fbpx

Oprykning? Hvornår?

Forside Fora AGF Oprykning? Hvornår?

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      Di Stefano
      Bruger

Syv runder igen, og nu ligner det virkelig noget.
      Men så skal der jo også været noget for feinschmeckerne, mandagstrænerne og talnørderne at byde ind på: Hvornår rykker vi op?

henoch
      Bruger

3 runder igen:
      AGF henter 8 point i de næste 4 kampe
      Vendsyssel henter 8 point i de næste 4 kampe
      Lyngby henter ikke ret mange point
      Resultat: AGF er 10 point foran nr. 3 med 3 runder igen.

Sjovt at der til spørgsmålet: "Hvornår rykker [i]vi[/i] op?", er valget "Det gør [i]de[/i] ikke"…..

Di Stefano
      Bruger

AGF-statistik_dk skrev:
      Sjovt at der til spørgsmålet: "Hvornår rykker [i]vi[/i] op?", er valget "Det gør [i]de[/i] ikke"…..

Godt spottet. Nej, for så kender vi dem slet ikke, ha, ha. Selvfølgelig rykker både de og vi op.

GF karma
      Bruger

@ Di Stefano: Det er typisk at sige "vi" når det går godt og "de" når det går skidt. 🙂

Di Stefano
      Bruger

Det var en konsekvens-fejl og man kan ikke rette i en Poll åbenbart. Godt med årvågne medfans :). Med humor.

zcml
      Bruger

Jeg er optimistisk, og gætter friskt på '4 runder igen'.

På trods af at Vendsyssel har fået lidt selvtillid med 2 sejre i træk (i øvrigt deres eneste i foråret, og mod rækkens formmæssigt dårligste hold), så tror jeg sagtens at de kan sætte point til mod både Fredericia og Horsens.

Så skal vi "bare" vinde vores næste 3 kampe!

Xander
      Bruger

Vi er rykket op.! Nu mangler den matematiske bare…

zcml
      Bruger

Xander skrev:
      Vi er rykket op.! Nu mangler den matematiske bare…

Nej! Uanset hvornår (eller om) det bliver sikret, så er det altså først til næste sæson vi rykker op!
      Det ville sgu blive noget underligt noget, hvis resten af sæsonen i Superligaen skulle spilles med 13 hold 😉

Di Stefano
      Bruger

Der tales p.t. en del om Jønsson. Mon ikke politikken er den, at han får lov til at få sin plads på midten, når oprykningen er matematisk sikret? Det ville være fornuftigt på det tidspunkt. Så han får nok de sidste tre kampe.

Di Stefano
      Bruger

Hov. Med resultaterne i dag, bliver det lidt mere spændende, end det så ud til.

henoch
      Bruger

Mareridtsscenariet:
      AGF-HB Køge 1-1 Brønshøj-Lyngby 0-4
      Skive-AGF 1-1 Lyngby-Vejle 2-1
      Lyngby – AGF 3-1
      AGF-AB 3-3 Viborg-Lyngby 0-4

Slutstilling:
      1. Viborg
      2. Lyngby 33 56-33 58
      3. AGF 33 56-34 58

Jeg tror ikke på, at det går galt, men lad os nu bare få en sejr med det samme!

Di Stefano
      Bruger

Fy for den, Henoch. Reelt har vi fire matchbolde, men jeg synes vi skal tage at vinde den første for at undgå sådanne mareridtsdrømme ;).

Moballe
      Bruger

Hvis både Vendsyssel og Lyngby smider point i morgen og på mandag, så er oprykningen sikret. Men 1 point hjemme mod AB i sidste runde vil efter alt at dømme også væk nok til en oprykning. Vi kan selvfølgelig også selv afgøre det i Lyngby på lørdag.

Di Stefano
      Bruger

Vi rykker op. Men spillet er rent gummiben.

Di Stefano
      Bruger

Glemte lige at skrive, at jeg ikke var spåmanden i denne poll. Havde selv gættet på 3 runder igen, og den er passeret nu. Hvis Lyngby og VFF begge mister point i dag og mandag, bliver det 2 runder igen. Så GF fans er overvejende optimister :).

henoch
      Bruger

Hvor stor er risikoen for at oprykningen glipper? Jeg har lavet denne beregning:
      Lyngby slår Vejle. 50 %
      Lyngby slår AGF. 33 %
      Lyngby slår Viborg 33 %
      AB slår AGF 10 %
      Samlet sandsynlighed for at Lyngby rykker op på AGF´s bekostning: ca ½ %

salling23
      Bruger
Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.