fbpx

Opstilling mod FCM

Forside Fora AGF Opstilling mod FCM

Viser 46 svartråde
  • Forfatter

Hvilken opstilling tror i vi stiller med søndag?

Mit bud er som følger:

Steffen

Sarr – T. Hansen – Aho – Henriksson

Pleidrup – Risholt – Grahn – Lindrup

Christer – Graulund

Syntes bagkæden er ret sikker, det forudsætter dog, at Aho ikke er væk pga. barn. Ville hellere se J.R i stedet for Aho, men er han ikke helt klar er det bedre at vente!

Midten er ikke helt sikker, syntes dog Pleidrup så udemærket ud, og syntes han ville gøre det godt der!
      Lindrup bør snart få lov til at spille igen, måske han bare er for offensiv til hvad vi skal på søndag så Jesper bliver brugt i stedet for!

Angrebet er jeg ret sikker på, syntes Christer er suveræn der fremme og er ret sikker på at han sender Foldgast på bænken.

Jeg er enig i din opstilling. Midtbanen er også god, så er uenig i at den ikke er sikker. Foldgast må få en tur på bænken. Han skal ikke spille fra start efter en lang skade.

Tvivler lidt på dit forsvar. Har Jesper Sørensen karantæne i næste kamp? Hvis ikke skal han spille i midten!

tror det bliver:

Sarr – T. Hansen – Jacob R. – Henriksson

Pleidrup – Risholt – Grahn – Jesper S.

Foldgast – Graulund

Allanamin
      Bruger

Jesper Sørensen er tilbage efter karantæne, så jeg tror han tager pladsen på venstrekant og skubber Pleidrup over i højreside og christer op ved siden af Graulund og så kommer Aho i midten sammen med T-Hansen.

Steffen

Pleidrup – Risholt – Grahn – J. Sørensen

Christer – Graulund

polakken
      Bruger

I er helt galt på denB)…

Det eneste fornuftige ville være følgende….

Steffen

Sarr – T. Hansen – Jesper S. – Henriksson

Christer – Graulund

Bænk:
      Hyldgård
      Jacob R
      Johnny dengen
      Folgast
      :k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k

Polakken som ny AGF træner… De virker i hvert fald i FM 2006 verden.

polakken skrev:
      I er helt galt på denB)…

Det eneste fornuftige ville være følgende….

Steffen

Sarr – T. Hansen – Jesper S. – Henriksson

Christer – Graulund

Bænk:
      Hyldgård
      Jacob R
      Johnny dengen
      Folgast
      :k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k:k

Polakken som ny AGF træner… De virker i hvert fald i FM 2006 verden.

Det var præcis hvad jeg skrev:

Foldgast må få en tur på bænken. Han skal ikke spille fra start efter en lang skade.

Tvivler lidt på dit forsvar. Har Jesper Sørensen karantæne i næste kamp? Hvis ikke skal han spille i midten!

Jeg fik dog ikke sagt at JS skulle spille i stedet for Aho.

Synes sgu Allanmin rammer den meget godt.

Jesper skal helt sikkert spille venstrekant, og så må det være enten Christer eller Lars på højrekant, og alt efter hvem af de to det bliver, spiller Christer eller Foldgast i front.

Det næste spørgsmål er så, om det skal være Aho eller Jacob i centerforsvaret?

Jeg holder dog fast ved Allans bud 😉

polakken
      Bruger

@agf4ever
      Der var for meget tekst[grin]. Men jo vi er helt enige. B)

polakken
      Bruger

@Bjorn Pedersen Due
      @Allanamin
      Jeg kan ikke forstå hvorfor i vil have Jesper S. på venstre midt når lindrup klart er en klasse bedre (på den position)…

vil ik ha Aho med.. synes ik han er god nok… heller jacob rasmussen

HvedeKim
      Bruger

Polakken: "Johnny-drengen" har stadig karantæne i den frøste af de 2 fcm kampe, så ham kan vi ikke have på bænken…
      Jeg synes jeres forslag ser fornuftige ud, men skal jeg opsætte den opstilling som jeg TROR Ove har i tankerne, så kommer den her:

