OT – Klart bevis på at Brøndby er til mænd

Forside Fora AGF OT – Klart bevis på at Brøndby er til mænd

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger

Hvis nogle ikke var sikre på at Brøndby er bøsser, så tjek det nederste billede på denne side:

http://www.suburban-casuals.dk/galleri_05-06_away_ob_26-11-05.shtml

Gay gay, go away !!

Aléz, i er bøsserne, i er bøsserne!

//Christian Larsen (Claudio Larsito)

http://www.suburban-casuals.dk/galleri_05-06_away_soender_16-10-05.shtml

Synes nu 3. sidste billede er et bedre bevis.. prøv at se de 2 nede i højre hjørne af billedet.. de ser godt forelsket ud, og lægger helt klart an til et kys :S! Føj 😀

mph
      Bruger

No offense guys, men det der er godt nok søgt. @trd. Det ligner mest en dreng og en pige – og det er IMO ikke et så gay par

Willow
      Bruger

Hvad pokker laver i inde på sådan et site? Tsk tsk tsk…

zcml
      Bruger

mph skrev:
      No offense guys, men det der er godt nok søgt. @trd. Det ligner mest en dreng og en pige – og det er IMO ikke et så gay par

Er godt klar over, at Brøndbytøser ikke er blandt de lækreste af slagsenB), men hvis en af de 2 er af hunkøn, så slår det sgu alle rekorder.

Tror du skal kikke på billedet en gang til, mph.

dksauron
      Bruger

Denne tråd burde hedde "Klart bevis på at AGF's fans er nogle barnlige fjolser"

mph
      Bruger

zcml skrev:

mph skrev:

Er godt klar over, at Brøndbytøser ikke er blandt de lækreste af slagsenB), men hvis en af de 2 er af hunkøn, så slår det sgu alle rekorder.

Tror du skal kikke på billedet en gang til, mph.

Absurd nok har jeg byttet om på de to links… Så jeg så på det tredje nederste billede i første link og det nederste billede i anden link. Anyways synes jeg stadig, at det er ret søgt!!!

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.