Opfordring til Ove P.

Forside Fora AGF Opfordring til Ove P.

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

Nu når de fleste spillere stort set har spillet som en sæk lort, hva så med at give nogle andre chancen?
      Jeg tænker fx på Mike Tullberg (ud med Kaagh), evt. Martin Mikkelsen, Jonny Hanssen, Jakob Rasmussen osv..
      Jeg mener ikke at det kunne skade, hvis Ove prøvede noget nyt. Desuden er manden jo kendt for at give de unge chancen. Jeg betragter selv Mike Tullberg og Martin Mikkelsen som evt. kommende førsteholdsspillere, så hvorfor ikke?

Ved godt at nogen vil være meget uenige med mig, men nu når vi stort set er i 1. division kan vi ligeså kigge efter fremtidens opstilling.

Moller
      Bruger

Mon ikke også han prøver sig lidt frem. Dog ikke Hanssen og jeg tvivler også på JR.

Men han skal jo også tænke på, at vi skal have solgt nogle, og det er vel et dilemma om han skal bænke Grahn, Christer og Risholt?

Desuden risikerer vi jo også at få nogle bøllebank ind i mellem, hvis vi bænker alle, der ikke er der efter sommerpausen. Som Graulund sagde i RFS i går, så handler det også om signaler til fans, sponsorer og egen selvtillid – Vi skal rykke ned med støvlerne på!

Det er en svær balance, og det er vel derfor han efterlyser en plan B fra ledelsen.
      Han vil vide, hvor mange der skal væk.
      Dette er jo også et svært spørgsmål for ledelsen. Der er jo nogle spillere som er i den tvivlsomme zone, hvorvidt de bliver eller smutter.

Hornbek
      Bruger

Jeg mener stadig at vi godt kan bænke dem der ikke arbejder for sagen. Håber ikke at Anders Kaagh er med igen. Han har skuffet mig MEGET!

fanagf
      Bruger

Netop fordi de skulle reykke ned med selvtillid skulle de prøve Jacob Rasmussen og Jonny Hanssen, det er helt latterligt at de 2 ikke har spillet – de kan så ,meget fodbold tilsammen og netop de 2 på banen kunne ha gjort at der ikke var 11 point op MEN nærmere de 3 der var da de herre pludselig ikke længere blev fundet gode nok. Skal sige holdet er blevet bedre uden dem, Det er forykt og uforstående.

Hornbek
      Bruger

Nemlig fanagf. Jeg håber meget at Ove P. satser på Jonny Hanssen næste kamp. Har været MEGET skeptisk overfor at han valgte Navid i stedet for Jonny. Nu må vi se om han får chancen fra start. Hvis det bliver tilfældet må manden jo også bevise ham én gang for at alle at han tager fejl.

Mht. Jakob Rasmussen forstår jeg heller ikke hvorfor han er lukket ud i kulden. Manden var en af de bedste i efteråret og var efter min mening et kanonkøb.
      Han skal simpelthen snart ha' chancen. Shane og TH har spillet laaangt under niveau. – Specielt Shane er jeg utrolig skuffet over.

– Hvis vi taber på søndag, er jeg også temmelig sikker på at Ove vil satse på andre spillere end dem han har brugt i foråret.

Harboe
      Bruger

sådan som Dayyani spillede inden han blev skadet mod FCK synes jeg det var rigtigt at satse på ham, ham og Risholt havde et kanon samarbejde.
      Jeg synes dog at vi kunne have brugt Hanssen i nogen af de andre kampe til at skabe noget spil.

MEN der må jo være en grund til han ikke vælger dem, han har helt sikkert valgt efter hvem der spiller bedst sammen og hvem der er bedst til træning, så egentlig kan man ikke give OP skylden, men spillerne fordi de ikke har gjort det godt nok til træning.

