OT- Basso ude af touren ?!

Forside Fora AGF OT- Basso ude af touren ?!

Viser 33 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger
      MTAC.nu
      Bruger

Ja det ødelægger så hele Touren af Basso Ulrich og Mancebo er ude.

Jeg nåede dog at spille 100 kr. på Valverde som vinder til odds 9.

Phillies
      Bruger

Så kan de sgu la vær med alt det doping.. :p

dittmann
      Bruger

ja.. det er pisse ærgeligt.. men samtidig trotr jeg faktisk ikke at han er dopet…[censored]

Robinho
      Bruger

Det her er vel bare 1996 eller var det 1997 Touren om igen. Det er træls for cykelsporten at dopingen igen har vist sit grimme ansigt. Men nu er det jo helt åbent hvem der vinder. Men vil også tro at Valverde er favorit nu.

Sylvester
      Bruger

Jamen vi har så alle gået og savnet et tæt og spændene Tour De France. Det for vi da i år.
      Spændningen er allerede igang før løbet er sat igang, omkring denne en lidt uheldig situation.
      Og det må da blive tæt nu nogle af de helt store er smidt ud. Det kan da også betyde at en mand som Michael Rasmussen kan komme en tand længere op, så da spændene og interresant for os danskere!

MTAC.nu
      Bruger

Ja jeg glædede mig også til Basso vs. Ulrich med Valverde som outsider….. men ak nej! Nu snakker de ikke om andet en doping i 30 dage. Og hvis der er en som viser sig meget bedre end de andre så hænges han ud som dopet!!!! Rytterne kan ikke vinde, selv om de er clean!

C-Larsen
      Bruger

Jeg havde sq også glædet mig til Basso vs Ultrich og så Valverde, Mancebo og flere som måske kunne hænge på.

NOGET PJAT !!!

Johnny
      Bruger

Det eneste gode ved den her nyhed er, at touren bliver mere spændende end nogensinde. Bare ærgeligt at captain er ude af touren nu 🙁

Sylvester
      Bruger

@ForeverAGF

Rytterne kan ikke vinde, selv om de er clean!

Jeg er selv en stor cykel-fan, og har også cyklet selv. Så kommer ikke som had til cykelsporten at jeg siger dette: 8 ud af 10 cykelryttere er eller har været på en eller anden form for doping. Rytternes lægere er ofte bare et skridt foran, derfor kan de formå at skjule det for kontrollen….
      Men jeg glæder mig nu alligevel til imorgen hvor de bliver skudt igang!

Johnny
      Bruger

Sylvester skrev:

@ForeverAGF

Rytterne kan ikke vinde, selv om de er clean!

Jeg er selv en stor cykel-fan, og har også cyklet selv. Så kommer ikke som had til cykelsporten at jeg siger dette: 8 ud af 10 cykelryttere er eller har været på en eller anden form for doping. Rytternes lægere er ofte bare et skridt foran, derfor kan de formå at skjule det for kontrollen….
      Men jeg glæder mig nu alligevel til imorgen hvor de bliver skudt igang!

Tjah det er nok korrekt det du siger i starten, men forhelvede hvor er det et lortetidspunkt de har fundet ud af det på.. Hvis det var i starten af juni måned, kunne man da forholde sig til det! Hvem er din favorit nu?

Budtz4ever
      Bruger

ja hvad fanden sker der mand!!![censored][censored][censored]

Robinho
      Bruger

Sådan som jeg forstår det har de kendt den liste i nogle uger. Så synes at det er totalt åndsvagt at offentligøre den 1 dag før Tour starten. De skulle da bare have offentligjort den med det samme, istedet for dette kaos. Men nogen der ved om Vinokourovs hold er smidt ud, for hvis alle de andre er smidt ud, så skal de da også.
      Men der må jo også komme en reaktion fra de andre ryttere. Mon ikke at de strækker ligesom i 98 og i det Spanske mesterskab i sidste weekend.

Djarnis
      Bruger

min mening: ærlig talt hvis der er hold i rygterne, siger jeg bare SÅ KAN DE LÆRER DET. Det er useriøst for sporten generelt at nogen snyder, og lægerne er de 2 skridt foran end man kan kontrollere. Dette får bare en til at hade cykel sport endnu mere. Gad vide hvor meget der foregår inden for fodbold verdenen? 😮

Budtz4ever
      Bruger

det kan godt ske de lærer noget af det… men det gør også årets tour 4.000.000 gange kedeligere!

MRJ
      Bruger

Nu siger nogle af jer, at de kan "lære det" – tror I seriøst, at alle de andre der deltager er helt rene?

Det er jo ikke fordi dopingkontrollen har opdaget det ved rytterne. Det er jo udelukkende fordi de har anholdt ham lægen og brudt de koder med den liste.

Havde de ikke fundet den liste, så havde vi aldrig vidst noget om det, og så kunne rytterne fortsætte med at være dopet, da det åbenbart ikke kan spores.
      Det er naivt og tro, at det kun er ham lægen og hans liste, som har haft gang denne type doping.
      Dem der ikke har brugt ham lægen er da mindst lige så dopet som Basso og dem – det kan bare ikke bevises, da man ikke kan spore det, og de ikke har fundet deres "doping-læge" og hans liste.

TDF er for mit vedkomne ødelagt.

Sylvester
      Bruger

@Jonny

Tjah det er nok korrekt det du siger i starten, men forhelvede hvor er det et lortetidspunkt de har fundet ud af det på.. Hvis det var i starten af juni måned, kunne man da forholde sig til det! Hvem er din favorit nu?

Denis Menchov, Floyd Landis, Damiano Cunego, Levi Leipheimer, Iban Mayo, Paolo Savoldelli og Alejandro Valverde.

