fbpx

Original spillertrøje fra 1956 sælges.

Forside Fora Off-Topic Original spillertrøje fra 1956 sælges.

Viser 20 svartråde
  • Forfatter

Hej alle sammen!

Jeg sælger min originale AGF-trøje fra 1956.
      Denne trøje er blevet båret af tidligere spiller Bjarke Gundlev, i sæsonen 1956/1957, og har en kæmpe historisk værdi.

Trøjen er i fin stand i forhold til dens alder, og har gået gennem generationer i min familie, hvor bla. min far er blevet opkaldt efter Bjarke Gundlev. Trøjen er af old-school stilen med polo stilen, AGF-logo samt nummer som er håndsyet ind i trøjen.

Trøjen er et must for enhver rigtig samler af AGF-trøjer, eller til at pryde væggen derhjemme. Trøjen har igennem mange år hængt på min væg i en skifteramme, men da nogle økonomiske faktorer spiller ind lige for tiden, har jeg set mig nødsaget til at sælge denne ellers meget betydningsfulde trøje for mig.

Send mig en PB, hvis det har interesse.

Anders Kristensen.

thor f
      Bruger

Hej Anders. Jeg er meget interressert i trøjen. Hvad har du tænkt dig af pris ?
      Du kan evt. SMS mig på 29862985
      Mvh.
      Thor Frandsen

Ps. Du må meget gerne MMS mig billeder af den

Gundlev
      Bruger

Jeg vil super gerne have fingre i den trøje!! Bjarke Gundlev er tilfældigvis min morfar, så den trøje er jeg NØDT til at eje!

Sender dig lige en PB

TifosoTom
      Bruger

Har du været forbi AGF og høre om de vil give et bud på trøjen???

Stoei
      Bruger

Uploader du ikke lige et billede? 🙂

axelaxel
      Bruger

Nu skal man jo ikke tro man kan overtrumfe de frie markedskræfter, men jeg håber Gundlevs bud er så godt at du accepterer det. Det er da for cool at have sin morfars gamle spilletrøje

Gundlev
      Bruger

Jeg kan bestemt ikke overbyde diverse trøjesamlere og AGF selv. Så mit håb er, at AGF får lov til at købe den, da den kun bliver "endnu en i mængden" hos en trøjesamler. 🙂

Beikes
      Bruger

Gundlev skrev:
      Jeg kan bestemt ikke overbyde diverse trøjesamlere og AGF selv. Så mit håb er, at AGF får lov til at købe den, da den kun bliver "endnu en i mængden" hos en trøjesamler. 🙂

Ja havde jeg været indehaver af den trøje, var det dig der fik lov at købe den, uanset hvem der end måtte byde over. Jeg har næsten lyst til at yde et bidrag, så det bliver dig der får trøjen.

brutalus
      Bruger

Jeg har næsten lyst til at yde et bidrag, så det bliver dig der får trøjen.

Den er jeg med på

axelaxel
      Bruger

Også her. Anders – hvad siger du? Hvad er prisen for at trøjen går til Gundlev?

Unknown99
      Bruger

jeg er også med på bidrag til gundlev.

Gundlev
      Bruger

Det er sgu ualmindeligt sødt af jer, drenge! Men han har forholdt sig meget roligt herinde, siden jeg forhørte mig om de andre bud, så jeg tror desværre, at han har solgt den..

Emilfu
      Bruger

Jeg har sendt ham en mail på andersebkristensen@gmail.com

Og bedt ham vende tilbage til forummet.

Agadez
      Bruger

Hoster også gerne op, hvis ejeren lader den gå til Gundlev. Er den solgt?

Bjarne V
      Bruger

Spytter også gerne penge i.

ex-cowboy
      Bruger

Også her.

AlexanderNGP
      Moderator

Så vi købe den fri hos ham der har købt den…. Gundlev, du skal da have din morfars gamle trøje!!

axelaxel
      Bruger

Problemet er bare, at trådstarter er forsvundet.

Gundlev
      Bruger

Ja, det er sgu lidt irriterende.. Han er ikke til at få fat på nogle steder desværre! Men jeg er glad for jeres støtte gutter, det skal i sgu have 🙂

J
      Bruger

Så skriv da til mandens email??

Gundlev
      Bruger

Som sagt; han er ikke til at få fat på nogle steder.

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.