Rasmussen
      Sarr Hansen Aho Henriksson
      J. Sørensen Grahn Risholt Pleidrup
      George Graulund

Okay, Nu kommer der nogle spørgsmål, for den er lidt atypisk. Grunden til at jeg tror på den (måske;)) er fordi, at hvis nogen så kampen i TV (jeg kom ikke på stadion alligevel, da dem jeg skulle derud med aflyste på dagen…), så vil i huske at Jesper Sørensen i optakten blev interviewet og det kom frem af George's plads var i angrebet, og at sørensen derfor ville få pladsen på højre kant når han kommer tilbage (Det er ikke ordret, for kan ikke huske det hele – so correct me if I'm wrong).
      Det undrede også mig lidt, men det lød til at være planen. Det kan dog også være planen at Sørensen tager venstresiden og Pleidrup så ryger på højrekanten med Grahn og Risholt i midten.
      En anden situation kunne være at Grahn tager højre centrale midt og sørensen højrekanten, og at de så "skifter" rolle en gang imellem… hvem ved?

For at opsummere: Det lød som om i onside at der var en plads på midten klar til jesper i næste kamp – og højst sandsynligt på højrekanten:o

@Bjorn Pedersen Due
      @Allanamin
      Jeg kan ikke forstå hvorfor i vil have Jesper S. på venstre midt når lindrup klart er en klasse bedre (på den position)…

Fordi Ove vil have kanter der også dækker af bagtil. Mod SønderjyskE var han nødsaget til stille op med Christer på højrekant (med mindre han skulle bruge ynglinge/resvervespillere).

Så jeg tror ganske simpelt, at som det ser ud lige for tiden, med placeringen in mente, så er Jesper forrest i køen til venstre midt.

Selvom jeg godt kan forstå din mening, og tildels også deler den.

Nepper
      Bruger

Mit ønske er at
      Sarr – Thomas Hansen – Jacob Rasmussen – Henriksson

Pleidrup – Grahn – Risholt – Lindrup

Foldgast – Graulund

Håber det bliver den…

Enig i at jeg helst vil se J.R i forsvaret, men syntes bestemt ikke Jesper er bedst der nede.
      Også enig med Nepper i at det ville være fedt med Lindrup på vestre kanten, men når vi gerne vil have et hold med en del defensive kvaliteter syntes jeg Jesper Sørensen klart har nogle bedre sider der! Plus vi skal ikke glemme hans giftige frispark uden for feltet, hvilket jeg syntes vi har savnet!

Allanamin
      Bruger

Bjorn Pedersen Due skrev:

@Bjorn Pedersen Due
      @Allanamin

Fordi Ove vil have kanter der også dækker af bagtil. Mod SønderjyskE var han nødsaget til stille op med Christer på højrekant (med mindre han skulle bruge ynglinge/resvervespillere).

Så jeg tror ganske simpelt, at som det ser ud lige for tiden, med placeringen in mente, så er Jesper forrest i køen til venstre midt.

Selvom jeg godt kan forstå din mening, og tildels også deler den.

Ja, det er også derfor jeg har sat JS på venstrekanten istedet for thomas lindrup. Det kommer til at koste formeget bagud i vores venstreside, hvis lindrup spiller, det er ihvertfald hvad jeg tror Ove P tænker. Men jeg så da gerne en lindrup på holdet, han kan virkeligt noget fremad. Jeg tror der er større chance for at lindrup kommer på banen, hvis GF for spillet sig fri af nedrykningsstregen, for så er der råd til at satse lidt mere, end der er pt.

Nepper
      Bruger

Eller bare som joker indskifter på fløjen… Omevndt synes jeg helt ærligt at Jesper Sørensen er for langsom, han er sikkert en god fighter osv. men han er altså ved at være oppe i årene og langsom..

Theile
      Bruger

Hvorfor ikke holde fast i opstillingen som den var mod Sønderjyske og så bare smide JR i midterforsvaret ?

