OT – Niels-Christian Holmstrøm

Forside Fora AGF OT – Niels-Christian Holmstrøm

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      Leone
      Bruger

Er jeg den eneste der synes, at ovennævnte er total talentløs som kommentator og oven i købet ekstrem farvet?

Laudrup
      Bruger

Thjae. Jeg har altid afskyet manden, men jeg synes faktisk han har gjort det godt. Han er underligt nok den jeg helst vil høre på af de kommentatorer der er på DR.

Hornbek
      Bruger

Synes Holmstrøm er en udemærket kommentator. Bryder mig efterhånden mere om ham i Mølby på tv2. Den mand har ikke andet end negative kommentarer i kæften

Robinho
      Bruger

Jeg må sige at han gjorde det godt igår mellem Portugal – Holland. Han er ofte træls at høre på men har nu nogle gyldne citater engang imellem. f.eks da Van Bommel smider sig. " Jeg synes at Van Bommel er en tøsedreng i det her tilfælde". Kan også godt lide når han begynder at rette på Henrik Liniger.
      Er dog ved at være træt af at høre om Argentina driblingen som kun Messi kan. Men det meste af tiden lukker han kun lort ud. Men bliver spændende at se hva temaet bliver for ham i aften. Måske Schweizer finten??

Han ved meget om fodbold og har en stor taktisk forståelse, så synes egentlig også han er en af de bedre medkommentatore ved denne slutrunde.. ingen slår dog Birger Peitersen, han er hyggelig;)

seppe
      Bruger

Synes han er blevet mere fornuftig at høre på efter at han er blevet kommentator, men det manglede da også bare. Kan til gengæld ikke tage Peter Møller seriøst som vært, men det kommer vel med tiden…

Hornbek
      Bruger

Frederik Thomsen.
      Håber jeg virkelig ikk du mener. Birger Peitersen er da så skide bagklog at høre på. Synes det er helt forfærdeligt at han er en såkaldt "fodboldekspert".

Bubba
      Bruger

Jeg synes faktisk Holmstrøm gør det overraskende godt. Viser godt overblik og har sobre kommentarer.

Peitersen er derimod det største luftkastel jeg nogensinde har hørt omtalt som fodboldekspert. Hvad siger han reelt om noget som helst ud over banaliteter. Når han kommenterer er det ren gengivelse af, hvad billederne viser… Intet analytisk. Helt anderledes med Bruun eller eks. Bonde, som er der i aften. De er KLASSER bedre – sammen med Bech (som dog altid virker en kende arrogant).

… nåh ja, så krummer jeg tæer, når Søren Larsen er i studiet. Her kan man da virkeligt tale om Fodboldspiller med stort F, uden forstand på meget andet end at sparke den i kassen (hvilket bestemt også er godt og sikkert giver en god skilling 😉 )

Bubba

MTAC.nu
      Bruger

Jeg syntes faktisk han er okay, dog bliver det lidt for meget når han gentagende gange skal fortæller om den argentinske dribling.

Fedt at han i går rettede kommentatoreren som ville have frispark for Ricardo trak tiden.

[i]"Nu må jeg lige bryde ind, der kan ikke blive frispark når spillet ikke er i gang"….[/i] :k:k:k

Bubba
      Bruger

Jamen jamen hør dog hvad Peitersen siger her i halvlegen… DET ER JO SORT!!!

Ekspert – nej mon dog!

KejserR
      Bruger

Jeg haaaader Birger Peitersen.
      Manden har ingenting at gøre på landsdækkende tv 😮

Bjarne V
      Bruger

Må slutte mig til mængden, der synes NCH har gjort et fornuftigt – om end – et godt stykke arbejde:k

Hans viden er jo ikke til diskution – og synes han kommer med nogle fede kommentare – som F.eks. hans udtagelser da en spiller sendte et frispark langt over mål – "Det er for ukomcenteret – tydligt at han mentalt ikke er på banen endnu" osv osv…..

BP derimod – gud fri mig vel for en mand der i den grad elsker at hører sig selv! Manden er jo ikke til, at holde ud – måske derfor han kun holdte 3 dage som træner i Bundby!

