OT: Ahmed Akkari

Forside Fora AGF OT: Ahmed Akkari

Viser 35 svartråde
  • Forfatter

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=341115

Hvad bør man efterhånden stille op med denne Ahmed "jeg slår også gerne på børn" Akkari??

Måske sende Besart Berisha efter ham:D

Nepper
      Bruger

Nej. Sende ham ud af landet. Ganske enkelt!

En 5000 år gammel ikke eksisterende profet må man ikke snakke om, men true folkevalgte politikkere med at blive sprængt i stykker er bare en sjov joke!!

Jamen altså, smid dog den sindsforvirrede psykopat ud af landet inden hele befolkningen stemmer DF!

sibbe
      Bruger

troede Foreveragf var gået væk fra de politiske indlæg ^^

Ja, få den wannabe ud af landet. Psykopat man ![censored][censored]

Kan ikke tag ham, han er ganske enkelt for klam.

Alle burde sq sende dødstrusler til ham man! Han er dælme for klam !

TalentfabrikkenAGF skrev:

Hvad skulle han gøre? Give ham fingeren? 😀

Frederik Thomsen skrev:
      En 5000 år gammel ikke eksisterende profet må man ikke snakke om, men true folkevalgte politikkere med at blive sprængt i stykker er bare en sjov joke!!

Ironien er meget slående, og jeg glæder mig til at høre Akkari og co. forsøge at kringle sig ud af den her…

kong-carlsson skrev:
      Alle burde sq sende dødstrusler til ham man! Han er dælme for klam !

Øhm, så fremstår du jo heller ikke et hak bedre end Akkari og imamerne.

Peter Holm Frandsen skrev:

TalentfabrikkenAGF skrev:

Kunne jo være han kan kunne li det:D

Nogen der ved om man har fundet ud af om imarmerne kunne landsforvises for landsforrædderi??

Granda
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:

for dælen Phf, nu havde jeg lige glemt han ga os fingeren i Horsens, forstår stadig ikke hvorfor han ikke fik en straf, han burde da få en bøde, eller et par spilledages..
      Nå det var en anden snak..

Men send ham ind i vester til rokerne;)

leroy
      Bruger

Han minder lidt om en arabisk dolph…

Dalle
      Bruger

Alle de imamer der opfører sig sådan og spreder had skal ud af landet

leroy
      Bruger

undtagen Dolph!!!!

Nepper
      Bruger

Jeg må sige jeg går ind for Nasar Khadar. Han går bevidst mod islamister og det er stærkt gået. Da han gør det til trods for at han ofte må modtage trusler. Hvorfor skal disse islamister have lov til at være i vores land, når de næsten udelukkende snakker negativt om det og spreder et negativt budskab.

Send dem ud! Hvis dette kun lade sig gøre ved DF´s magt må det blive sådan. Noget skal der gøres snart. For hvad bliver det næste ik??

Hornbek
      Bruger

Send de forpulede imamer ud af landet.

– det laver ikke andet end lort.

at han forklarer sig med at det er en joke.. Enten har en ubeskrivelig dårlig humor, eller også er han en sindsforvirret psykopat.

Nepper
      Bruger

Hvad ville man selv gøre hvis man havde udtalt sig sådan? Selvfølgelig sige man ikke mente det og det var en joke!

Hornbek
      Bruger

Tjaeh, men tror ikke de kan redde sig ud af den her..

Fatter simpelthen ikke hvorfor de ikke bliver sparket ud af DK

2white4u
      Bruger

Gad vide hvor stor IQ Akkari har?

Han virker som en sinke med en IQ på 75.

Magen til uintelligent tåbe skal man sku lede længe efter. Han forsøger at sige en masse klogt, men man sidder og krummer tær. Han har en formulering som en tilbagestående 5-årig.

KejserR
      Bruger

Hornbek skrev:
      Send de forpulede imamer ud af landet.

– det laver ikke andet end lort.

at han forklarer sig med at det er en joke.. Enten har en ubeskrivelig dårlig humor, eller også er han en sindsforvirret psykopat.

MEGET generaliserende , Akkari er ikke = alle imamer .

Nepper
      Bruger

KejserR- Her kan man godt generalisere. De står alle sammen for noget lort. De er meget ekstremistiske. Derfor kan vi ikke lide dem.

