Optog du kampen imod ACH

Forside Fora Off-Topic Optog du kampen imod ACH

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      hinge88
      Bruger

Hvis der skulle være nogen der sidder derude med mulighed for at brænde kampen imod horsens ned på en dvd, så er jeg vældig intereserret.
      Håber der er en der kan hjælpe…

Bindegal
      Bruger

Jeg kunne også godt tænke mig en. Bare send en PB, så finder vi ud af noget.

Momme1974
      Bruger

Er også temmelig interesseret, :k

ja for fanden, den ville jeg elske at have….byder hermed 100 slag plus porto, hvis den bliver lavet med et fint cover 🙂

Yalle
      Bruger

Ved godt det er hele kampen i vil have. Men hvis det ikke lykkedes at skaffe den, må i jo bare nøjes med sammendrag fra kampen.

http://agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5572

DoktorGF
      Bruger

Jeg har den på harddisk. Men ved sgu ikke helt om jeg ved hvordan man brænder den ud!

Kan man uploade så store filer til internet? Hvis nogen har gode råd vil jeg gerne være behjælpelig.

grind88
      Bruger

Kig i manualen til din harddisk-optager. Det er piece-of-cake at brænde en disc. Jeg mener man skal ind i menuen HDD og så kan man jo vælge nogle muligheder ud fra hver enkelt optagelse. "Brænd disc" kunne være en af mulighederne.

DoktorGF
      Bruger

grind88 skrev:
      Kig i manualen til din harddisk-optager. Det er piece-of-cake at brænde en disc. Jeg mener man skal ind i menuen HDD og så kan man jo vælge nogle muligheder ud fra hver enkelt optagelse. "Brænd disc" kunne være en af mulighederne.

Ja, det skal jeg nok finde ud af efter lidt roden rundt. Ellers tak for hjælpen. 😉 Det var nu mere med hensyn til at få den ud på internettet, jeg udbad mig råd. Mht. til format, evt redigering (tror nok der er optaget en del før + efter), osv. Formulerede mig vist ikke helt klart igår. Var helt høj efter Batman! 😀 Den var FEEEEE

Ville godt nok også gerne se den hvis du smider den online 🙂

fmk
      Bruger

Jeg har den også. Ser lige om jeg kan brænde den ned.

hinge88
      Bruger

Er der vrkelig ikke nogen der bare lige kan fikse den kamp ned på en skive

hinge88
      Bruger

Kom nu gutter, det er den bedste kamp de har spillet i mange år!!!?

Der må sku være en nørd eller to der gerne vil tjene lidt penge

AGF Horsens
      Bruger

Jeg har den på go gammel daws VHS. Låner den gerne ud, så kan i mødes og nyde den

Djarnis
      Bruger

Har den også på VHS, kan vidst godt få den brændt over på en dvd

hinge88
      Bruger

Er det noget du evt. vil skrive tilbage omkring hvis du en gang får det gjort – Djarnis?

Doc
      Bruger

Jeg skal gerne stå for at uploade den, hvis nogen ellers kan udlåne den som DVD!

PB mig for nærmere aftale!!

hinge88
      Bruger

Jeg har en ekstern-Dvdbrænder hvis det hjælper?

fmk
      Bruger

Jeg kan godt brænde den ned på en skive, men jeg vil ikke hvilket format det er i. Der er flere som har haft problemer med at se dvder fra min optager. Men nogen kan også se dem uden problemer. Jeg ved ikke hvad det kan skyldes.

T-SPOON
      Bruger

Det er godt nok også en kamp jeg er interesseret i. Super dejlig dag på stadion

Bindegal
      Bruger

Horsens og Bif kampen ønskes nu… Prisen er (næsten) ingen hindring. Send PB

Jeg er godt nok også interesseret i brøndbykampen, havde ellers optaget den, men da jeg kom hjem, havde jeg et øjeblik glemt alt om, at den stadig stod og optog Onside, så fik lige revet stikket ud, og nu er kampen sgu væk 🙁
      Prisen er iøvrigt heller ikke et problem herfra. PB mig

Dalglish
      Bruger

Er der ikke nogen der optog kampen digitalt, der kan uploade filen hertil?

http://www.megaupload.com

De ville gøre mange mennesker glade 😀

fmk
      Bruger

Så har jeg fået Horsenskampen brændt ned på dvd. Og den kan da ses på min pc. Men jeg kan ikke give garrenti for at alle dvdafspillere kan spille den,da jeg ikke ved hvilket format den brænder med. Jeg regner med at fixe brøndby kampen i morgen.

Lylle
      Bruger

fantastisk .. kan du finde ud af at uploade den? det ville nok være det nemmeste

Vil også rigtigt gerne have den uploadet eller på dvd.. og betaler gerne, for et stykke kultur historie.

fmk
      Bruger

Begge kampe er på en skive nu :k
      Så send mig en pb hvis i er int. Jeg kan evt. sende dem hvis det er.

Viser 25 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?