På med brillerne

Forside Fora AGF På med brillerne

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      Born White
      Bruger

Fink nok med Sorin – det er sikkert nu man skal slå til hvis man vil sådan er spiller, men det kan da for pokker ik være så svært at se hvor vi mangler spillere.

Steffen, Rask
      HBack: Sorin, Sarr, Lindkvist
      Forsvar: Persson, Thomaasen, Krabbe, Kure, K. Madsen
      VBack: Lumb
      HMidt: White, Valencia, N. Kristensen, Salifu
      Midtbane: Lucena, Kari, Gjessing
      VMidt: Blicher, Pleidrup
      Angreb: Nando, Dioh, Graulund, Høegh

Forsvaret ser fint ud synes jeg- jeg kan ikke finde ud af om Cabrera kommer eller ej. Men kan han dække af for Lumb er det fint.

Midtbanen – uha uha uha -umiddelbart tror jeg Lindkvist vil blive brugt som midtbanespiller når Sorin tiltræder. Men vi er bare ingen trussel overhovedet fra de centrale midtbanespillere. Vi mangler en skudtrussel alla Leon Andresen – jeg ville ønske Gjessing snart foldede sig ud, da jeg tror han har potentialet.
      Højre midt – White skaber meget, men meget løber også ud i sandet, Valencia – jeg drømmer om hans gode indlæg rammer pandebrasken på Nando, men tror jeg på det ???? Kan jeg ikek rigtigt finde ud af.
      Venstre midt er altså helt gal – Blicher synes jeg gør det kanon, kan ik forvente mere af så ung en spiller. Måske han skulle prøves på højre ??
      Pleidrup er bare slet ik min kop the.

Angrebet ser ok ud – jeg savner dog en TARGETMAN som er 2 m høj – for jeg ved OP vil diktere lossebold på et eller andet tidspunkt. Her snakker vi om en spiller alla Tulle, men der ikke nødvendigvis er fast mand og heller ik kræver det.

VI SKRIGER ALTSÅ PÅ KVALITET PÅ KANTERNE – får vi ikke det, bliver ingen af vores angribere målfarlige, om de så alle hed Drogba.

Jeg tror vi vil komme til at se et meget defensivt AGF hold på udebane med Nando helt fremme og Dioh som hængende. Fløjene trukket ind, så der bliver plads til de 2 og så de 2 backs. Jeg håber dog det virker for har allerede spillet AGF over Randers til superodds IMO. Forza !

Groggster
      Bruger

Jeg er helt enig!
      Signingen af Sorin er vel i og for sig fin nok, og jeg håber, han er en kvalitetsspiller, der er markant bedre end de øvrige bejlere til højrebacken. Men fløjene halter gevaldigt igen i år. Med mindre Valencia pludselig evner at udøve magi på venstrekanten (tvivler på, Ove vil bruge White på venstre) ser jeg ikke vores angreb udnytte det enorme potentiale, det efterhånden har.
      Det kan godt være, at vi har en tidligere bundesligaangriber, nummer tre på topscorerlisten og den måske bedste tekniker i ligaen, men hvad nytter det, når vores kanter ikke evner at sætte en mand af OG slå et præcist indlæg?

Hvis ikke Jan K. sikres, overrasker det mig ikke, men så ser jeg satme gerne en anden spiller til kanten! Jeg er bange for, vores offensiv bliver lige så ufarlig som i foråret uden et nyt ansigt.

AGF Horsens
      Bruger

Den nye sæson bliver et Valencia år. Hans indlæg bliver verdensklasse, når vi i Rafael har fået en sand hovedstøds bomber, jeg krydser stadig fingre for valencia.

Jeg mener godt han kan spille venstre midt.

kristjan
      Bruger

Jeg mener at kanter ser fine ud, det er midten der halten!

Kari spiller jo kun hver anden kamp, da han har karantæne de andre kampe, og så er man altså ikke i form. Gjesing er god, men når han får chancen panikker han! Lucena har et højt bundniveau, men hans topniveau ser vi for sjældent noget til!

Born White
      Bruger

Vores højre midtbane har kæmpe potentiale, men om det er nok og om det fungerer er bare noget andet. Faktum er at indtil videre har ingen af dem på højre kanten været bare en smule målfarlige mht både mål og oplæg.

Venstrekanten er sjovt nok mere målfarlig, men der er stort set ingen oplæg fra den side. hvilket jo i for sig er klart da de naturligt vil trække ind i banen da de spiller "forkert".

Vores midt er ikke farlige, men det vil de aldrig være i Oves stil – de skal opfange anden bolde og løbe sygt meget fra kant til kant og så ellers bare fordele boldene – til det er Lucena gud efter min mening – Kari kæmper for det – Gjessing falder desværre lidt igennem, og jeg mener desværre, da jeg helt klart gerne så hans kvaliteter på banen.

Jeg synes dog vi mangler kant fremfor for midt.

Anonym

Jeg tror at Blicher får sit gennembrud i år, og syntes faktisk han har et stort potentiale. Er også med på Valencia. Holdet er sgu da ved at være der. Vi blir giftige oppe foran!

Utzon
      Bruger

Jeg synes så mest at problemet er den centrale midtbane. Jeg synes bare at der var alt for lidt spil i center sidste sæson. Og det der var synes jeg at der var rigtig mange dumme boldtab. Vores spil var ret klumpet og lidt presset sammen. Jeg synes at vi skal spille bredt og så bare fart over fløjene. Så dioh på offensiv midtbane der kan servere den til vores to klasseangribere. Lucena skal på den deffensive midtbane så han kan komme med ned i banen og hjælpe bolden op af banen. Men han skal også med offensivt hvor han måske kan bidrage med nogle skud fra distancen?

Hvad synes i?

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.