JPoulsen
      Bruger

Holmstrøm har overasket mig meget. Som udgangspunkt syntes jeg at han var en nar pga. hans engagement i FCK, men efter at have hørt ham kommenterer er min holdning blevet ændret.
      Han er klasser bedre end Mølby som jeg mener at alle der bare har en lille viden om fodbold kan gøre det bedre end. Manden er jo blevet fyret i et utal af lavere rangerede engelske hold, og alt det han lukker ud er af negativ karakter, hvad endten det er over for dommeren, banen eller spillerne

Aller
      Bruger

Nu har det faktum, at Mølby er blevet fyret i flere engelske klubber, jo ikke noget at gøre med hans evner som medkommentator. NCH er jo også en idiot i det daglige arbejde med FCK, men er – efter min mening – en fryd for øregangen som medkommntator.

De ting hænger altså ikke altid sammen.

Gfihjertet
      Bruger

Jeg synes Mølby var klovn overfor det danske landshold, men han er blevet ganske stabil med årerne synes jeg.

Niels Christian Holmstrøm er tilgengæld en kæmpe kæmpe klovn, det sidste eksempel er da Portugal-Holland, man kunne da ikke være mere farvet af den portugiske farver..

Og Peter Møller, det er godt nok startsproblemer, men måske han rent faktisk kan blive habil engang.

Tilgengæld har Troels Bech overrasket mig, altid rigtigt hvad han siger, han er tilmed sjov og så virker han ikke klodset foran kameraet, selvom jeg aldrig har været helt vild med ham, må man sige han er en succes på tv!

Jeg har til min store irritation faktisk affundet mig med NCH. Det kan godt være at han er en spade i forbindelse med FCK, men som kommentator har han gjort det habilt.

Birger Peitersen har jeg det derimod svært med. Jaja, han har skrevet bøger og lavet afhandling indenfor fodbold, men det han siger er jo noget enhver med en bare smule viden om fodbold kan tænke sig til! Derudover er han generelt tør.

Jan Mølby er til tider ok, men i en konstellation med Flemming Toft er jeg ofte fristet til at tage lyden af. De er begge alt for selvretfærdige efter min smag. Hvem husker buh-råbene til landskampen imod Paraguay? Jøsses.

Troels Bech synes jeg er i stand til at forklare taktikken og fodboldspillet så alle kan forstå det. Hvad der undrer mig er at han ikke har overført denne metode til sine klubber… Så kunne det være han ikke var blevet fyret så mange gange!

Ellers er min foretrukne Peter Grønborg på Kanal 5. Han er ikke verdenens ottende vidunder, men han leverer varen.

prutkrantz
      Bruger

Peter Møller er da klart den forboldspiller der klarer sig bedst som vært. Han havde ingen erfaring før og han er klasser bedre end f.eks. Dan Thomasen, Peter Kjær, Peter Schmeichel og hvem TV3 ellers har hevet ind i studiet som vært. Det er jo en anderledes rolle at være vært fremfor ekspert, og jeg synes Peter Møller er en klart bedre vært en TV2s Morten Stig og Claus Pukbror (OMG jeg hader de to Elgaard-søskende).

Gunner_L
      Bruger

Jeg hører også til dem, der vender tomlen op for NCH! :k Han tør sgu kalde en spade for en spade.
      Den største overraskelse er dog Peter Møller som studievært. Det er sgu godt set af DR, at der var en fremragende studievært gemt i ham. Han er jo ikke taget pga. sit navn (som Peter med den røde Tud), men fordi han rent faktisk har nogle journalistiske kvaliteter og et vindende væsen. :k
      Jeg har også fået hvisket i ørerne af indtil flere kvinder, at de faktisk synes, at han ser ret sød ud… [censored]:o[censored]:o

ForeverFlo
      Bruger

prutkrantz -> du mener vel Dan Sørensen og ikke Dan Thomasen. Sidstnævnte er stadig reservebackup for FCK mens førstnævnte er talentløs mikrofonholder for Viasat

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.