fbpx

Optog du viborg kampen?

Forside Fora Off-Topic Optog du viborg kampen?

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      Aarhus_1000
      Bruger

Jeg var på Viborg stadion i går og glemte at optage kampen i fjernsynet. Og jeg gad sku godt se den igen. Er der nogen der har en bedre hukommelse end mig? Hvis nogen har optaget den kunne jeg vildt godt tænke mig en kopi. Er der nogen der kan hjælpe?

CeresLover
      Bruger

Jeg optog ikke kampen, men underligt at der ikke bliver vist mere end en gang (i morges kl 8.15). Mon ikke den bliver kastet ind i programmet på et tidspunkt.

Kasper
      Bruger

JEG HÅBER DET!!!
      psycho stemning…!

kanonkuglen
      Bruger

Der kommer tit genudsendelser på TV2sport, så der skulle være en mulighed for at i kan ser den der før eller siden..

Aarhus_1000
      Bruger

Har hentet ugens program fra tv2sport og kan kun se at de sendte den i morges kl. 8 og det nåede jeg altså ikke lige. Var jo som sagt i Viborg i går :p Så tror altså ikke den kommer igen. De sender den vel ikke igen i næste uge?

SayWhat
      Bruger

Vi kan vel overtale tv2sport til at sende den igen – ikke just et imponerende spændende program de har i forvejen

ham_der
      Bruger

man kunne jo prøve at sende en mail til stationen?[think]

anderssch
      Bruger

jeg havde sat den til at optage før jeg tog til viborg. Har fodboldhistorien på vhs nu.

-eLGen-
      Bruger

@anderssch – du kunne da godt lige ha rippet den til .avi istedet… sharing is caring brother…

anderssch
      Bruger

ligner det jeg har nogen idé om hvad du snakker om… er på ingen som helst måde et teknisk geni, men hvis jeg kan hjælpe, fortæller du mig bare hvad jeg skal gøre 😉

-eLGen-
      Bruger

@anderssch – jeg så bare gerne en digital kopi af kampen, det var såmen det eneste… Men hvis du har optaget den på vhs, så vil kvaliteten blive elendig hvis den bliver lavet om til en digital kopi…

** Hvis der nu er en eller anden derude der har adgang til en digital version hører jeg meget gerne fra jer **

sartor
      Bruger

Jeg har optaget den på min HDD-optager i morges, da jeg på grund af de vildeste tømmermænd efter turen i går. vågnede på dette u-kristelige tidspunkt. Jeg skal lige have købt nogle DVDer så jeg kan få den brændt over.

er det muligt man kan købe et eksemplar af dig så Sartor? 😀

anderssch
      Bruger

har lige set den… kommentatoren kommenterer op til flere gange på vores fantastiske indsats på lægterne.
      yes sir!

Kasper
      Bruger

Nu aner jeg ikke den store omkring sharing, men hvis man alligevel har lortet på en DVD – så skulle det vel ikke være et problem at finde det smidt ind på en hjemmeside, hvor alle kan hente…. ???
      Så slipper Sartor også for masseproduktion..

jeg vil så gerne se kampen igen!!!!
      – specielt når skal vente såååååå længe på næste kamp!

sartor
      Bruger

Til alle interesserede, må jeg desværre melde ud at min kære kæreste er kommet til at slette kampen fra HDD optageren. Så jeg må også stille mig op i køen af folk der gerne vil købe en kopi.

F..K Kvinder og teknik. ARRRRRGH

Skulle vi ikke prøve at forhøre os ved TVsport, om muligheden for at de kan genudsende den, og så få dem til at give besked herinde om tidspunktet.

Jeg starter lige en poll om hvor mange der er interesseret, så er det lidt nemmere at få TV2sport gjort opmærksom.

sartor
      Bruger

anderssch skrev:
      har lige set den… kommentatoren kommenterer op til flere gange på vores fantastiske indsats på lægterne.
      yes sir!

Hvor har du set den, på dette tidspunkt, vi er mange der gerne vil have en kopi, hvis du har optaget den.

SayWhat
      Bruger

Jeg skrev til en mail til tv2sport ang. en genudsendelse. Jeg skrev at ingen alm. mennesker så fjernsyn kl.8 om morgenen.
      Dertil svarede de meget høfligt at de ville overveje tidspunkterne for genudsendelse af kampene, så dem der var på stadion i fremtiden har en chance for at se kampen. De tilkendegav at det var meget tidligt kampen blev sendt. Dog slog de fast at kampen ikke ville blive sendt igen.

Håber at de har lært lidt at dette.

Notler
      Bruger

Tænkte på om der var nogen som have BIF – AGF (0-1)liggende???

grind88
      Bruger

Jeg har Viborg – AGF liggende på min HDD. Jeg har ikke forsøgt at brænde DVD'er på den endnu. Men i løbet af dagen får jeg købt et par stykker og forsøger mig. Så vidt jeg kan forstå er der mindst 6 personer, som mangler en kopi. Det blir noget med, at folk kommer forbi og henter dem.

RuneGL
      Bruger

grind88 skrev:
      Jeg har Viborg – AGF liggende på min HDD. Jeg har ikke forsøgt at brænde DVD'er på den endnu. Men i løbet af dagen får jeg købt et par stykker og forsøger mig. Så vidt jeg kan forstå er der mindst 6 personer, som mangler en kopi. Det blir noget med, at folk kommer forbi og henter dem.

Jeg vil også gerne have en kopi 🙂

Jeg køber også gerne en :k

lindskow
      Bruger

Hej jeg er også med på at købe en:k

Også her!

grind88
      Bruger

Det bedste er vist, at i sender en privat besked. Så finder vi ud af noget.

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.