Det er der de skal kæmpe om pladserne og at de skal vise at de fortjener en plads i truppen fremfor hvad de har gjort før.

fanagf
      Bruger

Han har IKKE valgt bedst i det hele taget og det er det jeg påpeger, jeg har overværet SAMTLIGE træninger, JH har ALDRIG fået chancen på andre hold end 3. holdet – JH´s hold har stort set vundet alle kampene til træning. Jeg kan simpelthen IKKE forstå at man IKKE har prøvet JR og JH – specielt nu når alt er gået galt. MEN det er SÅ MEGET politik 0G interne meninger i AGF og ENDNU en gang har det vundet. JH og JR kunne have reddet os i rækken. Det er er vel ALDIRG set før at et hold har satset ungt ( der er ikke nogen fejl på det ) MEN ikke i en nedrykningssituation. Vi kunne have reddet os og så kunne Ove P ha gjort det han ville, det er der vel ingen som vil påpege – HAN havde ovenikøbet fået forærende en ekstra turnering til det i kraft ef den ekstra turnering pga VM. MEN NEJ, vi skulle bare satse med det samme …………………..og til HARBOE det er NETOP for at bakke op omkring truppen, de har for fanden INTET at gøre med Ove P´s stædighed – det er truppen som bliver straffet for det. Nu mister vi millioner, vi mister spillere – OG hvem garanterer at vi kommer op til næste år????????????????????????????det er en skandale – intet mindre.

Harboe
      Bruger

du ved ikke en skid om Hanssen eller JR havde reddet os, hvem siger at de 2 mænd kunne redde hele holdet fra nedrykning, vi vil måske ikke lukke helt så mange mål ind men ingen af dem er angriberem, så vil det jo ikke helt nytte alligevel.

Nu siger du at JH har fået spilletid på 3. holdet og hans hold har vundet hver gang, er det kun hans skyld at de har vundet? NEJ det tror jeg ikke helt. er der forskel på 3. holdet og 1. holdet? JA MEGET.

det er jo altid noget at man kan være bagklog ik fanagf?

Snitten
      Bruger

@fanagf – Mage til useriøst indlæg skal man da lede længe efter….suk…

Der er INGEN af os, der ved hvad der ligger til grund for at JH ikke har været i truppen her i foråret, er sikker på OP har sine grunde til ikke at vælge ham, det er ikke bare noget han har gjort for at irritere dig personligt…..

JH og JR kunne have reddet os i rækken.

Er det noget du har set i din krystalkugle?? Eller VED du bare inderst inde i dig selv at JH ville have scoret 39 mål her i foråret hvis bare han havde spillet???

Vi har en virkelig stor kapacitet på træner-fronten i OP, så lad os nu bakke om om ham og klubben, det er der sgu mere brug for nu end nogensinde før.
      Det der skal til nu er stabilitet, og et mere fornuftigt ambitions niveau end der har været, ikke mindst fra os fans side, de sidste mange år……

Snit out.

fanagf
      Bruger

@SNITTEN, kampacitet – 1 point på 5 kampe???? Vi har vel højere ambitioner end dette. og havde vi bare spillet god forbold og vist fremgang, men det har vi jo ikke?? @Harboe nej det er godt DU ved så meget, hvad gør dig til en sådan ekspert. Siger ikke det kunne have gået bedre, – MEEEN !! I kan jo sammenligne stillingen før jul og nu. Siger ikke han kunne afgøre det alene, MEN at de 2 kunne være af afgørende karakter pga deres rutine, MEN ….We will never know – will we? Foruden kampen mod SønderJyskeE ( da vi havde fortjent at vinde ), så har vi været chanceløse, jeg tror bare personligt rutinen som JR og JH besidder kunne have været af afgørende karakter. Dette er min personlige mening og den har jeg vel lov at have. Synes ikke jeg er specielt useriøs …………. og 39 mål er måske lige i overkanten – tror han havde scoret 20 😉 du er lidt usaglig!!

