OT – Poker?

Forside Fora AGF OT – Poker?

Viser 8 svartråde
  • Forfatter

Hej Alle hvide!

efter som pokerbølgen jo for alvor er over os, så skal vi da også have en tråd herinde omhandlende netop det emne.. er der nogen herinde der spiller online, og hvor spiller i og for hvor meget?

Kunne været spændende at høre om i vinder på det!

Mvh The Real Deal!

Doc
      Bruger

Jeg syntes det dér er et lidt besynderligt FØRSTE indlæg… tror du skulle have fundet et poker-forum!!

Men vil alligevel svare: Jeg spiller primært på Ladbrokes… for hvor meget? tjae… overskuddet er vel på et par tusinde eller fem… B) [grin]

/Doc -Anonym AGF'er

ja.. enig, men det er faktisk mere fordi jeg har haft et tidligere bruger navn herinde, men pludselig kunne jeg ikke logge ind mere.. ved ikke helt hvad der gik galt.. men det er skam ikke fordi jeg ikke er AGF'er, for det er jeg bestemt.. ville da lige hører hvordan og hvorledes.. selv spiller jeg på pacific poker.. klart det bedste sted synes jeg.. og overskuddet er da også derefter..

@The Real Deal Jeg spiller både online og live. Online på Unibet (som jeg snart skifter fra, fordi det er en ringe side)

Live spiller jeg i Aarhus pokerklub (Green Table Room)

Om jeg vinder…. det er meget frem og tilbage. I sidste uge tabte jeg i klubben måske 1500. Ugen inden vandt jeg 4000. Så det er forskelligt!

okay.. Du skulle prøve Pacific poker så.. det er klart den bedste side jeg har været besøgt so far.. har prøvet Prestife,Unibet,Expekt,Sportingbet og så Pacific.. gameplayet er dejligt overskueligt, og modstanden er begrænset.. der er mange fisk, helt op til Nl 200, hvor jeg spiller.. så med tålmodighed kan man ikke undgå at vinde derinde.. du skulle prøve det engang.. de har også en god support, og gode bonuser!

Vi kunne da også lave en pokeraften mellem alle os på siden. kunne da være grinern

Ja, og meget ulovligt med mindre der selvfølgelig blev spillet om præmier – fx noget agf merchandise 😉

Spiller selv hos playit.com – synes det er meget godt men har det med at tabe pengene lige så hurtigt som jeg vinder dem. Så jeg må vidst erkende jeg står i minus selv om jeg betragter mig selv som en rigtig god pokerspiller. Måske mere live end online.

Ja, det var sq da det vi skulle. sæsonkort eller sådan noget som toppremie 😛

Christian
      Bruger

Spiller online på Unibet og IRL med vennerne..

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.