Dalle
      Bruger

Ikke lide dem er ikke svaret jeg hader dem

@Nepper
      Enig. Men hvis du kigger på hvor KejserR kommer fra kan du også se grunden til hans svar. Haha [lol]

polakken
      Bruger

Frederik Thomsen skrev:
      En 5000 år gammel ikke eksisterende profet må man ikke snakke om

Lad mig lige understrege jeg ikke er sur eller vil lyde truende på nogen måde, men lige netop sådan nogle kommentarer graver kun større kløfter skaber flere unødvendige konflikter…

Ps. Mohammed har altså eksisteret, ligesom Jesus findes der flere beviser på dette (udover biblen og koranen).

Og nej jeg er ikke ultra religiøs. Jeg synes bare man skal tænke sig om inden men skriver noget…

Pas på med at skrive noget sådan om ham…han sender jo bare et par fyre og "BOOOOOOM"[censored][censored][censored][censored]

KejserR
      Bruger

<i> Hvordan kan i hade alle imamer ??

Okay nogen er yderligtgående og ekstremistiske, men synes ikke man kan smide dem ud. højest give dem en bøde og tage jobbet fra dem .

Og ja jeg kommer fra Århus V – 😀

Frederik Thomsen skrev:

5000 år? Hvad er dog det for et tal. det er nærmere 1500 år. År 622 starter den islamiske tidsregning.

Ikke eksisterende? Man ved mere om ham end man gør om Jesus… det eneste man rent faktisk ved om Jesus er at han har eksisteret.

Fatter godt at man kan blive mobset på en mand pga. udtalelser, men at dømme 900 mio mennesker pga af det er lige en tand i overkanten synes i ikke? Jeg håber da heller ikke at folk dømmer mig pga. Hitler.

Lad os lige falde ned på til jorden igen, og så koncentrere os om GF i stedet for 😉

(Denne "besked" er ikke henvendt til alle der har skrevet i denne tråd)

Hvis radikale muslimer læste denne tråd skulle der sku nok ske et eller andet vildt med nogle trusler (om de så bliver ført ud i livet er noget andet). Prøv lige at læs det nogen af jer skriver.

Hvis en mand siger noget lort, kan i ikke dømme alle mennesker i føler har en forbindelse til ham. I vil jo (formentlig) heller ikke dømmes for det WP har lavet… eller hvad?

Smid ham ud af landet om i vil, men at føle at alle imamer skal smides ud er ret ekstremt. Svarer lidt til katolske præster i britanien, molestrerer små drenge. Vil det sige at alle præster skal sættes bag tremmer?

Skal jeg smides i fængsel fordi jeg har stritører? Hvor går grænsen folkens?

Der er ikke lang vej fra den logik man læser herinde og så til de ting Hitler stod og holdt taler om i 30'erne. Eller for den sags skyld de ting KKK blabrer om stadig! [censored]

Tag afstand til fjolset Akkari, ikke religionen.
      Tag afstand til fjolset Akkari, ikke uskyldige mennesker, som har en enkelt forbindelse til ham.

I stedet for at tage det jeg skriver som et angreb, så prøv lige at læs hvad jeg skriver, og prøv at forstå budskabet, før i svarer.

Christian Mosgaard skrev:

Hvis radikale muslimer læste denne tråd skulle der sku nok ske et eller andet vildt med nogle trusler (om de så bliver ført ud i livet er noget andet). Prøv lige at læs det nogen af jer skriver.

Hvis en mand siger noget lort, kan i ikke dømme alle mennesker i føler har en forbindelse til ham. I vil jo (formentlig) heller ikke dømmes for det WP har lavet… eller hvad?

Smid ham ud af landet om i vil, men at føle at alle imamer skal smides ud er ret ekstremt. Svarer lidt til katolske præster i britanien, molestrerer små drenge. Vil det sige at alle præster skal sættes bag tremmer?

Der er ikke lang vej fra den logik man læser herinde og så til de ting Hitler stod og holdt taler om i 30'erne. Eller for den sags skyld de ting KKK blabrer om stadig! [censored]

Tag afstand til fjolset Akkari, ikke uskyldige mennesker, som har en enkelt forbindelse til ham.

I stedet for at tage det jeg skriver som et angreb, så prøv lige at læs hvad jeg skriver, og prøv at forstå budskabet, før i svarer.

Du har på sin vis ret, men også forkert, du ser jo tit at AGF fan tager afstand fra WP, men det savner man her i disse tilfælde med disse imaner, det man hører er nærmest noget nødtvunget afstandstagen ikke noget helhjertet. Naser Khaders gruppe kanm mønstre 1500-2000 muslimer ´det er det samme som dukker op til hitz zu tharirs møder. Hvorfor skal man iøvrigt ikke tage afstand fra en religion der siger at vi andre er undermennesker?? Der går ind for stening af kvinder??