Sloth
      Bruger

@ theile

præcis min tanke – Jeg ville også ønske der ikke blev ændret for meget, og løsningen med Jesper Sørensen virker egentlig meget logisk, da Ove Pedersen der gerne vil have 2 venstrebens spillere og 2 højrebensspillere i forsvaret……….så lur mig om ikke Jesper Sørensen spiller den venstrecentrale plads i forsvaret søndag

Jeg vil stille sådan op:

Graulund – George

Lindrup – Grahn – Roger – Pleidrup

Henrikson – J. Rasmussen – Hansen – Sarr

Steffen

er der nogen tvivl!!!!!

Steffen

Sarr T.Hansen J. Sørensen Henrikson

George Risholt Grahn Pleidrup

Foldgast Graulund

Puyol
      Bruger

Soren Frederiksen skrev:
      Jeg vil stille sådan op:

Graulund – George

Lindrup – Grahn – Roger – Pleidrup

Henrikson – J. Rasmussen – Hansen – Sarr

Steffen

Den er lige i øjet!

il_duce
      Bruger

Fra min vinkel på stadion spillede Foldgast meget middelmådigt med få kvalificerede indgreb. At han så laver assisten til vores mål er mest af alt held.

Af med ham og ind med George i angrebet. Så skal vi have Lindrup med til at kunne rykke på fløjen. Ellers så så det godt ud i lørdags 🙂

suset
      Bruger

I forsvaret ser jeg helst at der bliver skiftet så lidt ud som muligt, og da vi har ind til flere centrale forsvarsspillere synes jeg ikke at Jesper S. skal derned at spille. Under forudsætning af at Aho er blivet far, må pladsen være hans.

På midten har Ove sagt at vi skal passe på ikke at blive for offensive og derfor bliver Lindrup 2. eller 3. valg på venstre kanten, selom han er farligere offensivt, og så kan Jester S. tage den plads.

Jeg synes bedre om Christer end Foldgast, men jeg tror Ove foretrækker at have en hovedstødsstærk spiller sammen med Gravlund, og derfor tror jeg at Foldgast igen vil blive foretrukket frem for Christer.

Derfor må mit bud blive:

Steffen
      Sarr Thomas Aho Henrikson
      Pleidrup Risholt Grahn Jesper S.
      Foldgast Gravlund

Tina87
      Bruger

er helt endnu i neppers opstilling 😉 også den jeg ønsker at se

merras2
      Bruger

Jeg må indrømme, at Foldgast heller ikke imponerede mig sønderligt i lørdags, så mener han bør starte ude og så måske få den sidste lille halve time…
      Så jeg er enig med Søren Frederiksen i hans forslag…

@Puyol
      Det har du ganske ret i.. Det er også den opstilling jeg helst ser søndag… Jeg vil ikke ha JS på den kant.. efter min mening er han for dårlig teknisk, for langsom, og hans indlæg er ikke til en guldmedalje fra mig..

Allanamin skrev:
      Steffen

Christer – Graulund

Næsten helt enig 🙂

Gad dog godt at have Grahn byttet om med Jesper Sørensen. Da Jesper er alt for langsom til at spille fløj.

Men på den anden side så er det også synd, at flytte om på sidste kamps bedste spiller…

Theile
      Bruger

Vi kan simpelthen ikke stille med to så små folk som Christer og Graulund på toppen..

————————-S.Rasmussen:k———————–

—C.Sarr:k—T Aho(J.Rasmussen)—T.Hansen:k—R.Henriksson—

—L.Pleidrup:k——-R.Risholt———T.Grahn:k—J.Sørensen—–

———————P.Graulund:k—C.George——————–

Bænken:
      M.Hyldgaard.
      (J.Rasmussen) eller K.Kure.
      T.Lindrup.
      J.Jørgensen.

Jeg har sat sådan en :k Ved dem der spillede godt i sidste kamp og er sikker første valg på pladsen.

Ups ikke J.jørgensen P.Foldgast på bænken:k

Harboe
      Bruger

Foldgast mangler altså noget for at kunne gøre det store i angrebet. Synes ikke han var særlig god, heller ikke med hovedspillet. Tror lige pt mere på George og Graulund og så kan Foldgast kæmpe sig ind på holdet om lidt tid.

Men Jesper Sørensen på venstre kant er nu meget godt, da han også er definsiv og så får Henriksson lidt mere hjælp til det definsive. og så Pleidrup på højrekanten for han viste mod Sr.jydske at han kan blive meget god.

