fbpx

Osama Akharraz

Forside Fora AGF Osama Akharraz

Viser 26 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

Folks reaktion på, at vi har hentet ham? Jeg må indrømme, at jeg ikke har set ham i aktion i tilstrækkelig nok grad til at vurdere hans kvaliteter. Men han gør sig på både kanten og helt fremme, er det ikke korrekt? Det ville ihvertfald give nogle flere muligheder i start-elleveren..

Ungt talent som kan udvikler sig til en kreativ spiller..

Det lyder som en god signing og helt i tråd med det som BSN selv har nævnt at der i januar måned vil komme unge spiller på fri transfer som er salgsbare

Agadez skrev:
      Folks reaktion på, at vi har hentet ham? Jeg må indrømme, at jeg ikke har set ham i aktion i tilstrækkelig nok grad til at vurdere hans kvaliteter. Men han gør sig på både kanten og helt fremme, er det ikke korrekt?

Han gør sig på midtbanen og fremefter, jeg har ikke kunnet finde ud af om det kun er i venstre side eller om han også kan bruges i den anden side. På Wikipedia omtales han som offensiv midtbane.

I de kampe jeg har set med BIF har han ofte været den eneste som ikke slog op i banen i løbet af kampen, så han har lidt fightergener.

Han har en god teknik og er god til at drible, han render også hurtig men ikke på niveau med Stephan.

Til U21s seneste kamp overtog han pladsen efter Kadrii da Kadrii var skadet.

Han skal lære at lade dommeren gøre hans arbejde uden at blande sig i det, han skal også arbejde lidt med temperamentet for han laver af og til frustrationsfrispark som Stephan.

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev:
      jeg har ikke kunnet finde ud af om det kun er i venstre side eller om han også kan bruges i den anden side.

brondby.com mener vist at han i virkeligheden hører til på højre kant:

http://brondby.com/player.asp?sid=184&id=33

Højrebenet offensiv midtbane eller hængende angriber. Teknisk meget stærk og en rigtig dygtig dribler. Meget hurtig på de første meter både med og uden bold.

I efteråret 2011 fik Osama Akharraz sit gennembrud for Brøndby IF, hvor han blandt andet scorede to mål i Europa Cup-kampen mod SV Ried.

'Ozzy' er også blevet en del af det danske U21-landshold i efteråret 2011.

http://www.bold.dk/nyt/Akharraz-Skal-have-fundet-en-ny-klub

Hvad synes du om AGF?

– Jeg kan sige så meget, at AGF er en stor klub, men jeg har ikke flere kommentarer, lyder det fra den unge offensiv-spiller.

stolteAGF
      Bruger

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43329

Han forlod træningen før tid i Brøndby i dag. Kunne han være på vej til lægetjek?

vieri
      Bruger

Godt for Osama Akharraz at komme væk fra den synkende skude Bundby og komme til en klub i den bedre ende af superligaen 😉 .

Beikes
      Bruger
      EmilBS
      Bruger

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev:

Han skal lære at lade dommeren gøre hans arbejde uden at blande sig i det, han skal også arbejde lidt med temperamentet for han laver af og til frustrationsfrispark som Stephan.

Arh, synes det er fair nok, at han blander sig, hvis dommeren begynder at høre Osamas arbejde på banen 😉

Umiddelbart synes jeg det virker som en super signing. Teknisk dygtig spiller, god dribler med lavt tyngdepunkt og hurtig på de første meter. Mangler lidt fysik og rutine, men det kommer nok med årene.

vieri
      Bruger

Spørgsmålet er bare om han er god nok til at blive starter på vores hold. Akharraz har helt klart et stort potentiale og en god alder , men jeg ser gerne at vi også henter spillere der kan forstærke os fra dag 1 .

Steen6372
      Bruger

Hvis bare han kan presse Stephan lidt, vil det også i sig selv blive en forstærkning af holdet.

agfgas
      Bruger

Lad ham nu først skrive under 🙂 alt kan ske meget hurtigt i denne verden også at han kan springe fra en evt kontrakt hvis en udenlandsk klub byder sig i " 11 time "

Stev
      Bruger

Ville bestemt være en kærkommen herre på holdet.

1. Stephan har været enten la-la eller elendig siden første runde mod Lyngby, og kunne godt bruge noget konkurrence.

2. Berg/Graulund holder ikke evigt.

3. Vi får en gratis spiller, som der i mine øjne er et stort videresalgspotentiale i.

Willow
      Bruger

Jeg synes han er en rigtig god spiller. Han er hurtig & agressiv.
      Og jeg tror godt han kan presse Stephan af holdet, da jeg synes han har været rigtig dårlig, han havde 1 god kamp….den 1. kamp, siden har han været decideret ringe

Leon_Miv
      Bruger

Jeg mener, at det vil være en god signing.
      Så hilser ham velkommen.

Spændende spiller med stort potentiale. Tilmed relativt billig.

Super investering!

xhxn
      Bruger

Virker meget spændende. Blev noget overrasket første gang jeg læste om AGF's intereesse. Smider BIF guld på gaden……..?

martinf
      Bruger

Det tog lidt tid, men fandt et par mål af ham:

http://onside.dk/fodbold-video/brondby-ried-4-2-se-kollapset

vieri
      Bruger

agfgas skrev:
      Lad ham nu først skrive under 🙂 alt kan ske meget hurtigt i denne verden også at han kan springe fra en evt kontrakt hvis en udenlandsk klub byder sig i " 11 time "

Ja lad os håbe han ikke laver en Aabech 😉 .

nbngf
      Bruger

Var han til læge check i går. ????????
      Har han skrevet under på en kontrakt. ??????

Kari8
      Bruger

Glem ham, i følge hans egen Twiter profil er "det hele ødelagt"

Så tror at afsløringen omkring lønnen osv har fucket et muligt AGF skifte op. Tænker at AGF nok heller ikke gider give f.eks 60k om måneden hvis de ved at Brøndby tilbød 24k (jeg gætter bare her)

Willow
      Bruger

Øv, synes han virker som en rigtigt spændende spiller, ham så jeg mere frem til peruvianeren

Cander30
      Bruger

Øv øv øv.. Hvis man læser hans twitter profil..

" Ekstra bladet snakker og snakker ….Tak fordi i ødelagde det hele "

Håber de finder en løsning

Stev
      Bruger

Hvordan kan en avis-omtale af handlen "ødelægge det hele"?

nbngf
      Bruger

Hvad er nu dette for noget.
      Han vil vædde på at ha nikke skifter til AGF, Men eb skriver at han har underskrevet en aftale.
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1646882.ece

vieri
      Bruger

Det er rigtigt positivt at vi kan hente en talentfuld kantspiller som Osama Akharraz transferfrit i Bundby. Og det er også rigtigt positivt at vi får noget mere konkurrence på fløjene , så vi også har mulighed for at skifte lidt ud en gang imellem . akharraz er også en lidt anden type end Stephan P og Berg , så det giver PS lidt flere taktiske muligheder at spille ind med , hvilket kun kan være positivt.

Simon G
      Bruger

Derudover giver signingen af Ozzy også mulighed for at rykke Berg op i angrebet, i fald vi ikke finder en værdig erstatning for Graulund. Eller Akharraz kan selv tage pladsen ved siden af Larsen.

Viser 26 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.