Opfordring til foreveragf crew'et

Forside Fora AGF Opfordring til foreveragf crew'et

Viser 8 svartråde
  • Forfatter

Når en af jer sikkert tager ud på fredensvagn imorgen, gider I så tage en lille snak med BSN om at han skal skrive kontrakt med Morten Kruuse før AC Horsens gør det, eller i det mindste prøve at få ham til prøvetræning så den sportslige ledelse kan vurdere ham???

Kruuse er helt sikkert en comming man på venstrekanten i dansk fodbold, og det vil derfor være en skam, hvis vi ikke udnytter chancen til at få ham på en fri transfer.

Godt initiativ Talentmand

Corsair
      Bruger

Kender BSN godt nok til at han ikke gider drøfte det…

Corsair skrev:
      Kender BSN godt nok til at han ikke gider drøfte det…

Ja jeg ved os godt at han ikke gider drøfte det, men synes nu lige stadigvæk at BSN skal have muligheden for at få fat i Kruuse, hvis nu han ikke rigtig kender noget til ham..

Asskicker
      Bruger

haha… jeg tror der er mange mennesker der gerne vil give sit besyv med hvem vi skulle have…

Hils lige BS fra mig og sig at vi skal have graulund tilbage heeeeeeeh =D

Roy Keane er også lige blevet fritstillet… 😀

MTAC.nu
      Bruger

Hvis der er nogen der vil frem med et budskab til BSN så tag da selv derud. Hvorfor skal vi være budbringere. Desuden som Corsair siger så tror jeg BSN vil syntes det er latterligt og ikke gide at kommentere det. Husk på han er en travlt mand og hvis man vil henvende ham og spørge ham om noget så skal det også være seriøst. Ellers mister vi her på ForeverAGF.dk noget af den respekt vi har fået opbygget.

Jeg skal ikke kunne sige om ham Kruuse er god men mon ikke AGF, BSN og Ove P. godt er klar over om han har nogle evner.

Ville også gerne tage derud hvis jeg havde mulighed for det. Fair nok at i ikke vil være budbringere, men mener det må være i alles interesse at få potentielle stjerner, og kan derfor ikke se hvorfor det skulle være latterligt at forslå at få ham på prøvetræning, men fair nok at i synes det.

Asskicker
      Bruger

jeg synes det er dybt sjovt, men lidt latterligt det du gerne vil =)
      Måske er jeg bare underligt, men jeg tror nok at AGF selv spotter talenter og har folk til det ;o) jeg tror de kunne få mange råd, hvis de havde tid og lyst til at lytte til alle os der sidder og råber og skriger 😀

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.