I forsvaret vil jeg helst have JR, men tror det bliver Aho, ja eller krabbe for tror simplethen ikke at JR er helt igang endnu. Når han bliver det vil han nok komme tættere på, men det virker som om der varer lidt tid til det sker.

dksauron
      Bruger

carpe_diem82 skrev:

Allanamin skrev:
      Steffen

Christer – Graulund

Næsten helt enig 🙂

Gad dog godt at have Grahn byttet om med Jesper Sørensen. Da Jesper er alt for langsom til at spille fløj.

Men på den anden side så er det også synd, at flytte om på sidste kamps bedste spiller…

Ej nu må du da holde mester. Vi har trænet med Grahn på midten hele opstartfasen + at Grahn var fantastisk på midten imod SønderjyskE. En kamp du næsten med sikkerhed ikke har set, for så ville du ikke sige det. Grahn kommer ikke til at spille fløj, det gør JS. Sådan har Ove trænet, og sådan bliver det.

zcml
      Bruger

Ja! Grahn spillede fantastisk centralt imod SønderjyskE, men det vil han sikkert også kunne på fløjen. Ihvertfald bedre end Jesper.

Gfihjertet
      Bruger

………………….Graulund
      Lindrup…………………………….Pleidrup
      ………………Sørensen..Risholt
      ……………………..Grahn
      Henrikson……T. Aho…T. Hansen…..Sarr
      …………………..Rasmussen

Med Grahn i "fri" rolle, til at lave lækkerier og gode afleveringer…..

Simon G
      Bruger

Gfihjertet skrev:
      ………………….Graulund
      Lindrup…………………………….Pleidrup
      ………………Sørensen..Risholt
      ……………………..Grahn
      Henrikson……T. Aho…T. Hansen…..Sarr
      …………………..Rasmussen

Med Grahn i "fri" rolle, til at lave lækkerier og gode afleveringer…..

@ Gfihjertet AKA Sören "Snuffe" Åkeby?

Som jeg skrev til et lingende indlæg på fæstningen. I AGF spiller vi 4-4-2, det er en del af et fast spil koncept, og det er derfor også ud fra dette system pladserne til start 11'eren skal fordels!
      Jeg troede, at alle var på det rene med at vi ikke længere skiftede spille system og koncept fra kamp til kamp. Men ak nej jeg tog åbenbart fejl.
      Konklutionen på dette er at dine Åkeby'ske spekulationer med en 4-1-2-2-1 formation, alt andet lige er ganske ubrugelige, som bud på en realistisk start opstilling til søndagens kamp.

zcml
      Bruger

Ved godt vi spiller 4-4-2, men personligt kunne jeg godt gå med til den opstilling. Altso hvis vi lige fandt en anden angriber, og så vendte trekanten på midten, godt nok udviste Grahn hidtil usete defensive evner i lørdags, men dertil og så placere ham som def. midt. er der sgu langt, og især hvis man spiller med Risholt og Jesper S som off. midt.:k

Saibot
      Bruger

hvad man håber er en ting, hvad man tror er en anden !

Tror:

[center]S. Rasmussen[/center]

[center]C.Sarr – T. Hansen – T. Aho – R. Henriksson[/center]

[center]L. Pleidrup – R. Risholt – T. Grahn – J. Sørensen[/center]

[center]P.Foldgast – P. Graulund [/center]

Håber:

[center]S. Rasmussen[/center]

[center]C. Sarr – T. Hansen – J. Rasmussen – R. Henriksson[/center]

[center]L. Pleidrup – R. Risholt – T. Grahn – T. Lindrup [/center]

[center]C. George – P. Graulund [/center]

Bohne
      Bruger

Jeg kan heller ikke se hvorfor der skulle være forskel i at foreslå et andet spilsystem end det vi anvender.

Jeg er helt enig i at vi ikke skal skifte spilsystem for hver kamp som vi havde for vane hele sidste år, men derfor kan man sgu da godt synes at vi har spillerne tilet andet system og at dette måske vil kunne skrabe flere point sammen i kampen mod nedrykning end det nuværende.

