OT: EB's liste. Mangler der ikke en?

Forside Fora AGF OT: EB's liste. Mangler der ikke en?

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      jj
      Bruger

Jeg savner MEGET Erik Rasmussen på denne liste:
      http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=330401
      😀

Den her tråd burde være postet i "Alt mellem himmel og jord'-forum'et. Lær det! :@

/Peter
      – som har stemt på Anders Fogh.

Hatte
      Bruger

Morten Rasmussen

Tommy B
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:

/Peter
      – som har stemt på Anders Fogh.

Det var da ikke med vilje, var det? 😉

Jo da. Jeg tænker i hvert fald "Åh nej, ikke HAM igen" hver eneste gang, han toner frem på skærmen. Men ok, set i bakspejlet skulle jeg også have taget Flemming Østergaard med ind i overvejelserne.

Simon G
      Bruger

Hatte skrev:
      Morten Rasmussen

Morten Rasmussen hvem er han?

Simon G skrev:

Hatte skrev:
      Morten Rasmussen

Morten Rasmussen hvem er han?

Han er sådan en fyr der har spillet for AGF indtil i fredags. Han spillede faktisk ret godt, men nu er der en eller anden der hedder Kurt der har solgt ham. Han var endda på en delt 2. plads på SAS-Ligaens topscoreliste så vidt jeg husker.
      Jeg undrer mig over du ikke kan huske ham, for han har reddet AGF en del gange 😀 😉

Hatte
      Bruger

Undskyld forkert formuleret:

En spiller der slog sine folder i AGF og elskede klubben nok til at han vil hjælpe dem med at blive i SAS-ligaen det sagde han i hvert fald selv.
      Men han pissede dem i så høj grad op og ned af ryggen at samtlige fans måtte vaske deres slidte trøjer. Nu spiller han for Br.. Hmm Br.. kan ikke sige det. en klub nordvest for København, Hvor han sikkert for en meget bedre løn og penge til byturene:@

Brøndby ligger vest for København, Hatte. :p

Tommy B
      Bruger

@Peter Holm:
      Det var mig der var dum…
      Du skrev at du havde semt på Fogh… Og straks glemte jeg alt om hvad tråden egentligt handlede om, og tænkte: Har han virkeligt stemt på Fogh til sidste valg og ligefrem udbasunerer det…

Nu har jeg jo så luret, at du jo egentligt mente det modsatte… Og det kan man jo godt… 😉

Lasseh
      Bruger

Flemming Østergård :b

Hatte
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:
      Brøndby ligger vest for København, Hatte. :p

Er rettet er det derfor det hedder vestegnen??;)

zcml
      Bruger

Nej, er overbevist om at Erik Rasmussen og Henrik Qvortrup er en og samme person.

Hvad angår selve afstemningen, syn´s jeg der er tæt kamp mellem topkandidaterne.
      Men i sidste ende går min stemme til Laban'en.

Jeg syn's ellers jeg er rimeligt tolerant, men jeg bliver mere og mere racistisk anlagt hver gang han toner frem på skærmen:@

kongbasse
      Bruger

Nu skal I være gode ved Erik Rasmussen. Det er jo klart man bliver underlig, når man render rundt så lant ude på heden. Han kan jo ikke slå en skid uden en eller anden fætters, kones, hunds, mands, søns, farfars, moster, (alle én og samme person) har en eller anden kommentar om guds holdning til netop denne skid. Nå det er vist blevet for sent for mig. God nat…..

Tommy B skrev:

@Peter
      Holm:
      Det var mig der var dum…
      Du skrev at du havde semt på Fogh… Og straks glemte jeg alt om hvad tråden egentligt handlede om, og tænkte: Har han virkeligt stemt på Fogh til sidste valg og ligefrem udbasunerer det…

Nu har jeg jo så luret, at du jo egentligt mente det modsatte… Og det kan man jo godt… 😉

He he, så kan jeg bedre forstå det! Og rigtigt nok, jeg ville gå stille med dørene, hvis jeg var kommet til at sætte mit kryds udenfor Fogh. 😉

Viser 14 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?