KejserR
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:

Meget meget enig :k

polakken
      Bruger

Only White skrev:

Du har på sin vis ret, men også forkert, du ser jo tit at AGF fan tager afstand fra WP, men det savner man her i disse tilfælde med disse imaner, det man hører er nærmest noget nødtvunget afstandstagen ikke noget helhjertet. Naser Khaders gruppe kanm mønstre 1500-2000 muslimer ´det er det samme som dukker op til hitz zu tharirs møder. Hvorfor skal man iøvrigt ikke tage afstand fra en religion der siger at vi andre er undermennesker?? Der går ind for stening af kvinder??

Islam ser ifølge koranen kristne som brødrefolk så det ikke helt rigtigt!

HenrikRO
      Bruger

Jeg syntes diskusionen er lidt åndsvag.. Ahmed Akkari er danskstatsborger så der er ikke det store nogen kan gøre ved ham hvis han ikke bliver dømt for trusler… videre bliver han fyret som imam og som talsmand for muslimsk trossamfund….
      mere kan vi nok ikke håbe på…
      jeg syntes hele historien er kørt meget op… jeg har fandme også tit foreslået forskelige og nogen gange meget kreative former for død til danske folketingsmedlemer^^

i diskusionen om islam generelt mener jeg at troende kristne mennesker er mere ekstremistiske end de fleste troende muslimer….. jeg er generelt meget imod tro da jeg mener det er roden til alt ondt i verdenen, men hvis man skulle vælge, og kigger lidt tilbage i tiden så har islam vil ikke lige så meget blod på hænderne som kristendommen

polakken skrev:

Only White skrev:

Islam ser ifølge koranen kristne som brødrefolk så det ikke helt rigtigt!

Hvem siger jeg er kristen?? og synes det godt du forsvarer sådanne folk

TheDude
      Bruger

HenrikRO skrev:

jeg er generelt meget imod tro da jeg mener det er roden til alt ondt i verdenen, men hvis man skulle vælge, og kigger lidt tilbage i tiden så har islam vil ikke lige så meget blod på hænderne som kristendommen .

Jeg er på linie med dig mht. til tro/religion.
      Resten bør du nok undersøge til bunds, bortset fra at kristendommen har ca. 12-1300 år mere på bagen, så sluttede "vores" religiøse blodsudgydelser for minimum 100 år siden, Islam forsætter, og optrapper deres blodsudgydelser.
      Jeg er naturligtvis klar over at det ikke gør sig gældende for alle muslimer, men en ret stor procentdel bifalder deres blodsudgydelser.
      Jeg kan forsikre dig om at Muhammed ikke var nogen spejder leder, han slagtede folk for et godt ord, og deres eneste brøde var at være uenig med ham.
      Han var en profet, og følte sig sikkert kaldet, men han var først og fremmest en krigsherre, og ikke en mild en af slagsen.
      Mht. om situationen er kørt op, så synes jeg det er noget fordrukkent vrøvl, der er tale om trusler, eller en form for trusler.
      Er det ikke satans meget værre en 12 tegninger?
      Så drop den hellige holdning, Akkari ligger som han har redt.
      Han får en portion af sin egen medicin, og så kan den lille psykopat fandengalemig lære det.

Only White skrev:

Der er INTET i koranen der siger at vi andre er undermennesker. Der er INTET i koranen der siger at man skal stene kvinder. Igen er nogle få mennesker der smadre det hele for flertallet.

Der er stort set ingen forskel på det der står i koranen og det der står i biblen. De er begge to (sammen med jødedommen) Abrahamsreligioner…. dvs de er opsprunget fra samme religion.

Og kristine mennesker laver ligeså syge ting. Før nævnte jeg KKK og det vil jeg lige gøre igen. De har tidligere (ved ikke om det gøres stadig) haft lynch-moobs, der rendte rundt og hængte folk pga. hudfarve eller religion, eller fordi de underviste børn om evolution. Vil det sige at alle kristne går ind for dette? Nej.

Hvis man vil "angribe" en religion har man bare at holde sig det der står i deres bog, hvis de har en. Ikke det nogle få mennesker som praktiserer religionen (eller en gren af den) siger.