At det så ikek ligefrem ligner at det bliver GFihjertets opstilling vi kommer til at stille med er straks noget helt andet.

Skulle jeg sætte holdet vilel det nok blive noget i retningen af:

—————————-S.Rasmussen———————–
      ——-T. Hansen——–J. Rasmussen——–S.Sherriff——
      J.Hanssen——————————————–J.Sørensen
      —————-R.Risholt————–T.Grahn——————
      ——————————————————————-
      ——–C.George——–P.Graulund———–T. Lindrup——

Dette er nok urealistisk at vi kommer til at stilel sådan under Ove P, det ved jeg godt, men det er måden jeg ville stilel hvis jeg var træner. Inden nogle brokker sig helt vildt over det er noget lignende en 3-4-3 og det slet ikke dur, så vil jeg blot påpege at det var bl.a sådan vi spillede "på udebane" i pokalfinalen mod Brøndby i 96 så helt umulig opstillng er det altså ikke i moderne fodbold

Budtz4ever
      Bruger

jeg håber på denne:

Steffen Rasmussen
      C. Sarr – T. Hansen – J. Rasmussen – R. Henriksson
      Pleidrup – Roger – Grahn – Lindrup
      Graulund – Foldgast

Bænken:
      Hyldgaard
      Aho
      Danilo
      C. George

Inden vi ser tusinde opstillinger, hvoraf rigtig mange går igen er der følgende spørgsmål til Søndagens kamp:

1) Hvem skal erstatte Shane i midterforsvaret?
      2) Jesper Sørensens karentæne er forbi – skal han i spil?
      4) Skal Lindrup måske benyttes på den ene fløj?
      3) Skal George eller Foldgast spille angriber?

Djarnis
      Bruger

jeg så gerne Jesper Jørgensen som starter…… Christer på højre kanten igen, og Aho i midterforsvaret

zcml
      Bruger

Hvis Grahns småskade viser sig at holde ham ude af kampen mod FCM, så burde det vel åbne op for en plads til Lindrup, men frygter lidt at det vil lukke vores venstre side lidt for meget op, dog mener jeg ikke FCM har en højrekant, der er lige så hurtig som Nymann, så måske det går alligevel, så mit bud bliver alligevel:

[center]Steffen[/center]
      [center]Sarr-THansen-Aho-Henriksson[/center]
      [center]Pleidrup-Risholt-Jesper S-Lindrup[/center]
      [center]George—–Graulund[/center]

Ville egentlig hellere ha' Jacob ind istedet for Aho, men tror nu mere forsvaret bliver som ovenstående.

ps. "Faldt" lige over dette link (læg mærke til fødselsdatoen):

http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&holdID=3&spillerID=43&mode=spillerinfo&topID=5

Budtz4ever
      Bruger

det er noget af en ung spiller de har sig der:D:D og så har han allerede spillet i AaB…

Sloth
      Bruger

Tror holdet søndag kommer til at se sådan her ud, i forhold til den trup der er blevet udtaget;

…………..Rasmussen……………

Sarr….Hansen…….Aho…Hendriksson

Dayyani…Risholt…Sørensen…Pleidrup

……George…………Graulund…………

bænk, Hyldgaard, Højer, Krabbe, Foldgast

Kapper
      Bruger

Jeg tror Ove P. spiller 3-5-2 i dag

Steffen
      krappe,hansen,richard
      navid,roger,jesper,lars p.og højer
      p.g og christer

FORZA AGGGF, gå efter de 3 stænger

Werk
      Bruger

Dette er hvad jeg håber det bliver. Tror desværre vi ser Aho og Dayyani.

[center]Rasmussen
      Sarr – Hansen – Rasmussen – Henriksson
      Pleidrup – Risholt – Sørensen – Lindrup
      George – Graulund
      [/center]

Håber at se Jørgensen i angrebet som sub…:k

Synes nu mere om den her..:

——————-Steffen——————–

Sarr—–T. Hansen—–J. Ramussen—–Henriksson

Goerge—-Pleidrup—-J. Sørensen——Lindrup/Risholt

————Foldgast———Graulund————

Viser 46 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.