Disse ryttere er det hele man kan samle i dette års tour, som bare har en lille mulighed…
      Dog Iban Mayo og Denis Menchov gode muligheder da de har et helt hold bag sig.
      Levi Leipheimer dog også som en stor udfordrer sammen med Alejandro Valverde som har været rigtig godt kørende i år.
      Jeg har hørt Paolo Savoldelli skulle være i god form, så han kunne også være en god vinder, da han har et helt og meget stærkt hold bag sig, hvis det bliver ham de kører efter.

Johnny
      Bruger

Hmm, ja det bliver anderledes at se ovennævnte i en top 5… Men en Sastre kan vel også godt gå hen og køre en god tur? Ærgeligt Rasmussen er så jammerlig på en enkeltstart, ellers havde han også været et bud på en vinder..

Sylvester
      Bruger

Ja self vil en Sastre komme i toppen, men der går rygter om at alle CSC rytterne ikke vil køre, selvom de bliver tvunget til det…
      Så ham lader jeg lige stå en smule hen i øjeblikket….

Gider i at se Touren nu hvor alle de spændende navne er ude fordi de fylder sig med skidt? Tror ikke rigtig jeg gider at følge med i det.

Johnny
      Bruger

Tjah, nu har jeg fulgt med i touren hver evig eneste dag de seneste 3 år, så jeg tror ikke lige jeg kan slippe det foreløbigt. Sylvester, arh den tror jeg sgu ikke på. Hvis CSC rytterne vælger at trække sig, tror jeg flere af holdene trækker sig, og dermed ingen tour de france for i år. Men det nægter jeg bare at tro på. De skal vel også snart beslutte sig, løbet starter trods alt om en 20 timer..

Don_cantona
      Bruger

så vidt jeg har forstået er de blevet smidt ud fordi de er mistænkt for at bruge doping? hvis det er rigtig kan de da lige så godt smide alle ud. alle er vil på den ene eller anden måde mistænkt.

noget andet er hvordan kan man straffe nogle der er mistænkt?

Johnny
      Bruger

Det er korrekt de er blevet smidt ud fordi der er beviser for de har brugt doping. Det er vist alle sportsdirektørerne der er enige om at smide de mistænkte ud, så det ikke vil skade touren mere end højst nødvendigt..

Graulund_871
      Bruger

Mer' Kedelig Tour eller ej.-Basso har IKKE dopet!
      Manden er harmløs!
      Det den åndsvage læges skyld!!

carpe_diem82
      Bruger

Gagagrr skrev:
      Mer' Kedelig Tour eller ej.-Basso har IKKE dopet!
      Manden er harmløs!
      Det den åndsvage læges skyld!!

Ved du noget som resten af verden ikke ved da?

Tror ikke ham lægen, har haft Basso's navn i hans papirer for sjovt, og den rapport, hvor dele er lækket til pressen nu, indeholder jo også diverse bånd optagelse af telefonsamtaler, så der er nok desværre pænt meget hold i anklagerne

Jenz
      Bruger

'KÆFT, sponsorerne må være godt trætte af det. De får jo nok ikke pengene tilbage, selvom halvdelen (my guess) af fjernsynsseerne falder fra.

Laudrup
      Bruger

men nu må danske Michael Rasmussen vel næsten betegnes som en af storfavoritterne til ihvertfald en podieplads?

Laudrup skrev:

men nu må danske Michael Rasmussen vel næsten betegnes som en af storfavoritterne til ihvertfald en podieplads?

Ikke af mig i hvert fald. Som jeg ser det var det tilfældigheder der gjorde at han klarede sig godt sidste år og Armstrong havde ham hele tiden under kontrol.

Og jeg forstår godt man udelukker de ryttere der er under mistanke. Også selvom det måske går ud over nogle uskyldige fordi det handler om tourens overlevelse.

zacatecas
      Bruger

Jo det er træls at stjernerne er dopet! Men nu for man da et kanon løb hvor der vil være flere om budet. Måske endda en Michael Rasmussen!?!?!?

C-Larsen
      Bruger

Michael Rasmussen er den største idiot !

KevinT
      Bruger

Godt jeg ikke interesserer mig for cykelsport – Men det er da noget værre noget med det doping 😛 Jeg tør vædde en 500-lap på, at hvis alle rytterne fra Touren bliver dopingtestet, så er mindst halvdelen dopet med diverse sager. Det kan vel ikke komme jer som en overraskelse. Overraskelsen og skuffelsen ligger vel i, at jeres "idoler" bliver smidt ud – Men det er jo kun godt hvis de har taget doping?

Johnny
      Bruger

KevinT skrev:
      Godt jeg ikke interesserer mig for cykelsport – Men det er da noget værre noget med det doping 😛 Jeg tør vædde en 500-lap på, at hvis alle rytterne fra Touren bliver dopingtestet, så er mindst halvdelen dopet med diverse sager. Det kan vel ikke komme jer som en overraskelse. Overraskelsen og skuffelsen ligger vel i, at jeres "idoler" bliver smidt ud – Men det er jo kun godt hvis de har taget doping?

Jeg kan love dig for at alle i tour feltet er testet i hoved og røv! Problemet er at lægerne har visse dopingmidler, som dopingstyrelsen ikke kan finde via dna og sådan.

Jeg tror ikke Michael Rasmussen kommer på podiet, han er godt nok en af de bedste i bjergene, men for satan han kommer til at tabe mange min. på de 100+ km enkeltstarter.. Desværre..

Robinho skrev:
      Det her er vel bare 1996 eller var det 1997 Touren om igen.

Prøv Med 1998:D.. Heh…B)

Graulund_871
      Bruger

Rimer Henning og Kælling?

Viser 33 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.