Snitten
      Bruger

Synes det er dybt useriøst at give en træner, der har været i klubben i ganske kort tid, skylden for den nedrykning der har truet os de sidste 9 år.
      Der er én person i verdenshistorien, der har kunnet udføre mirakler, og selv om OP af mange blev betragtet som en frelser, da han kom til klubben, er jeg ked af at måtte fortælle dig at det ikke er ham.
      Han er et menneske som alle vi andre, men nok et menneske med mere forstand på fodbold, end du og jeg nogensinde vil få, så lad os nu lade eksperten sætte holdet, så kan vi gøre det vi er her til, nemlig at bakke op om holdet, og dermed gøre vores til at bevise at vi hører til i suppen.

Harboe
      Bruger

@fanagf ja jeg ved meget, f.eks da OP gør det som han mener er det rigtige, det er ham der snakker med spillerne, træner med dem og er med dem flere gange om ugen, det er ikke mig eller dig. Så deerfor sætter jeg min lid til at OP sætter det hold som har fortjent at starte inde.
      Hvis man går ind og sammenligner stilling fra før jul til nu, vil vi stadig være på 11.pladsen.
      hvem havde regnet med at Horsens vil få gang i derers offensive i forhold til i efteråret?

zcml
      Bruger

Tullberg er da ganske givet en kommende 1. holdsspiller (det er ihvertfald med dette for øje, han er hentet), men han mangler vist stadigt meget før han kan begå sig i suppen.

Martin Mikkelsen som ligaspiller?
      Den tror jeg ikke rigtigt på længere. Tror han ryger til sommer.

Til gengæld må Ove meget gerne bruge Jonny som makker til Risholt, eftersigende skulle han gang på gang være blandt 2. holdets bedste, og vi mangler desperat ny input til offensiven.

Fint nok hvis Ove vurderer ud fra træningen, at Jonny og Jacob pt. ikke er gode nok til 1. holdet, men dem, der er blevet udtaget har stort set alle skuffet, så det kan vel ikke skade at prøve noget nyt.
      Og noget nyt skal der til, hvis vi sensationelt skal redde livet i ligaen.

fanagf
      Bruger

Jeg er vel ikke den eneste med en mening i nærheden af ovennævnte – de bare igangværende afstemning.

Hornbek
      Bruger

Martin Mikkelsen var også blot et eksempel. Jeg har ikke set ham spille i laang tid, så måske er det dét.

Mike Tullberg er en stor fysisk stærk spiller som jeg tror vil kunne få et godt samarbejde med Graulund. En spillertype ala Duncan. Bare et klart bedre spark.
      Selvfølgelig ved jeg godt at manden mangler lidt, men nu når alt er gået galt må man prøve noget nyt.

Gallerne
      Bruger

Dette er den omvente verden. Ove P har efter min mening givet alt for mange unge spiller alt for meget spilletid i de forkerte kampe på det forkerte tidspunkt. Men man må aldrig kun give ham skylden, da jeg stadigvæk mener at der må være påvirkelser oppe fra. hvorfor er da at man ikke bruger spiller med rutine som måske bedre kan stå for det psykologiske pres der altid ligger et bud hold som AGF nu en gang er, og desværre nok vil bliver ved med at være hvis der ikke sker noget. Og undskyld BSN, men bliver også nød til at give dig en lille sviner, tror på du vil det bedste for GF, men jeg viste bare da sæsonen startede at hvis vi kunne være over strejen til jul vil det være et mirakkel, skal så lige siges at jeg ikke havde regnet med at Duncan ville spille i verdens klasse i efteråret og faktisk rede AGF´s navn og renome. også da han blev solgt viste jeg også at vi skulle skaffe minimum 4 FORSTÆRKNINGER til holdet for bare at have en chance, da man kunne se de andre "bundhold" købe klasse spiller som virkelig kan begå sig i superligaen. Jeg mener bare at en hver kunne da se at i vinterpausen havde vi ikke så meget brug for brede som vi havde for klasse. Det skal så lige siges at jeg mener ikke BSN eller LW skal fyers eller smides ud, da jeg håber og tror på de har lært af deres fejl (da jeg klart mener de har lavet et par fejl, og desværre, nogle store) Tror bare på det er vigtig fra dags dato ikke at skræmme flere væk, jeg mener mulige invistorre, uværende tilskuer og kommende livstidfans (som mig selv)

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?