OT – AGF i Football Manager 2006

Forside Fora AGF OT – AGF i Football Manager 2006

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Stev
      Bruger

Hey!

Jeg er netop gået igang med et AGF spil i FM 2006 hvor jeg har opdateret hele ligaen således at jeg har Budtz, Katholm osv.

Men jeg kan sgu ikk rigtig få det til at kører. Efter 3 kampe i ligaen har jeg 0 pts. Har tabt til Nordsjælland, FCK og senest Horsens!

Så kunne godt bruge noget hjælp, så hvis nogle af jer har haft succes med GF så skriv venligst!

På forhånd tak.

/Stev

Aller
      Bruger

Du kunne eventuelt skrive hvilken taktik og træningsmetoder du bruger, så man kunne tage det derfra…

Stev
      Bruger

Træningen rører jeg aldrig, men min opstilling er således:

4-4-2 diamant:

GK: Staff
      HB: Høyer
      VB: A. Kure
      FC: T-Hansen
      FC: J. Sørensen
      DM: Peter Sand
      HM: Jonathan Berg
      VM: L. Pleidrup
      OM: Kalle Ljungberg
      AC: Moque
      AC: Graulund

Udover disse spillere har jeg folk som:

Budtz, Katholm, Svenne P, Hyndgaard, JR, Risholt, Folle, Danilo osv.

C-Larsen
      Bruger

Rører du aldrig træningen 😮 ?

Det kan godt være hovedårsagen.

Stev
      Bruger

Nej rører den aldrig, og har da alligevel vundet en del titler uden…:)

Vestijunior
      Bruger

Hej Stev@ Jeg kan ikke forstå at du ikke rør træningen… da det er lavet meget nemt i 2006 udgaven, Så det vil jeg nok først forslå at du kigger på, og prøver at lave noget træning efter hvordan du gerne vil have spillerne til at spille på banen… det er bare en ide!! nu kan jeg se at det e r ikke alle på de hold der spiller i AGF, så et godt køb til midtbanen vil være Jim Larsen fra brabrand, et par kampe hvor du sætter ham sammen med Risholdte med nogle Winger der er angribs lystne.. så skal du bare se… Jeg spiller selv med 442 hvor midten ser sådan ud
      "Borre (OB)– Jim L(Brabrand)– Roger R. — Rasmus K (Brabrand)"
      Pantesen er der hvor jeg har hentet spillerne, Og det går fint, når jeg spiller sådan, med en træning efter det..

Willow
      Bruger

Jeg tror nok jeg har den seneste opdatering & spiller også i Sas-ligaen, det er ikke noget jeg selv har bestemt altså.
      Hvis nogen har lyst til at spille FM2006 over nettet så bare kontakt mig på msn: AF_Willow@hotmail.com Så kan vi måske finde ud af noget

Stev
      Bruger

TheTrueBlue skrev:
      Hvorfor møder du FCK, Horsens og dem fra SAS-ligaen. Hvis du har opdateret din udgave, så må du da ned og spille i 1. division – ellers er det da ikke det samme.

Har opdateret spillerhandler.;)

Stev
      Bruger

Hvad gør i så ved træningen? Har ingen erfaringer med det.

OnlyAGF
      Bruger

Hmm holdet ser ikke specielt stærkt ud defensivt…

Gå ned og spil en 4-2-3-1..

Få fat i nogle fløje der kan score mål, og find en høj og tekninsk dygtig angriber som spydspids…. Ud over det skal du have en stærk offensiv central midt, der OGSÅ kan lave mål… Kan de finde det, så garrentere jeg dig succes…

Vandt Uefa cuppen med AGF i 05 vertionen 😛

Balder
      Bruger

Du kan selv ændre det under editor….

The Duke
      Bruger

Jeg har spillet en hel del med AGF i FM. Det seneste spil jeg har gang i er gået rigtig godt. Jeg vandt mesterskabet i første sæson, anden sæson var elendig (5. plads) og i tredje sæson er jeg suveræn. Har ikke tabt en eneste kamp i efteråret.