HenrikRO
      Bruger

Svar til TheDude
      du skriver at kristen dommen har 12-1300 år mere på bagen end islam det vil jeg gerne have uddybet lidt mere, som andre har skrevet udspringer begge religioner fra jødedommen. så hvis du havde sagt 4-500 år så var det nok bedre du skriver også at der ikke har været religiøse blodsudgydelser de sidste 100år det er rimlig dumt sagt^^ jeg mener at der har været lidt problemer i irland f. eks. de millioner af kristne fanatikere i USA, der enda vil have harry potter bøgerne gjordt ulovlige fordi de opfordre til kætteri???
      eller hvad med den meget smarte pave der bestemte at de afrikansk katolikker ikke måtte bruge kondom da det var en synd mod gud… og derved sprædte AIDS over det meste af afrika….

du går videre og skriver at islam forsat optrapper og laver blodsudgydelser???? hvem er islam… jeg vil gerne indrømme at der er nogle islamister der er sindsyge, men når de vil have at vi alle skal leve som mohammed gjorde for 1500 år siden er det nok klart at vi har nogle problemer med at forstå dem… men derfra og så at sige at hele islam opfordre til vold er der meget langt…. også selv om der nok står nogle ting i koranen der ikke vil passe ind i vores samfund… men på den anden side kan jeg heller ikke stå inde for heksehammeren der blev skrevet af pave innoccent den 2. og skal ses som et direkte dikret fra gud, og som vel er det mest sindsyge der nogensind er nedskrevet på papir..
      du går vidrer og siger at mohammed ikke var nogen spejder leder.. helt enig han var en krigsherre og det er der ingen der benægter der står også beskrevet i koranen hvordan han førte krig og overtog mekka…

du skriver at de fleste muslimer støtter vold!! største delen af verdens muslimer bor på filipinerne! hvad har de gjort dig??
      når vi i den vestlige verden forstiller os en terrorist ser vi straks en muslim med en bombe om livet… selv om 95% af alle selvmordsbomber og terroraksioner sker på sir lanka af de tamiliske tigere…
      jeg syntes det er fint du siger jeg skal undersøge det jeg siger til bunds…. men når du så lukker en masse vrøvl ud skulle du måske tage bjælkken ud af dit eget øje inden du begynder at rette på andre:k

TheDude
      Bruger

Islam "startede" omkr. det 7. århundrede efter vor tidsregning, så jeg lavede en mindre fejl.
      Islam er omkr. 12-1300 år gammel.
      Og ja, jeg havde glemt "krigen" i Nord Irland, så den tager jeg på min kappe.
      At sige Islam optrapper blodudgydelserne er måske også at generalisere for meget, men se det i øjnene.
      Der har ikke været fred i Mellemøsten de sidste 2000 år, og der er ikke nogen umiddelbar chance for at det sker de næste 2000 år.
      Jeg burde nok have skrevet at en større gruppe muslimer optrapper volden i mellemøsten, men den er hermed rettet.
      Nej, jeg skriver ikke at de fleste muslimer støtter volden, jeg skriver at en stor procentdel støtter volden, der er forskel.
      Der er fanatikere på begge sider, men der er ikke så mange kristne der har sprunget sig selv, og uskyldige mennesker i luften inden for det sidste årti.
      Bor største delen af muslimerne på filipinerne?
      Imponerende, ca. 500 millioner mennesker på de små øer.
      At en hel masse kristne i USA vil have forbudt en bog, kan vel næppe sidestilles med selvmordsbombninger, det er blot stupiditet.
      Jeg vil også gerne understrege at de kristne ikke har været engle op gennem tiden, og det har jeg på intet tidspunkt påstået.
      Fanatisme der udspringer af religion, og politik er farligt.
      Når man så kombinerer de to, så har du en regulær bombe under det moderne samfund.
      Forskellen på de kristne (som vel dybest set må være os) er at vi har fulgt med tiden, det har Islam ikke.
      Men Islam som den er skrevet, er såmænd ikke nogen farlig bog.
      Den bliver blot fortolket, mange steder, af fok der har interesse i at holde folket i mørket, så at sige.
      Koranen er et sammensurium af vores bibel, og jødernes Tora.
      Så Muhammed/Mohammad var ikke blot en pædofil krigsherre, han var også en tyveknægt.
      Slutteligt kan du umuligt have sympati for Akkari, min antipati mod Akkari udspringer ikke af hans religion, det rager mig en høstblomst hvem han tilbeder.
      Min foragt for manden skyldes hans handlinger, holdninger, og det faktum at manden er ude af stand til at tale ærligt.
      Han mener i ramme alvor at trusler på livet ikke er så slemme som 12 tegninger af en forlængst død profet.
      Han er det svageste led, og må derfor videre.

Jeg mener at han [censored] og at han [censored]. [censored] fordi [censored] og så [censored] den lille [censored] [censored] skulle bare [censored] fordi [censored] abekat [censored] [censored] [censored] [censored] [censored] [censored] hjem. 😀

Viser 35 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.