OP manager i Esbjerg

Forside Fora AGF OP manager i Esbjerg

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      SeeS
      Bruger

Nu spekuleres der på livet løs i pressen. Esbjerg har selv meldt følgende ud:

EfB Elite A/S har ansat et markant fodboldnavn i en nøgleposition i den sportslige ledelse. Ansættelsen er udtryk for en nyskabelse i dansk topfodbold, lyder det i meddelelsen fra klubben.

Denne formulering kunne godt tyde på at hvis det er OP så skal han være manager.

ER er på mange måder en managertype.

Er dette måske begyndelsen på noget nyt i dansk fodbold. Er manageren på vej ind?

Lylle
      Bruger

hvad er det forskellen på en manager og en træner er helt specifikt?

dksauron
      Bruger

En manager er vel sportschef og cheftræner i een…

Lylle
      Bruger

okay, jeg skulle vel bare have tænkt på footballmanager 😉

dksauron
      Bruger

hehe ja præcis 🙂 må jeg i den forbindelse varmt anbefale det nye Football Manager Live

Steen6372
      Bruger

Forskellen er vel at manageren ikke får lige så meget jord under neglene som en træner gør… Altså at man har specialtrænere ansat til al grundtræning, mens manageren lægger det taktiske oplæg.

Egentlig lidt som jeg ser Erik Rasmussens rolle blive her i klubben. Måske også derfor at jeg er spændt på hvordan ER og BSN kommer til at fungere sammen.

Labadia
      Bruger

Så blev det officielt. Tillykke til Ove med det nye job, og tak for en fremragende indsats i Århus. Der har langt fra været optimale betingelser.
      I øvrigt flot at han bliver og gør efteråret færdigt. :k

SeeS
      Bruger

Jeg synes det er udtryk for dårlig journalistik at der ikke er nogen der har spurgt om konsekvenserne for sportschefen i EFB. Hvad skal ahn nu lave? Er han fyret? Degraderet?

DukZ
      Bruger

Kan man forstille sig at Ove P. tager nogle talenter med til Esbjerg og hvem i såfald??

citat fra onside.dk

– Det er klart, at jeg altid har et stort emne-kartotek, men det er jo altid konkurrencen, der afgør, om man kan få dem MED til Esbjerg.

Jeg ved dog ikke om det er et fejlcitat. Det er jo onside.

Andre Jensen
      Bruger

DukZ skrev:
      Kan man forstille sig at Ove P. tager nogle talenter med til Esbjerg og hvem i såfald??

citat fra onside.dk

– Det er klart, at jeg altid har et stort emne-kartotek, men det er jo altid konkurrencen, der afgør, om man kan få dem MED til Esbjerg.

Jeg ved dog ikke om det er et fejlcitat. Det er jo onside.

Det er ikke noget jeg er så nervøs for.
      Det er først og fremmest klubben der afgør hvor en spiller vælger at være, og der mener jeg at vi er klart mere attraktive end Esbjerg.
      Står en spiller med tilbud fra flere klubber, så kan navnet på træneren gå hen og få indflydelse, men i så fald vil spilleren jo smutte uanset hvad.

SeeS
      Bruger

Hvilke talenter har OP spottet mens han var i AGF? Lars Plejdrup? Ellers er det stort set de talenter vi havde før han kom der er udviklet.

Ja, den lå jo lige til højrebenet og mon ikke Ove tager Pleidrup med sig til Esbjerg:)

zcml
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Ja, den lå jo lige til højrebenet og mon ikke Ove tager Pleidrup med sig til Esbjerg:)

Så kan vi passende tage Vingaard i bytte Han vil sikkert alligevel ikke spille i 1. div.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.