Det skal siges at jeg spiller med den nyeste patch og nyeste officielle opdatering.

Jeg vil anbefale dig at få nogle gode trænere og selv lave en træning. Jeg fokuserer eksempelvis meget på teknisk træning. Sørg for at der er 3-4 stjerner ud fra hver del af træningen.

Mht. til taktikken har jeg hele tiden spillet en 4-4-2. Nogle gange bare en flad opstillingen og andre gange med offensive kanter.

Et andet godt råd er at sende dine scouts til sydamerika for at finde eu-borgere der. Det er som regel gode spillere som er eu-borgere.

Mine profiler på holdet som det er nu: Sherman Cardenas, Marcus Berg, Denni Avdic, Kielstrup, Ederson, Freddy Guarin, Sindre Løe Bing, Eder Bau, Kevin Larsen, Nik Besagno, Kennteth Stenild og Alejandro.

Jeg er helt sikker med på et online spil en dag. Har aldrig prøvet det før.
      vh. jakob

kan man spille mod hinanden selvom computerene ikke er forbundet???

mna kan også hente opdateringer og alt mulig inde på http://www.fmground.dk

C-Larsen
      Bruger

Er i gang med endnu en saver med AGF:

Startede med at ophæve alle mines spillers kontrakter, undtagen U18.
      Så jeg rykkede jo stensikkert ned i 1.division.

Så gik jeg på storindkøb da jeg jo skulle købe et helt nyt hold, i 1. sæson i 1. div. blev jeg 3plads, det gjorde jeg også i 2. sæson, og nu i 3sæson i 1.div ligger jeg på en 2. plads.

Michael Vester er vild, han er også 20 i hovedspil !

Edit: Jeg er helt sikkert også klar på noget online game

Willow
      Bruger

SteffenR4ever skrev:
      kan man spille mod hinanden selvom computerene ikke er forbundet???

Yeps, jeg havde nogle problemer med at få det til at virke, men er faldet over et program der "narrer" computeren til at tro man er forbundet via lokalnetværk…

Kuhlmann
      Bruger

Stev:

i forhold til dit forsvar, så ved jeg ikke om der er forskel på spillernes færdigheder, i din opdatering, men jeg vil da komme med et par forslag som virker for mig.

Kør Anders Kure ind i midterforsvaret, hvis du altså kan finde en anden venstreback. Han er bundsolid når han kommer ind i midterforsvaret, i alle mine spil. Fyr Jimmy Høyer, han er ikke meget værd hvis du skal være med i toppen. Køb i stedet nogen billige, unge backs med potentiale.
      To spillere du kan få for rundt regnet ingenting, og som kan blive nogen af de bedste i suppen, er Umaru Bangura (Sierra Leone tror jeg), og Patrick Tuurunen. Begge spillere kan spille de fleste defensive pladser, de er stabile, gode tal, og så er de vist henholdsvis 17 og 19. Jeg har gode erfaringer med at bruge dem fra start.

Ryk eventuelt Jesper Sørensen op på den defensive midtbane i stedet, hvis du spiller diamant. I mit nuværende spil, har han højeste gennemsnit i suppen, ved at spille på netop denne position

Stev
      Bruger

Tak for alle jeres tips. Jeg vil forsøge at få det til at køre lidt idag.;)

Schjerning
      Bruger

Der kan, på http://www.fmdanmark.dk, findes trænings programmer, som du smider ind i din FM-mappe i din dokumentmappe!

Det fungere som numsa! (Godt ment)

Generalt er fmdanmark en super side!

Hej hej…

P.s. Man skal bruge træningen… Det gør holdet 50% – 75% procent bedre!

Der er også den her side http://www.fmfreaks.dk .. Der er der Nok nogle Gode trænings Programmer .. pluds Meget Mere:D ..

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?