vi kan naturligvis ikke hente alle spillere, men der er ingen tvivl om at både Søren Rieks, Kasper Lorentzen, Jonas Kamper, Nikolai Høgh, Alexander Fischer og Beckmann alle ville være spændende spillere på AGFs hold 🙂 Personligt håber jeg på Nikolaj Høgh som jeg ser som realistisk, derudover kunne det være fedt med Fischer.. Også bare en af de andre spillere til bredden 😉

Ceres
      Bruger

hmmm… ny tråd… på spillerrov i Celtic 😉
      .

Sloth
      Bruger

Jeg har en bekendt fra heden der kunne berette at FCM er klar til at smide 8 mill. efter Kasper Lorentzen – Det siger Randers helt sikkert ikke nej til, og desuden er det heller ikke noget AGF kan konkurrerer med.

Vedr. Nicolai Høgh: Han har det altså med at blive skadet – og det har dem vi har gående i forvejen jo også. Howard fordi han er en kriger, der tackler hele tiden. Dan T tackler ikke ret meget, men bliver skadet alligevel. Sorin glider af på det meste i kraft af sin slimede overflade, men har næppe niveau til suppen – og Kure: Han rygtes igen til Inter, så ham ser vi næppe i suppen. Håber dog, at man gør noget ift. midterforsvaret, MJ er bare ikke løsningen.

Agadez
      Bruger

Det med Lorentzen skal nok passe… Det virker også helt åndssvagt at han skal rende rundt der nede, når han også har sin landsholdskarriere at tænke på.

stolteAGF
      Bruger

Alexander Fischer vil være fremragende. Synes også spillere som Tim Jansen, Erton Fejzullahu og Lasse Rise vil være yderst interessante og aktuelle for AGF

vieri
      Bruger

Sloth skrev:
      Jeg har en bekendt fra heden der kunne berette at FCM er klar til at smide 8 mill. efter Kasper Lorentzen – Det siger Randers helt sikkert ikke nej til, og desuden er det heller ikke noget AGF kan konkurrerer med.

Det virker næsten ligeså hjernedødt som da FCM brugte 20 mill på Jonas Borring 8 mill for Kasper Lorentzen er rystende læsning 😮 😀 😀

Ceres
      Bruger

vieri skrev:

Sloth skrev:

Det virker næsten ligeså hjernedødt som da FCM brugte 20 mill på Jonas Borring 8 mill for Kasper Lorentzen er rystende læsning 😮 😀 😀

Ja, at købe de rigtige spillere ind til de rigtige priser, har de aldrig haft meget forstand på i FCM, selv om de har været gode til, at sælge.

Masterfuck
      Bruger

Den dummeste handel til dato er dog Ulrik Laursens skifte til FCK fra OB. Mellem 15-20 mill for en 32 årig midterforsvarer…..

vieri
      Bruger

Intet slår Mike Tullberg handlen til 7,5 mill 😀 , ikke en gang Torres til Chelsea for 500 mill eller Andy carroll til liverpool for 300 mill .

letager
      Bruger

Det er da utroligt hvis FCM skal snuppe 2 så gode midtbanespillere (Jakob Poulsen og Kasper Lorentzen) fra nedrykkere! De får en ret god midtbane må man sige?

FHT176
      Bruger

@letager, ja på papiret vil det se okay ud, men omvendt synes jeg også Jakob Poulsens præstationer har båret præg af at det var en halvskadet nedrykker de hentede – og Lorentzen har ikke samme klasse som Thygesen der nok smutter.

Viser 29 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.